Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Wifi gaat toch automatisch uit als je hem op standby zet, als ik als ik hem vanuit standby aanzet moet hij eerst nog verbinding maken voordat ik kan internetten.
Al haalt hij volgens mij wel mail op zodra dat lukt, want die staat er altijd wel zodra hij uit standby komt. Misschien gaat hij op het ingestelde interval kijken of hij een netwerk kan vinden en zoniet gaat wifi gelijk weer uit.

Jeroen Sack wijzigde dit bericht 25-01-2008 14:17 (18%)

Reg. datum: 10 april 2007

Ik kan nergens de nieuwe ipod touch kopen levering pas binnen 1 a 2 weken. Iemand wel een winkel voor me die ipod 8gb jan update alwel heeft.

Reg. datum: 23 december 2006

ne wifi gaat niet automatisch uit (niet bij de 1.1.2 iig)

Ik zet wifi uit als ik weet dat ik in een slecht bereik/open inlog gebied ga komen.

Ook gaat hij snachts helemaal uit. scheelt bijde in batterijverbruik.

Opladen is 1x in de 2 dagen (en als wifi halve dag aanstaat, na 1 dag)

musiqman wijzigde dit bericht 25-01-2008 16:30 (4%)

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)

Chelsea
Reg. datum: 05 februari 2004

Ik zou toch zweren dat, wanneer mijn iPod op block staat, wi-fi uit staat. Je kan dan immers ook niet meer connecten via CuteFTP Pro, wat via wi-fi gaat.

Blijf t trouwens irritant vinden dat ie niet alle nrs van itunes pakt (mis zo een paar albums en losse nrs :( ) en dat er kennelijk bij t converteren van filmpjes, geluid weg is.

ik kan wifi alleen uit zetten als je het knopje wifi aan.uit verschuift.

musiqman wijzigde dit bericht 25-01-2008 16:36 (17%)

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)

Where are you?
Reg. datum: 11 november 2002

quote:
Uniquement schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:32:
Ik zou toch zweren dat, wanneer mijn iPod op block staat, wi-fi uit staat. Je kan dan immers ook niet meer connecten via CuteFTP Pro, wat via wi-fi gaat.
hij is dan niet geconnect. Wil niet zeggen dat hij uit is ;) (denk ik zo)

|| Specs PC ||
EOS 40D + Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Macro + Sigma 17-70/2.8-4.5 + 4Gb Sandisk Extreme IV+2 Gb Steno Pro II CF

quote:
Uniquement schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:32:
Ja, ik mag inderdaad aannemen dat wifi dan gewoon uit gaat. Zou anders erg zonde zijn van de accuduur.

Maar als ik wifi niet gebruik staat hij altijd uit ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Chelsea
Reg. datum: 05 februari 2004

quote:
Notna schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:37:
[...]

hij is dan niet geconnect. Wil niet zeggen dat hij uit is ;) (denk ik zo)
Het tekentje verdwijnt ook als je de "block" aanzet. Dit kan je zien, want als je op home drukt met het scherm uit, dan zie je pas het wi-fi signaal na een tijdje verschijnen.

Het zou in ieder geval knap zonde van de batterijen zijn als dit niet zo was. ;)

het wifi signaal teken verschijnt zowiezo pas na een paar seconden ook als ie nieuwe verbinding moet maken en dus al aan staat.

Staat het niet ergens vermeld op de apple site?

Ik heb de block er trouwens alleen op zitten als ik hem uit doe (code invoeren bij aanzetten)

Automatisch uit, heb ik uitgezet, zeker met een code erg onhandig.

musiqman wijzigde dit bericht 25-01-2008 18:42 (31%)

Reg. datum: 09 januari 2007

Het verschil zit het in de jailbreak volgens mij: zonder jailbreak gaat wifi niet uit, met wel. Met een gejailbreakte Touch kan je dit veranderen": je hebt namelijk een 'app' die je kan downloaden via Installer, dat wifi niet uitgaat tijdens standby.

Reg. datum: 24 januari 2003

Ik heb gemerkt dat ik af en toe, bij het indrukken van de "home" toets onder op de touch er een "snel-menu" verschijnt waarmee ik het geluid kan bedienen als ik niet in de muziek applicatie zit. Het vervelende is echter dat ik geen idee heb waarom het soms wel en soms niet verschijnt, ik heb al geprobeerd 3sec de knop ingedrukt te houden, iets erboven of eronder te drukken, maar ik krijg het menu maar niet op commando getoond. Iemand die me hiermee kan helpen?

Freeply
Reg. datum: 09 juni 2003

quote:
DJMurtz schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 13:27:
Ik heb gemerkt dat ik af en toe, bij het indrukken van de "home" toets onder op de touch er een "snel-menu" verschijnt waarmee ik het geluid kan bedienen als ik niet in de muziek applicatie zit. Het vervelende is echter dat ik geen idee heb waarom het soms wel en soms niet verschijnt, ik heb al geprobeerd 3sec de knop ingedrukt te houden, iets erboven of eronder te drukken, maar ik krijg het menu maar niet op commando getoond. Iemand die me hiermee kan helpen?
2x snel achter elkaar. ;)

2x snel indrukken achter elkaar :)

*edit.. net te laat :p

Chiron wijzigde dit bericht 26-01-2008 13:30 (29%)

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Echt iets super vreemds heb net de ipod touch gekocht . Rustig upgedate (firmware) toen kwam ik bij de jan apps. Ik eerst itunes account aanmaken via ideal kreeg ik een smsje met gegevens en daarna kon ik gwn de apps installeren geneens geld afgetrokken :/ niets wat nu ? apps staan wel op me ipod

Iemand die mij meer kan vertellen over click and buy ?

jafd01 wijzigde dit bericht 26-01-2008 14:33 (8%)

Reg. datum: 07 december 2003

Hell yeah, iPod touch is besteld :)
Staat hier dan niet standaard de nieuwste software op? beetje vaag dan..

Reg. datum: 26 januari 2008

Hoe kan het dat je met de touch op verschillende pc's kan inloggen op itunes en er dan muziek of films op de touch kan zetten maar dat je alleen foto's via synchronisatie er op zetten en dat dan alle foto's die op je pc staan er worden afgehaald. ( Dus ik kan b.v wel muziek van de itunes van een maat op mijn touch zetten zonder dat mijn muziek wordt verwijderd maar met foto's is dit onmogelijk)

Dit moet toch te omzeilen zijn?

Reg. datum: 06 januari 2008

quote:
Intrepidity schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 14:29:
Hell yeah, iPod touch is besteld :)
Staat hier dan niet standaard de nieuwste software op? beetje vaag dan..
Dat ligt er maar net een beetje aan...
Wat was het artikelnummer? Eindigt het op /A is het de 1e versie, met /B is het de 2e versie en dus incl de nieuwste apps. Waar heb je hem besteld?

Ai,
Ik heb nu al paar weken een Ipod Touch... Ik heb alleen probleempje waarvan ik weet dat het zoiezo met Ipod video en ook nog met de mini wel kan.
Namelijk het zetten van andere bestandjes dan muziek etc... op je Ipod. Gewoon doordat hij zich bij deze computer weergeeft als een opslagmedium. Het probleem is dus nu dat hij dat niet meer weergeeft. Weet iemand waar dit aan ligt of hoe ik er alsnog wat op kan zetten.
Ik heb em nu al een paar keer opnieuw aangesloten, maar dat maakt niet uit.

Specs > |E6400@2,4GHz<<FSBwall:S| |2x1GB PC5300 CL4| |8800GTS 640MB @602/920| |Coolermaster RP 450W| |Syncmaster 930BF| |Razer Diamondback| |Creative T6060| |Hauppage 150MCE|

I > U
Reg. datum: 03 april 2006

quote:
Marni-X schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 17:12:
Ai,
Ik heb nu al paar weken een Ipod Touch... Ik heb alleen probleempje waarvan ik weet dat het zoiezo met Ipod video en ook nog met de mini wel kan.
Namelijk het zetten van andere bestandjes dan muziek etc... op je Ipod. Gewoon doordat hij zich bij deze computer weergeeft als een opslagmedium. Het probleem is dus nu dat hij dat niet meer weergeeft. Weet iemand waar dit aan ligt of hoe ik er alsnog wat op kan zetten.
Ik heb em nu al een paar keer opnieuw aangesloten, maar dat maakt niet uit.
Is helaas met de Touch niet mogelijk

Mac Pro | Canon 40D | Speedlite 430EXII | EF-S 17-55 f/2.8 IS USM | EF-S 10-22 f/3.5-4.5 USM

Iemand al een oplossing van Click and Buy ? wanneer ze het gaan aftrekken ? ik heb het gedaan via ideal

Reg. datum: 20 augustus 2006

Bij Dixons hebben ze nu de 8GB editie inclusief APS (voor ¤ 279), ze verkopen nu dus twee versies de /A en /B versie. Er zit inderdaad 20 euro verschil in.

De twee versies die ze verkopen
De /B inclusief Applications voor ¤ 279, dit is wel inclusief een 35 euro kortingsbon bij inlevering oude mp3 speler.
De /A inclusief Apps voor ¤ 259, dit is met een 45 euro kortingsbon op nieuwe aankopen.

De 16GB /A versie van de Touch is momenteel uitverkocht bij dixons dus ik verwacht dat de /B versie er ook snel gaat komen.. Die is dan mooi voor mij!! (hopelijk komt die wel voor 15 feb),,

Nu nog een vraagje, heeft iemand hier ervaringen met click and buy? Een andere oplossing is er namelijk niet voor een Itunes account zonder creditcard! Er wordt neem ik aan niks van je rekening afgeschreven voordat je iets koopt (geen inschrijfgeld dus??)

Reg. datum: 07 december 2003

quote:
Fuentes schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 17:07:
[...]

Dat ligt er maar net een beetje aan...
Wat was het artikelnummer? Eindigt het op /A is het de 1e versie, met /B is het de 2e versie en dus incl de nieuwste apps. Waar heb je hem besteld?
Ik heb hem besteld op mp3shop.nl.. (16gb versie)
Staat helaas geen artikelnummer bij verder, dus ik moet het maar afwachten gok ik

edit: toch wel, is de /A versie... dan maar de app pack erbij halen binnenkort..

Intrepidity wijzigde dit bericht 26-01-2008 18:57 (9%)

Hoe kan t het toch steeds dat ik niet alle nummers van mn itunes bieb binnenkrijg :S

Reg. datum: 05 september 2001

Zojuist zag ik op de tv een reclame spotje van de mediamarkt. Aanstaande maandag betaal je geen btw op: alle tv's, HiFi, DVD-recorders en spelers. Zou de touch er ook onder vallen?

Heeft iemand al een Idee voor mij ? over de clickandbuy nog 1 keer een kleine toelichting van mijn gevalletje !

Ik heb dus de ipod touch gekocht 8gb zonder apps via itunes een account aangemaakt betalen via ideal. Maar heel gek tijdens dat proces heb ik dus wel de apps gedownload en geïnstalleerd. Maar nu staat er op de Clickandbuy account 17,99 en ik heb er al 17,99 ( volgens mij was dat niet nodig maar dat ga ik terug overschrijven. ) maar mijn vraag is dus nu wanneer het geld van mijn geld word afgeschreven :/ ik las dat meer mensen op dit forum, dit probleem had. Kan iemand me helpen ?

bvd

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: