[2D] Post hier je 2d-stuff maar weer - part 12
Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 last
Reageer Nieuw Topicuuh rakkerzo, uuh, de 1e is netjes, de 2e iets mooier, maar dan haal je misschien iets minder snel de O eruit.
de 3e vind ik persoonlijk niks, maar dat is puur subjectief
Canon EOS 450D 18-55 f/3,5-5,6 IS, 55-250 IS [DPC]SETI, WP, MJ-12 member mooooooh
Ik ben nu maar eens ff op deviantart aan het neuzen voor voorbeelden. Hopelijk kan daar een leuk idee uit krijgen.
Rakkerzero wijzigde dit bericht 22-06-2008 22:47 (9%)
Verder erg netjes hoor
Menesis wijzigde dit bericht 23-06-2008 08:06 (71%)
Hier al gekeken? http://logopond.comquote:Rakkerzero schreef op zondag 22 juni 2008 @ 22:42:
Ik ben nu maar eens ff op deviantart aan het neuzen voor voorbeelden. Hopelijk kan daar een leuk idee uit krijgen.
Blog: Pixeldude.nl
Leuke site, thanks. Ook daar ga ik eens neuzen voor ideeënquote:
Reg. datum: 13 mei 2007
Dit is er uitgekomen.
Hij laadt een beetje langzaam, je kan gerust een kop koffie zetten.
R-Duin wijzigde dit bericht 23-06-2008 19:08 (118%)
Reden: link
Reg. datum: 02 februari 2004
Bedoel je de lensflair?quote:Menesis schreef op maandag 23 juni 2008 @ 08:02:
En misschien zijn de lenseffecten ook wat overdreven sterk aanwezig.
Ik weet dat lensflairs voor photoshop zijn wat comic sans voor word is maar ik vond het nu wel passen. Welke lensflair trouwens? De grote of de kleine?
EDIT:
Lijkt dit er meer op? Of te druk (lees: te veel sterren) ?

debilio wijzigde dit bericht 24-06-2008 00:06 (14%)
Is die niet van een tut van Abduzeedo?quote:debilio schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 00:04:
[...]
Bedoel je de lensflair?
Ik weet dat lensflairs voor photoshop zijn wat comic sans voor word is maar ik vond het nu wel passen. Welke lensflair trouwens? De grote of de kleine?
EDIT:
Lijkt dit er meer op? Of te druk (lees: te veel sterren) ?
[afbeelding]
Overigens ben ik bezig met een logo voor een theaterproductie stichting; Phaedra. Alleen kan ik maar geen ideeën krijgen
And remember, Respect is Everything !
Paint is tof...
Reg. datum: 16 januari 2005
Moest gelijk aan mythologische figuren ofzo denken...quote:alex3305 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 00:22:
[...]
Is die niet van een tut van Abduzeedo?
Overigens ben ik bezig met een logo voor een theaterproductie stichting; Phaedra. Alleen kan ik maar geen ideeën krijgen. Iemand die iets binnen krijgt gevlogen bij de naam Phaedra?
?
een pegasus of een eenhoorn, maar er zijn er natuurlijk nog duizend te verzinnen... maar misschien zou dat een leuk kader zijn om binnen te werken
oke... even wikipedia: Wikipedia: Phaedra
dat zou ook nog kunnen natuurlijk...
And remember, Respect is Everything !
Met welk programma heb je dat gemaakt?quote:R-Duin schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:38:
Ben sinds vandaag weer eens een beetje met fractals aan het klooien.
Dit is er uitgekomen.
[afbeelding]
Hij laadt een beetje langzaam, je kan gerust een kop koffie zetten.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Niets dat jullie ontgaat héquote:
Welke versie vinden jullie nu de betere?
Ondertussen ff een site die ik voor een cateringbedrijfje moest maken een redesign gegeven:
Oud ontwerp
Nieuw ontwerp
debilio wijzigde dit bericht 29-06-2008 19:42 (28%)
Laat dan lekker eten zien als het om een cateraar gaat
Reg. datum: 13 mei 2007
Ik vind het oude ontwerp beter.quote:debilio schreef op zondag 29 juni 2008 @ 19:27:
[...]
Niets dat jullie ontgaat hé![]()
Welke versie vinden jullie nu de betere?
Ondertussen ff een site die ik voor een cateringbedrijfje moest maken een redesign gegeven:
Oud ontwerp
[afbeelding]
Nieuw ontwerp
[afbeelding]
Dit is geen redesign, maar meer een finetuning van het bestaande design. Als het om een cateraar gaat, denk ik overigens ook niet aan donkere sites enzo.quote:debilio schreef op zondag 29 juni 2008 @ 19:27:
Oud ontwerp
[afbeelding]
Nieuw ontwerp
[afbeelding]
Ik denk meer aan:
- warme tinten die gezelligheid uitstralen
- kleuren die de diversiteit van het eten toont
Misschien dat daar iets mee kunt doen.
Succes
Dat was inderdaad het programma het ziet er leuk uit. Even een paar tutorials doen en dan kijken wat ik er van bak.quote:
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Foto's van lekker eten komen op de andere pagina's te staan (zie oud ontwerp)quote:Menesis schreef op zondag 29 juni 2008 @ 20:16:
beetje donker
Laat dan lekker eten zien als het om een cateraar gaat
Mag ik vragen waarom?quote:
Wel de huiskleuren van de cateraar zijn nu éénmaal zwart en oranje. Ik zou niet weten hoe dit op te lossen zonder de huiskleuren te verwaarlozen.quote:Rakkerzero schreef op zondag 29 juni 2008 @ 21:43:
[...]
Dit is geen redesign, maar meer een finetuning van het bestaande design. Als het om een cateraar gaat, denk ik overigens ook niet aan donkere sites enzo.
Ik denk meer aan:
- warme tinten die gezelligheid uitstralen
- kleuren die de diversiteit van het eten toont
Misschien dat daar iets mee kunt doen.
Succes
Tips iemand?
Edit: ik vind net deze site terug waar de huiskleuren toevallig ook zwart en oranje zijn en op zich vind ik niet dat dat het er ongezelliger op maakt.
Er worden wel veel kleurrijke foto's gebruikt en de navigatie is speelser waar het bij mij er allemaal wat statisch uit ziet.
debilio wijzigde dit bericht 30-06-2008 01:03 (13%)
zoals ook bijv. hier te zien is.

Dat de huiskleuren zwart en oranje zijn wil nog niet direct zeggen dat je de hele website moet onderkalken met die kleuren. Je moet de kleuren gebruiken en dat kan ook op een subtiele manier. Denk aan bijv, een zwarte balk ipv een zwarte achtergrond. Witte achtergrond kan ook prima met die kleuren keuze van de cateraar. Het is maar net hoe creatief je alles tot in geheel kan brengen.quote:debilio schreef op maandag 30 juni 2008 @ 00:59:
Wel de huiskleuren van de cateraar zijn nu éénmaal zwart en oranje. Ik zou niet weten hoe dit op te lossen zonder de huiskleuren te verwaarlozen.
Tips iemand?
Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 last