Hoofdcategorieën
Topicacties

Het LG KU990 Viewty topic - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 27 januari 2008

Ook ik ben bezig om de iphone themes op de lg ku990 te krigen.
De link die bij jou bericht zat voor de iphone themes bevat maar 2 mappen

shortcuts.xlm
themes.bg2.swf

volgens mij mis ik nog een aan tal bestanden.

heb je voor mij de juiste link?
quote:
SuperKneus schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:33:
[...]

Heb je de tutorial gevolgd? daar staat precies uitgelegd wat je moet doen, het gaat niet alleen om de theme_bg2.swf maar ook om de andere bestanden.

Een moderator wijzigde dit bericht 27-01-2008 21:23 (2%)
Reden: aanhef en bedanken is niet nodig

Reg. datum: 27 januari 2008

Op één of andere manier kan ik geen gebruik maken van de PC Suite,

Als ik het mini-cdtje in de lade doe, start deze prima op
Installatie gaat prima, driver installeert ie ook
dan sluit ik me telefoon aan,
hij begint met opladen, ook oké dus
alleen dan kan ik geen verbinding maken als ik het programma open,
ik klik op synchroniseer, en dan 'bevriest' iet lijkt het wel hij doet niets meer
heb het al weer eens verwijderd en weer opnieuw erop..
maar kom niet verder.. iemand een idee??

Reg. datum: 08 december 2003

Ik zit nog steeds met een vage systeemcrash als ik de gmail applicatie gebruik. De applicatie doet het gewoon, maar elke keer als ik het programma afsluit, krijg ik iets van 30 seconden een zwart beeld met het LG logo te zien en kan ik niks doen. Dan opeens schakelt die weer over naar het beginscherm.

PSN nick: Basic_NL

Reg. datum: 12 november 2007

waarom slaat hij alle fotos en videos ook random door elkaar op (ofja wel per "sessie").. en nu ook weer zo iets irritants.. een video zie ik gewoon niet op mn telefoon staan terwijl hij er toch echt op staat :(

Reg. datum: 25 november 2007

quote:
El_V schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:36:
waarom slaat hij alle fotos en videos ook random door elkaar op (ofja wel per "sessie").. en nu ook weer zo iets irritants.. een video zie ik gewoon niet op mn telefoon staan terwijl hij er toch echt op staat :(
Heb je in "others" gekeken?

Het is echt een dom ding. Alles wordt gesorteerd op type als je via "my files" vervolgens "sounds" of "videos", etc navigeer. Het is echter mogelijk om handmatig je spullen te organiseren. Je heb daarvoor een mini sdhc kaart voor nodig. Verbind de viewty met als type: massaopslag. Maak sub-directories binnen de hoofdmappen en upload/kopieer daarheen.

Bij het "browsen" moet je via "my files" daarna "external memory" bladeren. Dan zie je dat de structuur van je mappen intact is gebleven.

Voor degenen die een weer-programma zoeken(mss iets voor frontpage?):
Weather Forecast

Reg. datum: 14 september 2002

edit: laat maar, gelukt

XrAiDeN wijzigde dit bericht 27-01-2008 21:49 (83%)

Canon EOS 400D + BG-E3 grip + kitlens, EF-S 55-250mm IS, Lowepro Fastpack 200

SuperKneus was here
Reg. datum: 13 augustus 2001

quote:
nappielatu schreef op zondag 27 januari 2008 @ 00:33:
Ook ik ben bezig om de iphone themes op de lg ku990 te krigen.
De link die bij jou bericht zat voor de iphone themes bevat maar 2 mappen

shortcuts.xlm
themes.bg2.swf

volgens mij mis ik nog een aan tal bestanden.

heb je voor mij de juiste link?

[...]
Ze zijn ondertussen al bij een nieuwe versie dus het kan zijn dat de download link niet meer werkt, kijk anders even op deze link voor de juiste

http://www.ku990.co.uk/forum/viewforum.php?f=42

De groente en tot sinas

Reg. datum: 24 mei 2005

Edit: opgelost

GdUP wijzigde dit bericht 28-01-2008 14:00 (100%)

XTRËËM|RåGË
Reg. datum: 25 april 2003

quote:
quote:
Het zou beter zijn als jullie je vraag hadden laten staan en gewoon jullie oplossing hadden toegevoegd. Zo hebben waarschijnlijk meer users, iets aan jullie oplossingen :D ;)

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Reg. datum: 12 januari 2008

quote:
g-spot schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 21:13:
Ik ga de vraag weeer stellen omdat ik er nog steeds geen antwoord op heb.

Mijn Viewty connect niet goed met mn laptop. Ik heb 4 mp3's er op kunnen zetten en verder zegt ie steeds dat de verbinding verbroken is. Hij maakt heel even contact maar zodra ik wil synchroniseren of iets anders is het meteen weer over.
Ik heb het programma al een keer opnieuw geinstalleerd incl de USB drivers.
Ik kan dus geen filmps/foto's e.d. overzetten vanaf mn telefoon en baal daarvan

Wie kan me helpen ?
Groetjes Inge
Er zijn twee manieren om verbinding te maken:

1. Als massaopslag. Je Viewty (of eigenlijk het geheugenkaartje dat daar in zit) werkt als een usb stick. Je maakt verbinding met de laptop en je kunt gewoon bestanden verplaatsen tussen laptop en Viewty. Je moet dan instellen; telefoon instellingen -> Verbindingen -> USB-verbindingsmodus -> massaopslag, voordat je de telefoon aansluit

2. Via de Viewty software. Instellingen: telefoon instellingen -> Verbindingen -> USB-verbindingsmodus -> gegevensservice. Veel mensen hebben problemen met vastlopen of geen verbinding, bij mij werkt het feilloos. Volgens mij een kwestie van alle actieve programma's aflsuiten. Dit doe je door op het vierkantie icoontje (verdeeld in 9 kleine vierkantjes) naast de batterij indicator te drukken. Je krijgt dan 'Multi-tasking' te zien en je kunt alle programma's behalve '' basisscherm' en 'menu' afsluiten. De software moet dan goed werken. Ik gebruik het zelf alleen voor synchronisatie met outlook (kalender en contactgegevens).

In jouw geval raad ik methode 1 aan. Werkt bij mij zelfs onder linux, zonder extra drivers.

coenox wijzigde dit bericht 28-01-2008 16:36 (44%)

sambal bij?
Reg. datum: 08 juni 2002

Ondanks de paar negatieve reacties hierboven ben ik nog steeds erg tevreden met mijn viewty. (2 weken in bezit). Het is voor mij een telefoon die alles heeft wat ik zocht in een mobiel :)

Loempia wijzigde dit bericht 28-01-2008 18:42 (6%)

Reg. datum: 26 mei 2007

Ik heb hem nu ook, wat ik enorm fijn vind aan het toestel is het QWERTY toetsenbord en de gmail app. Het scrollen is even wennen, maar ook dit is goed te doen in de meeste menu's. Camera valt wel enorm tegen, jammer maar wel overheen te komen.

Cruel Leonidas demanded that you stand, I only require that you kneel."

Reg. datum: 12 november 2007

quote:
r0ut schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:12:
[...]
Heb je in "others" gekeken?
jep het is gewoon nergens te vinden.. echt vreemd..

Reg. datum: 12 december 2006

Ik heb een viewty gekocht, vodafone locked en er staat een beveiligings wachtwoord op..

ik kom dus niet in de telefoon, en die gast waar ik hem van heb gekocht neemt dus niet meer op.. lekker geregeld.

hard reset kan ik met het volgende menu doen?
Viewty Service Menu:
3845#*990#

Unlocking Menu:
2945#*990#

invoeren bij pincode of moet ik echt al voorbij de beveligings code na de pincode?

Zo ja, hoe ga ik dit probleem oplossen?

en is de viewty al ergens simlockvrij te maken?

Masterrikkie wijzigde dit bericht 28-01-2008 22:34 (9%)

Reg. datum: 18 oktober 2004

quote:
Loempia schreef op maandag 28 januari 2008 @ 18:42:
Ondanks de paar negatieve reacties hierboven ben ik nog steeds erg tevreden met mijn viewty. (2 weken in bezit). Het is voor mij een telefoon die alles heeft wat ik zocht in een mobiel :)
Hier idem dito. Denk dat mensen nogal ontmoedigd raken door de reacties hierboven, maar ook ik ben supertevreden met m'n viewty (2 maanden in bezit). :)

Reg. datum: 07 maart 2005

Hoe werkt de flitser nu precies, de ene keer gaat ie af en de andere keer doet ie niets???

Ik heb sluiterstijd van 3 sec ingesteld en iso 100 en dat op 5 mp foto's

Kan ik instellen dat de flitser altijd afgaat?

Reg. datum: 12 december 2005

quote:
mobile625 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:14:
Hoe werkt de flitser nu precies, de ene keer gaat ie af en de andere keer doet ie niets???

ISO op Auto en de flitser ook.

quote:
hewolar schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:49:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Ik bel met Telfort en terwijl ik een goede dekking heb ben ik soms niet bereikbaar. Proef op de som genomen en via de vaste lijn gebeld naar mijn gsm. Resultaat: direct voicemail! terwijl de gsm gewoon aan staat en niet op doorschakelen o.i.d. Tel. uit en aan gezet en toen ging het wel goed.

Ik heb dit nog nooit eerder gehad met met het zelfde telfort abbo en een andere telefoon.
precies hetzelfde probleem hier... iemand al geprobeerd de firmware te updaten? Misschien verhelpt dit het probleem?

wat zijn uberhaupt de voordelen van de firmware updaten want ik zie er een beetje tegenop omdat het niet officieel op de LG site staat!

voor de rest trouwens super tevreden met het toestel!!

wwwleraar wijzigde dit bericht 29-01-2008 10:56 (3%)

Reg. datum: 04 april 2000

Heb sinds twee weken ook de viewty, ben er super blij mee! _/-\o_

Maar heb wel een paar vragen:
  1. Ik heb een email account aangemaakt mijn Xs4all mail (imap4). Als ik nu naar Berichten > Email ga zie ik netjes twee mapjes staan van Xs4all en Prullenbak. Maar bovenaan staat als titel "Vodafone Mail" terwijl ik bij Hi (KPN) zit. Weet iemand waar dat Vodafone mail vandaan komt?
  2. Nog een vraagje over de mail functie. Blijkbaar kan de viewty maximaal 300 mailberichten ophalen. Niet genoeg voor mijn mailbox vanwege imap. Weten jullie hier een oplossing voor behalve dan het gaan gebruiken van POP3?
  3. Ik heb internet met Hi Eindeloos Online, maar het browsen duurt echt super lang. Opera mini geprobeerd en dat gaat inderdaad een stuk sneller, maar die interface vind ik niet zo fijn werken als die van de standaard browser. Iemand anders een trage verbinding met Hi Eindeloos Online? Ik zie trouwens wel een rode H verschijnen dus HSDPA werkt wel.
Hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden :*)

Playstation3 | Panasonic 42pz85

Reg. datum: 26 mei 2007

quote:
mobile625 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:14:

ISO niet op 100, maar op 200 of een andere mode. Dan doet de flitser het wel

Cruel Leonidas demanded that you stand, I only require that you kneel."

Reg. datum: 29 januari 2008

Die PC Suite applicatie is echt 1st class bagger. Zit een half uur te kutten voordat ik bij de bestanden kan. Ik connect nu maar via USB (mass storage device), dan kan ik tenminste normaal bij de bestanden op mn memorykaart. Ik las eerder ergens de tip om de USB kabel direct in de PC aan te sluiten en bv niet in je monitor te prikken (waardoor ie te weinig stroom zou krijgen..)

Ben voorderest wel erg blij met het toestel. Filmpjes zijn super maar de foto's vallen tegen. Verder is het irritant dat het display zo vlekt (blijf maar poetsen met mn mouw).

Enige probleem wat ik heb is dat de Viewty het telefoonboek niet overzet naar mijn bluetooth autoradio JVC KD-BT1. Weet iemand of het een setting is of er toch een firmware upgrade voor moet komen?

Reg. datum: 23 november 2007

Hallo Viewty addicts.....lol,

wie van jullie MSN er met zijn KU990.

Ik heb nu mobichat geinstalleerd maar ben er niet eg over te spreken. :?

Groeten,

Vincent Tan

Reg. datum: 22 juni 2001

quote:
Tanakiam schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:43:
Hallo Viewty addicts.....lol,

wie van jullie MSN er met zijn KU990.

Ik heb nu mobichat geinstalleerd maar ben er niet eg over te spreken. :?

Groeten,

Vincent Tan
Ik msn af en toe met mijn viewty, gebruik daarvoor ebuddy (zie ebuddy.com). Werkt uitstekend vind ik!

Don't mess with the Fes

Reg. datum: 09 oktober 2004

is de viewty eigenlijk al simlockvrij te maken? Ik heb hier ervaringen gelezen en zie dat de viewty best een leuke telefoon is, alleen de camera valt wat tegen maar die zal altijd wel beter zijn dan de n73 die ik nu heb ;) Ik kan via marktplaats een gelockte viewty met bon kopen voor 100 euro als ik mijn n73 bij hem inruil, dit leek mij een aardige deal (ook omdat hij gelockt is, want ik heb toch een kpn/hi simlock) . Lijkt jullie dit een beetje realistisch?

je kunt hem zelf btw niet updaten dus? en hebben jullie allemaal een screenprotector? ik heb eigenlijk nooit hoesjes e.d. gehad omdat ik heel zuinig met me spullen omga en er dan toch nooit krassen opkomen.

hardcore_bass wijzigde dit bericht 29-01-2008 21:04 (18%)

Reg. datum: 25 november 2007

quote:
[FrEEzEr] schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:02:
Ik heb een email account aangemaakt mijn Xs4all mail (imap4). Als ik nu naar Berichten > Email ga zie ik netjes twee mapjes staan van Xs4all en Prullenbak. Maar bovenaan staat als titel "Vodafone Mail" terwijl ik bij Hi (KPN) zit. Weet iemand waar dat Vodafone mail vandaan komt?
Raar, ik heb vodafone branded. Als titel zie ik "Email".
quote:
Nog een vraagje over de mail functie. Blijkbaar kan de viewty maximaal 300 mailberichten ophalen. Niet genoeg voor mijn mailbox vanwege imap. Weten jullie hier een oplossing voor behalve dan het gaan gebruiken van POP3?
Wordt tijd je Inbox te sorteren? Als je pop3 gebruikt, kampt je weer met een ander(minder aardig) probleem; je moet al je mailtjes op je mobiel lezen. Ookal heb je toegang tot een volwaardig computer.

Ben best tevreden met de viewty(bijna 2 maanden in bezit), software daarentegen minder. Hij crasht iig minder dan wm5/6. Enkele minpunten:
1. niet te combineren met OS X. Zelf met massaopslag modus gaat het vaak mis, OS of Viewty reageren niet meer.
2. erg moeilijk PIM te synchroniseren via internet. Heb nog niet met outlook(icm LG PC Suite) geprobeerd.
3. mediaspeler is lelijk(ja, ik zeik veel)
4. geen SDK. j2me? nee dank je. Zou ecth geweldig zijn als LG de OS openstelt. De kans op een update(zelfs bug fix) is nihil. Of wachten op Android :9~
5. geen automatische mail(imap) sync (BUMMER). Ben zelf zo'n beetje aan het rotzooien met interne configuratie bestanden.
6. Zoals eerder benoemd: qwerty functie is beperkt beschikbaar. Bij mij alleen in "berichten".

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: