Moonkins is look all funny liek maybe form MOON! LOL!
Nee. Dat is een risico bij batterijen en die vallen vaak uberhaupt al onder beperkte garantie.quote:paulm schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:31:
Dat is vervelend zeg.. Het lijkt me dat het slecht is voor de accu als deze constant aan het ontladen is, en dus ook vaak moet bijladen. Zou ik om deze reden extra garantie of een extra accu kunnen claimen?
Reg. datum: 15 december 2006
Hallo,
Ik voel me wel een flinke pechvogel hier met mijn s270. Jullie lijken allemaal superblij met het laptopje, oke, er zijn wel wat problemen, maar ik overweeg nu zelfs om een andere laptop aan te schaffen.
Ik vind de service van MSI eigenlijk ronduit beroerd. In de 16 maanden dat ik mijn s270 nu in gebruik zou moeten hebben, is hij zo'n 5 maanden buiten gebruik. De eerste keer heb ik hem direct teruggestuurd, omdat hij niet in de standbystand wilde. Na vijf weken een andere gekregen.
Een klein jaar later kreeg de behuizing kuren en scheuren. Teruggestuurd natuurlijk, hebben ze het meeste netjes vervangen, maar nog steeds deed de standbyfunctie het niet. ( niet gek, het palletje dat de standby'knopp' indrukt lag eraf. Heb het los meegestuurd, en het probleem omschreven, maar dat mocht niet baten. Na vijf weken bleek dus dat ze juist dat niet gefixt hadden. Wederom teruggestuurd, wederom vijf weken later: hebben ze de rozig verkleurde onderkant vervangen, ipv het paneel met het standbypalletje. Wederom teruggestuurd. Ben hem nu al weer een weekje kwijt. Het zal wel weer vijf weken duren.
Heeft er iemand nog tips om MSI flink duidelijk te maken dat dit niets met garantie te maken heeft? Dat ze me hgewoon een prutproduct geleverd hebben en dat die 2 jaar garantie dus ook maar *** is, aangezien het ding toch een behoorlijk deel van die tijd in reparatie is?
Ik wil jullie MSI-plezier niet ruineren, maar ik ben het hele MSI even helemaal zat. Het is dat ik nog een oude desktop had, anders had ik mijn studie wel kunnen staken.. En vervangend materiaal, dat snappen ze niet..
</klaagstand>
Reg. datum: 01 april 2006
Het bekende laptop-gaat-niet-aan-probleem. Daarom had ik hem opgestuurd. Na 3 weken nog niks gehoord te hebben, zelf maar contact opgenomen wat er van mijn laptop was en of hij al gemaakt zou zijn. De eerste keer gingen ze het nakijken en me iets laten weten. Toch heb ik nog een 2e keer moeten mailen of hij al gerepareerd was en met enige hoop ook al verzonden. Dat heeft er blijkbaar voor gezorgd dat ze in spoedtempo het ding hebben gefixed en verzonden. Helaas is te haastig werken zelden goed...
Eenmaal ik hem terug had was ik blij dat hij aanging nadat ik op de powerknop duwde. Ik was al wat tevreden, maar na 1x opstarten weet je natuurlijk niets. Wat me echter wel opviel na 1x opstarten waren de probleempjes met het apparaat zelf: opvulstukjes pcmcia & sd slotjes weg, schroef los in de doos die aan de onderkant moest bevestigd zijn, led's aan de voorkant die niet meer branden & de laptop die niet meer in standby ging als ik het scherm toeklapte -> stukje van scherm was afgebroken
Hierop mailde ik terug en vroeg ik enige uitleg. Ene Ben van Laarhoven ging zich er persoonlijk mee bezighouden en in no-time was laptop weer weg ( versturen gaat vlug, hem terug krijgen is een ander paar mouwen ). Met deze man heb ik redelijk wat mailverkeer opgezet, echter heb ik zelf weer moeten vragen of de laptop was verstuurd of niet, het is blijkbaar zo moeilijk om de klant daar even vanop de hoogte te brengen.
Eenmaal laptop terug aangekomen bleek dat de meeste probleme waren verholpen, maar het geen waar ik me het meest aan stoorde en nog steeds, is dat als ik men scherm toeklap hij niet meer in standby gaat. Ze breken je product dus af en repareren het zelf niet. Daarna heb ik hen nog gemaild maar sindsdien heb ik geen antwoord meer ontvangen. Ondertussen is het probleem ook terug dus laat ik men laptop maar altijd in standby staan (snelkoppeling op bureaublad dan maar..) Helaas is wel zo ver gekomen dat mijn laptop al een paar keer vanuit het niets gewoon is uitgevallen met batterij @ 100% & stroomkabel ingeplugd. De garantie periode van 2 jaar is verstreken dus hem nu nog eens laten maken gaat me waarschijnlijk geld kosten en eerlijk gezegd heb ik geen zin meer om msi dat ook nog te gunnen.
1.5jaar heeft hij goed gewerkt, maar sindsdien is de laptop is er zeer snel op achteruit gegaan en is dat probleem met het niet willen opstarten frequenter beginnen voorkomen. De allereerste keer dat ik hem in garantie heb moeten sturen ( 2 maandan na aankoop wegens gebroken scherm na val uit zetel ) ging alles nog goed met hun service, helaas is dat nu niet meer zo en mijn volgende aankoop zal ook geen msi meer zijn. Onbegrijpelijk dat een bedrijf producten beschadigd bij herstel, er niet openlijk vooruitkomt en het dan ook nog verzuimt om de toegedane schade _volledig_ te herstellen. Eens zien of meneer van Laarhoven ook zo blij zou zijn als ze dat met zijn auto in de garage deden..
Reg. datum: 19 juli 2000
Een paar maanden geleden was ik het helemaal zat dat ik geen muziek meer kon afspelen op mijn laptop (Mijn koptelefoon aansluiting was al na 1 maand kapot), waarna ik nieuwe speakers heb besteld bij MSI. Ik kan het echter niemand aanraden om hetzelfde te doen. De kosten zijn 5 euro voor de speakers. Doordat je ook verzendkosten (logisch) en administratiekosten moet betalen, kom je uit op 33 euro. Maar ik wilde graag weer geluid, dus toch maar besteld.
Na bestellen en betalen heb ik iedere twee weken een mailtje gestuurd waar mijn onderdelen blijven of wat de verwachte levertijd is. Mijn onderdeel zou eerst binnen 2 dagen binnen komen, vervolgens zou het na twee weken binnen komen, maar uiteindelijk is het 2 maanden geworden. Deze morgen stond de receptioniste van mijn werk aan mijn bureau met een pakje UPS met daarin mijn speakers. Als een echte tweaker heb ik gelijk de schroevendraaiers uit de kast getrokken, en heb mijn laptop uit elkaar gehaald. En dan komt de ellende. Is de kabel die aan de nieuwe speakers zit een ruime 5 cm. korter
Samenvatting:
MSI is duur, traag en levert de verkeerde dingen. Volgende keer maar een ander merk laptop.
dat opstartprobleem is bij mij gewoonw eer weg gegaan. nu heb ik enkel nog last van battery drain, plus 2 versleten batterijen...
maar al bij al heeft hij nu al bijna 2 jaar goed werk geleverd
(misschien volgende keer toch maar een IBM?)
http://specs.tweak.to/11484
De accuduur neemt nu af, en de keuze van toen de lichtste processor + 2 nu jaar verder = niet al te snel meer
Ik ben er ook van overtuigd dat ik volgende keer terecht kom op een Lenovo/IBM, maar dat is meteen een klasse hoger, en ik had ook wel verwacht dat deze laptop dat kwaliteitsniveau niet geheel zou halen.
een wit appeltje is misschien ook nog een nieuwe optie voor mij...
Reg. datum: 26 oktober 2006
Weet iemand of dit een bekend probleem is, en heeft iemand misschien een oplossing?
StanPC wijzigde dit bericht 17-06-2008 17:00 (6%)
Het kan zijn dat je interne connector loszit. Klinkt raar, bestaat wel.quote:StanPC schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 17:00:
Ik heb zojuist een MSI S260 overgenomen van iemand. Maar hij had me al verteld dat het touchpad niet werkte. Nu ben ik zojuist even aan het prutsten geweest, maar het is me nog niet gelukt om hem weer aan de praat te krijgen.
Weet iemand of dit een bekend probleem is, en heeft iemand misschien een oplossing?
Laatst ook gehad met een notebook
XXODD XNi570RU-GT: 17" @ 1920 x 1200 | nVidia 8700M GT 512MB DDR3 (770/1850/900) | Intel Core 2 Duo T7700 2.4GHz 2048MB DDR2 - 667MHz DC | 200GB 7200RPM HDD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Ultimate x86
En weet je ook hoe dat op te lossen is? Alleen door het te vervangen? Windows geeft namelijk wel aan dat dit apparaat correct werkt.quote:DaMarcus schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 17:12:
[...]
Het kan zijn dat je interne connector loszit. Klinkt raar, bestaat wel.
Laatst ook gehad met een notebook
[open deur]quote:StanPC schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 17:17:
[...]
En weet je ook hoe dat op te lossen is? Alleen door het te vervangen? Windows geeft namelijk wel aan dat dit apparaat correct werkt.
controleren of die connector vast zit?
Door hem open te maken dus
bonzz.netninja wijzigde dit bericht 17-06-2008 18:53 (6%)
ich bin ein Berliner :)
Mijn vraag was eigenlijk of bij hem de connector echt kapot was, of dat het nog te repareren was.quote:bonzz.netninja schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 18:53:
[...]
[open deur]
controleren of die connector vast zit?
Door hem open te maken dus
Vandaag MSI gecontact via de supportlijn: http://support.msi.eu/notebook.php
Moet email sturen; en de laptop zal opgehaald worden en binnen 5 werkdagen terug gebracht worden. De service lijkt dus echt perfect te zijn. Zoals het eigenlijk overal hoort.
Ook makkelijk is dat 4launch gewoon een copy van je factuur online op je account heeft staan. Geen gedoe meer zoeken door je eigen persoonlijke administratie opzoek naar je aankoopbon. Geen scanwerk. Bla; heerlijk.
Voor de rest; super laptop! Nooit problemen mee gehad. Echt super. Toetsaanslagen is wel zwaar idd. wat ik persoonlijk minder vind. Maar ik had er geen andere laptop voor uitgekozen.
:: The One And Only Holy :: [ Gamelux.net Crew ] :: [ Netgamez.nl Crew ] :: [ Logic-Team Leader ] ::
Tis een enorm fijn laptopje, maar niet echt robuust... heb 'm amper een jaar.
Reg. datum: 07 september 2004
Maar de reden waarom ik hier wat post is de volgende:
In de loop van de tijd is mijn laptop ook kuren gaan vertonen. Ik weet niet of dat specifiek komt door het uitbreiden van het geheugen dat ik zelf gedaan heb en waarbij ik een schroefje over hield maar ik vroeg me af of de problemen die ik heb bekend zijn en of ik ze op kan lossen:
1. Mijn cd/dvd speler gaat vanzelf automatisch open. (Dit kan komen omdat ik een schroefje mis)
2. Mijn laptop wordt rechtsonder wel heel erg heet op de plek waar mijn harddisk zit.
3. Soms is de laptop heel erg onstabiel. Of dit door de hardware komt of door de harddisk die erg heet is en niet meer 100% is of door het nieuwe geheugen dat ik geplaatst heb zou ik graag willen weten.
De onstabiliteit bestaat uit het regelmatig vastlopen van applicaties waaronder vooral firefox en msn.
heeft het zin om er een keer een nieuwe kleine harddisk in te zetten?
MIKpunt.org - Dé studievereniging van de opleiding Medische Informatiekunde
ik heb dat opstartprobleem ook terug, maar is daar al een oplossing voor? lappie is uit garantie, dus dat is al geen optie meer...
Maar aan de andere kant, ik heb wel eens naast iemand gezeten met een Asusoplader, en die was 1.5keer die van mij ^^
Reg. datum: 03 augustus 2007
Misschien je HDD even loshalen en opnieuw erin pluggen? Dat ie maar half geconnect zit?quote:jakob schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 19:31:
ik heb de originele(kleine) adapter, misschien kan je die ergens bestellen?
ik heb dat opstartprobleem ook terug, maar is daar al een oplossing voor? lappie is uit garantie, dus dat is al geen optie meer...
Heb overigens een paar dagen terug een nieuwe SSD van Mtron erin gezet, wat een snelheidswinst haal je daaruit zeg! Alles (Word, PowerPoint, Firefox enz.)start binnen een seconde (maximaal 2
Duurt misschien wel 5min. voor ik geen HD activteit meer heb bij het opstarten.
@onnies: Vind solid state hd wel een beetje aan de prijs eigenlijk....
Zal in de toekomst denk ik wel standaard worden, ik bedoel, bewegende delen in een pc...dat is zó 2008
-Magnat- wijzigde dit bericht 01-10-2008 23:43 (92%)
ja maar dat is een beetje vista eigen en volgens MS geen reden om neit alvast aan de slag te gaan...ofzo. Ik heb het ook.quote:-Magnat- schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 23:36:
Vind dat mijn sempron 3400+ echt superlang doet over alle services en apps inladen in windows (vista home basic)
Duurt misschien wel 5min. voor ik geen HD activteit meer heb bij het opstarten.
@onnies: Vind solid state hd wel een beetje aan de prijs eigenlijk....
Zal in de toekomst denk ik wel standaard worden, ik bedoel, bewegende delen in een pc...dat is zó 2008
- "Microsoft .NET framework 1.1 Sevice pack 1"
- "silicon image - storage- ATI 4379 serial ata controller"
Dan boot mijn laptop niet meer door, na het bios scherm krijg ik in een flits een blauw scherm en boot hij weer opnieuw.Iemand anders dit ook ondervonden?
Heb overigens gewoon via een herstelpunt mijn laptop weer aan de praat gekregen.
systeem : 3400+ met vista basic en 2gb intern
-Magnat- wijzigde dit bericht 10-10-2008 17:50 (5%)