Reg. datum: 23 december 2006
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.
Forum » Apple Talk » iPods, iPhones & iTunes » [iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 4
musiqman wijzigde dit bericht 20-02-2008 16:04 (3%)
Je hebt helemaal gelijk. Enige reden wanneer ik een beschermhoes eromheen zou kunnen zien is wanneer ik er mee ga gooien. In dat geval lijkt een beschermhoes voor de controller van m'n console makkelijker. Die Touch zit toch alleen maar in m'n binnenzak en die vette vingers kijk ik allang overheen. Kortom, Apple heeft helemaal gelijk om er geen hoesje bij te stoppen.quote:Exirion schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:30:
[...]
Ik dacht 'vroegah' net als jij, maar geloof me: de praktijk is anders. Ten eerste is de kans klein dat je het ding ooit gaat verkopen, en als je het al doet is het ding tegen die tijd toch al geen reet meer waard. Met of zonder krasjes. Bovendien: je wilt toch gewoon plezier van zo'n ding hebben zonder je constant zorgen te maken over krasjes, en zonder het ding te verstoppen in lelijke beschermhoesjes? Bovendien willen krenten op Marktplaats toch altijd te weinig betalen dus daar ga ik me echt niet voor inspannen
MacBook Pro 13" Early 2011: Intel i5 - 2.3Ghz, 8GB - 1333Mhz, Crucial M4 128GB SSD + 500GB HDD, Intel HD Graphics 3000
Dan vrees ik dat je te snel "verkocht" zegt.quote:Exirion schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:30:
[...]
Bovendien willen krenten op Marktplaats toch altijd te weinig betalen dus daar ga ik me echt niet voor inspannen
e-form wijzigde dit bericht 20-02-2008 18:07 (4%)
Over 1.5 jaar krijg je misschien nog 100 euro. Als ie heel mooi is misschien 120, en 80 als er veel krasjes op zitten. Aan een mooi hoesje ben je zo 20 euro kwijt en blijft er nog 20 euro van het totaalverschil van 40 euro over. Mij is die 20 euro al dat gestress om krasjes niet waard. Zo ga je op den duur denken als je wat reeeler wordt met die dingenquote:e-form schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 18:05:
maar eerder na 1.5 jaar (mits het iri sissende geluid wordt opgelost, even rma afwachten).
"Als een rommelig bureau staat voor een rommelige geest, waar staat een leeg bureau dan voor?" - Albert Einstein
Griffin Elan Convertiblequote:speedfreak911 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 17:07:
En welke case gebruik jij dan? Is deze beter als het invisible shield? Even beschermend enz?
cool! thanx!quote:Fuentes schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:03:
Ben net klaar met een website met Eredivisie nieuws etc voor de iPod touch.
Je kunt hem bekijken op http://eredivisie.touchfans.nl
[afbeelding][afbeelding]
EDIT: RSS is er even uitgeknald, hoop dat hij het binnenkort weer doet, excuses
Pretorian_ wijzigde dit bericht 21-02-2008 10:04 (19%)
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
40D/5DII : 17-40 F4 L 70-200 F4 L 50mm F1.8 FD 28mm F2.8 nikon 35mm F2 MF/85mm F1.4 MF en een doos vol met prul
quote:
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie en Adriaan
Studeren in the States: My Destiny
Zal het onthoudenquote:Leftblank schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 18:12:
[...]
offtopic:
Zulke posts zijn niet boeiend en zorgen ervoor dat 't topic gesloten kan worden, niet doen
Ok, dat is dan duidelijk.quote:ScottB schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 18:12:
Waarschijnlijk is dat omdat het een 32GB-versie is. De eerste versie die daarvan uitgekomen is, is logischerwijs /A, alleen op die iPod staan de applicaties al wel
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Deze post is al een paar dagen geleden, maar ik wou nog even zeggen dat je ook een iTunes account kan aanmaken zonder credit card of rekening gegevens op te geven. Je moet dan wel een iTunes gift card kopen (15 of 25 euro). Zo heb ik het ook gedaan, een 15 euro kaartje gehaald en nu kan ik automatisch album covers ophalen.quote:Daedalus schreef op zondag 17 februari 2008 @ 20:55:
Om je iPod te registeren heb je helemaal geen creditcard nodig, alleen een Apple ID. Voor een iTunes account heb je naast een Apple ID of een credit card nodig, of een click&buy account. Met click&buy kun je vervolgens weer betalen via automatisch incasso, creditcard of iDEAL.
GekkePrutser wijzigde dit bericht 21-02-2008 18:26 (18%)
Je kan ook gewoon zo'n account aanmaken voor de iTunes Store waarbij je Apple gewoon automatisch van je rekening laat afschrijven, werkt net zo goed, en kost je niks - tenzij je muziek koopt natuurlijkquote:GekkePrutser schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 18:22:
[...]
Edit: Ik lees je post nu beter en ik zie dat het ook met iDeal kan? Dan moet je dus zelf nog wel handmatig bij elke transactie toestemming geven? Dat is precies wat ik zoek eigenlijk, misschien doe ik dat dan wel. Ik kreeg hier die optie niet maar ik zit in Ierland (vandaar ook de video's).

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Ik moet meteen hier aan denken:quote:marcellux schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 20:48:
Heb nu dit hoesje van ifrogz erbij gekocht. Je krijgt nu voor $2 een waterdichte bag voor je ipod touch erbij
.[afbeelding]
Er zit nu tussen haakjes ook een gat voor de lichtsensor in.

"Als een rommelig bureau staat voor een rommelige geest, waar staat een leeg bureau dan voor?" - Albert Einstein
ik kreeg idd gewoon clickandbuy te zien, maar je moet dus click and buy doen en dan pas op de website van clickandbuy krijg je de iDeal functie te zien. Het zit onder clickandbuy dus volgens mij.quote:Leftblank schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 18:56:
[...]
Je kan ook gewoon zo'n account aanmaken voor de iTunes Store waarbij je Apple gewoon automatisch van je rekening laat afschrijven, werkt net zo goed, en kost je niks - tenzij je muziek koopt natuurlijk
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
mag ik vragen wat je bezield om zo'n mooi design te verstoppen in een klodder groene rubber?quote:marcellux schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 20:48:
Heb nu dit hoesje van ifrogz erbij gekocht. Je krijgt nu voor $2 een waterdichte bag voor je ipod touch erbij
.[afbeelding]
Er zit nu tussen haakjes ook een gat voor de lichtsensor in.
ff nix :(
Dan "blijft" ie "mooi"quote:rammes schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 08:35:
mag ik vragen wat je bezield om zo'n mooi design te verstoppen in een klodder groene rubber?
1.Het is geen statussymbool. Het uiterlijk is dan ook niet van belang (straks herkennen mensen niet dat ik een touch heb, owneeeee!). Voor jou zou dit wel belangrijk zijn, gezien de term "Gadgetfetisjist." Het nieuwste van het nieuwste en het meest populaire kopen geeft jou blijkbaar een goed gevoel.quote:Exirion schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:21:
[...]
Dan "blijft" ie "mooi"Voor als je 'm weer wil doorverkopen.... Niet dat je dan zelf veel hebt kunnen genieten van het design, maar goed.
e-form wijzigde dit bericht 22-02-2008 10:47 (25%)
MacBook Pro 13" Early 2011: Intel i5 - 2.3Ghz, 8GB - 1333Mhz, Crucial M4 128GB SSD + 500GB HDD, Intel HD Graphics 3000
Core 2 Duo E6420 @ 3,2 gHz - P5B Deluxe WiFI-AP - OCZ Platinum Rev. 2 DDRII 6400 - XFX 8800 GTS 320mb Extreme - 2x 320 GB Seagate Barracuda 7200.10 in Raid 0 - Samsung 931BW 19" Widescreen
Oordopjes kunnen daar wel tegen. De touch is juist een weloverwogen keuze, aangezien ik dan geen laptop nodig heb tijdens de vakantie om belangrijke zaken op het internet te volgen. mp3 spelers kunnen over het algemeen vrij goed tegen dit soort omstandigheden, mits je dus genoeg bescherming gebruikt. Ik stop het nu al in een waterdichte rugzak en in dit geval dus een hardcase zodat het tijdens crashen geen schade zal oplopen. Tijdens vakantie wil ik zo min mogelijk troep meeslepen aangezien ik ook veel gear nodig heb. Ik ben blij met touch als vervanger voor veel spul. De kleine kans dat het kadoek kan gaan neem ik op de koop toe.quote:Froggle schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:09:
Volgens mij vinden je oordopjes het ook niet fijn als ze door wind en regen moeten doorstaan. Het voorbeeld hierboven van het snowboarden is een touch helemaal een slecht idee. Koop dan gewoon een goedkoop mp3-spelertje, dan betaal je tenminste ook niet voor het ontwerp, omdat je dat toch niets interesseert.
Van wie? In ieder geval is je garantie wereldwijd, je taal gewoon Nederlands, dus het enige verschil is dat je geen Europese keuringstekentjes hebt én dat je 100 euro minder betaald. Verder, geen verschil!quote:daniel7333 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:10:
Zijn er nog bezwaren als ik er eentje uit de VS importeer?
MacBook Pro 17" Unibody 2.8 GHz - 4GB - 9400M/9600M GT - Mac OS X Snow Leopard - Windows 7 x64
Van eBayquote:Fab1Man schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:46:
[...]
Van wie? In ieder geval is je garantie wereldwijd, je taal gewoon Nederlands, dus het enige verschil is dat je geen Europese keuringstekentjes hebt én dat je 100 euro minder betaald. Verder, geen verschil!
Core 2 Duo E6420 @ 3,2 gHz - P5B Deluxe WiFI-AP - OCZ Platinum Rev. 2 DDRII 6400 - XFX 8800 GTS 320mb Extreme - 2x 320 GB Seagate Barracuda 7200.10 in Raid 0 - Samsung 931BW 19" Widescreen
marcellux wijzigde dit bericht 22-02-2008 12:24 (7%)
Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.
Ja, maar ik vind het gewoon vervelend om bedrijven direct in mijn rekening te laten graaien. Als ik mijn laptop dan onbeheerd achter laat (of zelfs mijn iPhone, want je iTunes store account wordt daarmee gesynct, net als bij de iPod Touch), dan kan iemand je met een flinke rekening opzadelen. Daar heb ik geen zin in.quote:Leftblank schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 18:56:Je kan ook gewoon zo'n account aanmaken voor de iTunes Store waarbij je Apple gewoon automatisch van je rekening laat afschrijven, werkt net zo goed, en kost je niks - tenzij je muziek koopt natuurlijk
GekkePrutser wijzigde dit bericht 22-02-2008 12:54 (11%)
Wachtwoord niet laten onthouden door laptop/iphone? Als ik een laptop zou ik em ook nooit wachtwoorden van belangrijke dingen onthouden.quote:GekkePrutser schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:52:
[...]
Ja, maar ik vind het gewoon vervelend om bedrijven direct in mijn rekening te laten graaien. Als ik mijn laptop dan onbeheerd achter laat (of zelfs mijn iPhone, want je iTunes store account wordt daarmee gesynct, net als bij de iPod Touch), dan kan iemand je met een flinke rekening opzadelen. Daar heb ik geen zin in.
Zo zijn er vast wel meer mensen die er zo over denken, vandaar dat ik de gift card methode even wou aankaarten
offtopic:
Om diezelfde reden bel ik ook altijd met prepaid in plaats van een contract. Het is altijd makkelijker om enorme rekeningen te voorkomen dan ze achteraf aan te vechten
Hidde wijzigde dit bericht 22-02-2008 12:56 (14%)
Zo werkt dat niet, de iPhone en iPod Touch nemen automatisch je iTunes store account over van de computer waar je mee synchroniseert en dat kan je niet uitzetten. Je wordt ook niet om wachtwoorden gevraagd. Apple wil het je kennelijk zo makkelijk mogelijk maken om hun liedjes te kopen, maar verliest daar wat mij betreft de veiligheid mee uit het oog.quote:Hidde schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:55:
Wachtwoord niet laten onthouden door laptop/iphone? Als ik een laptop zou ik em ook nooit wachtwoorden van belangrijke dingen onthouden.
1 druk op de power knop links boven. Ontgrendelen kan alleen met de slider.quote:Mikeu15 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:00:
Heb de touch gister gekocht..mooi apparaat. 1 vraag hoe kan je de touch handmatig vergrendelen?
e-form wijzigde dit bericht 22-02-2008 15:06 (7%)
LeVortex wijzigde dit bericht 22-02-2008 15:07 (14%)
Bij mij wordt er wel om m'n wachtwoord gevraagd als ik een nummer wil kopen hoorquote:GekkePrutser schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:59:
[...]
Zo werkt dat niet, de iPhone en iPod Touch nemen automatisch je iTunes store account over van de computer waar je mee synchroniseert en dat kan je niet uitzetten. Je wordt ook niet om wachtwoorden gevraagd. Apple wil het je kennelijk zo makkelijk mogelijk maken om hun liedjes te kopen, maar verliest daar wat mij betreft de veiligheid mee uit het oog.
Ja bij mij dus ook, als ik klik op buy vraagt hij om een wachtwoord waarna ik het nr kan downloaden.quote:ScottB schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 17:08:
[...]
Bij mij wordt er wel om m'n wachtwoord gevraagd als ik een nummer wil kopen hoor
bjab wijzigde dit bericht 22-02-2008 20:13 (3%)
zoals je overal inzoomt?quote:bjab schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 20:13:
Ik had een vraagje, hoe kun je bij de google-maps-app van ipod uitzoomen ?
Leon 20VT | JBS04 (K03 Hybrid) | Kinetic HF manifold | FMIC | APEXI Cold Air Intake | TT 380CC + 4Bar FPR + S3 Pomp | N249 Mod| Forge FMDV001 | Forge TIP | Catchcan| 3" downpipe (catloos) | Milltek Catback (non res.) | JD Maatwerk - 300PK 435Nm |
maar dan omgekeerd. Anders zoom je nog verder inquote:
"Si no levantas los ojos, creerás que eres el punto más alto." | IanHendon @ Xbox 360
Oke, maar echt in een map zetten is niet mogelijk daar heb je wel een 3rd party app voor nodig. And by the way er staat niks in de topicstart over het springboard.quote:ScottB schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 20:35:
Je moet een icon op het springboard een paar seconden 'ingedrukt' houden. De icons gaan dan bewegen en dan kun je ze slepen naar waar je wilt. Zie ook de topicstart
dan doe je click and buy met ideal, moet iemand eerst ook nog je bankpas en identifier jatten om muziek te kopenquote:GekkePrutser schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:52:
[...]
Ja, maar ik vind het gewoon vervelend om bedrijven direct in mijn rekening te laten graaien. Als ik mijn laptop dan onbeheerd achter laat (of zelfs mijn iPhone, want je iTunes store account wordt daarmee gesynct, net als bij de iPod Touch), dan kan iemand je met een flinke rekening opzadelen. Daar heb ik geen zin in.
Zo zijn er vast wel meer mensen die er zo over denken, vandaar dat ik de gift card methode even wou aankaarten
offtopic:
Om diezelfde reden bel ik ook altijd met prepaid in plaats van een contract. Het is altijd makkelijker om enorme rekeningen te voorkomen dan ze achteraf aan te vechten
...call for a Big Lebowski
Wellicht neemt de iPod de instellingen van iTunes over. Als je het wachtwoord door iTunes laat onthouden, dan neemt hij dit wachtwoord automatisch mee naar je iPod. Weet het niet zeker, maar dat lijkt het wel te zijn.quote:musiqman schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 10:52:
Ook bij mij kon je zo bestellen zonder wachtwoord in te voeren meende ik (heb de functie er weer afgehaald)
Fuentes wijzigde dit bericht 23-02-2008 12:32 (4%)
Bij mij opent hij pdfjes anders prima.quote:ScottB schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 12:00:
Dat is niet helemaal waar. PDF-bijlagen in mailtjes zijn te bekijken, maar als je een link volgt in Safari, weet hij niet wat hij daarmee aanmoet. Door te jailbreaken kun je wel een PDF-viewer installeren, maar standaard is het dus maar half aanwezig.
dus ik neem aan dat ik 'm dan niet zou hoeven jailbreaken? Wat zijn eigenlijk de voornaamste redenen en is het nodig om je ipod te jailbreaken als je bijv. de nieuwste ( B ) versie hebt? (ik heb het jailbreak gedeelte in deze thread gelezen maar zie hier mbt applicaties weinig info over)quote:
Als je standalone pdfjes wilt bekijken dan zal je moeten jailbreaken. Als je de ipod jailbreakt gaat er een wereld openquote:cbr600f4i schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 16:14:
[...]
dus ik neem aan dat ik 'm dan niet zou hoeven jailbreaken? Wat zijn eigenlijk de voornaamste redenen en is het nodig om je ipod te jailbreaken als je bijv. de nieuwste ( B ) versie hebt? (ik heb het jailbreak gedeelte in deze thread gelezen maar zie hier mbt applicaties weinig info over)
Hmm, je hebt gelijk. Ik weet niet waar het bij mij foutging dan, maar het lijkt toch te werkenquote:
quote:musiqman schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 10:52:
Ook bij mij kon je zo bestellen zonder wachtwoord in te voeren meende ik (heb de functie er weer afgehaald)
en ik blijf van mening dat je best wel wat aan bescherming mag doen. Alleen niet te overdreven.
Mn macbook is echt een werkpaard (met scheuren in de case incluis) en dat vind ik dan weer minder erg. (komt ook omdat een nieuwe TOP case alleen al 400 euro kost)
Off topic...quote:davidgilmour schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 20:46:
[...]
offtopic:
mijn macbook kreeg een nieuwe top case buiten de garantieperiode van apple na 19 maanden wegens een scheur
musiqman wijzigde dit bericht 23-02-2008 21:30 (30%)
Tja.. wa zou ik eens zegge
Apple heeft gezegd dat de SDK ergens in februari zou komen, ze hebben dus nog een week. Ik wacht zelf ook met hoge verwachtingen af, en hoop dat er coole dingen mogelijk zijn.quote:Gamer1009 schreef op zondag 24 februari 2008 @ 19:48:
Is het inmiddels al bekend wanneer de SDK uitkomt voor de touch? ik ben erg aan het twijfelen of ik hem moet kopen, maar ik denk dat de SKD de doorslag gaat geven...
ik heb het zelfde probleem, op mijn toen nog niet gejailbreakte ipod. ook met videora (de itouch variant) en dan krijg ik een error dat hij het er niet op wil zetten omdat me ipod het niet af kan spelenquote:JJdJ1984 schreef op zondag 24 februari 2008 @ 16:18:
Ik heb even een vraag...
Ik krijg het niet voor elkaar om een videobestand op me ipod te zetten.
Ik heb hem via Videora geconverteerd naar een mp4 bestand. Videora heeft hem in Itunes geknalt. Alleen lukt het me niet het bestandje op me ipod te krijgen. Ik krijg geen foutmelding het lijkt erop alsof Itunes het bestandje niet 'wil' synchroniseren.
LeVortex wijzigde dit bericht 24-02-2008 20:29 (11%)
Dus als ik me ipod jailbreak is de kans groot dat hij het wel gaat doen?quote:LeVortex schreef op zondag 24 februari 2008 @ 20:06:
[...]
ik heb het zelfde probleem, op mijn toen nog niet gejailbreakte ipod. ook met videora (de itouch variant) en dan krijg ik een error dat hij het er niet op wil zetten omdat me ipod het niet af kan spelen
edit: via die mail applicatie op je iphone kun je geen hotmail (live) bekijken ofwel?? die staat er in iedergeval niet tussen, wel een lage streek van apple al zeg ik het zelf
Dat heeft weinig met Apple te maken, Hotmail ondersteunt geen IMAP of POP, dus dan wordt het lastig om de inbox te raadplegen in een (apart) mailprogramma.quote:LeVortex schreef op zondag 24 februari 2008 @ 20:06:
[...]
edit: via die mail applicatie op je iphone kun je geen hotmail (live) bekijken ofwel?? die staat er in iedergeval niet tussen, wel een lage streek van apple al zeg ik het zelf
Nee, dat heeft er niets mee te makenquote:JJdJ1984 schreef op zondag 24 februari 2008 @ 21:01:
[...]
Dus als ik me ipod jailbreak is de kans groot dat hij het wel gaat doen?
Hoedje wijzigde dit bericht 24-02-2008 22:44 (11%)
LeVortex wijzigde dit bericht 24-02-2008 21:12 (89%)
Nope, werkt niet. Laat ik het zo zeggen ik heb verschillende dvd's geprobeerd. Ik heb verschillende formaten geprobeerd ook bijvoorbeeld een filmpje van video.google.com gedownload. Het wil gewoon niet echt werken.quote:Hoedje schreef op zondag 24 februari 2008 @ 21:06:
Nee, dat heeft er niets mee te maken. Je kunt proberen het bestand met andere settings opnieuw te rippen, waarschijnlijk is er iets 'mis' met het bestand waardoor iTunes denkt dat de iPod het bestand niet kan afspelen.
JJdJ1984 wijzigde dit bericht 24-02-2008 22:39 (24%)
Dat wil je niet wetenquote:Pretorian_ schreef op zondag 24 februari 2008 @ 23:21:
en wat was nu de oplossing? (in het kader van ff elkaar helpen ;-) )
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
ook geen snor? www.geensnor.nl
Probeer het eens met het video conversie programma "super". Laat de website je niet afschrikken, het is een verschrikkelijk handig programma.quote:LeVortex schreef op zondag 24 februari 2008 @ 21:06:
uh nee dat zij ik niet.. ik zij dat die het dan nog niet doet, nou dat zij ik niet, maar bedoelde ik wel![]()
volgens mij doen we gewoon iets verkeerd met het converten, of dat programmatje doet iets verkeerd door een instelling
edit: @ hierboven: ik heb hem 2 keer geconvert (duurt gewoon 30 minuten op mijn c2d t7300) 1 keer als power user met costum settings (wel gewoon een profiel) en 1 keer als noob user zeg maar, allebij werken niet
http://www.simplifymedia.com/iphone.htmlquote:nonzz schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:04:
Weet iemand of er een manier bestaat om een gedeelde iTunes playlist af te spelen op de Touch? Volgens mij werkt dit met Bonjour. Firefly is wel een app die het andersom doet; je kunt dat met iTunes de muziek op Touch afspelen. Maar de muziek vanaf je desktop stream is natuurlijk veel interessanter..
Wow, dit is wel echt te gek zeg!quote:denhuff schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:12:
[...]
http://www.simplifymedia.com/iphone.html
werkt perfect, overal waar je wifi hebt kun je je eigen muziek luister.
programma installeren op je pc, en via installer icoontje op je summerboard.
je kunt kiezen tussen itunes lijst of winamp lijst
tis nog niet helemaal perfect,
mochten vrienden van je dit ook doen kun je hun muziek ook luisteren.
zoals welk vinkje?? waar kan ik die vinden?quote:JJdJ1984 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 08:43:
[...]
Dat wil je niet weten
Een vinkje in Itunes
Er is wel een oplossing: http://v3.izymail.com/ Maakt van je hotmail een IMAP emailbox, moet je helaas wel voor betalen, 12 euro per jaar ofzo.quote:Hoedje schreef op zondag 24 februari 2008 @ 21:06:
[...]
Dat heeft weinig met Apple te maken, Hotmail ondersteunt geen IMAP of POP, dus dan wordt het lastig om de inbox te raadplegen in een (apart) mailprogramma.
iPod aansluiten, naar tabblad films gaan en dan zeggen welke films je syncen.quote:LeVortex schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:24:
[...]
zoals welk vinkje?? waar kan ik die vinden?
Opzich wel netjes dat je dan overal waar je internet hebt, muziek kan luisteren. Bij deze oplossing moet je weer wat installeren en aanmelden e.d. Een nettere oplossing zou zijn dat de Touch gewoon bonjour gaat ondersteunen. Lijkt me niet zo lastig te maken voor Apple... Wie weet als de SDK er is....quote:denhuff schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:12:
[...]
http://www.simplifymedia.com/iphone.html
werkt perfect, overal waar je wifi hebt kun je je eigen muziek luister.
programma installeren op je pc, en via installer icoontje op je summerboard.
je kunt kiezen tussen itunes lijst of winamp lijst
tis nog niet helemaal perfect,
mochten vrienden van je dit ook doen kun je hun muziek ook luisteren.
ook geen snor? www.geensnor.nl
hmm gedaan, alleen nog steeds foutmelding dat die nie kan syncen omdat de ipod ze niet kan afspelen. het is volgens mij gewoon een ipod formaatquote:SFRtje schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:53:
[...]
iPod aansluiten, naar tabblad films gaan en dan zeggen welke films je syncen.
LeVortex wijzigde dit bericht 25-02-2008 15:44 (13%)
The number one enemy of progress is question
Helaas moet je voor de eerste link betalen en de 2e is alleen voor mac.quote:Pretorian_ schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:28:
hierboven werd nog even gesproken over connecties over wifi tussen de touch en je computer.
bij de webapps van apple zag ik deze 2 staan:
http://www.apple.com/webapps/entertainment/signal.html
http://www.apple.com/webapps/entertainment/remotebuddy.html
ik snap niet helemaal hoe en wat, maar wellicht dat iemand anders er iets aan heeft.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last
Dit topic is gesloten.
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: