Reg. datum: 18 juni 2004
Audio over HDMI is belangrijk voor mij omdat ik m'n 1330 aan de HDTV wil hangenquote:
Zo slim ben ik ook hoorquote:
GoT Index » Complete Systemen & Laptops » [Ervaringen] Dell XPS 1330 - Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Audio over HDMI is belangrijk voor mij omdat ik m'n 1330 aan de HDTV wil hangenquote:Bamsebjorn schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 10:29:
...
HDMI werkte ook bij mij maar geluid heb ik niet getest, alleen beeld.
...
Zo slim ben ik ook hoorquote:Roamor schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 10:29:
[...]
Je wilt Linux drivers op een Windows machine gebruiken? Dat zal niet gaan werken. Maar je kunt wel de Windows machine van Ubuntu voorzien en dan die drivers gebruiken natuurlijk.
Dan zou ik wel een iets nauwkeuriger probleemomschrijving maken.quote:d4damager schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:42:
ik probeerde net ubuntu eens op te starten, dit lukte niet, problemen met de x-blabla. ik vermoed de display drivervanavond kijk ik waar de fout zou kunnen liggen, heeft er iemand in tussentijd al een idee hoe ik die driver kan installeren?
Dookie Fundamentalist
Kan iemand mij helpen aan de single Snow van Saloon?
mijn excusesquote:Roamor schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:54:
Dan zou ik wel een iets nauwkeuriger probleemomschrijving maken.
Welke versie je gebruikt is ook wel handig. Ik ondervind geen enkel probleem met Ubuntu 7.10 ( Gutsy Gibbon).quote:d4damager schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:42:
ik probeerde net ubuntu eens op te starten, dit lukte niet, problemen met de x-blabla. ik vermoed de display drivervanavond kijk ik waar de fout zou kunnen liggen, heeft er iemand in tussentijd al een idee hoe ik die driver kan installeren?
Ja, bij de dell klantenservicequote:EZryder schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 21:40:
Is het eigenlijk ook mogelijk om later nog extra garantie bij te kopen?
7.10 iddquote:JaapWillem schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 17:05:
[...]
Welke versie je gebruikt is ook wel handig. Ik ondervind geen enkel probleem met Ubuntu 7.10 ( Gutsy Gibbon).
d4damager wijzigde dit bericht 26-01-2008 18:51 (13%)
Ik heb de Nvidia kaart, en ik gebruik een origineel geperste ubuntu cd van Canonical die je daar kan bestellen. Ik heb het nu overigens wel over de 32 bit versie, ik heb de 64 bit versie niet getest, als je wil weten of ik daarmee de zelfde fout krijg moet je het maar zeggen, dan probeer ik dat ook nog even voor je.quote:d4damager schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 18:50:
[...]
7.10 idd
heb jij de nvidia of de intelkaart??? ik heb de nvivia, dat kaartverschil op zich kan al die fout opleveren denkik. vanavond probeer ik wat dingen uit...
misschien moet ik eens de cd opnieuw downloaden, hij slingert al een tijd rond op mijn buro...
JaapWillem wijzigde dit bericht 26-01-2008 21:12 (19%)
Valt het allemaal weer heel erg meequote:d4damager schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 21:18:
ik heb de 7.10 opnieuw gedownload, opnieuw gebrand, en geen problemen meer. Ik sta versteld. Ik heb effe gedouble checked of het wel een 7.10 disc was die ik liggen had en effectief. Waarschijnlijk een krasje net waar dat niet moet zijn...
Och kben al blij dat het weer werkt.
Even ter verduidelijking :
T7500, 3gig ram, wireless N en nvidia kaart : ubuntu : effectief out of the box functionaliteit, ook wireless!
Hoeveel haast heb je? Ik heb komende week tentamens maar vrijdag zou ik wel willen proberen of alles goed wil gaan werken, ben zelf ook best nieuwschierig!quote:FezzFest schreef op zondag 27 januari 2008 @ 11:04:
@JaapWillem
Ik zou het tof vinden als jij de 64-bits versie van ubuntu uitprobeert en je ervaringen ermee post (als je tijd hebt natuurlijk).
Geen haast, tentamens gaan voorquote:JaapWillem schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:50:
[...]
Hoeveel haast heb je? Ik heb komende week tentamens maar vrijdag zou ik wel willen proberen of alles goed wil gaan werken, ben zelf ook best nieuwschierig!
Bedankt voor je reactie,quote:phobosdeimos schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:35:
De vraag is, wat voor zin heeft die optie a (linux) als je toch in een VM gaat werken dan?
Je beseft toch dat zoiets een pak trager is dan "native" windows XP installeren?
En volledige compatibiliteit met office hoef je van Openoffice of abiword niet te verwachten helaas.
32bit of 64bit heeft niets met java te maken, er zijn voor beiden JVM's en SDK kits beschikbaar.
Bedankt voor je info, ga wellicht dan toch maar over tot aanschafquote:Liquid schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:50:
[...]
Die ziet er wel uit als de goede versie.
Maar origineel kun je ze wel telefonisch bestellen bij dell voor 60 euro (de 9cell batt). Alleen de verzendkosten zijn belachelijk hoog daarom is het altijd zo moeilijk bij del.
Btw er staat geen emailadres in jouw account
heaven.
Oh op die manier, dat zal wel lukken dan.quote:bioburg schreef op zondag 27 januari 2008 @ 16:23:
[...]
Bedankt voor je reactie,
Omdat ik van plan ben om voornamelijk in Linux te gaan werken en Linux geen restart nodig heeft elke dag. Minder virus gevoelig. gratis software etc.......
Virtualisatie met winXP zodat ik office kan gebruiken wat m'n opleiding eist. En als windows weer eens traag wordt, kan ik hem wat sneller rebooten (nieuwe VM aanmaken).
Ik vind het handig om mn flappie gewoon in hybernate te zetten, en als ik ergens aankom gewoon weer vrolijk verder te gaan
Ik had begrepen dat de Java browser-plugin niet werkt in 64 bit linux.
DIe Vista neem ik gewoon zoals die is, kan ik die ook eens uitproberen met leuke spelletjes (waar ik nauwelijks tijd voor heb).
Althans dat was de planning. Ik ga het eens uitproberen en laat jullie mn bevindingen weten als er interesse in is ;-)
ww
Nee, alles valt prima te lezen. Ik gebruik hem voor Office, surfen etc.quote:Mnstrspeed schreef op maandag 28 januari 2008 @ 21:06:
Wat ik me dus af vroeg, is of 13,7" niet aan de kleine kant is voor een resolutie als 1280x800.
Dookie Fundamentalist
Kan iemand mij helpen aan de single Snow van Saloon?
kwestie van gewenning voor mij, ik vind mijn 13.3" niet onderdoen voor de 15.4... nu ik een tijdje op mijn m1330 werk komt het scherm van mijn nec zelfs een beetje pixelig en lomp over.quote:Mnstrspeed schreef op maandag 28 januari 2008 @ 21:06:
Ik heb inmiddels deel 1, 2 en 3 van [Ervaringen] XPS 1330 maar ik ben er nog steeds niet uit. De M1330 is dan wel erg klein, wat wel een pré is, maar met de M1530 heb je veel meer performance voor minder geld.
Wat ik me dus af vroeg, is of 13,7" niet aan de kleine kant is voor een resolutie als 1280x800.
GoT Index » Complete Systemen & Laptops » [Ervaringen] Dell XPS 1330 - Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea