Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Voor de mensen met problemen dat ie iedere keer meld dat je pc nit geauthoriseerd is om de nieuwe January Upgrade Pak te installeren kunnen dit proberen:

Login met de Administrator gebruiker op je pc (Vista gebruikers moeten via Beheren, User accounts hem aanzetten, hij staat namelijk standaard uit)
Start iTunes op (hij draait eventjes Windows Installer dat is goed..)
Sluit je iPod aan
Authorise je computer door in te loggen met je gegevens via Store , Computer Machtigen.
Sluit iTunes af
Login op je eigen account en start iTunes op en sluit je iPod aan.
Druk dan op sync en hij moet ze gaan installeren..

Bij mij werkte het dus wie weet ook bij jou...

-TCM

Reg. datum: 05 maart 2004

quote:
Boris Jeltsin schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 22:30:
[...]

Ik houd niet van generaliseren, maar ik snap nu wel waar dat vooroordeel over Nederlanders vandaan komt..
Hoezo generaliseren? Ik heb het toch alleen over deze update specifiek?
Trouwens, jij bent hier degene die aan het generaliseren is. ;)

Cache wijzigde dit bericht 19-01-2008 00:32 (9%)

Ik ben, dus ik tweak
Reg. datum: 03 december 2004

quote:
Cache schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 00:29:
[...]

Hoezo generaliseren? Ik heb het toch alleen over deze update specifiek?
Trouwens, jij bent hier degene die aan het generaliseren is. ;)
Hij zegt ook juist dat hij niet van generaliseren houdt, maar dat op dit moment wel doet ;)

"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie en Adriaan
Studeren in the States: My Destiny

Ja ok, vat hem nu. :P
Maar welk vooroordeel, het is ook belachelijk om te betalen voor iets wat Apple 5 min werk heeft gekost. Al helemaal als je mbv jailbreaken het allemaal gratis krijgt.

Reg. datum: 23 juni 2003

quote:
Cache schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 00:46:
Ja ok, vat hem nu. :P
Maar welk vooroordeel, het is ook belachelijk om te betalen voor iets wat Apple 5 min werk heeft gekost. Al helemaal als je mbv jailbreaken het allemaal gratis krijgt.
Krijgje d.m.v jailbreaken dan exact die 5 proggie's? Of homebrew?

Ik neem aan dat het exact dezelfde programma's zijn als die van de iphone, dus ja, ik denk het wel. Ze lopen al bijna 4 maand vlekkeloos op mijn ipod. :P

Reg. datum: 23 juni 2003

quote:
Cache schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 01:03:
Ik neem aan dat het exact dezelfde programma's zijn als die van de iphone, dus ja, ik denk het wel. Ze lopen al bijna 4 maand vlekkeloos op mijn ipod. :P
You Sir just saved me $20. :)

Ik ben, dus ik tweak

Ze zijn niet helemaal hetzelfde trouwens: Google Maps bijvoorbeeld is veel uitgebreider geworden dan de versie die jij hebt. Verder zijn ze wel hetzelfde inderdaad. Wat iedereen lijkt te vergeten is dat je bij het kopen van die extra apps, je ook nieuwe features krijgt zoals de WebClips en "DVD"-ondersteuning. Je betaalt dus niet alleen voor de apps.

Reg. datum: 30 november 2007

quote:
Jorrittirroj schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 23:31:
Nu ik een vraag, weet iemand hoe je dat ( soort van ) automatisch typen met Safari uit kan zetten? Ik vind het zwaar irritant omdat hij vaak het verkeerde typt als ik op spatie druk.
Met jailbreak is er wel een fix die het toevoegt aan je settings. Zonder is het dus niet mogelijk lijkt me.

Reg. datum: 07 oktober 2007

Jammer, bedankt!

Freeply
Reg. datum: 09 juni 2003

quote:
Als je het woord dat hij 'voorspelt' niet wil typen als je op spatie drukt, moet je op het voorspelde woord zelf drukken. Dan zet hij gewoon wat je al getyped had neer.

Hoe zit dat precies met die filmpjes met die nieuwe dvd-functie? En met die ondertitels? Hoe moet je dan je filmpje omzetten? Nu zet ik gewoon mijn audio_ts en video_ts om in een mp4 bestand en vervolgens converteer ik het naar een gangbaar iPod touch formaat in VisualHub. Hoe moet je nu te werk gaan?
Reg. datum: 07 oktober 2007

quote:
Minnema schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 10:10:
[...]

Als je het woord dat hij 'voorspelt' niet wil typen als je op spatie drukt, moet je op het voorspelde woord zelf drukken. Dan zet hij gewoon wat je al getyped had neer.
Dat weet ik, maar dat is vrij irritant om te doen. Vooral als je grote teksten moet typen.

Ik ben, dus ik tweak

Die vraag heb ik op de Appleforums gesteld, maar nog geen echt goed antwoord gekregen. Ik zal het hier melden en in de TS zetten als ik het wel weet.

ANTROPOMORF
Reg. datum: 06 juli 2005

Je hebt Extended Preferences en daarmee krijgt je jailbroken iPod Touch ook een setting om dat 'woordenboek' / 'voorspelling' uit te zetten.

:O

quote:
The CarNagE Man schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 23:55:
Voor de mensen met problemen dat ie iedere keer meld dat je pc nit geauthoriseerd is om de nieuwe January Upgrade Pak te installeren kunnen dit proberen:

Login met de Administrator gebruiker op je pc (Vista gebruikers moeten via Beheren, User accounts hem aanzetten, hij staat namelijk standaard uit)
Start iTunes op (hij draait eventjes Windows Installer dat is goed..)
Sluit je iPod aan
Authorise je computer door in te loggen met je gegevens via Store , Computer Machtigen.
Sluit iTunes af
Login op je eigen account en start iTunes op en sluit je iPod aan.
Druk dan op sync en hij moet ze gaan installeren..

Bij mij werkte het dus wie weet ook bij jou...

-TCM
Ik heb het precies gedaan zoals jij het zei maar dat werkt voor geen meter.

- mijn account staat standaard al op Administrator
- Als ik iTunes start dan komt het programma maar zodra ik de iPod start komt al direct de melding dat je dus je moet machtigen. Dus ik machtig me en sluit Itunes af. Ik sta al op Admin dus dat hoeft niet, dus ik start iTunes weer en dan de ipod erin. Weer die melding. Ik kom er gewoon niet vanaf en is zeer vervelend.

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Reg. datum: 04 maart 2004

Zullen Apps zoals MobileScrobbler (voor Last.fm) ooit legaal beschikbaar worden voor de iPod Touch? Ik zou namelijk graag overstappen op de 1.1.3 firmware, maar zolang dat progje (wat ik toch heel handig vind) blijf ik echt wel met een jailbreak zitten.

Nee.
Reg. datum: 29 september 2002

Mijn tijd en datum blijft verspringen als ik de Touch aan m'n laptop koppel.. Elke x als ik hem erin plug verspringt het ... iemand hier ook last van?

ASUS F3SV 019C @ C2D T7500 2.2GHZ, 2GB RAM en GeForce 8600GS

Ik ben, dus ik tweak

quote:
Arcanedevil schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 12:22:
Zullen Apps zoals MobileScrobbler (voor Last.fm) ooit legaal beschikbaar worden voor de iPod Touch? Ik zou namelijk graag overstappen op de 1.1.3 firmware, maar zolang dat progje (wat ik toch heel handig vind) blijf ik echt wel met een jailbreak zitten.
Ik hoop het, maar als het SDK uit is denk ik dat het niet lang duurt voor MobileScrobbler als legaal programma beschikbaar is. Er komt ook vast wel een jailbreak uit voor 1.1.3, dus dan kun je ook gebruik maken van MobileScrobbler.
quote:
dbzfan schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 12:27:
Mijn tijd en datum blijft verspringen als ik de Touch aan m'n laptop koppel.. Elke x als ik hem erin plug verspringt het ... iemand hier ook last van?
Ik dacht ooit eens gelezen te hebben dat dat ligt aan de tijdzone die je hebt ingesteld, kan het daar aan liggen ?

Reg. datum: 08 januari 2008

Zijn hier Belgen die weten wanneer de 'nieuwe' Ipod Touch in de rekken zal liggen bij MM, saturn, ...

Reg. datum: 14 oktober 2007

Al menschen hier met de software update voor de Touch?

Ben nog aan het twijfelen of het de 18 euro waard is. En dan ook met de angst in het achterhoofd dat het miss wel gratis wordt binnenkort.

quote:
cypress3d schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 11:47:
[...]

Ik heb het precies gedaan zoals jij het zei maar dat werkt voor geen meter.

- mijn account staat standaard al op Administrator
- Als ik iTunes start dan komt het programma maar zodra ik de iPod start komt al direct de melding dat je dus je moet machtigen. Dus ik machtig me en sluit Itunes af. Ik sta al op Admin dus dat hoeft niet, dus ik start iTunes weer en dan de ipod erin. Weer die melding. Ik kom er gewoon niet vanaf en is zeer vervelend.
Bij mij werkte het. Dus dacht ik van laat ik het delen met de andere.
Apple zegt zelf dat dit de oplossing is. Mijn oplossing is hier van afgeleid:

http://www.info.apple.com/kbnum/n306424

Ook deze pagina kan handig zijn:

http://www.info.apple.com/kbnum/n307243

Ik ben, dus ik tweak

quote:
Las Vegas schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 14:23:
Al menschen hier met de software update voor de Touch?

Ben nog aan het twijfelen of het de 18 euro waard is. En dan ook met de angst in het achterhoofd dat het miss wel gratis wordt binnenkort.
Als dat al gebeurt dan krijgen de mensen die eerder wel al betaald hebben hun geld wel terug, zij het cash, zij het in korting. Ik vind het z'n geld wel waard, de extra features zijn ook wel handig namelijk :)

Heb de extra features toch ook maar gekocht. Homescreen is gelijk een stuk voller }:O . Google maps is wel leuk om mee te spelen, vooral die hybride mode en routes plannen. Mail werkt ook goed, contactpersonen herkent die meteen uit je 'contacten'. Shortcuts naar favorieten zet ik op de 2e bladzijde van mijn homescreen. Wil het wel een beetje strak houden :)

Notities zijn ook handig, die kan je ook gelijk doormailen met de mailapp.

i7 920 @ 3.5GHz / Gigabyte X58 UD4P / 9GB DDR3 1333MHz / Asus 280GTX 1GB / RAID0 2x Intel Postville 80GB SSD / Lian Li v2010b

\m/
Reg. datum: 14 februari 2001

Hé ik heb vandaag een iPod Touch gekocht, maar de nieuwe applicaties ontbreken... verwachten ze nu dat ik daar extra voor betaal of is er een regeling voor gevallen als ik?

Metal up your ass

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: