quote:
Ja ik zeg ook opzich niet dat het te hoog gegrepen is. Maar ik zoek nu gewoon een telefoon die agenda met muziekspeler (DEGELIJK) heeft, fotoviewer, hoogwaardige browser (geen wap onzin), goede syncing met Mac... dan valt eigenlijk alles al af, op de N95 na, en die heeft ook maximaal 8 GB en met die hoeveelheid geheugen komt ook nog eens een prijskaartje van 635 euro.
quote:
zolang de iPhone nog goed verkoopt (20.000 per dag) hebben ze ook geen reden om een nieuw model aan te kondigen. Het toestel is ook pas 7 maanden uit.
Die 20.000 per dag is een gemiddelde. Er zijn afgerond 4 miljoen iPhones verkocht, en op de dag van de keynote was het 200 dagen geleden dat de iPhone in de winkels lag. Dat betekent niet dat hij nu nog zo goed verkoopt als toen. Ook dat de iPhone "pas" 7 maanden uit is zegt vrij weinig. Ik geloof dat de iPod nano een gemiddelde refreshrate van
minder dan 200 dagen. Ook moeten ze voor het eind van 2008 naar eigen zeggen de 10 miljoen hebben gehaald. Daarvoor zullen ze echt de verkopen in China en Japan nodig hebben, waarvoor ze 80% zeker een 3G model zullen moeten uitbrengen vanwege de daar lopende techniek.
Ik zeg niet dat ik het weet, maar 1 ding is zeker, ze gaan niet een beetje niets doen tot de iPhone echt dood is verkocht... en je hebt gelijk... voor mij is de iPhone nu niets, maar de standaard voor telefoons zal gewoon groeien, zoals dat altijd gaat, en Apple is echt wel degene die die standaard wil zetten. Ze waren ook 1 van de eerste die floppy's uit hun computers gooiden, lieten zien dat interface net zo belangrijk is/was als de hardware. Apple is marktleider op het gebied van gebruiksvriendelijke interface. Maar toch bedankt voor je commentaar