Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
joeltje schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:05:
Ik zat gisteren bij een vriendje die unlockt, en die had niet gezien dat iTunes inmiddels 1.1.3 op zijn iphones gooide... 3 stuks vast :o

Dat wordt dus afwachten voor hem...
Mijn inziens niet echt snugger om geen eigen file te gebruiken voor restore.

Zet dan ook die auto update feature uit..
en restoren naar 1.1.3 --> 1.1.1 -> 1.1.2 kan altijd.
wattefok dat kan dus helemaal niet..
oppassen dus idd..

Kaspers wijzigde dit bericht 16-01-2008 19:55 (30%)

de leven is hard

als dat 3 iphones van "klanten" waren wordt 't dokken :P

Canon EOS 5D met wat prutsels. fotografie | website

Gsus is my homeboy

Niks interessants hoor maar * CLB heeft net voor het eerst 'n uur lang gespeeld met 'n iPod Touch en was gelijk verkocht...

Kom maar op met die iPhone ipv de Windows Mobile PDA's waar ik eerst naar keek :9

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Reg. datum: 11 juni 2007

quote:
Kaspers schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:42:
en restoren naar 1.1.3 --> 1.1.1 -> 1.1.2 kan altijd.
Kan wel maar mag niet over gepraat worden hier dus geen links...
quote:
tigger schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:30:
Maar kun je met iPhone 1.1.2 (unlocked) dan redelijk internetten via GPRS (KPN/Hi/Telfort)?
Als ik geen WiFi heb dan gebruik ik Orange World voor GPRS. Werkt het ? Ja, maar daar is ook alles mee gezegd. Ik gebruik het alleen voor mail checken want het is veel te traag om nieuws te lezen en andere sites te bezoeken...

To bad dat we hier in Nederland geen EDGE hebben !

Armo wijzigde dit bericht 16-01-2008 21:52 (50%)

-| Mac Pro | ACD 23" | MacBook Pro | iPhone 3G 16GB Wit | Time Capsule | HK Soundsticks II | Canon 40D | 24-105 L f/4 || 430EX |-

Acties: [view]

Door: Hoedje Moderator APL / PMD
look upon my face

quote:
CLB schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 21:17:
Niks interessants hoor maar * CLB heeft net voor het eerst 'n uur lang gespeeld met 'n iPod Touch en was gelijk verkocht...

Kom maar op met die iPhone ipv de Windows Mobile PDA's waar ik eerst naar keek :9
Ik dacht gelezen te hebben, dat je hem met kerst in Londen ging kopen? Ga je de iPhone nog importeren of wacht je totdat de iPhone hier uitkomt.

Ik kon het wachten niet langer volhouden. Dus ik heb in de kerstvakantie maar een iPod touch gekocht, waar ik overigens zeer tevreden over ben :).

You can't tell famine from disease... You turn it off cause it turns you on. We all burn up under the sun. We're looking for you, I said... we're looking for you.

quote:
Hoedje schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 21:21:
[...]

Ik dacht gelezen te hebben, dat je hem met kerst in Londen ging kopen? Ga je de iPhone nog importeren of wacht je totdat de iPhone hier uitkomt.

Ik kon het wachten niet langer volhouden. Dus ik heb in de kerstvakantie maar een iPod touch gekocht, waar ik overigens zeer tevreden over ben :).
Ook in UK Hoedje?
Walmart verkoopt geen iPhones... Is er overigens een manier om zonder te jailbreaken of te activeren te kijken of je iPhone 1.1.3 heeft?

Ook al meerdere malen beantwoord, maar het kan door het volgende nummer in te typen bij de 'slide for emergency' *3001#12345#* -> Versions. Hier zie je je basebandversie.

Apa khabar?

Acties: [view]

Door: Hoedje Moderator APL / PMD
look upon my face

quote:
Neehoor, gewoon in Nederland :). Volgens mij heeft het daarvoor geen zin om naar Engeland te gaan.

You can't tell famine from disease... You turn it off cause it turns you on. We all burn up under the sun. We're looking for you, I said... we're looking for you.

Gsus is my homeboy

quote:
Hoedje schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 21:21:
Ik dacht gelezen te hebben, dat je hem met kerst in Londen ging kopen?
Ga je de iPhone nog importeren of wacht je totdat de iPhone hier uitkomt.
Was m'n plan ook toendertijd, toch niet gedaan:
- Reizen met de Kerst bleek duurder te zijn dan gedacht
- Toendertijd kwam net 1.1.2 en onzin uit wat niet te 'unlocken' / 'breaken' was

Dus nu wordt het inderdaad wachten op de EU iPhone (heb nog paar maandjes dus let's hope)

EDIT: Of ik moet dit tegenkomen _O-

http://www.pmptoday.com/wp-content/uploads/2007/09/iphone-unlocking-outside-att.JPG
quote:
Ik kon het wachten niet langer volhouden.
Dus ik heb in de kerstvakantie maar een iPod touch gekocht
Echt een awesome apparaatje hoor! Lekker Wi-Fi'n / YouTuben enzo hoppatee..
Helaas is 16GB echt te weinig pour moi en voor 400,- is het al helemaal niet aan mij besteed..

CLB wijzigde dit bericht 16-01-2008 23:27 (8%)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Less is more!

andere functie waarvoor ik hem wil is ook wifi. relax inpluggen op mn HIFI en streams luisteren. dan heb ik mn iBook vrij om op de sofa te surfen..

You don't need eyes to see, you need vision

Ondanks dat ik me alleen op iPhoneclub.nl begeef en er van overtuigd ben dat daar het meest gekeken en besproken wordt als het gaan om de iPhone, toch dit berichtje.

Wat is begonnen als een klein project om gemakkelijk te kunnen zoeken op telefoonnummer, naam en/of adres in de Nederlandse telefoongids, is inmiddels uitgegroeid tot een klein portaal waar gemakkelijk en duidelijk informatie vandaan is te halen met de iPhone.

Aangezien de iPhone in Nederland nog even op zich laat wachten, zijn er ook geen sites speciaal voor de iPhone. Er bestaan daarentegen erg veel PDA sites, maar ook daar laat vooral de lay-out te wensen over.
Doormiddel van iHome wordt deze informatie toch duidelijk en snel weergegeven!

Inmiddels kun je het volgende gemakkelijk en duidelijk terug vinden;

- Ned. Telefoonboek (zoeken op nummer, adres, naam of een combinatie)
- Nieuws van Nu.NL (Algemeen, Financieel, Sport, Internet, Achterklap)
- Flits informatie
- File informatie
- Actuele vertrektijden NS treinen
- Teletekst
- Taxicentrales opzoeken en evt. bellen
- TVGids (linkje: source & credits hier terug te vinden)
- 9292 OVplanner
- Overzicht van de 1-dags-acties (iBood, Onebuy, enz.)

Surf met je iPhone naar: http://iphone.sossie.nl

Deze lijst wordt binnenkort nogmaals uitgebreid! (houd dit dus in de gaten).
Heb je Requests, Tips, Opmerkingen en/of Suggesties kun je me gerust mailen op iphone@sossie.nl of hier een berichtje achterlaten.

Veel plezier ermee!

quote:
Napsju schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:32:
Ook al meerdere malen beantwoord, maar het kan door het volgende nummer in te typen bij de 'slide for emergency' *3001#12345#* -> Versions. Hier zie je je basebandversie.
I know, maar ik kan nog nergens vinden welke code 1.1.3 represent ;)

Net mijn soon to be iphone via de webcam mogen bewonderen. Het viel me alleen op sat de batterij vanuit de doos leeg was, hoort dit? Ook kwam daarna meteen het connect to iTunes logo in beeld. Hierna verscheen onder dit logo de slide for emergency balk, dus niet de kekke wereldbol. Is dit normaal ben namelijk een beetje angstig dat ik straks 1.1.3 heb...

Ik ben op zoek naar een hippe "sok" voor mijn iPhone, vergelijkbaar met de sokken die je ook voor de iPod kan kopen. Weet iemand of en waar ik deze kan vinden?

Xbox Live Gamertag: XXlerator ---- PS3 Online ID: RavixUSA

net een bug gevonden in de calender van de iPhone (1.1.2).

Als je een nieuwe afspraak maakt, beginnende bijv op een maandag, eindigende ergens op een dinsdag, zie je in het overzicht alleen op de maandag een teken dat je een afspraak hebt (zo'n punt onder de datum).

www.everythingisspiritual.com

quote:
Neovo schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:06:
Ik ben op zoek naar een hippe "sok" voor mijn iPhone, vergelijkbaar met de sokken die je ook voor de iPod kan kopen. Weet iemand of en waar ik deze kan vinden?
Ik heb ooit eens gelezen dat de gewone iPod sokken goed passen :)

'Bewijs maar eens dat je bestaat!' zei de vis tot de oceaan.

quote:
Yahiko schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 01:32:
Net mijn soon to be iphone via de webcam mogen bewonderen. Het viel me alleen op sat de batterij vanuit de doos leeg was, hoort dit? Ook kwam daarna meteen het connect to iTunes logo in beeld. Hierna verscheen onder dit logo de slide for emergency balk, dus niet de kekke wereldbol. Is dit normaal ben namelijk een beetje angstig dat ik straks 1.1.3 heb...
De batterij is niet helemaal leeg, er zit wel een beetje prik in, maar niet veel.

Twee posts hoger staat hoe je kutn zien welke versie SW er op staat. Vraag ook even welke productie week het betreft (serienummer verklapt dat).

Dat je geen wereld bol ziet, komt omdat de phone nog niet is geactiveerd. Dat is bij iedere versie zo.

Ik heb niets te melden.

quote:
Sijmen schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:04:
[...]

Ik heb ooit eens gelezen dat de gewone iPod sokken goed passen :)
Dat is helemaal makkelijk (en goedkoop) dan. Wie de sok past, trekt hem aan. Thanx.

Toch ben ik nog steeds op zoek naar websites die dergelijk producten aanbieden. Zijn er mensen die nog goede websites weten?

Hi, I'm Sackboy!

quote:
Neovo schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:39:
[...]

Dat is helemaal makkelijk (en goedkoop) dan. Wie de sok past, trekt hem aan. Thanx.

Toch ben ik nog steeds op zoek naar websites die dergelijk producten aanbieden. Zijn er mensen die nog goede websites weten?
Fabrix schijnt goed te zijn:
http://www.fabrixcases.com/main.html

XBL/PSN: Freeply

Cosmopoliet

Yup, Fabrixcases is goed. Ik heb de Black Classic, staat wel mooi en zeker als ik hem uit mijn broekzak haal is het wel grappig als ik toevallig ook een krijtstreeppak aan heb :D

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

quote:
DoctorV64 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:50:
Yup, Fabrixcases is goed. Ik heb de Black Classic, staat wel mooi en zeker als ik hem uit mijn broekzak haal is het wel grappig als ik toevallig ook een krijtstreeppak aan heb :D
Inderdaad erg mooie sokjes op deze website, thanks voor de tip. Handig dat je de sokjes in verschillende formaten kan bestellen. Is het formaat voor de iPhone ook echt passend? Niet te groot of te klein?

Gsus is my homeboy

Kijk anders even bij de Mediamarkt of elke desbetreffende telecomwinkel naar het merk 'Golla' :)

Freelance GUI Designer

quote:
Neovo schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:06:
Probeer deze eens: http://www.hicksmade.com/
Handgemaakte hoesjes, zien er prachtig uit!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws