Ik heb een iskin gehad voor mijn ipod nano (1G). Dit beviel niet echt geweldig. Doordat de skin van siliconen is gemaakt is hij heel stroef, hij 'glijdt' niet even snel in je zak. Daarnaast kreeg ik onder de skin allemaal vuil ophopingkjes die achteraf echt moeilijk te verwijderen waren. Ik heb hem denk ik een klein jaar gebruikt.quote:Resinman schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:48:
Bedankt Daedalus, dat is dan duidelijk.
Zijn er hier bezitters welke geen beschermhoesje gebruiken voor het Touch? Zelf zou ik liever ook geen beschermhoesje gebruiken.
Nu kwam ik het volgende tegen:
ISKIN iPod Touch hoesje
[afbeelding]
[...]
Nu kan ik geen goede foto vinden op internet. Kan iemand mij vertellen hoe dit eruit ziet? Of heeft er misschien iemand een tip over een beschermhoesje welke ontzettend dun is, zo dun alsof je hem niet eens ziet.
Daarna ben ik overgestapt op een invisible shield en ik ben echt zwaar onder de indruk. De ipod houdt zijn mooie design maar is toch goed beschermd. Daarom ga ik ook voor mijn ipod touch een invisible shield halen. loopt trouwens een inkoopaktie voor een soortgelijk iets