Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Het Grote Audi-topic Deel 3 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Pagina: 1 ... 5 ... 51 Laatste

Onderwerpen

• marccom
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online

marccom

streepjes :9

Ik heb nu ook een 4 spaaks stuur. Lijkt op het stuur in de nieuwere A3 maar is wat vlakker, deze lopen boller. Stuurt op zich prima maar qua uitstraling vind ik het 3 spaaks stuur mooier. De afgevlakte stukken rond de spaken en verdikkingen rond de kwart voor 3 stand van het 3 spaaks stuur is prettiger vasthouden. Heb nu geen lederen stuur. Scheelt ook al, leder voelt prettiger.

Je bent tevreden met wat je hebt totdat je iets beters kunt krijgen

• Boeie
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 24-10 23:29
Ik zou tegen de dealer zeggen dat hij hem niet hoeft te cleanen, lekker zelf doen, en erop afdingen :P

Bedankt voor de uitleg marccom. Ik vind overigens een 3-spaaks stuur mooier, lijkt mij ook fijner in de hand liggen.

• marccom
  • Nu online

marccom

quote:
Boeie schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:13:
Ik zou tegen de dealer zeggen dat hij hem niet hoeft te cleanen, lekker zelf doen, en erop afdingen :P

Bedankt voor de uitleg marccom. Ik vind overigens een 3-spaaks stuur mooier, lijkt mij ook fijner in de hand liggen.
Er zit een vieze rooklucht in de grijze waar de dealer gaat proberen of dit er uit gaat en daar garantie op geeft. Ben alleen nog geen praktijkvoorbeeld tegengekomen helaas om te kijken of dat naar mn zin is. Er is nog geen concreet gesprek geweest bij de dealer, heb er vrijblijvend mee gereden en een bedrag gekregen wat er bij moet tov mn huidige A3. Daar is vast nog wel wat mee te doen. Met de blauwe ook vast nog wel meer als het bod wat ik nu heb, zeker op garantie gebied. Beide zijn dealeronderhouden en hebben recent een grote beurt gehad.

• KappeNou
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 25-10 00:17
Ik zou het face lift stuur er meteen in gooien. Die is echt een stuk mooier, anders zou ik kiezen voor de 3 spaaks

>PC specs<

• C@SP
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22-10 14:36

C@SP

Biertje ??

Ik ben momenteel ook een nieuwe auto aan het uitzoeken. Ik rij nu een Leon 2 van feb. '07. Wegens een nieuwe baan zal de Leon over anderhalve week het veld moeten ruimen. Als voorloopauto krijg ik dan een Peugeot 407 SW.

Mijn nieuwe auto moet aan een aantal eisen voldoen:
- Diesel
- Snel

Ik heb in een aantal auto's een proefrit gemaakt

- A3 2.0 TDI/103 (zaterdag a.s. ga ik rijden in een SB)
- BMW 123d Coupe
- Renault Megane RS
- Seat Leon FR

Mijn voorkeur gaat uit naar de A3. Ik heb nu een offerte liggen voor een A3 SB 2.0 TDI Business Line, 140 pk gechipt naar 170, Navi, Leer en 18". Helaas is de business line gebaseerd op de Attraction. Liever wil ik een 170 pk Ambition, met S-Line interieur en Navi, maar die is al snel 5000 euro duurder..

Iemand tips? Het gaat mij met name om het verschil tussen de Attraction Business Line en de Ambition..

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

• Boeie
Golf GT Sport TDI 170?
Ik sta ongeveer voor dezelfde keus als jou. Alleen een 123d coupe is wel een érg dure auto. Denk dat je sowieso met een 120d prima uit de voeten kan...
Heb je een max. cataloguswaarde voor ogen? Anders zou ik (als ik dit zo zie staan) eerder voor een A4 gaan. 2.0TDI is een prima motorisering volgens mij.

• Ojjorz
  • Registratie: december 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Zeker aangezien de 2.0TDI in de nieuwe A4 een veel fijnere motor is dan die in de A3 hangt.

• KappeNou
2.0tdi 170PK/350NM A3 Quattro en chippen naar 200PK/420NM :)

Mja en als je echt snel en sportief wil rijden moet je voor die 123d gaan.

KappeNou wijzigde deze reactie 17-04-2008 14:41 (61%)

>PC specs<

• Chaoss
  • Laatst online: 08:40

Chaoss

Moderator Spielerij

www.audi-fan.nl

zijn wel problemen met de 2.0tdi dus als je betrouwbaarheid wilt ga je voor de 1.9tdi

Greatness Awaits!

• Boeie
quote:
Ojjorz schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:25:
Zeker aangezien de 2.0TDI in de nieuwe A4 een veel fijnere motor is dan die in de A3 hangt.
De nieuwe commonrail van de VAG groep, mooie motor volgens mij, alleen voelt het minder snel dan een pompverstuiver, hij is het veelal wel! (net zoals een BMW overigens, 118d of 120d)

• KappeNou
Audi gaat in dat segment met diesels wel een beetje achter lopen in de PK race.
BMW: 123d: 2.0L met 204PK, 400NM@2000RPM
Mercedes: nieuwe C250cdi: 2.1L met 204PK en 500nm tussen 1600 en 1800RPM >klik<

Audi Q5 laatste testen >klik<

http://images.worldcarfans.com/2008/4/17/9080417.005/9080417.005.1L.jpg

http://images.worldcarfans.com/2008/4/17/9080417.005/9080417.005.Mini6L.jpg

KappeNou wijzigde deze reactie 17-04-2008 15:18 (54%)

>PC specs<

• C@SP

C@SP

Biertje ??

quote:
Boeie schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:43:
Golf GT Sport TDI 170?
Ik sta ongeveer voor dezelfde keus als jou. Alleen een 123d coupe is wel een érg dure auto. Denk dat je sowieso met een 120d prima uit de voeten kan...
Heb je een max. cataloguswaarde voor ogen? Anders zou ik (als ik dit zo zie staan) eerder voor een A4 gaan. 2.0TDI is een prima motorisering volgens mij.
De 123d Coupé was een fijne auto. Mooi, snel, maar m.i. véél te duur voor wat je krijgt. Ook de 120d is met wat opties te duur voor wat je krijgt. Achterin zitten is bijna onmogelijk.

De Golf zie ik niet zitten. Vind een Golf maar een Golf :)

Max. cataloguswaarde vind ik niet zo relevant. Het gaat om de beslissing of ik het geld over heb voor een bepaalde auto.

Is het overigens niet zo dat de nieuwe common-rail diesel ook in de A3 komt te liggen? Van mijn dealer begreep ik dat als ik de A3 zou bestellen deze zou worden geleverd met de nieuwe motor.. :?

Een A4 lijkt me ook wel wat, wel een avant dan. Ben alleen bang dat die wel érg duur uit gaat vallen met wat opties.. ( >45 k)

• Heuving
  • Laatst online: 21-10 22:06
quote:
philipnorth schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:12:
[...]

Da's zwaar klote :(
Vind t ook zo laf om dan niks te melden ofzo.

Ik woon ook "in de stad", maar heb iig nog het voordeel dat we bij ons echt parkeerplaatsen hebben met auto's die naast elkaar komen te staan, dus als er al wat gebeurd is t een putje in de deur (wat ook zonde is).
En vanaf volgend jaar eigen parkeerplek op parkeerterrein behorende bij nieuwbouw woning :)

Om 11 uur staat mijn proefrit met de 1.6 sportback geplanned, en vanmiddag om een uur of 2 de Leon en de Altea.
Ik laat het wel weten :)
Ik had ook schade op mn BMW. Iemand had de bumper geschampt en ook niks laten horen.
Helaas is het niet gebleven bij lakschade, er zitten scheurtjes in de bumper :'( :'( :'(

• El-Loco
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 21-10 12:49
Wat vond je dan van de Mégane RS? Ik neem aan dat je hem hebt gereden bij VKV, dus de 175pk.

• C@SP

C@SP

Biertje ??

quote:
El-Loco schreef op donderdag 17 april 2008 @ 20:33:
Wat vond je dan van de Mégane RS? Ik neem aan dat je hem hebt gereden bij VKV, dus de 175pk.
Snel, erg snel. Interieur is niet mijn smaak, en de bak heeft veel te lange slagen. Verder wel een heel complete auto voor een nette prijs. Als er een andere versnellingsbak in zou zitten zou ik de Megane misschien in overweging nemen..

De Lexus IS220d is misschien ook nog een kandidaat om eens in te gaan rijden..

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 24-10 20:21

Wom

Puik

quote:
El-Loco schreef op donderdag 17 april 2008 @ 20:33:
Heeft de Mégane RS geen 225pk? Heb toch echt een testrit gehad in een versie met 225pk.

CarnavalMarkt.nl - Tweakblog - Twitter - Webshop - Vier linkjes, jaja...

• 125609
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
quote:
Heuving schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:37:
[...]

Ik had ook schade op mn BMW. Iemand had de bumper geschampt en ook niks laten horen.
Helaas is het niet gebleven bij lakschade, er zitten scheurtjes in de bumper :'( :'( :'(
Gisteren geparkeerd om met mijn oma boodschappen te doen, bij terugkomst deuk en dikke kras op de deur :'( tis dan wel niet mijn auto, en ook geen audi... maar het is echt een kutstreek. En niets geen briefje o.i.d.

125609 wijzigde deze reactie 18-04-2008 11:38 (5%)

• C@SP

C@SP

Biertje ??

Nee, standaard heeft hij 175pk. Degene waar jij in hebt gereden was waarschijnlijk een benzine, of een gechipte diesel.

• KappeNou
Zover ik kan zien op de renault site: megane diesel GT= 150PK, Megane RS benzine = 225PK, Megane GT benzine = 163PK
Maar waar is die 175PK diesel gebleven :/ of staat die er nog niet op of is die al weer weg

KappeNou wijzigde deze reactie 18-04-2008 13:59 (96%)

>PC specs<

• Boeie
http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=6546
Speciaal op bestelling leverbaar dus bij VKV. Maare, dit was toch een Audi topic?

* Boeie gaat vanmiddag een offerte voor een 2.0 TDI SB PLB laten maken.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 00:24

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

quote:
KappeNou schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 13:35:
Zover ik kan zien op de renault site: megane diesel GT= 150PK, Megane RS benzine = 225PK, Megane GT benzine = 163PK
Maar waar is die 175PK diesel gebleven :/ of staat die er nog niet op of is die al weer weg
De RS DCI wordt niet door Renault zelf geimporteerd en geleverd maar door Van Kerkhof en Visscher.

www.digitalracing.nl

• C@SP

C@SP

Biertje ??

Net even een andere dealer gebeld. Volgens deze man wordt de A3 waarschijnlijk tot het einde van het jaar geleverd met het oude 2.0 TDI blok met pompverstuivers. Het common-rail blok dat in de nieuwe A4 ligt zou ik liever willen eigenlijk..

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

quote:
C@SP schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 14:51:
Net even een andere dealer gebeld. Volgens deze man wordt de A3 waarschijnlijk tot het einde van het jaar geleverd met het oude 2.0 TDI blok met pompverstuivers. Het common-rail blok dat in de nieuwe A4 ligt zou ik liever willen eigenlijk..
Er komt een A3 facelift aan (deze zomer vermoedelijk) en dan zullen ze ook wel de commonrail in de A3 introduceren denk ik.

www.digitalracing.nl

• Boeie
quote:
C@SP schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 14:51:
Na mijn gesprek vandaag bij Ames, klopt dat niet. Hier hebben ze gezegd dat de A3 en A3 SB met de 2.0 TDI na productieweek 22 geleverd worden met de nieuwe commonrail...
Als je nu zo'n uitvoering besteld, krijg je ook een facelift model. De Pro Line Business is dus alleen nog geldig op een aantal benzinemotoren en op de 1.9 TDI.

Boeie wijzigde deze reactie 18-04-2008 20:42 (13%)

• Devil
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

quote:
marccom schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:09:
[...]

Er zit een vieze rooklucht in de grijze waar de dealer gaat proberen of dit er uit gaat en daar garantie op geeft. Ben alleen nog geen praktijkvoorbeeld tegengekomen helaas om te kijken of dat naar mn zin is. Er is nog geen concreet gesprek geweest bij de dealer, heb er vrijblijvend mee gereden en een bedrag gekregen wat er bij moet tov mn huidige A3. Daar is vast nog wel wat mee te doen. Met de blauwe ook vast nog wel meer als het bod wat ik nu heb, zeker op garantie gebied. Beide zijn dealeronderhouden en hebben recent een grote beurt gehad.
Ik denk dat je dat wel kan vergeten, ik snap nog steeds niet waarom mensen uberhaupt roken in hun auto, maar die luft krijg je er nooit meer uit. Je kunt de lucht wel tijdelijk maskeren, maar vroeg of laat komt hij toch weer terug. Met een hele dure ozon behandelijk lijkt hij in eerste instantie weg te zijn, maar als je dan je auto een dagje in de zon laat staan komt het net zo hard weer terug.

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

• marccom
  • Nu online

marccom

quote:
Devil schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 21:32:
[...]

Ik denk dat je dat wel kan vergeten, ik snap nog steeds niet waarom mensen uberhaupt roken in hun auto, maar die luft krijg je er nooit meer uit. Je kunt de lucht wel tijdelijk maskeren, maar vroeg of laat komt hij toch weer terug. Met een hele dure ozon behandelijk lijkt hij in eerste instantie weg te zijn, maar als je dan je auto een dagje in de zon laat staan komt het net zo hard weer terug.
Vanmiddag ben ik toevallig bij een professionele cleaner geweest die zegt dat het helemaal goed komt. Ze hadden er zelf iig goede ervaringen mee en er waren geen klachten bekend. De behandelmethode kon die weinig over zeggen zonder de auto eerst te zien/ruiken. Nou zit ik dus niet te wachten op zon glim/geurende behandeling maar de ervaringen vallen me nog steeds mee. Zal eens informeren of er al iets gebeurd is of wanneer dit gaat gebeuren, ben dan wel benieuwd naar het resultaat. Overigens kost de behandeling 60 euro en dat vind ik nog wel meevallen!

Garantie op het resultaat dus bij stank bij warm weer gaat ie toch mooi terug naar die cleaner.

• philipnorth
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 08:57

philipnorth

Zeg maar Danny

quote:
Boeie schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 20:41:
[...]

Na mijn gesprek vandaag bij Ames, klopt dat niet. Hier hebben ze gezegd dat de A3 en A3 SB met de 2.0 TDI na productieweek 22 geleverd worden met de nieuwe commonrail...
Als je nu zo'n uitvoering besteld, krijg je ook een facelift model. De Pro Line Business is dus alleen nog geldig op een aantal benzinemotoren en op de 1.9 TDI.
Heeft ie mbt de facelift ook nog iets gezegd over de prijs?

Morgen dus de Leon en de Altea, daarna laatste offertes opvragen, zal bij mij sowieso benzine worden, alleen nog kijken of het voor de sb de 1.4 TFSI gaat worden of niet...en kijken of het dan proline business wordt of een andere combinatie.

PSN ID: Dbongers -Xbox Gamertag: Dbongers

• Executor16
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Weet iemand of de achterlichten (hele units) van een Audi A3 hetzelfde zijn als die in een S3? Ik kan namelijk aan een setje LED achterlichten komen voor een zacht prijsje en zou die graag willen hebben als ze passen. plaatje: *werkt niet meer*

Executor16 wijzigde deze reactie 15-06-2009 02:36 (9%)

• marccom
  • Nu online

marccom

quote:
Executor16 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 23:59:
Weet iemand of de achterlichten (hele units) van een Audi A3 hetzelfde zijn als die in een S3? Ik kan namelijk aan een setje LED achterlichten komen voor een zacht prijsje en zou die graag willen hebben als ze passen. plaatje: *knip, dode link op verzoek verwijderd*
Zijn hetzelfde.

Alleen wil je dit er écht op hebben...

Nofi maar icm die vleugeldeuren ben je die S3 aan het verzieken. Neem liever de faceliftlampen.

Kreeg vanavond een uitnodiging om te komen kijken bij de introductie van de A3 Cabrio. Dinsdag a.s. Eens kijken of we dat kunnen meemaken :9

MueR wijzigde deze reactie 20-12-2013 10:43 (19%)

• joeltje
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
quote:
marccom schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 22:32:
[...]

Vanmiddag ben ik toevallig bij een professionele cleaner geweest die zegt dat het helemaal goed komt. Ze hadden er zelf iig goede ervaringen mee en er waren geen klachten bekend. De behandelmethode kon die weinig over zeggen zonder de auto eerst te zien/ruiken. Nou zit ik dus niet te wachten op zon glim/geurende behandeling maar de ervaringen vallen me nog steeds mee. Zal eens informeren of er al iets gebeurd is of wanneer dit gaat gebeuren, ben dan wel benieuwd naar het resultaat. Overigens kost de behandeling 60 euro en dat vind ik nog wel meevallen!

Garantie op het resultaat dus bij stank bij warm weer gaat ie toch mooi terug naar die cleaner.
Laat een ozon behandeling doen, en weg is de luft.

Ik heb niets te melden.

• Boeie
quote:
philipnorth schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 23:15:
[...]

Heeft ie mbt de facelift ook nog iets gezegd over de prijs?

Morgen dus de Leon en de Altea, daarna laatste offertes opvragen, zal bij mij sowieso benzine worden, alleen nog kijken of het voor de sb de 1.4 TFSI gaat worden of niet...en kijken of het dan proline business wordt of een andere combinatie.
Volgens hem ging de prijs niet veel verschillen maar waren per 1 april de pakketten wel 1,5% duurder geworden. PLB uitvoering is nog wel leverbaar op de 1.4, maar dan krijg je geen facelift model.

Ik kwam met mijn offerte uit op 44.000 EUR. Iets wat ik toch te gortig vind... Daar rij ik ook een A4 voor!

Btw er stonden 2 A3 cabrio's, IRL zien ze er een stuk beter uit dan op de foto's vind ik. Verkoper bevestigde dat SB voor en achterlichtunits identiek worden aan de A3 cabrio.

Boeie wijzigde deze reactie 19-04-2008 08:59 (10%)

• MelvinB
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 25-10 22:18

MelvinB

I have no idea...

quote:
Executor16 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 23:59:
Weet iemand of de achterlichten (hele units) van een Audi A3 hetzelfde zijn als die in een S3? Ik kan namelijk aan een setje LED achterlichten komen voor een zacht prijsje en zou die graag willen hebben als ze passen. plaatje: *knip, dode link op verzoek verwijderd*
Verschikkelijk lelijke achterlichten. De enige mooie achterlichten die voor de 8L bestaan, zijn imo de facelift-achterlichten. Deze heb ik zelf ook op mijn A3 zitten.

Ik moet altijd weer lachen als ik A3-tjes zie met dit soort lelijke opsmuk. Ben dan toch weer blij dat mijn A3 niet verneukt is en slechts bescheiden is voorzien van wat frissere, nieuwe details. (facelift kop -en achterlampen, witte knippers op de flanken en xenon)
Dingen die nog in de planning staan zijn 17'' velgen (liefst de S3 of S4-velgen) en een iets groter dakspoilertje. (die van de S3 is wel mooi)
Dan is mijn auto ook echt af en doe ik er niks meer aan.

MueR wijzigde deze reactie 20-12-2013 10:43 (3%)

| DELL XPS 15 Haswell QHD | NOKIA Lumia 1520 32GB Black | APPLE iPad Air |

• MelvinB

MelvinB

I have no idea...

Ik zag op het Autoweek-forum een topic (http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,3488030) over de S3 (8L) van iemand en die grille zou ik ook wel op mijn 8L willen hebben. Iemand een idee waar ik deze kan krijgen? Wil exact zo'n grille, dus ook met Audi-logo.

CarFantasy.nl heeft veel spul voor de A3, maar niet zo'n grille. Dus iemand die weet ik waar ik deze kan krijgen?

• Sick Nick
  • Laatst online: 01:21

Sick Nick

Drop the top!

De audi dealer? Beetje voor de hand liggend he :+

SLK 230 Kompressor | Surface Pro 2 - 8GB - 512GB | Lenovo Y510p - i7 4700MQ - 16GB RAM - 512GB SSD - 2 x GT 755M SLI
Sony RX1 | Sony RX10 | Ricoh GR

• MelvinB

MelvinB

I have no idea...

quote:
Sick Nick schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 17:42:
De audi dealer? Beetje voor de hand liggend he :+
Ja maar ook lekker duur waarschijnlijk. Ik pluk ze liever van internet af.

• marccom
  • Nu online

marccom

Ik heb vanmiddag een andere Audi gekocht 8)

Het is een dolfijngrijze A3 geworden.

2.0 FSI motor
80k kms
Ambition uitvoering
Lederen sportinterieur

Heb er 17 inch Speedline velgen bij besteld.

Nog een weekje slapen...

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Gefeliciteerd :) heb je er al foto's van misschien?

www.digitalracing.nl

• Format-C
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 09-10 11:14
Ik heb vandaag nieuwe velgen voor mijn A4 gekocht.

Het zijn 18 inch velgen geworden. :)

Voor, 15 inch :> :

http://i28.tinypic.com/ip3y9j.jpg

Na, 18 inch :o :

http://i25.tinypic.com/tanbl0.jpg

Edit; foto is in de schemering genomen. In de zon zijn ze een stukkie lichter van kleur. Ik vind ze wel mooi. Het is eens iets anders, en ze passen mooi bij het grijze gedeelte onderin mijn auto. :)

:*)

En? Wat vinden jullie ervan? :)

Format-C wijzigde deze reactie 19-04-2008 21:46 (31%)

--> If it can't be fixed, break it! <--

• Snow_King
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 25-10 20:18

Snow_King

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

Konijn is stoer!

Zijn dat de S-velgen van Audi? Tis wel cool nml!

Energie verbruik thuis - Ceph, CloudStack en ZFS consultancy: 42on B.V. - "NAT maakt meer kapot dan je lief is"

• Format-C
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 09-10 11:14
Geen officiele/originele S-Velgen, maar ze zijn idd wel hetzelfde qua uiterlijk. Ze zijn in iig niet zo "pimpy". Daar hou ik niet zo van. Het zijn een beetje undercover velgen. :P

Ik zal morgen nog eens ff kijken welk "merk" het is. Edit; het zijn TSW wielen. Nu eerst pitten... :Z

Edit; ik twijfel nog om hem te verlagen... maar dat kost zoveel comfort, das zo jammer.

Format-C wijzigde deze reactie 20-04-2008 01:12 (48%)

--> If it can't be fixed, break it! <--

• Executor16
  • Niet online
quote:
MelvinB schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 11:57:
[...]

Verschikkelijk lelijke achterlichten. De enige mooie achterlichten die voor de 8L bestaan, zijn imo de facelift-achterlichten. Deze heb ik zelf ook op mijn A3 zitten.

Ik moet altijd weer lachen als ik A3-tjes zie met dit soort lelijke opsmuk. Ben dan toch weer blij dat mijn A3 niet verneukt is en slechts bescheiden is voorzien van wat frissere, nieuwe details. (facelift kop -en achterlampen, witte knippers op de flanken en xenon)
Dingen die nog in de planning staan zijn 17'' velgen (liefst de S3 of S4-velgen) en een iets groter dakspoilertje. (die van de S3 is wel mooi)
Dan is mijn auto ook echt af en doe ik er niks meer aan.
Ja, maar voor 50,- kan ik ze niet laten schieten denk ik. LED is toch wel leuk vind ik persoonlijk dan, de rest is al standaard van wat jij opsomt (witte knipperlichten, dakspoiler, xenon, 17inch velgen etc.) Daar wil ik dan ook niks aan veranderen :)

• Camiel R
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 18-01-2009

Camiel R

Wegpiraat

''T was nog vetter geweest als je auto ook zwart was geweest. Btw, ook te gruwelijk die A5 uit de startpost.

EDIT:
quote:
Snow_King schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:45:
[...]

Ik heb hier alle foto's: http://www.widodh.nl/foto/index.php?folder=/Prive/Audi_A3/

Er zit een standaard spoilerset van Audi op, weet niet precies welke dit is.
Ik zie dat je eveneens een Honda SS50 heb, chill 8)

Camiel R wijzigde deze reactie 20-04-2008 14:03 (62%)

• MelvinB

MelvinB

I have no idea...

quote:
Executor16 schreef op zondag 20 april 2008 @ 01:33:
[...]

Ja, maar voor 50,- kan ik ze niet laten schieten denk ik. LED is toch wel leuk vind ik persoonlijk dan, de rest is al standaard van wat jij opsomt (witte knipperlichten, dakspoiler, xenon, 17inch velgen etc.) Daar wil ik dan ook niks aan veranderen :)
Mjah, voor 90 euro heb je de facelift-achterlichten en die zien er een stuk netter uit dan die Halfords-like LED-achterlichten. Die LED-achterlichten sluiten gewoon niet aan bij het totale design van een S3/A3 8L.

Maar goed, dat is mijn mening. Als je er van houdt, houdt niks je tegen toch?

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

www.audi-fan.nl

quote:
Staat wel beter grote velgen, maar kheb het niet zo op "zwarte" velgen... kvin het net lijken ofje altijd op winter velgen of met heel veel remstof opje velgen rondrijd :+

Greatness Awaits!

• marccom
  • Nu online

marccom

quote:
BeQuietAndDrive schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 19:20:
Gefeliciteerd :) heb je er al foto's van misschien?
Thanks!

Hier een foto van wat het gaat worden, precies deze combi:

http://fotos.marktplaats.nl/kopen/7/2f/iVQtSS5xXHB/OLqCF548LQ==.jpg

Foto is niet van de auto die ik gekocht heb. Volgende week hoop ik op mooi weer en zal ik wat meer pics plaatsen.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

www.audi-fan.nl

Dolfijngrijs is iig super kleur!

Greatness Awaits!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

quote:
Camiel R schreef op zondag 20 april 2008 @ 13:59:
''T was nog vetter geweest als je auto ook zwart was geweest. Btw, ook te gruwelijk die A5 uit de startpost.

EDIT:

[...]

Ik zie dat je eveneens een Honda SS50 heb, chill 8)
Honda SS50 gaat de deur nooit meer uit :) Die heb ik over 30 jaar nog steeds!

Energie verbruik thuis - Ceph, CloudStack en ZFS consultancy: 42on B.V. - "NAT maakt meer kapot dan je lief is"

• C@SP

C@SP

Biertje ??

quote:
Boeie schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 20:41:
[...]

Ik wil dit toch wel zeker weten eigenlijk. Stand is nu 2 voor, 1 tegen. Voor: Ames en Van Mossel, tegen Van den Udenhout.

In mijn offerte kwam de A3 SB Business Line Attraction met 2.0 TDI/140pk, duurste navi, leer, 18", middenarmsteum, mistlampen, sportonderstel, leder stuur en een chip naar 170pk op iets meer dan 40K.

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Even tussendoor, mijn A3 (http://www.widodh.nl/foto/index.php?folder=/Prive/Audi_A3/)

* 2.0TDI 140pk (S-Tronic automaat)
* Pro Line
* Navigation Plus
* Spoilerset
* 18" S-Line velgen
* Leder/Alcantare sportstoelen
* Bluetooth carkit
* Multifunctioneel Sportstuur

Was iets van 48k meen ik (Juni 2007)

De prijzen zijn nu wel iets veranderd, maar iets in die orde moet je rekenen met die opties.

Bij Tilburg en Bastianen besteld in Breda, iets wat ik nooit meer zou doen, wat een prutsers. Spoilerset was te laat waarna ze het spoilerset ook nog eens in de verkeerde kleur gespoten hadden, waarna ze ook mijn achterruit braken bij het monteren van de spoilers :)

Snow_King wijzigde deze reactie 21-04-2008 19:07 (24%)

• bartvl
  • Laatst online: 24-10 17:27

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Wow, nooit bij stilgestaan dat de A3zo duur kon worden!
Ik zal dan wel niet zeggen dat je gek bent dat je een ton guldens aan zo'n auto uitgeeft want je hebt dan ook wel gewoon wat, maar het is wel echt gigantisch veel geld zeg!

(je picatures doen het helaas niet)
(nu weer wel:P)

bartvl wijzigde deze reactie 21-04-2008 19:30 (10%)

Life is not about specs, it is about joy!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

quote:
bartvl schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:10:
Wow, nooit bij stilgestaan dat de A3zo duur kon worden!
Ik zal dan wel niet zeggen dat je gek bent dat je een ton guldens aan zo'n auto uitgeeft want je hebt dan ook wel gewoon wat, maar het is wel echt gigantisch veel geld zeg!

(je picatures doen het helaas niet)
(nu weer wel:P)
Helemaal met je eens, maar dan heb je inderdaad wel een fijne auto.

De A3 zelf is niet zo duur, maar het is die verdomde BPM + BTW hierzo! Aangezien dat procentueel gaat, wordt de auto heel snel, héél duur!

• Boeie
quote:
C@SP schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:57:
[...]

Ik wil dit toch wel zeker weten eigenlijk. Stand is nu 2 voor, 1 tegen. Voor: Ames en Van Mossel, tegen Van den Udenhout.

In mijn offerte kwam de A3 SB Business Line Attraction met 2.0 TDI/140pk, duurste navi, leer, 18", middenarmsteum, mistlampen, sportonderstel, leder stuur en een chip naar 170pk op iets meer dan 40K.
Ik vroeg het mij na jouw opmerking ook af dus heb het de verkoper gevraagd. Als je het echt zeker wilt weten, bel de importeur? Hij zei dat na wk 22 alle 2.0 TDI's geleverd worden als facelift.

• Daniel
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 08:55

Daniel

Kapitein NCC-1701
Net nog even een paar foto's gemaakt van mijn A5 in het zonnetje :)

Remember, amateurs built Noah's Ark, professionals built the Titanic | Twitter | LinkedIn

• Boeie
Erg mooi... Ik heb net gereden in een SB 2.0 TDI ambition, maar t wordt hem toch niet. Ik vind de auto niet super rijden.. En het interieur totaal niet spannend, dan rij ik liever in een golf.

Overigens nog even gevraagd bij deze vestiging naar de nieuwe 2.0TDI motor.. Hij ligt al in de Tiguan, Passat en A4 en wordt als er nu een nieuwe besteld wordt, ook in de A3 geleverd.

• Heuving
  • Laatst online: 21-10 22:06
quote:
Daniël schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:29:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Toch echt een hele strakke bak.
Er zat vanmorgen nog 1tje achter me. Blijft een imponerende voorkant.
Zijkant vind ik nogsteeds niet geslaagd maar ik weet niet waarom.... Het lijnenspel klopt i.m.o. niet. Maken de voorkant en achterkant wel goed, dat wel :)

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Speciaal ervoor de auto in het zonnetje zetten en dan tegen het licht in gaan fotograferen :P doet overigens niets af aan de auto :)

www.digitalracing.nl

• Wom

Wom

Puik

Zeer fraaie wagen. Hoewel zeer zeker fotogeniek is hij in het echt nog mooier vind ik :)

* Wom surft naar autotrader.nl :+

• MexxT
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 11-10 20:12
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Klasse, wel de 3,2 _O_

Als je een A5 koopt, moet er wel een dik blok in. en niet 1 of andere 2,0tdi ofzo..
de 3.0tdi is daarin tegen wel weer erg leuk.

Audi S3

• Nyazzin
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 20-10 20:00
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Erg mooie wagen. Zeker net gewassen voordat je de foto´s maakte? :9

• Executor16
  • Niet online
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Das een dikke bak!! :>

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

quote:
Wom schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:26:
Zeer fraaie wagen. Hoewel zeer zeker fotogeniek is hij in het echt nog mooier vind ik :)

* Wom surft naar autotrader.nl :+
Niet naar gaspedaal.nl? ;)

www.digitalracing.nl

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
quote:
MexxT schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:45:
Klasse, wel de 3,2 _O_

Als je een A5 koopt, moet er wel een dik blok in. en niet 1 of andere 2,0tdi ofzo..
de 3.0tdi is daarin tegen wel weer erg leuk.
Da's ook niet zo moeilijk want de 2.0TDI wordt niet geleverd in deze auto. De basismotor is de 1.8 TFSI met 170 pk (maar als je die naar een tuner brengt is 200-240 pk ook wel mogelijk), vervolgens heb je de 265 pk sterke 3.2 FSI en als topper de 4.2 V8 met 354 pk in S5. Dieselen kan met de 2.7TDI van 190 pk en de 3.0TDI van 235 pk.

Remember, amateurs built Noah's Ark, professionals built the Titanic | Twitter | LinkedIn

• KappeNou
Die 1.8TFSI schijnt wel een lekker blok te zijn. Alleen jammer dat je hem niet met Quattro kan krijgen.. Waarschijnlijk zal die er ook niet komen. Hopelijk wel de iets vernieuwde 2.0TFSI 211pk met Quattro. Als je die chipt naar de 250PK heb je een niet al te zwaar blok voorin liggen die de 3.2fsi zeker wel kan bijhouden tot de 200KM/h

KappeNou wijzigde deze reactie 23-04-2008 09:55 (3%)

>PC specs<

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
hehe, naast de begraafplaats in Amersfoort foto's maken, wat een contrast ;)

Maar dikke bak, zeker weten.

• [eNeRGy]
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 22-10 13:58
Mooooooooooi! :9

[eNeRGy] wijzigde deze reactie 23-04-2008 14:29 (10%)

Get IE Now!

• Danielson
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 25-10 11:44

Danielson

Ben niet gek Ben een vliegtuig

De kachelventilator van mijn A3'tje begon de laatste tijd steeds harder te rammelen, sinds vanochtend doet hij helemaal niets meer :(

265 euro, inclusief inbouw :? Best veel geld voor een ventilatortje...

AMD X2 4400@FX-60 - CNPS9500 - DFI Lanpary SLI-DR Expert - Corsair TWINX2048-3500LLPRO - 2x Hitachi Deskstar T7K250 250 GB - Western Digital Raptor 74 GB - EVGA 7800GTX 512MB 612/1800Mhz - X-Fi - Cooler Master Stacker - Cooler Master RS-550 - Dell 2405FPW

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik kreeg net een persberichtje binnen over de facelift van de A3. Zoals verwacht, veel cabrio-invloeden. Er komt nu ook een S3 Sportback :)

Plaatje op imageshack (popups!)

Waarom werken die thumbnails hier niet eigenlijk? :(

BeQuietAndDrive wijzigde deze reactie 24-04-2008 11:05 (3%)

www.digitalracing.nl

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

www.audi-fan.nl

Kheb gister de foto's op mijn website geplaatst van de Algemene Audiclub Nederland meeting van afgelopen zaterdag... was echt een supermeeting, zoals je aan de foto's kunt zine ligt da nadruk op de oldtimer en youngtimer audi's maar das net mijn ding :)

http://www.audi-fan.nl/index.php?id=6

Greatness Awaits!

• EQJim
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 23-10 00:12
A3 en S3 facelift

Ziet er erg goed uit, vooral in dat kleurtje!

• marccom
  • Nu online

marccom

Ik kreeg een week of wat geleden ook een uitnodiging om te komen kijken bij de A3 cabrio voor afgelopen dinsdagavond. Zaterdag heb ik er al even ingezeten dus ben niet wezen kijken. En dan in het mailtje vermelden dat het exclusief en alleen bij die dealer is :+ Mooie auto. Zaterdag naar de dealer om mn nieuwe auto op te halen dus misschien kunnen we de cabrio even proberen, kon afgelopen zaterdag niet meer.

Die S3 SB is erg netjes. Lekker onopvallend. Bevalt me wel en icm die kleur blauw erg mooi. Facelift van de 3 deurs is alleen de voorkant zo te zien, achterkant alleen de achterlichten?

Dat 2 kleurig leder zat ook in de Audi on Tour S3. Ge-wel-dig icm de alu inleg :9

• MelvinB

MelvinB

I have no idea...

Is het nieuw dat die leds nu ineens bovenin de koplampen zitten of was dat al een tijdje zo?

Ik vind het niet mooi om eerlijk te wezen. Lijkt net alsof de auto ''scheel kijkt''.

• SChief
  • Niet online
@ MelvinB: Het is niks nieuws, Audi plaatst ze gewoon op verschillende plekken. Bij de S6 onderin, bij de A4 in de koplamp, met een boogje. Zelfde bij de A5. Ook bij de R8. RS6 bovenin. A3 nu ook bovenin.

Die S3 ziet er wel heel lekker uit. Maar als ik een kleine Audi moest kopen... ;)

• KappeNou
Dan wacht ik nog wel even op de TT-RS :9~
Als die er nog komt, aangezien de grootste aandeelhouder porsche de TT-RS niet zo'n leuk idee vindt ;)

KappeNou wijzigde deze reactie 25-04-2008 21:16 (55%)

>PC specs<

• SChief
  • Niet online
RS-TT klinkt ook lekker. Tja, helaas staat het bij beide merken voor Renn Sport. Of ze zijn gewoon bang dat de TT-RS de Cayman opvreet. :P Wat denk ik wel het geval zal zijn.

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik betwijfel of dat een argument is. De TT-S is met 272 turbo pk's in straight line snelheid waarschijnlijk al behoorlijk gewaagd aan de Cayman S en Boxster S (280 pk) bij een behoorlijk aantrekkelijker prijskaartje. Daar heeft Audi geen TT-RS voor nodig. De handling van de Porsches zou ik alleen wat hoger aanschrijven: middenmotor heeft toch zo zijn voordelen. Maar ja, een beetje leuk aangeklede Cayman S gaat zo over de ton heen, dan zit je toch al in een wat ander segment. Het is jammer dat die auto zo duur is, want het is echt een subliem rijdend wagentje.

• SChief
  • Niet online
Eigenlijk maakte ik gewoon een grapje daarmee Daniël. ;) Bedoelde het niet serieus. Maar nu je er echt in opgaat, kan ik alleen zeggen dat ik het volledig met je eens ben.

• KappeNou
quote:
Daniël schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 09:52:
Ik betwijfel of dat een argument is. De TT-S is met 272 turbo pk's in straight line snelheid waarschijnlijk al behoorlijk gewaagd aan de Cayman S en Boxster S (280 pk) bij een behoorlijk aantrekkelijker prijskaartje. Daar heeft Audi geen TT-RS voor nodig. De handling van de Porsches zou ik alleen wat hoger aanschrijven: middenmotor heeft toch zo zijn voordelen. Maar ja, een beetje leuk aangeklede Cayman S gaat zo over de ton heen, dan zit je toch al in een wat ander segment. Het is jammer dat die auto zo duur is, want het is echt een subliem rijdend wagentje.
Met de handling gaat die TT het idd nog moeilijk krijgen, al moet ik zeggen dat ze daar wel aan gewerkt hebben.
btw cayman en boxster S beide 295PK

Een TT-RS zou dan in de klasse Z4-M vallen

>PC specs<

• StEelD
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 21-10 18:55
Audi A5 Quattro wow wat een bak.
http://img34.picoodle.com/img/img34/4/4/27/f_AUDIA5Quattm_359bdc8.jpg

:9

Specs

• KappeNou
Kijk 1 pagina terug en zie die van daniel ;)

>PC specs<

• StEelD
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 21-10 18:55
Had ik al wel gezien, zeer mooie wagen :)

Specs

• marccom
  • Nu online

marccom

Heb zaterdag mn A3 8L ingeruild voor een 8P :)

http://www.xs4all.nl/~wagenip/IMG_1037.jpg
http://www.xs4all.nl/~wagenip/IMG_1026.jpg
http://www.xs4all.nl/~wagenip/IMG_1029.jpg

marccom wijzigde deze reactie 03-05-2008 11:59 (3%)
Reden: img fix

• KappeNou
Heel netjes! 2.0fsi?

>PC specs<

• Wom

Wom

Puik

Hele nette A3. Mooie upgrade om het zo te zeggen :D

• FlipFluitketel
  • Registratie: juli 2002
  • Nu online

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt (en wat specs erbij natuurlijk om een beetje een vergelijking te kunnen maken :+)?

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• marccom
  • Nu online

marccom

Specs:

- 2.0FSI (150pk / 200Nm) H6
- 10/2003
- dolfijngrijs
- Ambition uitvoering met recaro sport lederen interieur :9 (zal nog een plaatje maken)
- 17 inch Speedline velgen met GoodYear banden (225/45)
- 16 inch RS6 style velgen met Vredestein winterbanden
- 84000 km

Verder wat losse dingen; cruisecontrol, boardcomputer, mistlampen voor, dualzone climatecontrol, zwart pianolak inlegdelen, getinte ramen, klapsleutels, veel airbags, leder stuur, Concert II radio

Todo lijstje:
- Solisto module (mp3 via usb/aux)
- opknapbeurt van het interieur
- geborsteld alu spiegelkappen?
- naviplus/rns-e? (alleen nog geen dubbel-din nu)
- xenon?

Prijs was 19500 euro.

Is nog wel eventjes wennen met het besturen. Ding heeft e-gas en veel korter bereik van de pedalen en bak, mgoed, dat went wel. Bij de blauwe was het amper nodig om gas te geven voor het schakelen. Deze hikt en slaat af... Wel fijn rijden, heel erg _stug_ en wegligging is strak. Ligt een stuk lager dan mn vorige A3 en onafhankelijke vering achter. Gisteravond van de A15 naar de A16 bij Ridderkerk ging prima met 120 :D. Heb al wel wat kleine puntjes aan te merken, dode hoek is een stuk groter en het dashboard doet meer "plastic" aan. Ben wel zeer te spreken over het geluidsniveau, waar mn vorige A3 bijna 4000 rpm deed bij 120 doet deze net geen 3000 in zn 6. Audio is ook een stuk beter (geen Bose). En natuurlijk is de vermogenstoename welkom en verbaast het verbruik me enorm, een goeie 1 op 17 bij 120 op de cruise :o

marccom wijzigde deze reactie 28-04-2008 11:36 (45%)

• marccom
  • Nu online

marccom

Interieur update :9

http://www.xs4all.nl/~wagenip/IMG_1099.jpg
http://www.xs4all.nl/~wagenip/IMG_1101.jpg
http://www.xs4all.nl/~wagenip/IMG_1103.jpg
http://www.xs4all.nl/~wagenip/IMG_1106.jpg

• biobak
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 08:51

biobak

{◕ ◡ ◕}

quote:
Ziet er mooi uit. Maar die hoofdsteunen achter lijken me het zicht wel te belemmeren. In mijn Sportback kun je de hoofdsteunen achter tenminste naar beneden over de achterbank heen schuiven.

• Liquid
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
Idd, mooie interieur. Voor een 2003 zit het nog heel strak in het leer.
Bij mercedessen lijkt het vaker veel sneller uitgezakt.

• marccom
  • Nu online

marccom

quote:
biobak schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 13:11:
[...]

Ziet er mooi uit. Maar die hoofdsteunen achter lijken me het zicht wel te belemmeren. In mijn Sportback kun je de hoofdsteunen achter tenminste naar beneden over de achterbank heen schuiven.
Ze kunnen niet over de achterbank heen schuiven, wel een stukje zakken maar ik vind zo een klein beetje omhoog mooier staan. Het zicht naar achteren is niet veel minder dan mn vorige A3, alleen de 3e hoofdsteun is extra en veroorzaakt iets minder zicht eigenlijk. Went snel trouwens.
quote:
Liquid schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 13:20:
Idd, mooie interieur. Voor een 2003 zit het nog heel strak in het leer.
Bij mercedessen lijkt het vaker veel sneller uitgezakt.
De achterbank is volgens mij nooit gebruikt, dit was al super strak toen ik kwam kijken bij de auto. De voorstoelen hebben hier en daar wat slijtage plekken maar ik heb ze schoongemaakt met water en ingesmeerd met conditioner en hiermee is het al 300% opgeknapt :) Een aanrader trouwens, Meguiars leather cleaner en conditioner. Wordt donkerder en het wordt minder glimmend.
Misschien lijkt het minder ingezakt omdat het het sport lederen interieur is? De zittingen zijn vrij hard en stevig.

• Executor16
  • Niet online
Ik heb even een vraagje. Mijn S3 uit 1999 (1.8 Quattro Turbo) is naar mijn mening aan nieuwe velgen toe (niet te zien op mijn geposte foto's paar pagina's terug, maar 2 zijn er sowieso krom).

Nu heb ik een leuke set gevonden in een Audi boekje met de volgende specs:
Steek 5x112
Et-waarde 50
8.5 j breedte.

Past dit gewoon onder mijn S3 en zou ik de originele banden kunnen gebruiken.
Als iemand het niet aanraadt zou ik het ook graag horen. Ook kan ik weer gaan voor dezelfde velgen, of deze recht laten maken. Maar daar is niet op te wachten, en duurt 2 dagen geloof ik. Het moet gewoon instant gefixt worden :)

Edit @ hierboven:
Mooi interieur hoor! ziet er idd nog super uit! Ik zou ook wel graag zo'n armsteun willen, maar heb het effe na gevraagd bij de dealer en het is iets van 285,- euro inclusief klepje (die is namelijk ook nog apart) Weet iemand of er redelijke imitaties van zijn of een alternatief wat stevig en goed gemonteerd kan worden. Ik zit niet te wachten op plastic armsteuntjes van 15,- die op automaxx verkocht worden enzo :)

Executor16 wijzigde deze reactie 06-05-2008 22:56 (40%)

• KappeNou
ik denk dat 8,5j wel iets breder is dan je standaard banden. Voor 8,5j heb je denk ik iets van 255 band nodig.
Ik zou wel andere velgen nemen en niet laten repareren. Hier verkopen ze echte orginele audi velgen voor een redelijk mooie prijs. Zit wel wat leuks tussen voor een S3 >klik<

>PC specs<

• Executor16
  • Niet online
quote:
KappeNou schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:31:
ik denk dat 8,5j wel iets breder is dan je standaard banden. Voor 8,5j heb je denk ik iets van 255 band nodig.
Ik zou wel andere velgen nemen en niet laten repareren. Hier verkopen ze echte orginele audi velgen voor een redelijk mooie prijs. Zit wel wat leuks tussen voor een S3 >klik<
Ik zie er wel een paar leuke tussen staan, maar allemaal voor een Audi A3 (8P), En mijn S3 is een 8L volgens mij... :/

• KappeNou
Het lijkt me dat het wel moet passen.. Mail anders even naar hun, ze kunnen gewoon engels.

>PC specs<

• marccom
  • Nu online

marccom

Jou S3 (8L) heeft een steek van 5x100 en je genoemde set is 5x112. Gaat niet passen.

MBT je armsteun: ga even naar www.bm-onderdelenshop.nl. Heb 2 jaar geleden een originele armsteun gekocht voor 100 Euro. Was wel een met een stoffen klepje.

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik krijg nu steeds de knipperende melding op mijn dagteller '1n 1' vlak na het starten. Na een halve minuut is het weg en staat de dagstand er weer op. Het is een A4 2.8 V6 quattro uit 1997. Kent iemand deze melding en weet iemand wat ik ermee moet? :)

www.digitalracing.nl

• philipnorth
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 08:57

philipnorth

Zeg maar Danny

quote:
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:36:
Ik krijg nu steeds de knipperende melding op mijn dagteller '1n 1' vlak na het starten. Na een halve minuut is het weg en staat de dagstand er weer op. Het is een A4 2.8 V6 quattro uit 1997. Kent iemand deze melding en weet iemand wat ik ermee moet? :)

[afbeelding]
In = inspectie? toe aan een beurt wellicht?

PSN ID: Dbongers -Xbox Gamertag: Dbongers

• bartvl

bartvl

Heb je geen boekje waar je het in kan vinden?

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Jawel, originele boekjes zitten erbij, het is een originele NL auto. Ik heb ook al gezocht in het boekje, en in de 90-page bijlage speciaal voor de V6-versie :) en daar staat het niet in.

De laatste grote beurt is 8 maanden terug gebeurt, en sindsdien heb ik er zo'n 9000 km mee gereden. Bovendien wordt inpectie aangegeven in dat boordcomputer-gedeelte tussen je meters in, en niet in je dagteller als het goed is.

Ik zal de dealert ook eens bellen trouwens...

BeQuietAndDrive wijzigde deze reactie 07-05-2008 16:38 (15%)

www.digitalracing.nl

• bartvl

bartvl

Kan het niet een hele vreemde manier van aanduiden zijn dat je olie ververst/aangevuld moet worden?

En anders gok ik ook op een of andere onderhouds-indicator.

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

quote:
Executor16 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:52:
Ik heb even een vraagje. Mijn S3 uit 1999 (1.8 Quattro Turbo) is naar mijn mening aan nieuwe velgen toe (niet te zien op mijn geposte foto's paar pagina's terug, maar 2 zijn er sowieso krom).

Nu heb ik een leuke set gevonden in een Audi boekje met de volgende specs:
Steek 5x112
Et-waarde 50
8.5 j breedte.

Past dit gewoon onder mijn S3 en zou ik de originele banden kunnen gebruiken.
Als iemand het niet aanraadt zou ik het ook graag horen. Ook kan ik weer gaan voor dezelfde velgen, of deze recht laten maken. Maar daar is niet op te wachten, en duurt 2 dagen geloof ik. Het moet gewoon instant gefixt worden :)

Edit @ hierboven:
Mooi interieur hoor! ziet er idd nog super uit! Ik zou ook wel graag zo'n armsteun willen, maar heb het effe na gevraagd bij de dealer en het is iets van 285,- euro inclusief klepje (die is namelijk ook nog apart) Weet iemand of er redelijke imitaties van zijn of een alternatief wat stevig en goed gemonteerd kan worden. Ik zit niet te wachten op plastic armsteuntjes van 15,- die op automaxx verkocht worden enzo :)
http://www.bm-onderdelens...6/interieur/armsteun.html ;)

Check mijn advertenties: http://tweakers.net/aanbod/user/22481/

Pagina: 1 ... 5 ... 51 Laatste

Dit topic is gesloten.

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013