Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 24 oktober 2005

quote:
Kaspers schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 18:02:
Ik heb even een hoesje gefixt, een beyza case. Ik deel dit graag even met jullie want de kwaliteit is echt uistekend ! Gewonnen op ebay voor een euro of 25. Iets goedkoper dan hier.
[afbeelding]
Mooi schermpje ;) .

Serenity wijzigde dit bericht 22-01-2008 18:18 (92%)

Why don't you go poke the plant for a while.

quote:
Ik heb even een hoesje gefixt, een beyza case. Ik deel dit graag even met jullie want de kwaliteit is echt uistekend ! Gewonnen op ebay voor een euro of 25. Iets goedkoper dan hier.

De binnenkant is zelfs gevoerd, zit een soort van zacht kussentje in. Aanrader d:)b.
Hoe krijg je je beeldscherm zo naar de tyfus? Ik zie het al (voorbeeld wat er kan gebeuren zonder hoes)...

Gamebytes wijzigde dit bericht 22-01-2008 18:44 (5%)

Dat was m'n iPod Touch. Toen ik hem had laten vallen op een betonnen vloer, heb ik maar besloten een iPhone te kopen. De iPod Touch doet diens't als iPod voor op de fiets en bij slecht weer e.d. waar het niet boeit als hij weer dropped of nat wordt. Ik waardeer de iPhone stukken meer dan de Touch. Het niet bevatten van een speaker en volume controls maakt de Touch een stuk onprettiger. Ook is het scherm van de iPhone minder diep geplaatst wat ik ook zeker prefereer. Camera boeit me verder niks btw. Ik dacht, eens kijken hoeveel mensen hier in trappen :P, maar je ziet toch duidelijk dat er geen earphone op zit.

de leven is hard

Reg. datum: 24 augustus 2007

:) terwijl dat filmpje (wat jullie allemaal wel gezien hebben) laat zien dat een iPhone wel degelijk tegen een stootje kan!

offtopic:
M'n Touch was ook al vaker gestuiterd, trap, badkamer etc.
Toen hij op het moment op de vloer stuiterde (wat een redelijk harde klap was) had ik nog redelijk goede hoop dat hij het overleefd had, maar helaas. Verder werkt hij nog prima. Binnenkort maar eens wat plexiglas regelen.

de leven is hard

Reg. datum: 01 januari 2004

Ik zojuist mijn Fabrixcase mogen ontvangen,

Abnormaal hoe snel dat is gegaan, afgelopen donderdag eind van de middag besteld en betaald met paypal. Nu vanuit singapore al binnen.

Voelt goed aan, lekker stevig degelijk materiaal. Op de kop houden geen probleem, valt er niet uit.

Reg. datum: 11 december 2000

quote:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

De binnenkant is zelfs gevoerd, zit een soort van zacht kussentje in. Aanrader d:)b.
dank voor de uitgebreide fotoreportage en tips! (geschrokken van het beeldscherm van jou)
ook zojuist besteld op ebay , scheelt idd 6 euro!

PC Specs - HT Specs :B&W 600 S3, Rotel 1066+1075

Reg. datum: 12 juli 2007

te lezen op Iphoneclub.nl:
quote:
Mogelijk toch snelle jailbreak voor firmware 1.1.3

De gecombineerde dev-teams meldden op Hackint0sh.org dat ze een tweede manier hebben gevonden om iPhones met firmware 1.1.3 te kunnen jailbreaken, waardoor deze sneller dan verwacht kunnen worden omgetoverd tot een “dure iPod touch” en in ieder geval third-party applicaties met behulp van Installer.app kunnen draaien. De dev-teams hebben de zogenaamde asr-key gevonden, waarmee via vfsdecrypt een mountable dmg-image kan worden gemaakt. Met behulp van deze dmg-image kunnen ze mogelijk een volledige jailbreak voor elkaar krijgen die op een andere manier werkt dan de methode die ze al eerder hadden gevonden en die pas bij het vrijgeven van de officiële SDK zal worden uitgebracht.

Vaste forumbezoekers weten al dat de dev-teams al eerder een jailbreak voor elkaar hadden voor iPhones met firmware 1.1.3. Helaas willen ze die methode nog even geheim houden tot Apple de SDK vrijgeeft, om te voorkomen dat Apple dat veiligheidsgat voortijdig dicht. Dankzij de nu gevonden tweede methode kunnen de dev-teams voorlopig een alternatief aanbieden zonder dat de eerste, meer betrouwbare, methode in gevaar komt.

Voor alle duidelijkheid: de jailbreak is nog niet beschikbaar! De kans is wel groter dat er nu snel een methode beschikbaar komt voor firmware 1.1.3. En nee: dit betekent nog niet onmiddellijk dat je ook je iPhone met firmware 1.1.3 meteen kunt unlocken!

The combined dev teams are proud to announce that we have the main filesystem “asr” key. It can be used by vfdecrypt to produce a mountable dmg. We are working full throttle on the full jailbreak that can be released before sdk comes out.

Code:
% echo -n $key | openssl sha1
aaa5d868ec529fc24575293abbac0a5823a9e5da

(The above isn’t the key, it’s the sha1 of the key)

The asr key will allow us to develop a 2nd jailbreak scheme, one that can be fully published without closing the hole used by the 1st one. Apple has closed every hole used by past jailbreaks. If Apple only sees the 2nd one, the 1st one has a better chance of remaining open when the sdk comes out.

Meer informatie vind je in deze disussie op Hackint0sh.org: [1.1.3] main filesystem key has been found.

Reg. datum: 13 november 2005

Dat kan wel wat vriendelijker.

Hoedje wijzigde dit bericht 25-01-2008 10:35 (65%)

Heeft iemand het geprobeerd om gebruik te maken van een Magic Dual Sim Card ? Zodat er 2 simkaarten tegelijk in de iPhone kunnen.

Ben benieuwd of dit gaat passen voordat ik zelf ga prutsen aan da ding.

Cosmopoliet
Reg. datum: 30 november 2001

quote:
Coenuh schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 09:21:
Heeft iemand het geprobeerd om gebruik te maken van een Magic Dual Sim Card ? Zodat er 2 simkaarten tegelijk in de iPhone kunnen.

Ben benieuwd of dit gaat passen voordat ik zelf ga prutsen aan da ding.
Als ik goed kijk naar de simhoudertje van de iphone en de gleuf waar het naar binnen moet, betwijfel ik of het wel mogelijk is om dit te doen.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

quote:
DoctorV64 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 10:07:
[...]

Als ik goed kijk naar de simhoudertje van de iphone en de gleuf waar het naar binnen moet, betwijfel ik of het wel mogelijk is om dit te doen.
Ja, ik twijfel er zelf ook zeer aan, vooral met het feit hoeveel moeite ik had met het erin proppen van de UltraSim.

Vista x64 - Mac OS X - Ubuntu

Ik heb zelf een hypercard dual sim, en deze past met een beetje duwen goed (is een geheel, kan dus niet wat vanaf vallen).

Dell XPS M1530 - T9300 - 4GB RAM - 8600M GT - WSXGA+

Reg. datum: 14 augustus 2007

Doorbraak: iPhone 1.1.3 jailbreak nu beschikbaar
25 januari 2008 @ 01:08

Belangrijk nieuws uit iPhone dev-land: zojuist is de 1.1.3 jailbreak uitgebracht. Deze jailbreak, overigens niet dezelfde waar we gisteren al over schreven zorgt ervoor dat bezitters van een gejailbreakte iPhone met firmware 1.1.1 en 1.1.2 een upgrade kunnen maken. De methode is alleen geschikt voor de iPhone en niet voor de iPod touch. Verder is de methode op dit moment alleen geschikt voor Windows-gebruikers. De methode is zowel geschikt voor Windows- als voor Mac-gebruikers.

De procedure bestaat uit twee delen. Ten eerste heb je de software iBrickr van Nate True nodig om de image aan te maken. Daarna gebruik je andere software (verkrijgbaar via Installer.app en gemaakt door Shaun Erickson) om het tweede deel uit te voeren.

Toch is niet iedereen blij met dit nieuws: Dev Team-lid NerveGas denkt dat de methode zorgt voor illegale distributie van Apple-software. Ook zijn de twee gecombineerde dev-teams (iPhone Dev Team en Elite Team) tegen de distributie: de software zou ontwikkeld zijn door het dev team en daarna door Nate True (o.a. maker van iBrickr) gepubliceerd. Onenigheid over de legaliteit van de oplossing heeft voor een splitsing in het team gezorgd. Mocht je toch nog wat twijfels hebben om het toe te passen: je bent niet alleen, ook wij wachten nog even af hoe de zaak zich ontwikkelt.

bron: http://www.iphoneclub.nl/...jailbreak-nu-beschikbaar/

AppleReport.nl |Nieuws |Reviews |Community

Ik heb gehoord dat KPN de iPhone gaat ondersteunen in Nederland. Mijn Hi abonnement loopt nog een jaar door, dus die is volgend jaar maart afgelopen. Zit er een kans in dat ik dan de iPhone i.c.m. een Hi abonnement kan nemen? Of moet je dan een speciaal KPN abonnement nemen.

Of is hier nog niets over bekend.

Samsung LE32S81B | Xbox360 | HP Pavilion dv9255ea | Nokia N73 | iMac 20" 2,4Ghz | iPod touch 8GB | iPhone 3G 8GB

oh,

mijn iPhoneclub.nl zegt dat deze ook voor de mac beschikbaar is! 0-)

www.everythingisspiritual.com

Reg. datum: 06 januari 2000

quote:
Rivanov schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:06:
Ik heb gehoord dat KPN de iPhone gaat ondersteunen in Nederland. Mijn Hi abonnement loopt nog een jaar door, dus die is volgend jaar maart afgelopen. Zit er een kans in dat ik dan de iPhone i.c.m. een Hi abonnement kan nemen? Of moet je dan een speciaal KPN abonnement nemen.

Is nog niets over bekend. Ook niet welke provider de iPhone gaat leveren. (even zoeken en je had 't antwoord geweten...)

Don't worry, be a Mac use
Reg. datum: 19 oktober 2006

quote:
Rivanov schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:06:

iPhone gaat in Nederland ondersteund worden door T-mobile. KPN is wel lang in de race geweest maar uiteindelijk is T-mobile de winnaar geworden. Ik was gisteren in de T-mobile shop in Zwolle en daar werd dit bevestigd door een van de verkopers. Deze kon mij ook vertellen dat er nog volledige onduidelijkheid bestaat over de introductie datum.. dit kan nog wel een jaar duren wanneer we moeten wachten op de versie met de snellere internetverbinding. Voor mij reden genoeg om mijn ogen ook te gaan openen voor het importeren van een iPhone.

Macbook core2duo 2,0Ghz, Bluetooth keyboard & Mightymouse, JBL creature II

Turn it up loud, captain!
Reg. datum: 07 oktober 2003

quote:
fabulaus schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:15:
[...]

iPhone gaat in Nederland ondersteund worden door T-mobile. KPN is wel lang in de race geweest maar uiteindelijk is T-mobile de winnaar geworden. Ik was gisteren in de T-mobile shop in Zwolle en daar werd dit bevestigd door een van de verkopers.
De verkoper van T-Mobile weet waarschijnlijk nog net zo weinig als de rest van Nederland, totdat Apple iets officieel aankondigt. Er zijn in het verleden al medewerkers van zowel KPN als Vodafone geweest die exact hetzelfde over hun eigen bedrijf beweerd hebben.

MetroidPrime wijzigde dit bericht 25-01-2008 15:42 (5%)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Reg. datum: 05 december 2004

quote:
fabulaus schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:15:
iPhone gaat in Nederland ondersteund worden door T-mobile .... bevestigd door een van de verkopers.
cough.. bullshit...cough ;)

MTFBWY enne MB 4 Sale! Come and get it while its Hot!

Reg. datum: 29 juni 2001

"Beam me up Scotty; there is no intelligence down here" System specs

Acties: [view]

Door: Hoedje
Moderator APL / PMD
we know! we know!
Reg. datum: 24 april 2003

Een aantal posts zijn verwijderd. Een discussie over welke provider op welke plaats de beste dekking geeft lijkt is hier niet op z'n plaats. Het is daarnaast nogal prematuur aangezien we geen enkel idee hebben bij welke provider de iPhone in Nederland te krijgen zal zijn.

This is dirty water, but it's still something worth drinking down, if it can cure my dehydration from the words you let slip out. Cuz we've got dirty laundry and we've got closets with hinges that beg to bust.

Bangalore, India
Reg. datum: 03 december 2005

Zonder problemen draai ik nu op 1.1.3. Ik moest wel de gmail account handmatig instellen als pop aangezien hij hem automatisch op IMAP zet. Ook moest ik de netwerk settings resetten om de EDGE info te kunnen ingeven zonder een CTD.

Zelfs locate me werkt. _/-\o_

:)
Reg. datum: 08 juni 2002

quote:
Jpjedi schreef op zondag 27 januari 2008 @ 11:40:
Zonder problemen draai ik nu op 1.1.3. Ik moest wel de gmail account handmatig instellen als pop aangezien hij hem automatisch op IMAP zet. Ook moest ik de netwerk settings resetten om de EDGE info te kunnen ingeven zonder een CTD.

Zelfs locate me werkt. _/-\o_
Wat is de reden dat je geen IMAP wil gebruiken?
En hoe precies is dat locate me in Nederland ongeveer?

|| specs || ASUS P5W DH dlx || C2D Q6600 || 4GB PC6400 || Nvidia Geforce 8800GTS 575/1800 ||

quote:
Blaz0r schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:14:
[...]

Wat is de reden dat je geen IMAP wil gebruiken?
En hoe precies is dat locate me in Nederland ongeveer?
op de meter nauwkeurig :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: