Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 21 juni 2000

quote:
Neovo schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:12:
[...]

Inderdaad erg mooie sokjes op deze website, thanks voor de tip. Handig dat je de sokjes in verschillende formaten kan bestellen. Is het formaat voor de iPhone ook echt passend? Niet te groot of te klein?
ik heb er zelf eentje voor mijn iPhone en het formaat is perfect passend, als ik mijn iPhone in het sokje heb en hou deze ondersteboven dan blijft hij prima zitten.

Nee
Reg. datum: 04 september 2005

Heeft iemand een idee of gok wanneer er een iPhone update (voornamelijk hardware-matig) komt? Op basis van bepaalde events op het gebied van chips oid? Ik ben echt dying voor een iPhone met wat meer geheugen want 8GB voldoet voor mij gewoon niet. 3G zou met niet eens zoveel uitmaken, ik ben echt in voor het geheugen, alle andere extra features zijn welkom, maar niet per se nodig. Anyone?

MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve

Acties: [view]

Door: Hoedje
Moderator APL / PMD
we know! we know!
Reg. datum: 24 april 2003

quote:
Man on Fiya schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:02:
Heeft iemand een idee of gok wanneer er een iPhone update (voornamelijk hardware-matig) komt? Op basis van bepaalde events op het gebied van chips oid? Ik ben echt dying voor een iPhone met wat meer geheugen want 8GB voldoet voor mij gewoon niet. 3G zou met niet eens zoveel uitmaken, ik ben echt in voor het geheugen, alle andere extra features zijn welkom, maar niet per se nodig. Anyone?
Niemand hier heeft een perfecte glazen bol. Je kunt hooguit een "educated guess" maken :).

Het is lastig te zeggen. Het is sowieso gesteld door Apple en AT&T dat er in 2008 een 3G versie zal uitkomen. Dat moet ook wel, want anders kunnen ze de telefoon in Japan niet eens op de markt brengen. Ook zal het in Europa wel handig zijn, aangezien 3G hier ook wijdverspreid is. Maar wanneer precies is eigenlijk geen zinnig woord over te zeggen. De verwachtingen lopen uiteen van het voorjaar tot het najaar. De geruchten over de iPhone zijn tot nu toe erg onbetrouwbaar gebleken, dus daar kun je (helaas) ook weinig mee :)

This is dirty water, but it's still something worth drinking down, if it can cure my dehydration from the words you let slip out. Cuz we've got dirty laundry and we've got closets with hinges that beg to bust.

Cosmopoliet
Reg. datum: 30 november 2001

Dat is een beetje koffiedik kijken. Je kan wel blijven wachten totdat je weet wanneer de nieuwe iphone V2 uitkomt. Of je kiest ervoor om het nu te kopen en er alvast van te genieten.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Legacy of History.

quote:
Wow, sowieso erg apart. Ben er nog niet helemaal over uit of ik het ook mooi vind, maar ze zijn zeker het overwegen waard. :)

Xbox Live Gamertag: Maori Rebel

Reg. datum: 13 november 2005

quote:
DoctorV64 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:20:
Dat is een beetje koffiedik kijken. Je kan wel blijven wachten totdat je weet wanneer de nieuwe iphone V2 uitkomt. Of je kiest ervoor om het nu te kopen en er alvast van te genieten.
Inderdaad, ik koop daarna wel v 2.0 ;)

Reg. datum: 23 maart 2003

Argh, iPhone dinsdag gekocht zit er een witte pixel op... Nu omruilen is niet slim he?

Reg. datum: 01 januari 2004

quote:
DoctorV64 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:50:
Yup, Fabrixcases is goed. Ik heb de Black Classic, staat wel mooi en zeker als ik hem uit mijn broekzak haal is het wel grappig als ik toevallig ook een krijtstreeppak aan heb :D
Heb zojuist ook de Black Classic besteld, had toevallig nog precies genoeg op paypal account staan.

Hoelang heeft het bij jou geduurd voordat je hem ontvangen had?

Moet hem namelijk binne 3 weken hebben ivm langdurig vertrek naar Australie?

Het kan ook simpel
Reg. datum: 05 december 2000

quote:
Man on Fiya schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:02:
...want 8GB voldoet voor mij gewoon niet...
Dan zal geen enkele telefoon je voldoen :) 8GB is echt veel hoor, ik dacht ook eerst dat het te weinig was maar ondertussen staat het nog maar halfvol met een bende foto's, filmpjes en muziek. Zowiezo lijkt het dat je nog makkelijk een half jaar mag wachten voor grote aankondigingen zoals een nieuw model en zolang de iPhone nog goed verkoopt (20.000 per dag) hebben ze ook geen reden om een nieuw model aan te kondigen. Het toestel is ook pas 7 maanden uit. Apple doet niet graag aan innerlijke concurrentie dus ze gaan zich niet in de voet schieten door een nieuw model al aan te kondigen als het nog steeds goed verkoopt. Dat kunnen ze over 6 of 12 maand doen als iedereen zijn toestel effectief heeft kunnen gebruiken (lees: volgezet).

Watskeburtwithmydog

quote:
Yahiko schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:17:
Argh, iPhone dinsdag gekocht zit er een witte pixel op... Nu omruilen is niet slim he?
Nah zal ik niet doen met die nieuwe firmware. Dan maar ff wachten tot er weer oplossingen zijn.

Canon EOS 30D, IS USM 17-85, IS USM 17-55 f2.8, Canon Speedlite 580EX II! en nog wat meer stuff :)

Naja hij valt totaal niet op volgens me buddy in de VS. Zit aan de zijkant boven aan en is wit. Dus ik hou em maar is een 1.1.2 btw en op de 16e gekocht voor de liefhebbers ;).

Reg. datum: 12 juli 2007

dat is goed nieuws!

quote:
Slechte nieuws, volgende de medewerkers zouden vanaf vandaag de 1.1.3's worden verkocht. Hun stock changed verschrikkelijk snel dus morgen kan het al te laat zijn.

Het kan ook simpel
Reg. datum: 05 december 2000

quote:
Yahiko schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 19:01:
Naja hij valt totaal niet op volgens me buddy in de VS. Zit aan de zijkant boven aan en is wit. Dus ik hou em maar is een 1.1.2 btw en op de 16e gekocht voor de liefhebbers ;).
Heb ook een bright/stuck pixel, valt alleen op als ik er naar kijk en als het scherm volledig zwart is (zelden). Geen probleem dus :) Zowiezo is er altijd de kans dat ie weer terug goed werkt na een tijd. Wouln't be the first time.

Reg. datum: 12 juli 2007

quote:
Yahiko schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 21:03:
[...]

Slechte nieuws, volgende de medewerkers zouden vanaf vandaag de 1.1.3's worden verkocht. Hun stock changed verschrikkelijk snel dus morgen kan het al te laat zijn.
hmmm verdorie..

maar je kan de iphone toch nog altijd downgraden he?

Robert Webbe

Zijn er al mensen die net als ik een officiële (Duitse) iPhone bezitten (zonder hacks) die inmiddels al geupdate zijn naar 1.1.3? Kun je dan nu wel bellen en SMS'en met een Nedederlandse SIM kaart of werkt dat nog steeds niet?

Normaal gesproken check ik iedere dag via iTunes of er een update is en lees dit topic. Echter heb ik de afgelopen 4 dagen daar geen tijd voor gehad dus heb ik het gemist! En nu heb ik ook nog mijn iPhone op de zaak laten liggen... 8)7 Ik ben er pas maandag weer dus ben bijna in staat om nu in de auto te stappen om hem nu te gaan halen (ruim een uur rijden). Alleen loopt de wekker morgen weer om 7 uur af dus lijkt me niet zo'n goed idee.

Maar ik brand van nieuwsgierigheid dus wellicht kan iemand mij het verlossende antwoord vertellen.

robertwebbe wijzigde dit bericht 17-01-2008 23:33 (4%)

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

Reg. datum: 11 juni 2007

quote:
fizzy schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 22:50:
[...]
Maar je kan de iphone toch nog altijd downgraden he?
Ja, dat kan maar details zijn niet gewenst op GoT zoals we allemaal weten.

Vandaag Gmail IMAP ingesteld in Mail op iPhone, werkt echt goed ! Hier een video hoe je IMAP instelt.

-| Mac Pro | ACD 23" | MacBook Pro | iPhone 3G 16GB Wit | Time Capsule | HK Soundsticks II | Canon 40D | 24-105 L f/4 || 430EX |-

Nee
Reg. datum: 04 september 2005

quote:
Phuncz schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:33:
[...]

Dan zal geen enkele telefoon je voldoen :) 8GB is echt veel hoor, ik dacht ook eerst dat het te weinig was maar ondertussen staat het nog maar halfvol met een bende foto's, filmpjes en muziek.
Ja ik zeg ook opzich niet dat het te hoog gegrepen is. Maar ik zoek nu gewoon een telefoon die agenda met muziekspeler (DEGELIJK) heeft, fotoviewer, hoogwaardige browser (geen wap onzin), goede syncing met Mac... dan valt eigenlijk alles al af, op de N95 na, en die heeft ook maximaal 8 GB en met die hoeveelheid geheugen komt ook nog eens een prijskaartje van 635 euro.
quote:
zolang de iPhone nog goed verkoopt (20.000 per dag) hebben ze ook geen reden om een nieuw model aan te kondigen. Het toestel is ook pas 7 maanden uit.
Die 20.000 per dag is een gemiddelde. Er zijn afgerond 4 miljoen iPhones verkocht, en op de dag van de keynote was het 200 dagen geleden dat de iPhone in de winkels lag. Dat betekent niet dat hij nu nog zo goed verkoopt als toen. Ook dat de iPhone "pas" 7 maanden uit is zegt vrij weinig. Ik geloof dat de iPod nano een gemiddelde refreshrate van minder dan 200 dagen. Ook moeten ze voor het eind van 2008 naar eigen zeggen de 10 miljoen hebben gehaald. Daarvoor zullen ze echt de verkopen in China en Japan nodig hebben, waarvoor ze 80% zeker een 3G model zullen moeten uitbrengen vanwege de daar lopende techniek.

Ik zeg niet dat ik het weet, maar 1 ding is zeker, ze gaan niet een beetje niets doen tot de iPhone echt dood is verkocht... en je hebt gelijk... voor mij is de iPhone nu niets, maar de standaard voor telefoons zal gewoon groeien, zoals dat altijd gaat, en Apple is echt wel degene die die standaard wil zetten. Ze waren ook 1 van de eerste die floppy's uit hun computers gooiden, lieten zien dat interface net zo belangrijk is/was als de hardware. Apple is marktleider op het gebied van gebruiksvriendelijke interface. Maar toch bedankt voor je commentaar :)

MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve

Je vergeet één ding. Het ding is zo verschrikkelijk gewild. Kijk naar alle Nederlanders van jong tot oud. Het kan ze geen van alle boeien dat UMTS mist...

Dit is alleen voor de pro users zoals tweakers oa.

Het merendeel van de mensen wil dat ding gewoon, in Japan zouden ze hem ook kopen ook al was het met GPRS. Er is zo een markt voor dat ding...

Reg. datum: 18 november 1999

Idd. Wij staren ons blind op onze eigen behoeften maar het overgrote deel van de gebruikers is al zielsgelukkig als ze simpel een mailtje kunnen sturen met hun phone onderweg. Of wat MSN-en. En daar voldoet GPRS prima voor.

Reg. datum: 06 september 2005

Ik heb ook een iphone en heb met een collega een test gedaan om te kijken welke telefoon er sneller was met het laden van www.marktplaats.nl

Iphone via GPRS en de Nokia N95 van mijn collega via UMTS (wel de Pit versie). Verschil: 3 seconden in het voordeel van de N95. Vrijwel te verwaarlozen dus.

Op de een of andere manier laad de iphone gewoon relatief snel de pagina's.

Robert Webbe

quote:
netvista schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 09:17:
Ik heb ook een iphone en heb met een collega een test gedaan om te kijken welke telefoon er sneller was met het laden van www.marktplaats.nl

Iphone via GPRS en de Nokia N95 van mijn collega via UMTS (wel de Pit versie). Verschil: 3 seconden in het voordeel van de N95. Vrijwel te verwaarlozen dus.

Test ook nog eens hoe snel de volgende pagina wordt geladen (als de verbinding al open staat).

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

Cosmopoliet
Reg. datum: 30 november 2001

quote:
Coenuh schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:20:
[...]

Heb zojuist ook de Black Classic besteld, had toevallig nog precies genoeg op paypal account staan.

Hoelang heeft het bij jou geduurd voordat je hem ontvangen had?

Moet hem namelijk binne 3 weken hebben ivm langdurig vertrek naar Australie?
Een kleine 2 weken heeft het geduurd.

Langdurig vertrek naar Ozzie, gaaf man! Werk of studie of gewoon een heel lange vakantie"?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Waiting...

quote:
netvista schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 09:17:

Ok dat is al vaker getest. Maar stel je nu een iPhone voor met de snelle browser én UMTS. Daar wacht ik dus nog wel even op...
Reg. datum: 18 november 1999

quote:
Lt. Marx schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:50:
[...]

Ok dat is al vaker getest. Maar stel je nu een iPhone voor met de snelle browser én UMTS. Daar wacht ik dus nog wel even op...
Ach, wachten, wachten... Ondertussen heb ik al maandenlang lol met m'n iPhone, okay? 8) .

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: