quote:
Het is niet alleen de hypercard die ik erbij heb, maar voor mij is alleen die jailbreak nodig zodat ik 'm kan activeren. Die applicaties zijn leuk, maar niet mijn hoofddoel. Wel moet ik dus steeds dat tergend lange proces aangaan om te jailbreaken. Ik kan helaas niet gewoon update klikken, iets eroverheen zetten en klaar. Nee, ik moet eerst allerlei trucjes gaan uithalen, updaten, downgraden, en daar heb ik niet altijd evenveel zin in. Gezien het dev-team nu echter gaat zitten wachten, en ik eigenlijk wel graag 1.1.3 wil hebben, gaat dat dus nog niet. Customize vind ik iets te ver ingrijpen in het systeem, en in 1.1.3 is dit gewoon ingebouwd door alles rond te slepen. SMS'en naar meer mensen, niet nodig, wel handig, maar daarvoor wil ik niet iSMS voor gebruiken, gezien deze mij weer alles heel anders laat zien.
Het re-arrangen is ook nog eens handig, omdat ik ook nu op mijn 1.1.2 drie zwarte icoontjes heb, zodat ik de standaard look heb. Summerboard vind ik ook maar weinig toevoegen, en die skipt meteen de hele laatste rij. Ik vind de standaard look zo goed.