"Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time. But once you get into your boat and push off, tie into your shoes and footstretchers, then lean on your oars you have indeed won far more than those who have never tried."
[iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicReg. datum: 23 december 2006
Ik had die bestelling gedaan via een soort vna paypal iets, gekoppeld aan je account (maar hier ging wel er snel veel geld vanaf door mn downloads, dus heb ik deze er weer afgehaald)
Maar ik wil wel graag de openstaande rekening en de apps dokken, zonder dat paypal achtige en creditcard.
Iemand tips?
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)
Reg. datum: 09 januari 2008
Het mij nu ook gelukt, ik heb het gebruikersbeheer uitgezet-----> toen gemachtigd en upgedate (software installatie gelukt) ------> niet vergeten ge gebruikersbeheer weer aan te zetten.quote:cypress3d schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 11:47:
[...]
Ik heb het precies gedaan zoals jij het zei maar dat werkt voor geen meter.
Hoop dat dit de oplossing is! Succes
Volgens mij gaat die petitie helemaal niks helpen, hoewel ik de extra apps én mogelijkheden (customizable homescreen, bookmarks op homescreen, enz.) ook liever gratis had gezien. Nu ja, hoewel je de meeste mensen eerst hoort klagen, zijn er toch ook al een heel pak die over stag zijn gegaan.quote:ScottB schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 15:03:
[...]
Als dat al gebeurt dan krijgen de mensen die eerder wel al betaald hebben hun geld wel terug, zij het cash, zij het in korting. Ik vind het z'n geld wel waard, de extra features zijn ook wel handig namelijk
Overigens ben ik nog steeds benieuwd wanneer die 'locate me' functie in Maps op punt zal gesteld zijn, hiero in de lage landen...
Ja, je kunt met iDEAL betalen (of het zelfs automatisch af laten schrijven, dat heb ik), maar dan moet je wel een Click & Buy-account hebben. Zie het iTunes-topic voor verdere informatie.quote:musiqman schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 21:15:
Zeg ik dacht dat j ekon betalen met ideal. ik zie waarom ik nog niks heb. Had een filmpje gedwonload, maar die staat nog open als betaling, zolang kan je niks anders bestellen dus (logisch)
Ik had die bestelling gedaan via een soort vna paypal iets, gekoppeld aan je account (maar hier ging wel er snel veel geld vanaf door mn downloads, dus heb ik deze er weer afgehaald)
Maar ik wil wel graag de openstaande rekening en de apps dokken, zonder dat paypal achtige en creditcard.
Iemand tips?
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie en Adriaan
Studeren in the States: My Destiny
Reg. datum: 23 december 2006
Maar dat is dus de enigste optie?
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)
De release is pas als de SDK eind februari wordt uitgegeven zodat Apple de jailbreak niet meer kan fixen.
Macbook Pro 17" 2.8GHz, 4GB Ram, 500GB HD, OS X 10.6 | iPod touch 8GB 3.0 1G| Default webbrowser: Opera | Kindle Int | Canon 40D
Reg. datum: 07 oktober 2007
Voor Click 'n buy moet je toch 18 zijn? Dat vind ik wel erg jammer, nu kan ik geen aankopen doen bij de iTunes store zonder mijn ouders.quote:musiqman schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 22:26:
ja click n buy dat bedoelde ik. Die account heb ik laten wissen. Maar dat gaat niet via ideal, maar gewoon machtiging voor afschrijven, daarom had ik m laten erasen
Mijn excuses... was kennelijk nogal gefrustreerd. Ik zal eens uitzoeken hoe ik aan die korting kom.quote:Maximus schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 20:02:
[...]
Vent, lees nu een ongeveer een post of 10 hoger. In het blauw de modbreak van Daedalus:
[...]
echt hoe blind kan je zijn
Metal up your ass
Die korting hoor je al aan de kassa te hebben gehad. Zo hoort het in ieder geval als je 'm bij een Apple Premium Reseller hebt gekocht. Als je dus meer dan ¤261 (8GB) of ¤351 (16GB) hebt betaald, zijn ze de korting vergeten.quote:JaymzHetfield schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 22:46:
[...]
Mijn excuses... was kennelijk nogal gefrustreerd. Ik zal eens uitzoeken hoe ik aan die korting kom.
“Gee Brain, what do you want to do tonight?”
“The same thing we do every night, Pinky – Try to take over the world!”
| nu met 1 avatar! | Icarus@IRC | 宇多田ヒカル \o/ |
Ik dacht dat je het ook zelf kon overmaken, maar dat weet ik niet zeker.quote:musiqman schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 22:26:
ja click n buy dat bedoelde ik. Die account heb ik laten wissen. Maar dat gaat niet via ideal, maar gewoon machtiging voor afschrijven, daarom had ik m laten erasen
Goed nieuws, hoewel ik me afvraag in hoeverre een jailbreak nog nodig is nadat het SDK uit is. Maar goed, we zullen zien. Overigens wel mooi dat er nu twee keer geprobeerd is om het jailbreaken tegen te gaan, maar dat het in beide gevallen binnen een week gelukt isquote:msr911NL schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 22:36:
1.1.3 is jailbroken!! Youtube link
De release is pas als de SDK eind februari wordt uitgegeven zodat Apple de jailbreak niet meer kan fixen.
Ik ben geen 18 en heb een Click & Buy-account. Heb even gekeken in mijn instellingen, maar ik zie nergens mijn geboortedatum staan. Volgens mij kan het gewoonquote:Jorrittirroj schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 22:44:
[...]
Voor Click 'n buy moet je toch 18 zijn? Dat vind ik wel erg jammer, nu kan ik geen aankopen doen bij de iTunes store zonder mijn ouders.
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie en Adriaan
Studeren in the States: My Destiny
Reg. datum: 07 oktober 2007
Mooi, ik hoorde van iedereen dat je daar 18 voor moest zijn. Vanavond ook maar even proberen. Maar eerst feest vieren want me vader is vandaag 50 geworden!quote:ScottB schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 23:20:
[...]
Ik ben geen 18 en heb een Click & Buy-account. Heb even gekeken in mijn instellingen, maar ik zie nergens mijn geboortedatum staan. Volgens mij kan het gewoon
Edit:// Geprobeerd een account aan te maken, en je moet toch 18 zijn.
Jorrittirroj wijzigde dit bericht 20-01-2008 10:13 (8%)
Is gewoon een groot drama, ik krijg het maar niet voor elkaar. Nogal frustrerend.quote:voog schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 21:29:
[...]
Het mij nu ook gelukt, ik heb het gebruikersbeheer uitgezet-----> toen gemachtigd en upgedate (software installatie gelukt) ------> niet vergeten ge gebruikersbeheer weer aan te zetten.
Hoop dat dit de oplossing is! Succes
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Reg. datum: 30 november 2007
Ik heb gewoon één jaartje valsgespeeltquote:Jorrittirroj schreef op zondag 20 januari 2008 @ 10:08:
[...]
Mooi, ik hoorde van iedereen dat je daar 18 voor moest zijn. Vanavond ook maar even proberen. Maar eerst feest vieren want me vader is vandaag 50 geworden!Bedankt!
Edit:// Geprobeerd een account aan te maken, en je moet toch 18 zijn.
Reg. datum: 13 oktober 2005
http://www.iaddict.fr/forum/viewtopic.php?t=20763
Het is wel in het frans maar je kunt via de diverse links op de website van de fabrikant komen!
Ik zag ook deze: (de afbeelding is van de nano maar hij zou ook voor de touch komen)
De aanbieder is www.macally.com

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Reg. datum: 23 december 2006

Ik heb deze dus.
17.39 in Zaandam (verzenden en ophalen mogelijk)
Via Mp
Werkt echt perfect. Met riemclip (en is ook horizontaal te dragen en zonder voorflap)
Hmm, dan moet ik misschien toch maar even terug naar de winkel...quote:Daedalus schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 23:13:
[...]
Die korting hoor je al aan de kassa te hebben gehad. Zo hoort het in ieder geval als je 'm bij een Apple Premium Reseller hebt gekocht. Als je dus meer dan ¤261 (8GB) of ¤351 (16GB) hebt betaald, zijn ze de korting vergeten.
Ik heb 'm namelijk bij BCC gekocht en daar wisten ze niks van nieuwe software... Dus ik dacht, ik gok het maar, er van uitgaande dat Apple hier rekening meet zou houden (korting verlenen bij het registreren in iTunes o.i.d.).
Ik heb overigens al wel 20 euro korting gehad, maar dat had niks met de software te maken. Ik vertelde over de Dixons actie (35 euro waardebon bij het inleveren van een oude mediaspeler) en naar aanleiding daarvan kreeg ik onder het mom 'laagste prijs garantie' een korting van ¤20.
Metal up your ass
Reg. datum: 13 oktober 2005
http://www.youtube.com/watch?v=ehQ11BmwYSE
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Ik heb de locate me functie getest in Amsterdam en hij werkte echt perfect. Hij zat op ongeveer 25 meter nauwkeurig. Ze hebben dus iig in amsterdam de draadloze netwerken in kaart gebracht.quote:.Arne schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 21:44:
[...]
Overigens ben ik nog steeds benieuwd wanneer die 'locate me' functie in Maps op punt zal gesteld zijn, hiero in de lage landen...
Mijn iTouch Free heeft dezelfde functionaliteit door Navizon via Installer.app te installeren.quote:foxFX schreef op zondag 20 januari 2008 @ 19:05:
[...]
Ik heb de locate me functie getest in Amsterdam en hij werkte echt perfect. Hij zat op ongeveer 25 meter nauwkeurig. Ze hebben dus iig in amsterdam de draadloze netwerken in kaart gebracht.
Navizon vindt een in kaart gebrachte AP op ca. 30-50 meter afstand (Groningen, stad). Via de Maps heb je dan (ook) een soort van navigatie-mogelijkheid.
This is my sick nature...
Reg. datum: 11 april 2005
Reg. datum: 05 augustus 2006
Reg. datum: 18 februari 2004
Edit: Click and buy had ik geprobeerd, maar krijg het smsje totaal niet binnen voor de PIN.
Edit2: Andere telefoon krijgt hem wel binnen
Tiduz wijzigde dit bericht 21-01-2008 15:36 (22%)
Cpu: Intel Core 2 Duo E6600- Ram: 2 Gb Corsair pc4300 dual channel - GFX: MSI Ati Radeon HD R4850 512 MB - Dvd writer: NEC7371A DL - 2x samsung spinpoint 250 gb S-ata - Coolermaster IGreen power 500 watt - Zalman CNPS9500
Reg. datum: 30 november 2007
Heb het al op meerdere toestellen geprobeerd.
EDIT: Op een vriend zijn telefoon kwam die aan
Julien15 wijzigde dit bericht 21-01-2008 16:57 (24%)
Reg. datum: 26 januari 2005
Kun je aan de verpakking zien of het een nieuwe versie met de updates is of niet (zegt John Lennon op de verpakking iets)? Of alleen aan het typenummer?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.