Canon 450D 12MP dSLR
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 60 61 62 63 last
Reageer Nieuw TopicSowieso schrijf je zo!
40D | HF100 | PS3 | 115pk/250Nm
Dat was ook het eerste wat ik dacht...quote:Remy schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 14:07:
[...]
Die zijn best leuk, gezonde resolutie die shots! Maar een ding vind ik vreemd: waarom gebruiken ze de 85mm 1.2 en de 400mm 2.8? Ik bedoel, het is een instapcam, waarom promoten ze daarmee dan ook niet de (nieuwe) instaplenzen, zoals de 18-55 IS of de wat oudere maar voor instappers nog steeds interessante 17-85 IS
Als dit nu de aankondiging was van de 1D3 of 1Ds3, tja
Aan de andere kant kun je op die manier natuurlijk wel het maximale uit je cam halen (dus geen lensbeperking) en dus maximale kwaliteit laten zien..
En qua marketing doet dat het natuurlijk goed
Het schermpje van de 300D is net zo groot als die van de 350D hoorquote:sapphire schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 10:22:
[...]
word leuk, ik heb een 300D. Ken je dat schermpje
@ Mig, het was mij ookal opgevallen van de knoppen. ook een minpun, nu kan je niet meer zo makkelijk met je linkerhand het menu/terugkijk/delete button bedienen
Juist om te kunnen laten zien hoe de sensor presteert. Bij een kitlens kun je, bij een matig resultaat, je nog afvragen of het de lens of de body was. Nu zie je gewoon wat de cam doet. Hoe is de resolutie nou echt, hoe ligt de ruis, hoe zit het AA-filter, waarin zit de scherpte, hoe gaat hij om met kleurtjes...quote:Remy schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 14:07:
[...]
Die zijn best leuk, gezonde resolutie die shots! Maar een ding vind ik vreemd: waarom gebruiken ze de 85mm 1.2 en de 400mm 2.8? Ik bedoel, het is een instapcam, waarom promoten ze daarmee dan ook niet de (nieuwe) instaplenzen, zoals de 18-55 IS of de wat oudere maar voor instappers nog steeds interessante 17-85 IS
Als dit nu de aankondiging was van de 1D3 of 1Ds3, tja
Weet een beginner veel dat zijn kitlens zoiets nooit tevoorschijn kan toveren
Strijd mee tegen de wildgroei van Algemeen Onbeschaafd Nederlands(ch)!
Reg. datum: 10 april 2002
Je hebt helemaal gelijk!quote:
Had geen genoegen met mijn antwoord (want een 450D kit voor ¤ 729,01 is volgens mij niet duur) en heb de live support geraadpleegd van Komplett.
Ik moest een mailtje sturen naar service@komplett.nl.
Krijg het volgende antwoord:
"Het spijt ons, maar we verkopen uit gemengde voorraad en van verschillende leveranciers, dus helaas kunnen we nooit een oude of nieuwe lens garanderen."
Echt een stelletje kneuzen bij Komplett.nl!
Kortom, gewoon even wachten welke kits leverbaar worden. De camera is NB pas 1 dag uit. En als je perse je pijlen op iemand wilt richten, mik ze dan op Canon.
Edit: overigens klinkt het antwoord wel enorm als parallel import... Wil je dus de eerste zijn in NL met een 400D met Poolse gebruiksaanwijzing.....
mig29 wijzigde dit bericht 25-01-2008 17:05 (11%)
Sowieso schrijf je zo!
40D | HF100 | PS3 | 115pk/250Nm
Reg. datum: 30 juli 2003
Past er niet in.....quote:Toff schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 23:53:
wat er mis is met de BP-511A accu.
Omdat mijn 350D zijn langste tijd heeft gehad. Iets met dode pixels in m'n sensor of zo.quote:Gangsteroo schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 08:22:
[...]
Waarom wil je upgraden naar een 400/450D als je al een 350D hebt? Loop je vast qua functies? Heb zelf ook een 350D namelijk en zou geen reden kunnen bedenken om over te stappen naar de 450D tenzij je die extra megapixels écht nodig hebtzeker door het kleine prijsverschil met de 40D zou ik namelijk daarvoor gaan en dan met name voor de body die lekker stevig is.
EOS 40D+BG-E2, PS G9
Speedlite 430EX
Glas: EF17-40F4L USM, EF24-105F4L IS USM, Canon 100 F2.8 Macro, EF 70-200F4L USM FD50F1.4
grapjas......quote:
Reg. datum: 31 maart 2006
(http://canon.com.au/ftp/dslr_comparison_chart_feb2008.pdf)
Als laatste snap ik niets van de buffergrootte:
JPEG (Large/Fine): Approx. 53
RAW: Approx. 6
RAW+JPEG (Large/Fine): Approx. 4 (het grootste nadeel van mijn huidige 350D)
In de RAW mode moet dit dus softwarematig geblokkeerd worden. Aangezien ze zelf aangeven dat een JPEG ongeveer een kwart is van een RAW (RAW buffer zou dus ongeveer 14 kunnen zijn)
Wordt dus geen 450D voor mij privé hoewel ik er wel één besteld heb. (geen leverdatum bekend)
W.Wonderland wijzigde dit bericht 25-01-2008 21:34 (24%)
Reg. datum: 28 oktober 2000
Ik zou er gewoon vanuit gaan dat het een 18-55 IS objectief is. Canon heeft duidelijk aangegeven dat dit de lens is die standaard in de kit zal komen te zitten. Ook de genoemde adviesprijs van ¤889 is inclusief de gestabiliseerde kitlens. ¤729 lijkt mij een reële webshopprijs wat dat betreft.quote:mig29 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 17:04:
Ze weten gewoon nog niet wat er gaat komen en hoe de definitieve kit van Canon eruit komt te zien. Waarschijnlijk hebben ze van Canon een algemene "kit" prijs gekregen, zonder dat daarbij staat welk objectief erbij zit. Je kunt erover twisten of het slim is om dan het product te koop aan te bieden, maar feit blijft wel dat zij op deze manier wel even een prijs in de markt zetten. Je ziet dat bedrijven als KE en FK in het begin een veel hogere prijs hanteren.
Kortom, gewoon even wachten welke kits leverbaar worden. De camera is NB pas 1 dag uit. En als je perse je pijlen op iemand wilt richten, mik ze dan op Canon.
Edit: overigens klinkt het antwoord wel enorm als parallel import... Wil je dus de eerste zijn in NL met een 400D met Poolse gebruiksaanwijzing.....
Reg. datum: 30 juli 2003
Ik denk ook dat het de IS versie is, die zou volgens andere berichten plm. 100¤ extra kosten t.o.v.quote:Xtuv schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 21:24:
[...]
Ik zou er gewoon vanuit gaan dat het een 18-55 IS objectief is. Canon heeft duidelijk aangegeven dat dit de lens is die standaard in de kit zal komen te zitten. Ook de genoemde adviesprijs van ¤889 is inclusief de gestabiliseerde kitlens. ¤729 lijkt mij een reële webshopprijs wat dat betreft.
de body los.
Love me. Feed me. Never leave me.
Klik
Canon gear: 1Ds mark 12 met 14-539 1.2L USM Photofacts, Flickr!, Tweakblog.
Tsja, dat is algemeen bekend. Zilveren body's zijn gewoon no-go, ugly. Ze zijn alleen maar ter wereld gebracht in het tijdperk dat alle apparaten zilver werden gemaakt omdat dat er zoveel toffer uit zag. Het is dus gewoon om consumenten in dat marktsegment blij te maken, net zoals live view een groter display in plaats van knoppen en dat soort dingen. Je zal nooit een zilveren x0D zien.quote:Mobyrick schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:52:
Heeft iemand wel eens de zilvere versie gezien? Hou je vast, hij is namelijk erg lelijk (vind ik).
Klik

ouchquote:
"A perfection of means, and confusion of aims, seem to be our main problem." (Albert Einstein, 1938)
Zilver plastic is idd uit den boze.
Strijd mee tegen de wildgroei van Algemeen Onbeschaafd Nederlands(ch)!
Reg. datum: 02 april 2004
Dat zal geen effect hebben op de body neem ik aan. Reflecties van de body gaan niet je lens in namelijk, heeft dus geen invloed op de foto'squote:Toff schreef op zondag 27 januari 2008 @ 22:27:
Mat-zwart reflecteert zovéél minder licht, dat is echt een pré.
(hoop ik toch, Toff?
Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
Met allerlei fotografie waarbij je onderwerp dichtbij zit heb je kans dat in een reflectie je camera te zien is. Wanneer deze zilver is valt dat een stuk eerder op. Het is dus wel degelijk een reden.quote:masterslave schreef op maandag 28 januari 2008 @ 09:38:
[...]
Dat zal geen effect hebben op de body neem ik aan. Reflecties van de body gaan niet je lens in namelijk, heeft dus geen invloed op de foto's
"A perfection of means, and confusion of aims, seem to be our main problem." (Albert Einstein, 1938)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 60 61 62 63 last