Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
gyjo schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 23:55:
He jongens,

Op ku990.co.uk hebben ze een manier gevonden om je mobiel te firmware updaten >:) .
Hier is de link:
http://www.ku990.co.uk/forum/viewtopic.php?f=33&t=1127

Hier is ook de nieuwe v10e firmware te downloaden is, dus met ondersteuning van sdhc :9~ .

Wie o wie gaat het op zijn eigen viewty uitproberen?

@aramdin:
Ebay staat vol met kabels voor viewty, en ze kosten daar bijna niets.
Al gedaan is vet :D

Reg. datum: 25 januari 2007

quote:
Wat doet het allemaal?

Reg. datum: 01 februari 2008

quote:
XrAiDeN schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 00:09:
Las net dit op de Engelse forums:

[...]

Schijnt dus dat er verschillende software versies zijn. Zijn software versie is SW Version: KU990-MSM6280-V10c-DEC-27-2007-NL(R236015C) die van mij nog van oktober (10a). Er wordt dus daadwerkelijk geupdate door LG (zij het minimaal).

http://www.ku990.co.uk/forum/viewtopic.php?f=40&t=2372
Ja dit was mijn post daar.
Ik had vaak resets en andere irritante dingen met mijn viewty.
ik heb hem naar de plaatselijke phonehouse gebracht en kreeg hem een week later terug.
mijn zus heeft tegelijk met mij de viewty gekocht, dus kon even flink vergelijken.
irritante dingen als perongeluk de andere camera te selecteren en dan weer terug om vervolgens hem weer op 5mp te zetten, als concepten opslaan als je onder de spatie drukt tijdens smsen zijn weg.
verder wat cosmetische veranderingen in kleurgebruik en lettertypes.

zoals je kon lezen geeft hij nog steeds 10c aan.
ik denk dat dit LG's manier is om toch klanten te helpen die deze problemen ervaren.
stiekume updates :).
maargoed als we de geruchtenmolen mogen geloven zal toch echt vandaag of morgen de echte nieuwe firmware komen.

Is het ook mogelijk om je Viewty sms-berichten op te slaan op je computer?

Het enige wat ik nu kan is via de LG PC Suite emailberichten ophalen, geen smsjes... :'(

Hoe kun je in het service menu cijfers invoeren? Ik zie de minus knop, OK en terug... Maar hoe tover je het cijfer pad tevoorschijn?

quote:
sjakietrekhakie schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 13:35:
Hoe kun je in het service menu cijfers invoeren? Ik zie de minus knop, OK en terug... Maar hoe tover je het cijfer pad tevoorschijn?
Op het telefoontje drukken. 2e icoontje van links.

Reg. datum: 03 februari 2008

weet niet of iemand ik er iemand blij mee kan maken , maar hier vind je de nederlandse handleiding .

http://www.gsmweb.nl/images_gsm/lg/ku990/handleiding.pdf

veel plezier er mee :*)

Reg. datum: 14 september 2007

quote:
ThaMadD3ViL schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:16:
Ik wordt helemaal gek van die screenprotectors, heb die je er standaard bij kreeg er eerst op geplakt met bubbels eronder. Toen 5 nieuwe besteld 2x met water en zeepp geprobeerd lukte niet, en andere 3 gewoon zo geprobeerd lukt ook niet...

Die dingen zijn er gewoon niet goed op te krijgen, waarom doen ze dat er nie standaard van de fabriek op.

Wie mijn screenprotector er mooi op kan plakken krijgt 20¤ heb alweer nieuwe bestelt.
Bij www.smartphoneshop.nl heb ik er een van Veripart besteld en die zijn gewoon perfect! Gaat er makkelijk op en ik merk nieteens dat ik er een screenprotector op heb zitten. Het is ook dikke versie.

Nadeel is dat hij er (nog) niet is voor de Viewty. Ik heb er een besteld voor een ander type telefoon met een groter display en hem zelf op het juiste formaat geknipt. Wat mij betreft kan ik dit ook aanraden voor jullie!

quote:
Mick34 schreef op zondag 03 februari 2008 @ 16:00:
[...]

Bij www.smartphoneshop.nl heb ik er een van Veripart besteld en die zijn gewoon perfect! Gaat er makkelijk op en ik merk nieteens dat ik er een screenprotector op heb zitten. Het is ook dikke versie.

Nadeel is dat hij er (nog) niet is voor de Viewty. Ik heb er een besteld voor een ander type telefoon met een groter display en hem zelf op het juiste formaat geknipt. Wat mij betreft kan ik dit ook aanraden voor jullie!
Voor welk model heb jij 'm dan besteld, als ik vragen mag? :)

Ik heb na 3 weken nog steeds het Fabrieksplastikje erop zitten :P

http://htmlrulezd00d.com

Is er een manier om als je je image stabalizer met 5MP aan zet om de flitser aan te doen want bij mij werkt het niet.

Reg. datum: 08 december 2007

iemand al wat gehoord over die brief die gestuurd is voor e firmware update... ik namelijk helemaal niets...

Ik heb ook nog niets terug gehoort :?
quote:
maybeme schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:19:
iemand al wat gehoord over die brief die gestuurd is voor e firmware update... ik namelijk helemaal niets...

nope, ik ook niet...

Beetje jammer :(

350d+grip+17-55 F2.8+18-55+50 1.8+70-300IS+430ex

Service van LG is gewoon ronduit kudt..
Ik had hier een artikel gelezen over de uitstekende service van LG.. 8)7

http://www.livemagazine.o...ware_lg_viewty_ku990.html

Ik wil dit toestel aanschaffen, maar heb enige vraagjes:
-De manier van screenprotector aanbrengen, is dat vocht niet schadelijk voor het mobiel?, en volgens mij is er een screenprotector meegeleverd, gebruik je die dan of koop je een andere
-Werkt meegeleverde software op vista?
-Is deze mobiel degelijk genoeg om elke dag 6km mee te fietsen + altijd in je zak te hebben
-heeft iemand een goede site met assecoires van dit mobieltje?
-Is het touchscreen wel sterk genoeg om 2 jaar intensief gebruik vol te houden?

Alvast bedankt

Feyenoordfreak wijzigde dit bericht 06-02-2008 21:38 (29%)

Ik heb er ook nog een, een makkelijke ;)

Laad het toestel op als je hem via de USB data cable op je PC aansluit? :o

Reg. datum: 03 november 2007

quote:
Feyenoordfreak schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 19:19:
Ik wil dit toestel aanschaffen, maar heb enige vraagjes:
-De manier van screenprotector aanbrengen, is dat vocht niet schadelijk voor het mobiel?, en volgens mij is er een screenprotector meegeleverd, gebruik je die dan of koop je een andere
-Werkt meegeleverde software op vista?
-Is deze mobiel degelijk genoeg om elke dag 6km mee te fietsen + altijd in je zak te hebben
-heeft iemand een goede site met assecoires van dit mobieltje?
-Is het touchscreen wel sterk genoeg om 2 jaar intensief gebruik vol te houden?

Alvast bedankt
Er zijn nu nog weinig accesoires beschikbaar.
En de screenprotector word gewoon meegelverd, alhoewel ik het een kreng vind om aan te brengen.

Op de rest van je vragen: JA!

Niek W wijzigde dit bericht 06-02-2008 21:48 (10%)

Reg. datum: 03 november 2007

dubbelpost, foutje

Niek W wijzigde dit bericht 06-02-2008 21:49 (91%)

Kan je ook even antwoord geven op mijn vraag? :x

Laad het ding op met USB data kabel... D;

Ja! Je moet uiteraard wel een powered USB poort hebben

aramdin wijzigde dit bericht 06-02-2008 22:33 (89%)

bedankt voor je antwoord, maar nog even een vraag. wat zouden jullie me aanraden?
een Samsung G800 of de LG Viewty?
want ik lees nogal over problemen als mensen je willen bellen bij de viewty?

mijn huidige SE heeft dit ook, en dit is de reden waarom ik een nieuwe tel koop

Feyenoordfreak wijzigde dit bericht 06-02-2008 22:40 (40%)

Een paar pagina's terug had ik een probleem met m'n Viewty om MMSjes te versturen via Vodafone ook al had ik de juiste instellingen van Vodafone gebruikt. Ik kwam er achter dat er een fout zit in de instellingen die Vodafone op de site heeft staan en die de klantenservice mailt.

Bij de MMS instellingen die ik via mail ontving en op de site staan, is de proxy poort niet vermeld:
* MMS-proxy: 192.168.251.150

dit moet zijn:

* MMS-proxy: 192.168.251.150:8799

Het poortnummer van de Proxy wordt dus niet vermeld bij de instellingen voor de LG Viewty.

Mocht er nog iemand problemen hebben, dit lost het op.

Ik had ook nog een vraagje over java games op de Viewty. Aangezien je geen standaard nummerpad hebt en je bij de meeste games hier wel gebruik van maakt, is het wel mogelijk om alle java games te spelen?

Reg. datum: 08 december 2007

quote:
Maarteun schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 08:51:
Ik had ook nog een vraagje over java games op de Viewty. Aangezien je geen standaard nummerpad hebt en je bij de meeste games hier wel gebruik van maakt, is het wel mogelijk om alle java games te spelen?
jaah dat kan maar heel makkelijk is het niet!
je krijgt er een soort touchscreen nummerpad bij waar je kan switchen tussen cijfers en pijltjes....beetje apart maar t kan wel

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws