http://www.shrien.nl
[2D] Post hier je 2d-stuff maar weer - part 12
Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 last
Reageer Nieuw Topicinmiddels maar op bluray besteldquote:
Guitar Zero
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Reg. datum: 16 januari 2005
Als hij het in Flash gaat doen is het sowieso niet zo'n groot probleem om die tekst te spiegelen.quote:Blaise schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 23:18:
[...]
Heb je elke maand een nieuw ontwerp? En hoe wil je die reflectie van de tekst gaan doen?
@Shrien: Verder vind ik de kop wel erg overheersend met je naam. Er zit ook vrij weinig opbouw en structuur in, het is allemaal redelijk recht toe, recht aan.
Dat idee heb ik ook. Daarmaast is dit zo'n typisch traditionele layout door het menu link/boven en tekst rechts. Probeer eens af te wijken.quote:Bozozo schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 16:57:
Hij voelt niet echt af maar ik heb weinig inspiratie. Ik ben de boel ook een beetje aan het overdrijven met al die gradients voor mn gevoel
Het allertofste ASCII teken: #8238. !snee raam tsket ezed reetceleS ?moraaW
Reg. datum: 13 mei 2007
* Het hoeft helemaal niet persee om anders te doen. Er zijn genoeg andere intuïtieve(?) indelingen. Je moet er natuurlijk wel een beetje open voor staan.quote:Bozozo schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 17:08:
Tja, deze indeling is intuïtief. Ik ga mijn menu niet rechtsonder parkeren 'om anders te doen'.
* Verder zou ik als ik jouw was, eerst een degelijk kleurenschema gaan maken. Want dit is natuurlijk helemaal niks. [ voor ideen kan je naar: http://kuler.adobe.com ]
* Ook 'moet' je even een boek lezen, of een goede guide lezen hoe je padding toepast op je website. Want dat is ook hier ver te zoeken.
* Sowieso zou ik als ik jouw was toch ook even kijken naar andere websites / portfolio's. Een paar goede boeken lezen, en gewoon door blijven oefenen.
Een paar links:
http://www.webdesignerwall.com/
http://www.bestwebgallery.com/
www.thefwa.com
@ Shrien
*
R-Duin wijzigde dit bericht 19-06-2008 17:48 (4%)
Ja, dat weet ik, en ik heb er nog niets aan gedaan. Wat brutaal van je om dat te gebruiken als reactie op mijn opbouwende kritiek. Het gaat niet eens over jouw ontwerp.quote:sopsop schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:11:
[...]
Uhm, je tekst is niet echt leesbaar als ik op "menu - begin hier" klik. Zwarte tekst op een zwarte afbeelding....
Dit maak ik. | Innovation won't save the world.
Maargoed. De drang om alles weer om te gaan gooien is alweer aanwezig. Dus vandaar dat ik nu even mn nieuwe logo laat zien. Althans twee opzetjes, want ik ben er nog niet helemaal uit wat ik wil.
of 
De linker is een beetje neutraal, de rechter heb ik gemaakt met de gedachte dat ik veel met fotografie ga doen na de zomer ivm met fotografie cursus. Moeilijk, want ik vind ze allebei gewoon mooi. Waarschijnlijk zal de keuze de linker worden, maar daar moet ik nog even over nadenken.

@RakkerZero: Ga voor de rechter
Alleen beetje inkleuren ala web2.0 stylo
MrJey wijzigde dit bericht 20-06-2008 00:11 (32%)
Gewoon eens 'iets' neerzetten werkt wel goed. Mijn website bestaat nu al vanaf 2001 ofzo, en elke maand verandert er wel weer een stukje, een kleurtje of een patroontje. Soms gaan die wisselingen mis, daarom kreeg ik een opmerking over zwart-op-zwart. Maar als je het wat simpeler houdt kun je een hele compacte website hebben waar je jaren niks aan hoeft te doen, in het mooiste geval alleen mappen vol foto's op je FTP pleuren en hij indexeert en thumbnailt ze gelijk.quote:Rakkerzero schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 00:07:
Moet nog steeds beginnen om mn website eens in elkaar te gaan zetten, maar ik neem daar momenteel eigenlijk nauwlijks tijd voor om er iets aan te doenAndere dingen zijn leuker.....
Zie het als een soort visitekaartje dat je op je beeldscherm plakt. Contactinformatie, showcase, vooral je naam erbij... en mensen weten wie je bent en wat je doet. Visitekaartje dus.
Mijn vriend zou wel kunnen meedoen aan het programma 'help mijn vriendin is websitebouwer'. Het komt nooit af!
Mr.Jey: teveel fratsen. Probeer dingen weg te laten. De weg van de illusie maakt een beeld vaak sterker dan de weg van overdaad.
Logo van Rakkerzero trouwens: het silhouet van een camera kan veel duidelijker! Je fotografeert toch niet met 'n My First Sony! Outline een Canon 5D of hoe dat heet en pleur die op de plek! Je zou bijv. kunnen spelen met de rondheid van de lens... dus camera zwart, lensgat wit.

Dark Blue wijzigde dit bericht 20-06-2008 09:03 (22%)
Dit maak ik. | Innovation won't save the world.
Mijn keuze op de linker staat nog steeds overigens. Dus die gaat het waarschijnlijk worden.
Reg. datum: 16 januari 2005
tweede deed me een heel klein beetje aan YouTube denken toen ik hem zag.
vind het lettertype van 'Kayen' een beetje rommelig overkomen trouwens...
Reg. datum: 13 mei 2007
Misschien eerst een idee om je te gaan verdiepen in websites bouwen. Lees een goed boek over html / css, en je begrijpt al een stuk meer. Daarnaast kan je makkelijker ontwerpen, als je weet hoe een website echt in elkaar steekt.quote:Bozozo schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 19:00:
Wat bedoel je met 'goede' padding?
Ik kan op het moment geen betere uitleg geven voor paddin, dus stuur ik je een snel opgezochte link:
http://www.sceneone.nl/positionering/margin.php
Het ging me om de kreet 'goede paddings'. Voor zover ik weer is de ene padding niet beter dan de andere, zolang er duidelijke lijnen zichtbaar zijn die de structuur van de pagina ondersteunen. Daar was bij mijn ontwerp nog geen sprake van, maar dat lijkt me logisch gezien de kleine hoeveelheid content.
Ik begin toch maar weer vanaf nul met mijn ontwerp, want bij nader inzien denk ik dat lichtere tinten een wat meer solide uitstraling geven dan zo'n zwart geheel.
Blog: Pixeldude.nl
Mijn tweede poging:
Dit keer met kleurenschema
Ik heb sterk de neiging om overal glossy effecten overheen te plempen, maar ik probeer me in te houden
Ik ben er niet helemaal uit of ik die teskt achter de actieve tab wel wil laten wegvallen. Het is met een beetje creatieve CSS wel te doen, maar wellicht is het voor gebruikers verwarrend.
Bozozo wijzigde dit bericht 21-06-2008 19:13 (18%)
Geeft een wat niet technische indruk, en het staat wel chique ^^quote:Bozozo schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 19:11:
Slim gedaan met die achtergrondblokken. Ik vind de hout-texture wel een beetje vreemd... waarom heb je daar voor gekozen?
Je tabje constrasteren een beetje met je project menu. Waar je in het menu gaat voor dunne subtiele lijnen komen de tabs daarin tegen weer vrij fors en zwaar over door de dikke lijn er omheen. Misschien dat je daar nog een alternatief voor moet zoeken zodat het net wat meer een geheel word.quote:Bozozo schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 19:11:
Mijn tweede poging:
[afbeelding]
Dit keer met kleurenschema![]()
Ik heb sterk de neiging om overal glossy effecten overheen te plempen, maar ik probeer me in te houden
Ik ben er niet helemaal uit of ik die teskt achter de actieve tab wel wil laten wegvallen. Het is met een beetje creatieve CSS wel te doen, maar wellicht is het voor gebruikers verwarrend.
Civic519 wijzigde dit bericht 21-06-2008 19:58 (58%)
Het wegvallen van de tekst lijkt een beetje op een grafisch foutje. Het ontwerp vind ik ongeïnspireerd: alle tekst in dezelfde kleur, niets dat er echt uitspringt, geen spannend contrast of compositie van elementen.quote:Ik ben er niet helemaal uit of ik die teskt achter de actieve tab wel wil laten wegvallen.
Dat hout ziet er goed uit, en is stijlvol. Alleen iets teveel compressie hier en daar, daar kan ik me echt aan storen. Naast het hout heeft de site niet veel boeiends te bieden qua vormgeving, dat is wel jammer. Ik zou trouwens ook de foto onderaan vervangen door iets gezelligers.quote:
ziet er inderdaad netjes uitquote:Civic519 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 16:27:
Vrijdag de tweede editie van mn portfolio online gezet
www.digisphere.nl
Ziet er mooi uit, maar ik zou wel even die verschrikkelijk enge spelfout weghalenquote:Civic519 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 16:27:
www.digisphere.nl
Quote: "mijn meest resente webdesign"...
Leuk gedaanquote:Civic519 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 16:27:
www.digisphere.nl
En een website posten mocht hier toch niet ?
http://www.shrien.nl
Bedankt. Al die persoonlijke gegevens zijn naar mijn idee wel belangrijke onderdelen van een cv.quote:stevenP schreef op zondag 22 juni 2008 @ 13:47:
[...]
ziet er inderdaad netjes uitMisschien wel je CV niet zo uitgebreid als pdf aanbieden, dit zijn werkelijk ál je persoonlijke gegevens, alleen je sofi-nummer ontbreekt nog
Ai, bedanktquote:Stukfruit schreef op zondag 22 juni 2008 @ 14:15:
[...]
Ziet er mooi uit, maar ik zou wel even die verschrikkelijk enge spelfout weghalen
Quote: "mijn meest resente webdesign"...
Bedankt, buttons zijn verder niet geblurred of iets.quote:Shrien schreef op zondag 22 juni 2008 @ 14:25:
[...]
Leuk gedaan, Alleen lijken de buttons bovenaan graphics, webdesign, contact wat geblurred..
Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 last