Hoofdcategorieën
Topicacties

Het LG KU990 Viewty topic - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 47 48 49 50 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 16 september 2005

Hoe kan je je smsjes backuppen?

Het lukt me niet met de LG PC suite... ;(

Tao of Mac
Reg. datum: 31 augustus 2005

andere vraag die hopelijk niet al gesteld is

Weet iemand hoe je je gemaakte foto's gelijk kan laten opslaan op je externe schijf.
Ik heb zo een 2GB externe mini-chip gekocht die je in de Viewty kan inbrengen
(batterij uithalen etc..) alleen als ik een foto maak dat slaat hij,ondanks dat ik bij
instellingen als primaire opslagplaats externe schijf heb aangegeven,de foto gewoon
bij afbeeldingen op in de HD vd telefoon. Iemand?

Andere vraag: is het mogelijk om kleine filmpjes(welk formaat) ala You Tube op je Viewty
op te slaan. Dus filmjes die je NIET met je Viewty hebt gemaakt maar wel mee wil nemen
om te laten zien aan derden als je onderweg bent ipv dat je je laptop mee moet zeulen..

MM2005 wijzigde dit bericht 15-02-2008 01:37 (24%)

SuperKneus was here
Reg. datum: 13 augustus 2001

quote:
Djerique schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 23:33:
Hoe kan je je smsjes backuppen?

Het lukt me niet met de LG PC suite... ;(
Scroll een stuk naar boven, ik heb daar uitgelegd hoe je dit probleem kan oplossen.

De groente en tot sinas

Reg. datum: 22 juni 2001

quote:
MM2005 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 01:34:
andere vraag die hopelijk niet al gesteld is

Weet iemand hoe je je gemaakte foto's gelijk kan laten opslaan op je externe schijf.
Ik heb zo een 2GB externe mini-chip gekocht die je in de Viewty kan inbrengen
(batterij uithalen etc..) alleen als ik een foto maak dat slaat hij,ondanks dat ik bij
instellingen als primaire opslagplaats externe schijf heb aangegeven,de foto gewoon
bij afbeeldingen op in de HD vd telefoon. Iemand?

Andere vraag: is het mogelijk om kleine filmpjes(welk formaat) ala You Tube op je Viewty
op te slaan. Dus filmjes die je NIET met je Viewty hebt gemaakt maar wel mee wil nemen
om te laten zien aan derden als je onderweg bent ipv dat je je laptop mee moet zeulen..
1) Instellingen -> telefoon instellingen -> geheugenbeheer -> primaire opslaginstellingen -> extern geheugen

2) wat bedoel je met (welk formaat)? divx filmpjes kun je er iig gewoon opzetten en afspelen. mpg niet.

Don't mess with the Fes

Woei!
Reg. datum: 11 februari 2002

quote:
audie schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 23:05:
[...]

Hallo,

Ik heb deze link geprobeerd maar was nog niet beschikbaar voor de LG viewty url]http://www.nav4all.nl/site2/www.nav4all.nl/dut/index.php[/url]

Ben toen verder gaan zoek en heb de juiste nav4all gevonden bij site getjar link http://www.getjar.com/products/12351/Nav4All en download alleen voor de Nokia-Sony Ericsson de jar file. en het werkt.
Als je het gaat gebruiken moet je wel een bluetooth gps muis hebben.

Suc6
mvg @udie
Moet je hiervoor Internet op je mobiel hebben of kan het alleen via GPS ?

Jah Man Jah

Reg. datum: 13 februari 2008

quote:
SuperKneus schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 08:35:
[...]

Ik heb het gisteren geprobeerd en werkt idd als een zonnetje.
Weet niet hoe jullie het doen, maar ik krijg echt niks aan de gang op
de viewty, moet steeds toestemming vragen overal voor.
Terwijl ik al jaren onbeperkt internet heb.
Google gebeuren idem, niet 1 van de standaard dingen krijg ik aan
de gang.

Mooi toestel, maar voor de extra's heb ik toch liever weer pda, of
had ik toch de N95 moeten nemen. (Ruilen ??)
Echt een beetje moe van.

john1962 wijzigde dit bericht 15-02-2008 16:02 (3%)

Reg. datum: 22 juni 2001

quote:
i have had the same problem like the most of you. i only see the e-mail tab in the message manager.
i try a little bit and find a configuration file named : "Conninfo.ini" in the folder %Programfiles%\LG PC Suite 2\Common\
I simply changed the parameter: CONN_PHONE=KU990 to CONN_PHONE=U990

at the next time i started the message manger i can see the sms tab and can read and
Ik heb dit ook geprobeerd en het werkt inderdaad meteen! Misschien kan iemand het ook in de startpost vermelden, de vraag naar sms backup komt regelmatig langs

Don't mess with the Fes

Reg. datum: 08 februari 2008

Is er hier iemand die EFS media builder gebruikt en bij T-Mobile zit? Ik heb onlangs mijn opstart scherm en afsluitscherm vervangen door een zelf gemaakte, en zo ook mijn opstart en afsluit geluid.
Helaas heb ik met mijn domme hoofd geen back up gemaakt van de originele T-Mobile bestanden.

Ben nu n beetje bang, dat als ik hem moet laten maken als hij ooit stuk gaat, ze er achter komen dat ik mijn telefoon heb zitten hacken en ze daar dan de schuld aan gaan geven.

Is er hier iemand die weet waar ik deze vandaan kan halen of die mij deze kan sturen?

bvd

Reg. datum: 03 november 2002

Ik heb hier wel een backup van de originele bestanden, en ik zit bij T- Mobile. Die hebben trouwens geen branded software. Als je wilt kan ik het je wel de backup toesturen. Heb zelf ook al eens alles veranderd op m'n Viewty, opstartscherm en geluiden enzo. Daarna de backup teruggezet, en alles is weer origineel en werkt prima. :)
quote:
todesvogel schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 16:49:
Is er hier iemand die EFS media builder gebruikt en bij T-Mobile zit? Ik heb onlangs mijn opstart scherm en afsluitscherm vervangen door een zelf gemaakte, en zo ook mijn opstart en afsluit geluid.
Helaas heb ik met mijn domme hoofd geen back up gemaakt van de originele T-Mobile bestanden.

Ben nu n beetje bang, dat als ik hem moet laten maken als hij ooit stuk gaat, ze er achter komen dat ik mijn telefoon heb zitten hacken en ze daar dan de schuld aan gaan geven.

Is er hier iemand die weet waar ik deze vandaan kan halen of die mij deze kan sturen?

bvd

Reg. datum: 09 september 2006

ik meld me ook hier maar even aan, heb ook de lg viewty sinds gister, enne ben over het algemeen best tevreden. Heb een 4 gb micro sdhc kaartje erin en werkt gewoon, foto's slaat ie gewoon op ook op het externe kaartje. De geheugenmanager "snapt" het kaartje inderdaad niet echt, maar het werkt wel gewoon.

Nog 1 vraagje van mijn kant:
ik heb me suf gezocht naar een msn programma, en bij ebuddy is er geen mobile beta versie voor de viewty? iemand zei in deel 3 dat er in deel 2 iets stond alleen kan dat deel 2 niet zo 1 2 3 vinden, iemand gewoon even simpel waar je het kan vinden of hoe het precies heet.

En youtuben is niet echt een optie? gaat nogal stotteren bij mij inieder geval, heb zo een eindeloos online met usim. Heb trouwens de viewty silver met een hi abbo, en hij is niet branded:) simlock vrij geen idee eigenlijk.

Reg. datum: 11 augustus 2007

Ik heb de afgelopen dagen de forum over de viewty gelezen en ik vroeg me nog af wat de verschillen zijn van een tmobile branded LG of een simlock vrij LG?? Zijn er in het systeem uberhaupt verschillen te noemen afgezien van de roze icoontjes?

Reg. datum: 03 november 2007

quote:
René90 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 20:22:
ik meld me ook hier maar even aan, heb ook de lg viewty sinds gister, enne ben over het algemeen best tevreden. Heb een 4 gb micro sdhc kaartje erin en werkt gewoon, foto's slaat ie gewoon op ook op het externe kaartje. De geheugenmanager "snapt" het kaartje inderdaad niet echt, maar het werkt wel gewoon.

Nog 1 vraagje van mijn kant:
ik heb me suf gezocht naar een msn programma, en bij ebuddy is er geen mobile beta versie voor de viewty? iemand zei in deel 3 dat er in deel 2 iets stond alleen kan dat deel 2 niet zo 1 2 3 vinden, iemand gewoon even simpel waar je het kan vinden of hoe het precies heet.

En youtuben is niet echt een optie? gaat nogal stotteren bij mij inieder geval, heb zo een eindeloos online met usim. Heb trouwens de viewty silver met een hi abbo, en hij is niet branded:) simlock vrij geen idee eigenlijk.
Ik zit met dezelfde vraag.

Ook:
Hoe kan ik nu het volume van de telefoonspeaker aanpassen?
Ik kom er maar niet uit hoe ik in het servicemenu enzo kom.
Ik heb al gezocht maar ik vind er niks op :S

om nog even toe te voegen, mijn snelheid is 47 kbit/sec met hi eindeloos online, heeft iemand anders met hi eindeloos online hogere snelheden?

Reg. datum: 16 september 2005

quote:
i have had the same problem like the most of you. i only see the e-mail tab in the message manager.
i try a little bit and find a configuration file named : "Conninfo.ini" in the folder %Programfiles%\LG PC Suite 2\Common\
I simply changed the parameter: CONN_PHONE=KU990 to CONN_PHONE=U990

at the next time i started the message manger i can see the sms tab and can read and backup them.
Allemaal leuk en aardig, maar zodra ik die smsjes bekijk, kan ik alleen de eerste 5 woorden zien van alle smsjes... 8)7

Wel kan je per smsje het sms helemaal bekijken, maar ik wil gewoon alle smsjes volledig kunnen backuppen...

Wie kan me helpen? :)

Reg. datum: 03 november 2002

quote:
Niek W schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 11:45:
[...]

Ik zit met dezelfde vraag.

Ook:
Hoe kan ik nu het volume van de telefoonspeaker aanpassen?
Ik kom er maar niet uit hoe ik in het servicemenu enzo kom.
Ik heb al gezocht maar ik vind er niks op :S
Ga hier maar eens kijken, daar vind je alle antwoorden. :)
http://www.ku990.co.uk/forum/showthread.php?t=1544

Nou ik heb de viewty toch vandaag gehaald en ben er opzich wel erg blij mee alleen ik krijg mijn email istellingen van hotmail niet goed in mijn telefoon.. heeft iemand anders hier problemen mee of kan iemand het misschien uitleggen hoe dat te doen?? (A)

En heeft iemand ook enig idee hoe je msn erop kunt krijgen.. heb het al wel gedownload maar alle letters zijn dan blokjes... :S

curiosity22 wijzigde dit bericht 16-02-2008 19:39 (20%)

UTForum.nl
Reg. datum: 15 november 2004

Ik kan maar niet internetten op mijn viewty :S Ik heb Orange.
heb net gebeld en daar zouden ze voor 6 euro van mijn abbo dataverkeer binnen bundel houden voor internet.

Ik heb deze instelleingen bij Browser:

Servicenaam: Orange
Verbindingsmodus: TCP with Proxy
IP-adres: 10.250.255.188
Proxyserverport: 5080
Toegangspunten: Orange World.

Wat doe ik verkeerd? Moet er ergens anders ook nog wat worden ingesteld? bij verbindingen ofzo?
Als ik deze instellingen ook invoer bij 'streaming instellingen' werkt het ook niet

ThaBullet wijzigde dit bericht 16-02-2008 17:40 (8%)

Goeiedag,

Zoals ik al in mijn voorgaande bericht had gezet, ik heb pas een LG Viewty binnen en wil graag een andere flash achergrond hebben omdat ik het leuk vind om creatief bezig te zijn. Nou had ik gelezen dat dit mogelijk was alleen is het mij nog nog niet gelukt en misschien komt het omdat (Na eigen mening) de LG niet goed connect met de pc..

Ik draai op een Acer Aspire 5315 (notebook) Windows VIESta
Ik heb de bijgeleverde software geinstalleerd zonder dat m'n Viewty aangesloten was.
Na de installatie had ik mijn laptop opnieuw opgestart en had de Viewty aangesloten. Toen opende ik LG PC Suite2 en wilde mijn Inhoud maar dat was niet mogelijk om het te bekijken. (Nu wel) Nou heb ik ook een ander programma geinstalleerd want ik had hier in een topic gelezen dat het met EFS Media Builder mogelijk was om het flash bestand/thema te veranderen. Nou heb ik enigs zin wat geprobeerd maar ik krijg niet echt iets voor elkaar. Ik krijg een bestandje van 1kb en die opent zich niet als ik hem wil openen. Ook als ik naar mn afbeeldingen ga en daar een afbeelding download ken ik hem niet openen.:?

Wie wilt mij uitleggen hoe ik dat kan doen want dat visje en die strepen vind ik maar nix heb liever een foto van m'n vriendin als achtergrond die ik in een flash bestand heb :) (Geanimeerd etc)

Wie O Wie _O_ helpt.
Bijvoorbaat dank!

quote:
curiosity22 schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 17:10:
Nou ik heb de viewty toch vandaag gehaald en ben er opzich wel erg blij mee alleen ik krijg mijn email istellingen van hotmail niet goed in mijn telefoon.. heeft iemand anders hier problemen mee of kan iemand het misschien uitleggen hoe dat te doen?? (A)

En heeft iemand ook enig idee hoe je msn erop kunt krijgen.. heb het al wel gedownload maar alle letters zijn dan blokjes... :S
Ik ken er bijna nix mee op internet!
Ik heb een Vodafone met Vodafoon live en ik kan niet inloggen op Mijn POstbank.nl, Gmail, & MSN dat zijn de site's die ik uit heb geprobeerd. Maar werkt niet echt ook Ebuddy.net werkte niet echt

quote:
PASZstar schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 23:22:
Goeiedag,

Zoals ik al in mijn voorgaande bericht had gezet, ik heb pas een LG Viewty binnen en wil graag een andere flash achergrond hebben omdat ik het leuk vind om creatief bezig te zijn. Nou had ik gelezen dat dit mogelijk was alleen is het mij nog nog niet gelukt en misschien komt het omdat (Na eigen mening) de LG niet goed connect met de pc..

Ik draai op een Acer Aspire 5315 (notebook) Windows VIESta
Ik heb de bijgeleverde software geinstalleerd zonder dat m'n Viewty aangesloten was.
Na de installatie had ik mijn laptop opnieuw opgestart en had de Viewty aangesloten. Toen opende ik LG PC Suite2 en wilde mijn Inhoud maar dat was niet mogelijk om het te bekijken. (Nu wel) Nou heb ik ook een ander programma geinstalleerd want ik had hier in een topic gelezen dat het met EFS Media Builder mogelijk was om het flash bestand/thema te veranderen. Nou heb ik enigs zin wat geprobeerd maar ik krijg niet echt iets voor elkaar. Ik krijg een bestandje van 1kb en die opent zich niet als ik hem wil openen. Ook als ik naar mn afbeeldingen ga en daar een afbeelding download ken ik hem niet openen.:?

Wie wilt mij uitleggen hoe ik dat kan doen want dat visje en die strepen vind ik maar nix heb liever een foto van m'n vriendin als achtergrond die ik in een flash bestand heb :) (Geanimeerd etc)

Wie O Wie _O_ helpt.
Bijvoorbaat dank!
KIJK UIT 8)7 als je gaat werken met het programma EFS Media Builder een kleine mistake of zomaar verwijder van een bestand kan je telefoon naar de kloten helpen, je moet wel weten wat je doet.
Kijk anders even op de engelse site .http://www.ku990.co.uk/ daar kan je alles vinden van firmeware updaten,thema's veranderen,en hoe je thema kan opzetten, bijvoorbeeld in LGAPP/Media/swf/theme" Alles is op eigen risico.
Ik heb zelf mijn thema veranderd in windows vista die kan je daar ook download, heb zelf een paar verbetering in gemaakt, en dat kun je doen met flash macromedia en Decompiler programma.
Ik zeg nog een keer KIJK UIT wat je doet alles is op eigen risico.
Je kan je telefoon naar de kloten helpen.

mvg @udie

quote:
PASZstar schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 23:25:
[...]

Ik ken er bijna nix mee op internet!
Ik heb een Vodafone met Vodafoon live en ik kan niet inloggen op Mijn POstbank.nl, Gmail, & MSN dat zijn de site's die ik uit heb geprobeerd. Maar werkt niet echt ook Ebuddy.net werkte niet echt
Nou ik kan dus wel gewoon op internet maar blijkbaar gaat het via t-zones terwijl tmobile internet er gewoon instaat:s ik snap het ook echt niet meer want heb me live.nl email er ingezet.. en ik kan wel emailtjes versturen en die ontvang ik ook gewoon maar ik kan geen emailtjes ophalen op me telefoon.. en omdat me internet het ook niet echt goed doet kan ik ook ebuddy niet aan de praat krijgen...

Reg. datum: 01 januari 2008

quote:
curiosity22 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 13:29:
[...]

Nou ik kan dus wel gewoon op internet maar blijkbaar gaat het via t-zones terwijl tmobile internet er gewoon instaat:s ik snap het ook echt niet meer want heb me live.nl email er ingezet.. en ik kan wel emailtjes versturen en die ontvang ik ook gewoon maar ik kan geen emailtjes ophalen op me telefoon.. en omdat me internet het ook niet echt goed doet kan ik ook ebuddy niet aan de praat krijgen...
Ik herken dit probleem. zelf ook via tmobile.
maar krijg niets aan de praat, niet de youtube, geen mini opera, geen google maps, helemaal niets.
nu is het profiel t mobile internet, dit profiel maakt inderdaad gebruik van het toeganspunt t-zones.
verder heeft het ip adres 10.10.10.10 en een proxyport 8080.
als je kijkt bij toegangspunt t zones, onder de telefooninstellingen/verbindingen/toeganspunten, dan zie je bij t-zones onder APN ook WAP ipv internet. weet niet of dat een probleem is.
afijn er is ook een toegangspunt t-mobile met APN Internet.
dus dacht ik slim te zijn en maak ik een nieuw profiel aan bij de instellingen vd browser en noem deze T-Mobile Internetb..(dubbele naam paktie niet), dacht gegevens vd 1ste over te nemen, behalve toeganspunt niet tzones maar dan met toegangspunt T-Mobile Internet.
helaas werkt dat dus niet. weet niet of dat ligt aan gebruik van het ip adres. bij algemene instellingen van t mobile internet staat deze op automatisch, echter deze optie kan ik niet vinden in de viewty. tevens moeten we wel de proxyport 8080 gebruiken...
Ik weet niet wat ik nu nog verder moet doen, om de boel aan de gang te krijgen.
moet toch maar eens de helpdesk gaan bellen.
Andere mensen met T-Mobile waar wel alles op werkt ? (youtube, googlemaps etc) en wat hebben die dan voor instelling ?

Reg. datum: 21 september 2001

Volgende maand mag ik een nieuwe telefoon uitkiezen voor mijn abonnement, en nu is mijn oog dus gevallen op deze telefoon. Ik heb zelf nog de Samsung E900, maar daar zaten toch wel paar minpuntjes op die ik hopelijk niet op de Viewty heb. Toch wil ik er zeker van zijn dat sommige opties die niet op de E900 zaten wel op de Viewty zaten. Zou iemand misschien kunnen zeggen of de volgende opties er wel op zitten:

• Je kan sms/mms-bericht geluid veranderen naar een mp3 die je er zelf op hebt gezet.
• Je kan een mp3 instellen als alarmgeluid
• Je kan bij je alarm instellen welke dagen hij aan moet staan en hoelaat en welke dagen niet.
• Foto's bekijken op de telefoon gaat snel, althans het erdoorheen bladeren.
• Je kan er gewoon spelletjes opzetten vanaf je pc.

AMD Athlon 3000+ | 2048 DDR Geheugen | GeForce 7800 GS DDR3 AGP |

antwoorden:
1. je kan een eigen mp3 gebruiken als: spraakbeltoon, videobeltoon, berichttoon, inschakelen, uitschakelen.
2. Een mp3 kan je ook als alarmtoon gebruiken.
3. Je kan instellen of je hem: dagelijks, eenmalig, ma-vr, ma-za, za-zo, alleen vakanties.
4. tja, net wat je vindt
5. je kan er spelletjes van je pc opzetten, .jar / .swf, en installeert ie gewoon, moeten wel voor de ku990 zijn dan. maar zijn er genoeg te vinden.

Reg. datum: 29 augustus 2006

Ik heb zojuist een LG Viewty gekocht en mijn G600 verkocht.
Mijn T-Mobile SIM-kaart erin gedaan en hij deed het perfect. Nou merk ik dat mijn 'overige tarief' op de T-Mobile website ineens ¤5,- geworden is na 2 dagen op internet te hebben gezeten.

Overigens heb ik een PIT abonnement, heeft iemand enig idee hoe ik PIT weer kan inschakelen op mijn Viewty?

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 47 48 49 50 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: