Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik heb er een ja, maar die kun je ook uitwassen onder de kraan en opnieuw bevestigen.. Bovendien heb ik nog een reserve liggen...

Er zit wel wat stop op, maar niet veel. (alleen op een plaats onder het scherm, en langs de speaker)

quote:
oZe NL schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 22:13:
[...]

t-mobile heb ik hem besteld, binnen 2 dagen had ik hem binnen.
Waarom zou Hi er dan zo lang over moeten doen? :O, Echt iedereen heeft dat ding binnen een aantal dagen, bij mij kan het nog wel 2 weken duren ofzo...

Reg. datum: 21 september 2001

quote:
wesletje92 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:05:
[...]

Waarom zou Hi er dan zo lang over moeten doen? :O, Echt iedereen heeft dat ding binnen een aantal dagen, bij mij kan het nog wel 2 weken duren ofzo...
Tja je kunt wel elke keer hier melden dat je er nog steeds aan het wachten bent op je telefoon maar daardoor zal het wachten niet korter worden en het is ook niet echt discussie waardig.

Zit nu te twijfelen of ik mijn Viewty naar de shop breng om er nieuwere firmware op te zetten (die 10H ofzo)

AMD Athlon 3000+ | 2048 DDR Geheugen | GeForce 7800 GS DDR3 AGP |

Kun je die firmware niet via internet downloaden, en dan op je mobiel zetten? :),

Nja, het wachten word er inderdaad niet korter op, als ik het hier blijf zeggen :p, Achja aan de telefoon zeiden ze dat het max. een week nog kan duren, dus vanaf volgende week, heb ik hem! :)

Reg. datum: 21 september 2001

quote:
wesletje92 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 15:33:
Kun je die firmware niet via internet downloaden, en dan op je mobiel zetten? :),

Nja, het wachten word er inderdaad niet korter op, als ik het hier blijf zeggen :p, Achja aan de telefoon zeiden ze dat het max. een week nog kan duren, dus vanaf volgende week, heb ik hem! :)
Mja heb die verschillende firmware versies wel op internet gevonden, maar durf hem toch niet zelf te flashen eigenlijk.

AMD Athlon 3000+ | 2048 DDR Geheugen | GeForce 7800 GS DDR3 AGP |

*weg*

Dit topic gaat over de technische aspecten van dit toestel, niet over waar je hem met welk abonnement het beste kunt kopen.

pven wijzigde dit bericht 19-07-2008 17:31 (75%)

Reg. datum: 08 april 2008

Krijg op mijn viewty Youtube (via m.vtap.com) niet aan de gang, zodra ik op "Play" druk, opent er een mediaplayer, gelijk gevolgd door een foutmelding :(

Ook de tour via NOS Mobiel krijg ik al niet aan de gang, dwz de live beelden waarop tijdens de etappe's.

Kan het zijn dat T-mobile dat niet toelaat ? (heb uiteraard wel dat tmobile mobiel internet abb. erbij, verder doet internet het ook wel, al worden cookies etc niet opgeslagen etc)
Of zijn voor het video bekijken nog speciale instellingen voor nodig welke ik hier niet zo makkelijk vind ?

Wie helpt me uit de brand ? :)

Heb laatst ook eens tunin.fm geprobeerd met T-Mobile PIT op de Viewty, maar ook ik krijg een foutmelding.. iets niet goed ingesteld?

House MD

bij de youtube krijg ik ook een error google vidoe doet het ook niet , en vind het zeer jammer dat er geen flash ondersteuning is , eigenlijk is ie best nutteloos met internet vidoe's ik heb hi/kpn het is best wel raar want in het begin deed hij het wel , kreeg nog een waarschuwing dat 25 cent per minuut kost, ik heb vervolgens niks verandert , gister avond wou ik een kameraad van me een filmpje laten zien , youtube , deed het niet, google vidoe ook niet, vanmorgen voor de gein weer eens geprobeerd , en weer de zelfde error en nu doet hij het nog steeds niet

dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 2,94 ghz , 8800gts 320 , 3gb kingston drr2, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360

Hmm hoog tijd dat iemand die Google phone-software port naar de Viewty. Zover ik zie is het waardeloze software als je een beetje mobiel internet en agenda bij wil houden.

Gelukkig gebruik ik dat allemaal niet, maar in de toekomst overweeg ik het wel.

none
Reg. datum: 12 december 2001

Hey mede viewtys :)

Ik heb een probleem met mijn telefoon.

Ik krijg elke keer deze error (foto)

http://i22.photobucket.com/albums/b311/cannsz/error.jpg

Foto 2 is de multitasking optie die laat zien dat ik geen andere programmas open heb.

Ik snap niet waar dit vandaan komt.

Als ik de telefoon dan reboot dan doet hij het weer voor even.

Iemand ervaring met deze error.

none

Zit je niet gewoon aan het maximum aantal berichten ? Je kunt een maximum van 300 berichten op je Viewty bewaren.

quote:
R3dn3ck schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:27:
Hmm hoog tijd dat iemand die Google phone-software port naar de Viewty. Zover ik zie is het waardeloze software als je een beetje mobiel internet en agenda bij wil houden.
Op het Engelse forum is iemand die verwacht dat de Google-phone software inderdaad op de Viewty zou werken. Zou geweldig zijn aangezien de software voor de agenda op de Viewty inderdaad niet geweldig is. Overigens lukt het me wel om de Viewty draadloos met mijn online Google agenda te syncen. Dat is wel cool.

Mobiel internet werkt bij mij wel prima. Voor internetten gebruik ik Opera mini en de andere apps zoals Google maps, Gmail, Youtube werken bij mij goed.

none

@ coenox

Helaas was het maar zo simpel. Al mijn mappen zijn leeg.

Ik heb de telefoon instellingen gereboot. helaas ook geen nut

i need help

none

Reg. datum: 17 november 1999

quote:
coenox schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:18:
[...]

Overigens lukt het me wel om de Viewty draadloos met mijn online Google agenda te syncen.
Hoe krijg je dat voor elkaar?

/Laat maar, heb het via scheduleworld voor elkaar gekregen!

Tenck wijzigde dit bericht 22-07-2008 13:32 (11%)

quote:
kidfunk schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:28:
Hey mede viewtys :)

Ik heb een probleem met mijn telefoon.

Ik krijg elke keer deze error (foto)

[afbeelding]
...
ik had dat probleem ook.
Khad ff met lg gebeld en bleek het iets met de firmware te zijn.
Ik heb een geheugen kaart in me mobiel zitten maar die zat helemaal vol, nu bleek dus dat ie alles op de geheugenkaart wou opslaan.

oZe NL wijzigde dit bericht 22-07-2008 12:57 (17%)

none

quote:
oZe NL schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:55:
[...]

ik had dat probleem ook.
Khad ff met lg gebeld en bleek het iets met de firmware te zijn.
Ik heb een geheugen kaart in me mobiel zitten maar die zat helemaal vol, nu bleek dus dat ie alles op de geheugenkaart wou opslaan.
Heb jij toen de firmware geupdate? want ik heb even gekeken naar mijn geheugenkaart en die zit nog niet voor een kwart vol.

none

quote:
kidfunk schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:28:
[...]

Heb jij toen de firmware geupdate? want ik heb even gekeken naar mijn geheugenkaart en die zit nog niet voor een kwart vol.
Hoe groot is je kaart? Toevallig 4gb of groter?
Zoja, er mag niet meer dan 2gb vrije ruimte zijn want de Viewty ondersteunt standaard maar 2gb..

@ kidfunk
Ik had hem toen naar een tmobile shop gebracht.
Volgens mij hadden ze hem daar eerst gereset en toen firmware update gedaan.

@ drunkfux
Mijn geheugenkaart is groter dan 2 GB, toevallig 4 GB.

quote:
coenox schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:18:
[...]

Op het Engelse forum is iemand die verwacht dat de Google-phone software inderdaad op de Viewty zou werken. Zou geweldig zijn aangezien de software voor de agenda op de Viewty inderdaad niet geweldig is. Overigens lukt het me wel om de Viewty draadloos met mijn online Google agenda te syncen. Dat is wel cool.

Mobiel internet werkt bij mij wel prima. Voor internetten gebruik ik Opera mini en de andere apps zoals Google maps, Gmail, Youtube werken bij mij goed.
Ik denk niet dat android op de viewty zal komen... LG komt helemaal niet met updates, laat staan een totaal andere software..

quote:
oZe NL schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:40:@ drunkfux
Mijn geheugenkaart is groter dan 2 GB, toevallig 4 GB.
Dan lijkt het me duidelijk...
Je kaart zit maar voor een kwart vol, is dus 1gb data, is dus 3gb vrije ruimte waar de Viewty niet mee overweg kan.

drunkfux wijzigde dit bericht 23-07-2008 02:19 (4%)

quote:
vandevorst schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:48:
[...]

Ik denk niet dat android op de viewty zal komen... LG komt helemaal niet met updates, laat staan een totaal andere software..
Ik verwacht ook niet dat LG hier mee komt. Sterker nog, dankzij de Viewty heb ik besloten nooit meer een product van LG te kopen. De Viewty is hardware-matig een meer dan uitstekend apparaat, maar de software zuigt. Dat is oplosbaar met updates, maar LG heeft een uitgekiende marketing strategie: maak, hype en verkoop een nieuw apparaat en bekommer je vervolgens niet om de gebruikers. LG is de Viewty alweer vergeten.

Android is een ander verhaal. Het is open source en dat betekent dat het door allerlei handige harry's op verschillende telefoons is te zetten. Ene Jools, actief op het Engelse www.ku990.co.uk, beweert dat het zou moeten kunnen omdat de hardware er goed genoeg voor is. Ik wacht het even af.

none

quote:
oZe NL schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:40:
@ kidfunk
Ik had hem toen naar een tmobile shop gebracht.
Volgens mij hadden ze hem daar eerst gereset en toen firmware update gedaan.
Er zit waarschijnlijk ook niets anders op voor mij om maar naar een shop te gaan als het zo door gaat. Ik heb hem online gekocht dus welke shop ik moet nemen is dan wel de vraag.

@drunkfux. Ik heb een 2 gig kaartje er in zitten dus daar kan het probleem niet van komen.
Maar ik waarder het erg dat je mee denkt

none

quote:
kidfunk schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:41:
[...]
Er zit waarschijnlijk ook niets anders op voor mij om maar naar een shop te gaan als het zo door gaat. Ik heb hem online gekocht dus welke shop ik moet nemen is dan wel de vraag.
Ik heb me viewty ook online besteld, ik ben gewoon naar de eerste de beste tmobile shop gegaan.

Sommige mensen zijn ontevreden over camera. Terecht of onterecht, ik weet het niet. Ik weet wel dat ik veel lol met het ding heb. Zoals, afgelopen zondag tijdens de Red Bull airraces. In de sportstand lukt het dan toch om een vliegtuig dat meer dan 200 km per uur vlieft te fotograferen.

http://farm4.static.flickr.com/3097/2697553277_6acaffac72.jpg?v=0

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws