Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 24 augustus 2007

Weet iemand of er wereldwijde garantie op de meegeleverde earphones zit?
Kliksysteem in mic werkt niet meer, en de rechterearphone geeft een krakende bas.

Indien dit niet het geval is, weet iemand een goed alternatief voor een niet al te hoge prijs? (liefst inc het kliksysteem, vond ik namelijk wel handig)

quote:
AllStar schreef op zondag 20 januari 2008 @ 19:19:
[...]

Ik heb bij alle settings gewoon "disabled" ingevuld, en hij maakt echt geen verbinding. Ook geen vreemde rekeningen ofzo.
Prima, hartelijk bedankt. Ik twijfel nog een beetje om oftewel een US iPhone (hardware-matig) te unlocken oftewel een legale Franse iPhone te kopen (is hier maar een paar km vandaan).

.Arne wijzigde dit bericht 20-01-2008 21:31 (40%)

Weet iemand of er een webinterface bestaat waarmee mediaspelers zoals Windows Media Player of VLC Player of whatever kunnen worden aangestuurd, maar dan wel met een iphone-achtige gui?

Ik kan wel veel remote software vinden om iTunes te bedienen, maar niet voor overige media spelers.... ik zou m'n iphone graag gebruiken om m'n media center te kunnen bedienen.

quote:
Amp. schreef op zondag 20 januari 2008 @ 21:03:
Weet iemand of er wereldwijde garantie op de meegeleverde earphones zit?
Kliksysteem in mic werkt niet meer, en de rechterearphone geeft een krakende bas.

Indien dit niet het geval is, weet iemand een goed alternatief voor een niet al te hoge prijs? (liefst inc het kliksysteem, vond ik namelijk wel handig)
V-Moda Duo (75 euro)

quote:
+ > 25 euro douanekosten :r .

Prima oordoppen :Y (zie oordopjes-topic). Ben er erg blij mee.

RoelJewel wijzigde dit bericht 20-01-2008 21:56 (4%)

Canon 40D - Canon 17-40 f/4L - Canon 70-200 f/4L - Canon 50 1,8 II - Canon BG-E2N

Is er al ondertussen al (meer) bekend over het verschijnen van de iPhone in Nederland ? (release datum of iets ?)

quote:
Bumcang schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:26:
Is er al ondertussen al (meer) bekend over het verschijnen van de iPhone in Nederland ? (release datum of iets ?)
Ik vraag me idd ook af waneer de iPhone in Nederland te verkrijgen wordt, naar mijn weten is er niets bekend gemaakt, maar ik vind het toch wel erg lang duren.
Waarschijnlijk is er een of ander gevecht aan de gang tussen vodafone en orange/tmobile.
Ook kan het zijn dat deze koppeling van provider met toestel icm in Nederland gewoon niet mag.

Ik hoop trouwens NIET dat de prijs hier vergelijkbaar wordt met die in Duitsland: 399e + 2jaar minimaal 50e per maand.

edit

NIET toegevoegd ;)

Blaz0r wijzigde dit bericht 21-01-2008 18:03 (4%)

|| specs || ASUS P5W DH dlx || C2D Q6600 || 4GB PC6400 || Nvidia Geforce 8800GTS 575/1800 ||

quote:
Blaz0r schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:38:
[...]

Ik hoop trouwens vergelijkbaar wordt met die in Duitsland wordt: 399e + 2jaar minimaal 50e per maand.
Dat hoop je? :X

Ben blij dat ik zelf kan kiezen welk abo ik icm mn iPhone gebruik, want 50 Euro per maand is écht niet meer van deze tijd. Dat kan in de VS wel nornaal zijn, hier in NL krijg je bij een abo van 50 Euro per maand de telefoon gratis + een PC / laptop / TomTom :+
quote:
AllStar schreef op zondag 20 januari 2008 @ 23:36:
[...]

Dat hoop je? :X

Ben blij dat ik zelf kan kiezen welk abo ik icm mn iPhone gebruik, want 50 Euro per maand is écht niet meer van deze tijd. Dat kan in de VS wel nornaal zijn, hier in NL krijg je bij een abo van 50 Euro per maand de telefoon gratis + een PC / laptop / TomTom :+
Tja, die Nederlanders moeten ook altijd zoveel mogelijk gratis hebben... :+

Maar je hebt uiteraard gelijk. ¤50/maand is een no-go voor mij.
quote:
.Arne schreef op zondag 20 januari 2008 @ 21:30:
[...]

Prima, hartelijk bedankt. Ik twijfel nog een beetje om oftewel een US iPhone (hardware-matig) te unlocken oftewel een legale Franse iPhone te kopen (is hier maar een paar km vandaan).
Als je het budget evoor hebt, zou ik een legale Franse iPhone kopen. Met een US iPhone ben je zeker 550 euro kwijt als je 'm koopt en dan nog een hardware matige unlock oplossing (ervan uitgaande dat je er niet een meeneemt of mee laat nemen uit de US, maar gewoon een aanbieder hier in NL). Ik vind het hele jailbreaken niet zo heel erg spannend, en voor mij is dit eigenlijk alleen maar weggelegd vanwege het activeren van de iPhone. Er zijn leuke applicaties, maar binnenkort komt de SDK, en daar zal ook niks slechts tussen zitten. Je hebt geen gezeik met een of andere simkaartje dat je moet inknippen, je hoeft niet de hele tralala te ondergaan voordat ie na een update weer werkt. Kijk op iphoneclub.nl in de Wiki hoe je een Franse iPhone moet kopen.

CM Centurion 5 - Intel C2D E6400 - Asus P5B Deluxe - 4x1GB DDR2-800 (2x1GB Elixir/2x1GB Infineon) - Nvidia 7900 GTO - Creative Audigy 4 - Zalman ZM-600HP - Vista Ultimate x64

Let wel op met een franse unlocked phone: Deze moet je wel jailbreaken om te kunnen gebruiken in een ander land dan Frankrijk!

quote:
MP3-Junky schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:03:
Let wel op met een franse unlocked phone: Deze moet je wel jailbreaken om te kunnen gebruiken in een ander land dan Frankrijk!
Nee niet meer. Sinds update 1.1.3 uit is, is dit opgelost en hoeft iWorld niet meer gebruikt te worden. Hij hoeft dus ook niet te wachten op een jailbreak, omdat de iPhone legaal geunlocked en geactiveerd wordt.

CM Centurion 5 - Intel C2D E6400 - Asus P5B Deluxe - 4x1GB DDR2-800 (2x1GB Elixir/2x1GB Infineon) - Nvidia 7900 GTO - Creative Audigy 4 - Zalman ZM-600HP - Vista Ultimate x64

Ik heb een klein probleempje:
Ik had mijn iPhone in september al gejailbreaked, de installer gedaan etc.
Maar toen is hij vorige week vastgelopen en na een hoop #@$@# kon ik hem weer jailbreaken. ik kan echter niet meer de installer installeren!
Best irritant, zeker als je begrijpt dat ik in die 4/5 maanden maar 1 telefoon gesprek heb gehad en dat de telefoon daarna is gecrashed (twee weken geleden zondag dus, hij deed het als telefoon, en daarna niet meer :D) :P

Okee, wat er precies is:
Als ik die installer erop wil zetten dan raakt hij in de war met iTunes. Ik heb echt een miljoen keer de oudere versie van iTunes gebruikt en dan doet hij ook niets.
ik heb dus 1.0.2 en will gwn programmaas er op kunnen installeren!

Heeft iemand enig idee wat ik zou kunnen proberen? Gewoon de beste oplossing, maakt niet uit of het wat kost etc.

MTFBWY enne MB 4 Sale! Come and get it while its Hot!

One Last Embrace..
Reg. datum: 01 maart 2002

quote:
Fab1Man schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:16:
[...]
Nee niet meer. Sinds update 1.1.3 uit is, is dit opgelost en hoeft iWorld niet meer gebruikt te worden. Hij hoeft dus ook niet te wachten op een jailbreak, omdat de iPhone legaal geunlocked en geactiveerd wordt.
De iPhone in Frankrijk halen is dus eigenlijk de beste optie? Updaten naar 1.1.3, je eigen sim erin en gaan. Of mis ik toch weer iets :+ :P

PSN: zAo82

quote:
zAo schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:49:
[...]

De iPhone in Frankrijk halen is dus eigenlijk de beste optie? Updaten naar 1.1.3, je eigen sim erin en gaan. Of mis ik toch weer iets :+ :P
Hier kun je lezen hoe je het precies moet aanpakken. Doe je het allemaal juist, dan heb je een legaal geunlockte iPhone (via iTunes dus) en deze kun je ook probleemloos updaten naar 1.1.3, zonder deze te hoeven jailbreaken.

quote:
robertwebbe schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 23:30:
Zijn er al mensen die net als ik een officiële (Duitse) iPhone bezitten (zonder hacks) die inmiddels al geupdate zijn naar 1.1.3? Kun je dan nu wel bellen en SMS'en met een Nedederlandse SIM kaart of werkt dat nog steeds niet?

Normaal gesproken check ik iedere dag via iTunes of er een update is en lees dit topic. Echter heb ik de afgelopen 4 dagen daar geen tijd voor gehad dus heb ik het gemist! En nu heb ik ook nog mijn iPhone op de zaak laten liggen... 8)7 Ik ben er pas maandag weer dus ben bijna in staat om nu in de auto te stappen om hem nu te gaan halen (ruim een uur rijden). Alleen loopt de wekker morgen weer om 7 uur af dus lijkt me niet zo'n goed idee.

Maar ik brand van nieuwsgierigheid dus wellicht kan iemand mij het verlossende antwoord vertellen.
Ik heb hem net geupdate en YES! Ik kan hem nu ook probleemloos met mijn Nederlandse Vodafone SIM gebruiken. Alle cijfers worden nu achter elkaar getoond, zonder formatering. Blijkbaar heeft Apple nu een regeltje ingebouwd, indien land niet gevonden, toon dan alle cijfers maar achter elkaar.

Kan ik eindelijk mijn ongehackte iPhone met mijn Nederlandse SIM gebruiken.
Voor degenen die zich afvragen waarom ik er 999 voor heb betaald terwijl je voor minder geld een gehackte kunt krijgen; op het bedrijf waar ik werk is het niet helemaal gepast om met gehackte spulletjes rond te lopen. En daarnaast hoefde ik hem zelf niet te betalen ;)

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

Gsus is my homeboy

@ Fab1Man: Zodoende brengt dat het bedrag op 649,- + 100,- = 750,- ...
nog steeds pittig maar 't gaat de goede kant op!

@robertwebbe: Weet je of hij in Duitsland nog steeds los 999,- is of inmiddels al wat cheaper?

CLB wijzigde dit bericht 21-01-2008 16:21 (26%)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

quote:
CLB schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:20:
@robertwebbe: Weet je of hij in Duitsland nog steeds los 999,- is of inmiddels al wat cheaper?
Helaas is hij maar anderhalve week te koop geweest voor die belachelijk hoge prijs. Nu kun je hem alleen nog maar gelocked kopen. Als je er persé nog zo een wil hebben, zul je even naar Frankrijk moeten rijden.

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

Ik heb een vraag voor de iPhone bezitters. Een klant van me heeft pasgeleden een iPhone uit duitsland gehaald. Nu heeft hij er wifi op ingesteld maar als die nu wilt gaan surfen ermee begint die te mekkeren dat edge niet gevonden kan worden. De klant heeft er een normaal abo bij en dus geen edge.

Nu is mijn vraag hoe moet je de iPhone instellen zodat safari en dergelijke via wifi internetten kunnen en niet meer naar edge liggen te snuffelen. Ik heb eens gezocht op de iPhone zelf maar ik heb er niks van gevonden.

Intel E8400, Striker Extreme, 4096 DDR2, 150GB Samsung+ 250GB Samsung + 500GB Samsung, Nec 3540A Brander, Lite-On 16x DVD-rom, Club3D 8800GTS512, Samsung 226BW TFT

Gsus is my homeboy

quote:
robertwebbe schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:31:
Als je er persé nog zo een wil hebben, zul je even naar Frankrijk moeten rijden.
Thank you!

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

quote:
De prijs is inderdaad pittig, maar ergens had ik liever de 750 euro unlocked versie dan de gehackte US versie. Ik word een beetje moe van het hacken en voor mij is 'ie goed zoals ie OTB komt.

quote:
CLB schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:20:
@ Fab1Man: Zodoende brengt dat het bedrag op 649,- + 100,- = 750,- ...
nog steeds pittig maar 't gaat de goede kant op!
Dat klopt niet helemaal.

Het is 649 euro voor een iPhone en voor het unlocken betaal je 75 euro, maar dit is tegelijk belkrediet. Dus eigenlijk betaal je niets, want je kan met die 75 euro gewoon bellen. Daarenboven krijg je dan nog eens een 'bonus' bij het herladen van 25 euro. Dus eigenlijk is het:

649 euro + 75 euro => unlockte, legale iPhone met 100 euro belkrediet.
quote:
Je koopt een iPhone zonder Orange contract voor 649EUR, daarbij geven ze je een Mobicarte, dit is een Prepaid kaart zoals een Pay&Go van Proximus of Tempo van Mobistar. Koop ook ¤75 beltegoed, je krijgt er ¤25 gratis bij wat voldoende is om een unlock bij Orange aan te vragen.
Gsus is my homeboy

Ahaa okee... die 100,- beltegoed staat dan op een franse simkaart dus ja dat is leuk om mee te nemen als backupkaartje ofzo, maar ik ga niet opeens eerst 100,- naar m'n vrienden bellen met 'n ander nummer

quote:
Yagermeister schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:43:
Ik heb een vraag voor de iPhone bezitters. Een klant van me heeft pasgeleden een iPhone uit duitsland gehaald. Nu heeft hij er wifi op ingesteld maar als die nu wilt gaan surfen ermee begint die te mekkeren dat edge niet gevonden kan worden. De klant heeft er een normaal abo bij en dus geen edge.

Nu is mijn vraag hoe moet je de iPhone instellen zodat safari en dergelijke via wifi internetten kunnen en niet meer naar edge liggen te snuffelen. Ik heb eens gezocht op de iPhone zelf maar ik heb er niks van gevonden.
Dat heb ik ook, ik heb edge uitgezet via services, en iederekeer als een programma het internet op gaat voor dat de wlan verbinding is gemaakt krijg ik die foutmelding. Heb al vaak naar een oplossing gezocht maar heb er nog nooit een gevonden. 8)7

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws