Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
cool as ice

quote:
Resinman schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:48:
Bedankt Daedalus, dat is dan duidelijk.

Zijn er hier bezitters welke geen beschermhoesje gebruiken voor het Touch? Zelf zou ik liever ook geen beschermhoesje gebruiken.

Nu kwam ik het volgende tegen:

ISKIN iPod Touch hoesje
[afbeelding]

[...]

Nu kan ik geen goede foto vinden op internet. Kan iemand mij vertellen hoe dit eruit ziet? Of heeft er misschien iemand een tip over een beschermhoesje welke ontzettend dun is, zo dun alsof je hem niet eens ziet.
Ik heb een iskin gehad voor mijn ipod nano (1G). Dit beviel niet echt geweldig. Doordat de skin van siliconen is gemaakt is hij heel stroef, hij 'glijdt' niet even snel in je zak. Daarnaast kreeg ik onder de skin allemaal vuil ophopingkjes die achteraf echt moeilijk te verwijderen waren. Ik heb hem denk ik een klein jaar gebruikt.

Daarna ben ik overgestapt op een invisible shield en ik ben echt zwaar onder de indruk. De ipod houdt zijn mooie design maar is toch goed beschermd. Daarom ga ik ook voor mijn ipod touch een invisible shield halen. loopt trouwens een inkoopaktie voor een soortgelijk iets
Reg. datum: 05 september 2001

quote:
hbokh schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:00:
[...]

Nou, ik vind dat fabrikant iSkin toch voldoende informatie heeft neergezet...
Goed, in de "gallery" zijn de plaatjes inderdaad aan de kleine kant, maar de "features" geven een dikte aan van 1,5 mm en een "film protected screen". Da's toch genoeg? :?
Nee. niet genoeg, dit soort cgi-achtige foto's zeggen mij niet zoveel. Ik ben opzoek naar 'echtere' foto's. Bedankt voor de info!
quote:
FrostXL schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:28:
[...]

Daarna ben ik overgestapt op een invisible shield en ik ben echt zwaar onder de indruk. De ipod houdt zijn mooie design maar is toch goed beschermd. Daarom ga ik ook voor mijn ipod touch een invisible shield halen. loopt trouwens een inkoopaktie voor een soortgelijk iets
Bedankt voor de tip :)

Resinman wijzigde dit bericht 23-01-2008 16:36 (30%)

Ik ben eruit, ik ga voor de invisibleSHIELD. Precies wat ik zocht. Absoluut krasvrij (voor en achter) en je ziet hem niet eens zitten.

Voorkant: http://www.youtube.com/watch?v=uwgmWEUeXkY
Achterkant: http://www.youtube.com/watch?v=P6HBp4Po9Kw

Weet er iemand waar je deze in een Nederlandse (web) winkel kunt kopen? De enige welke ik ben tegengekomen is expansys.nl.

Reg. datum: 08 januari 2008

quote:
Resinman schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 15:37:
Ik ben eruit, ik ga voor de invisibleSHIELD. Precies wat ik zocht. Absoluut krasvrij (voor en achter) en je ziet hem niet eens zitten.

Voorkant: http://www.youtube.com/watch?v=uwgmWEUeXkY
Achterkant: http://www.youtube.com/watch?v=P6HBp4Po9Kw

Weet er iemand waar je deze in een Nederlandse (web) winkel kunt kopen? De enige welke ik ben tegengekomen is expansys.nl.
Is die Shield ook echt nodig voor de voorkant? Scherm is volgens mij volledig krasvrij.... Ik zou enkel de achterkant kopen, maar is dit ook mogelijk?

quote:
Diplomat schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 16:00:
[...]

Is die Shield ook echt nodig voor de voorkant? Scherm is volgens mij volledig krasvrij.... Ik zou enkel de achterkant kopen, maar is dit ook mogelijk?
Volgens hun website wel:

Alleen front
Full body

Of het echt nodig is weet ik niet. Ik heb nog geen touch.

Hoi
Reg. datum: 06 december 2003

Hoi heb net mijn iPod touch gekocht en nu wil ik dus dat nieuwe software pakket erop zetten. Alleen volgens mij lukt het niet helemaal, als ik op de link druk dan staat er "Voordat u upgrade moet u eerst:" en dan wat dingen die ik gewoon allemaal wel heb en dan ga ik helemaal onder aan de pagina naar "Ok" en dan druk ik er op en dan kom ik weer in de iTunes store terecht. Doe ik nu iets fout?

[IMAC 17/1.83/1024/160/SD/BT/AP-NLD]

Reg. datum: 05 maart 2004

quote:
Resinman schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 16:15:
[...]

Volgens hun website wel:

Alleen front
Full body

Of het echt nodig is weet ik niet. Ik heb nog geen touch.
Misschien is een invisible shield niet nodig om krassen te voorkomen op de voorkant (hoewel het toch een veiliger gevoel geeft moet ik zeggen), maar ik zou hem er alleen al op doen voor het verminderen van vetvlekken. Ik hoef vrijwel nooit meer een schoonmaakdoekje erbij te pakken. :)

Cache wijzigde dit bericht 24-01-2008 17:02 (40%)

quote:
tonks schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 16:53:
Hoi heb net mijn iPod touch gekocht en nu wil ik dus dat nieuwe software pakket erop zetten. Alleen volgens mij lukt het niet helemaal, als ik op de link druk dan staat er "Voordat u upgrade moet u eerst:" en dan wat dingen die ik gewoon allemaal wel heb en dan ga ik helemaal onder aan de pagina naar "Ok" en dan druk ik er op en dan kom ik weer in de iTunes store terecht. Doe ik nu iets fout?
Je moet via iTunes de upgrade kopen, dus dat zou volgens mij moeten kloppen, als het pakket erbij zit is hij volgens mij al voorgeinstalleerd.

Reg. datum: 23 december 2006

Achter heeft meer last van krassen, maar ook voor heeft krasmogelijkheden, dus een bescherming is gewenst.

Bij de griffin krijg je een beschermfolie gratis erbij. Werkt perfect, en zo kan je m ook aan je riem etc hangen (niets zo vervelend als losse dingen in de zak)

Trouwens, wat irri is, dat als je je koptelefoon eruit haalt (of perongeluk trekt) het geluid gestopt word. Kan dit niet anders? erg vervelend.

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)

Reg. datum: 25 september 2005

Dat vind ik juist een hartstikke handige optie, als ik klaar bent met luisteren trek ik gewoon de kabel eruit en voila, hehe. :P

Maar als antwoord op je vraag, dat kan (helaas voor jou) niet. :)

Thinkpad SL300: Intel C2D P8700 @2,53GHz, 2GB DDR2 @667MHz, Mtron Mobi 3525 @32GB

lekker dan

En hoe kan het dat ik geen geluid hoor bij bepaalde geconverteerde (voor ipod) muziek clips. zelf opgenomen films zit wel geluid bij (ook geconverteerd)

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)

Reg. datum: 13 oktober 2005

quote:
Cache schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 17:02:
[...]

Misschien is een invisible shield niet nodig om krassen te voorkomen op de voorkant (hoewel het toch een veiliger gevoel geeft moet ik zeggen), maar ik zou hem er alleen al op doen voor het verminderen van vetvlekken. Ik hoef vrijwel nooit meer een schoonmaakdoekje erbij te pakken. :)
is het scherm met shield net zo gevoelig als zonder?

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Paar procentjes minder, maar nog heel goed te doen.

Reg. datum: 05 maart 2004

quote:
marcellux schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:34:
[...]

is het scherm met shield net zo gevoelig als zonder?
Laat ik het zo zeggen, ik heb er geen last van. Tijdens het reizen hoef ik nooit een tweede beweging te maken. Mn iPod is in het algemeen al een stukje trager door het jailbeaken (het steeds installeren en verwijderen van programma's zorgt voor de nodige rommel die achterblijft) en ik heb mn shield er al een tijd op.

Wat misschien wel een tegenargument is voor het aanbrengen van de voorkant is dat het (vanzelfsprekend) niet meer zo glad aanvoelt als het glas. Je moet het dan ook doen met een rubberachtig en iets stroever oppervlak. Zelf vind ik het toch prettiger, moet ik zeggen. Ook glimt het schild niet zo mooi als het glas, maar tijdens gebruik zie je er niets van. :P

Reg. datum: 02 maart 2003

quote:
tonks schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 16:53:
Ik had hetzelfde probleem. Ik zat in een loop, en had geen idee hoe ik eruit moest komen. Maar na een nachtje slapen herinnerde ik me dat ik de update van iTunes niet geinstalleerd had. Nadat ik dat gedaan had werkte het wel. Dus installeer die update, en dan zou het moeten werken!

Staan er tegenwoordig alleen maar "oude" touch's (zonder nieuwe apps) in de winkel of ook de nieuwe? Scheelt dat per winkel?

Reg. datum: 25 januari 2008

Wat een hoop handige info op dit forum, super. Ik ben zeer tevreden met mijn iPod Touch alleen heb ik één ergernis. Het opstarten is traaaaaaaag en duurt ca. 20 seconden. Dat is best lang als je bv. even snel je agenda moet checken. Is dat bij iedereen en kan je dit evt. versnellen? Gr, :)

'tramps like us, baby we were born to run'

theres no place like 127.0.0.1
Reg. datum: 15 oktober 2000

Opstarten is aanzetten en gaan met die banaan. Maar ik sluit hem nooit helemaal af, iets wat jij waarschijnlijk wel doet. Gewoon knop boven even indrukken en uit (of standby als je dat wilt).

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

SymenGT@PS3

Opstarten is bij iedereen 20 seconden lijkt mij.
Ik zet mijn ipod bijna nooit uit, dus doormiddel van die rode "zet uit" switch. Ik zet de muziek op pauze en dan druk ik op het bovenste knopje zodat het scherm uit gaat. Als je weer wilt luisteren 1 druk op de menu knop of op de bovenste knop en je kunt weer verder luisteren. De accu tijd zie ik niet verminderen als ik het op deze manier doe. Ik gebruik mijn touch vaak in de trein en naar school en elke avond staat hij in zijn dock.

Canon 30D+grip, 17-40 F4 L, 24-70 F2.8 L, 70-200 F2.8 IS L, 50 1.8, 580 EXII, Lowepro Vertex 200AW

Volgens mij is het ook helemaal niet de bedoeling om de ipod elke keer uit te zetten. In ieder geval niet de intentie van Apple.
Als je kort op de knop bovenop drukt dan is de iPod in standby waarbij het touchscreen niet meer aan is en reageert. Dit is ideaal. Uitzetten doe ik nooit. Alleen tijdens een firmware update. En de accuduur vind ik echt verbluffend goed. :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Reg. datum: 18 februari 2004

Klein vraagje, 3 dagen geleden de Ipod touch update gekocht met click and buy, werkt goed maar is mn eerste keer dat ik het gebruik, nu staat er dus 18 euro open en me saldo daar is 0 euro, ik heb hem gelinkt en verified met mn bankrekening (rabobank), word dit nu automatisch afgeschreven of moet ik zelf nog een stap zetten om te stortten?

Cpu: Intel Core 2 Duo E6600- Ram: 2 Gb Corsair pc4300 dual channel - GFX: MSI Ati Radeon HD R4850 512 MB - Dvd writer: NEC7371A DL - 2x samsung spinpoint 250 gb S-ata - Coolermaster IGreen power 500 watt - Zalman CNPS9500

Reg. datum: 02 juni 2002

Zetten jullie wel je WIFI uit of kun je dat ook gewoon aan laten staan?

Reg. datum: 03 februari 2005

http://www.icanlol.com/iphone/

Weet niet of het eerder is gepost, maar ik vind deze humor (af en toe dan) best leuk.

Ook te zien in safari, firefox en opera. Niet in IE (aaah wat jammer >:) )

quote:
RonXP schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:34:
Zetten jullie wel je WIFI uit of kun je dat ook gewoon aan laten staan?
Die gaat wel uit als ik hem niet gebruik. Anders denk ik dat de batterij zo leeg is.
Heb trouwens laatst wel 3 uur actief gesurft en de batterij was nog op 75%... vond ik best goed.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Wifi gaat uit als ik 'm niet gebruik, anders gaat het wel heel erg hard met de accu. Maar inderdaad zelfs met wifi aan duurt het nog vrij lang voordat ie leeg gaat :)

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: