Reg. datum: 10 november 2004
i5 2500K - Gigabyte Z68X-UD3P-B3 - Dual EVGA GTX580 SC - 16GB Kingston HyperX PC3-12800 - BenQ XL2420T 120Hz
Forum » Spielerij » Shooters » [Multi] Crysis Deel #7
Ik zie een ATI kaart in je sig staan en ik weet denk ik nou al waarom. Niet dat ik een troll of fanboi ben, maar het is nou eenmaal zo.quote:Caneezy schreef op zondag 15 februari 2009 @ 22:38:
Het wordt niet super veel gespeeld, maar het is b est droog online, door de active camo blablabla.
Ik heb het uitgespeeld en origineel gekocht, maar single player is buggy, Ful screen wilt de game niet werken op 1680x1050, weet niet waarom
Xeanor wijzigde dit bericht 16-02-2009 15:37 (8%)
i5 2500K - Gigabyte Z68X-UD3P-B3 - Dual EVGA GTX580 SC - 16GB Kingston HyperX PC3-12800 - BenQ XL2420T 120Hz
Ik ga het even bekijken, installeer nu Crysis 1, Ik installeer meteen Crysis warhead zo, kijken of het werkt, want als ik het probeerde ingame, klapte de game eruit zonder melding, en bij opstarten, zwart scherm en terug bij desktop.quote:KneoK schreef op maandag 16 februari 2009 @ 12:36:
[...]
Ik heb ook altijd veel problemen om Crysis of Warhead op goede resolutie te draaien (1920x1200), de ene keer blijft het scherm gewoon steken op 800x600, wat ik ook aanklik. Daarna heeft de muis een hele grote offset waardoor ik dus veel hoger en meer naar links moet mikken om een knop in te kunnen drukken (de muiscursor staat dan ook ergens linksboven de knop die ik wil indrukken).
Als ik dan vervolgens met veel gepruts nog een keer de resolutie verhoog en bevestig dan lijkt het inderdaad of de resolutie wel omhoog gaat, maar de schermresolutie niet, dus dan zie ik heel erg groot alleen het linkerbovengedeelte van het scherm.
Oplossing is in je profiel en configbestand de resolutie vast te zetten. De twee volgende bestanden heb ik aangepast zodat het spel fullscreen opstart en in de juiste resolutie:
C:\Users\My User\Documents\My Games\Crysis_WARHEAD\Profiles\My User\attributes.xml
C:\Users\My User\Documents\My Games\Crysis_WARHEAD\game.cfg
In het XML bestand gaat het dan over de waardes OptionCfg.r_Height en OptionCfg.r_Width en in het CFG bestand gaat het over de waardes r_Height en r_Width (deze staan niet direct onder elkaar bij mij, even zoeken dus in het bestand).
Caneezy wijzigde dit bericht 16-02-2009 17:58 (7%)
The old believe everything: the middle-aged suspect everything: the young know everything.
Hmm, buiten dit resolutieprobleempje heb ik ook helemaal geen problemen met Crysis en Warhead, maar ik heb zelf ook een Ati kaart. Vaag dat dat in combinatie met Crysis dan resulteert in het niet kunnen gebruiken van de ingame resolutiesettings.quote:Xeanor schreef op maandag 16 februari 2009 @ 15:36:
[...]
Ik zie een ATI kaart in je sig staan en ik weet denk ik nou al waarom. Niet dat ik een troll of fanboi ben, maar het is nou eenmaal zo.Zoals de vorige poster heb ik nooit een enkel probleem gehad met crysis of crysis warhead.
"So the next time some asshole says to you, I have a right to my opinion you say oh yeah, well I have a right to my opinion and my opinion is you have no right to your opinion" || specs
Caneezy wijzigde dit bericht 16-02-2009 20:06 (12%)
The old believe everything: the middle-aged suspect everything: the young know everything.
Hmm, ik weet dat het in dit breedbandtijdperk een beetje gek is om er nog echt over te zeuren, maar ik vind het echt slecht dat ze de hotfix in de 'nieuwe' patch hebben verwerkt en niet even apart ter download hebben aangeboden, nu moet ik weer 40MB (jaja, secondewerk, maar dan nog) downloaden terwijl ik patch 1.1 al heb... Lekkere hotfix dan.quote:Splinter Cell schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 11:41:
Crytek heeft een hotfix uitgebracht, voor Warhead patch 1.1. Moet nu de resolutie problemen in Vista verhelpen.
http://www.incrysis.com/i...&task=view&id=769
KneoK wijzigde dit bericht 19-02-2009 16:45 (15%)
"So the next time some asshole says to you, I have a right to my opinion you say oh yeah, well I have a right to my opinion and my opinion is you have no right to your opinion" || specs
Artiest voorheen bekend als b3n666
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte!
De nieuwste driver is 9.2, niet 9.1:quote:t_o_c schreef op zondag 01 maart 2009 @ 15:23:
Ik heb nu warhead (orginele crysis nooit gehad) maar ik vind dat het niet echt al te best loopt maar behalve dat heb ik ook LOD problemen. Ik moet bij veel rotsen of auto's of wat dan ook er haast tegenaan gaan staan voordat ik de full detail texture te zien krijg en als ik dat niet doe is het net of ik naar 1998 aan het kijken ben. Nog niks aan de game gepatched btw.
Specs:
4870 512mb, nieuwste driver (9.1)
xp sp3
q6600
2gb ram
Alles @ gamer op 1680x1050. Met 2x aa tussen de 20 en 25 en zonder aa 5 a 10fps erbij.
Kan geen kwaad om die dus eens te installeren..quote:Catalyst™ 9.2 brings performance benefits in several cases where framerates are
CPU-limited. Some measured examples are:
• Crysis DX10 gains up to 20%
• Crysis Warhead DX10 gains up to 20%
• World in Conflict gains up to 5%
Artiest voorheen bekend als b3n666
Xeanor wijzigde dit bericht 09-03-2009 16:35 (22%)

Splinter Cell wijzigde dit bericht 12-03-2009 14:16 (48%)
De minimumtemperatuur ligt vannacht tussen de 2 en 5°C. De wind is matig, kracht 3 uit Z.
Welk spel wordt daarvan gemaakt, of heeft die techdemo niks met een game te maken? Die middeleeuwse setting ziet er wel gelikt uit. En op het laatst dat gedeelte in het bos werkelijk briljant.quote:Splinter Cell schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 08:25:
Techdemo van de CryEngine 3:
http://pc.ign.com/dor/art...ryengine3_trl_032309.html
Metalbuster wijzigde dit bericht 24-03-2009 14:36 (7%)
| World Community Grid! Speldjes: 1 brons, 2 goud, 4 robijn, 1 smaragd.15x Flusher vd Dag. 1717 dagen rekentijd :9 |

[MSI X58 Pro] [i7 920 @ 3.6 1.376v] [OCZ 3Gb @1440 7-6-6-1T 1.65v] [Sapphire 4870x2 @ Stock] [Corsair 650W] [Cooler Master CM690] [3dmark06: 23972] [Super Pi 1M: 10.765]
2GB RAM erbij zou inderdaad al heel wat moeten helpen (hoewel ik er dan ook meteen Windows x64 op zou zetten, anders heb je er nog niet veel aan, natuurlijkquote:Sordidmaster schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:24:
Hey allemaal,
Ik heb laatst Crysis geinstaleerd, maar helaas loopt deze als er te veel actie komt niet soepel (op High)
Mijn systeem bestaat uit:
Windows Vista 32-Bit
ASUS P5K SE mobo
intel core 2 duo E6850 @ 3.00 GhZ
Club3D HD 4870, met laatste drivers
2GB RAM Kingston KHX6400D2K2/2G
Ik had op internet gelezen dat je met de 4870 op high normaal kon spelen (Very High wordt laggy)
Maar bij mij lagt het al op High (geen AA). Tijdens de "actie" gebruikt het 92% van mijn RAM, kan die de lag veroorzaken?(CPU doet 60 tot 70%) Zou het dan helpen als ik er extra 1 of 2 gig bij zet?
alvast bedankt!
ASUS Striker II Formula | Core 2 Quad Q9550 | Sparkle GTX260+ 55nm Core 216 | 6GB PC2-5400 mixed @ 950MHz 5-4-4-8 | OCZ Vertex 120GB SSD | ASUS Xonar Essence STX | Corsair HX850W
Je kan ook proberen de motionblur van high op normal te zetten, dat scheelt aanzienlijk tijdens veel actie.quote:Sordidmaster schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:24:
Hey allemaal,
Ik heb laatst Crysis geinstaleerd, maar helaas loopt deze als er te veel actie komt niet soepel (op High)
Mijn systeem bestaat uit:
Windows Vista 32-Bit
ASUS P5K SE mobo
intel core 2 duo E6850 @ 3.00 GhZ
Club3D HD 4870, met laatste drivers
2GB RAM Kingston KHX6400D2K2/2G
Ik had op internet gelezen dat je met de 4870 op high normaal kon spelen (Very High wordt laggy)
Maar bij mij lagt het al op High (geen AA). Tijdens de "actie" gebruikt het 92% van mijn RAM, kan die de lag veroorzaken?(CPU doet 60 tot 70%) Zou het dan helpen als ik er extra 1 of 2 gig bij zet?
alvast bedankt!
Weet even niet uit mijn hoofd of er een optie is die 'widescreen' heet, maar 1680x1050 is 16:10 en 1280x1024 is 12,5:10. Als je je screenshot bekijkt zie je meteen dat het wapen en de hand in het bovenste deel 'natuurlijk' zijn en die in het inderste zijn duidelijk 'uitgerekt'.quote:Jirure23 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 23:15:
Is het normaal dat het beeldkwaliteit op 1280x1024 beter is dan op 1680x1050?
Toshiba Notebook /w Intel Core 2 Extreme X9100 | 4GB RAM | nVidia 9800M GTX /w 1GB | Vista Home Premium 64
Daar zeg je me wat.. Hmm, wel slordig van Crytek, hoor... :\quote:SunTV schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 07:47:
[...]
Weet even niet uit mijn hoofd of er een optie is die 'widescreen' heet, maar 1680x1050 is 16:10 en 1280x1024 is 12,5:10. Als je je screenshot bekijkt zie je meteen dat het wapen en de hand in het bovenste deel 'natuurlijk' zijn en die in het inderste zijn duidelijk 'uitgerekt'.
ASUS Striker II Formula | Core 2 Quad Q9550 | Sparkle GTX260+ 55nm Core 216 | 6GB PC2-5400 mixed @ 950MHz 5-4-4-8 | OCZ Vertex 120GB SSD | ASUS Xonar Essence STX | Corsair HX850W
Cartman! wijzigde dit bericht 20-04-2009 13:33 (4%)
De minimumtemperatuur ligt vannacht tussen de 2 en 5°C. De wind is matig, kracht 3 uit Z.
Slaat dus absoluut helemaal nergens op. Mijn nieuwe auto bevalt niet, dus de volgende keer jat ik er wel 1. Natuurlijk verpesten die bugs het spel plezier, maar helemaal zal je de bugs er toch niet uit kunnen krijgen. Als ze dat willen doen, moeten ze voor eeuwig support blijven aanbieden. Tuurlijk hadden ze betere en langere support moeten aanbieden, maar dit is nog geen vrijbrief om te gaan stelen.quote:Cartman! schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:32:
Wat ik vooral slordig vind van Crytek is dat je tank soms driedubbele koprollen maakt om vervolgens op zn kop terecht te komen. Voor niks gespaardEn zo nog veel meer van zulk soort bugs (audiobug ook lekker naar...). Een volgende game zal ik misschien niet meer origineel kopen, ze droppen de support al na een paar maanden. Dikke vinger terug dan zou ik bijna zeggen, jammer
De support is ver te zoeken inderdaad. Voor de singeplayer. Denk dat we de support voor Crysis sowieso wel in de ijskast kunnen zetten. Jammer, want ik hoor het Crytek nog zo zeggen, dat er later in de toekomst een patch uit zo komen, die Crysis er nog mooier op moet gaan maken. Maar die patch is iets voor later, omdat de huidige hardware niet krachtig genoeg zou zijn. Als er één ding is waar Crysis niet mee overweg kan is het wel hardware. Je kunt er high-end hardware tegenaan gooien, Crysis doet er niets mee. Een Quad-core bijvoorbeeld. Vier van de twee cores worden gebruikt. De rest zit uit de neus te vreten. Een handje voor nVidia kaarten, die benut Crysis ook niet echt optimaal. Dit spel hangt nog vol met allerlei bugs of gameplay fouten. Over ATi hardware hoef ik niet eens te beginnen.quote:Cartman! schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:32:
Wat ik vooral slordig vind van Crytek is dat je tank soms driedubbele koprollen maakt om vervolgens op zn kop terecht te komen. Voor niks gespaardEn zo nog veel meer van zulk soort bugs (audiobug ook lekker naar...). Een volgende game zal ik misschien niet meer origineel kopen, ze droppen de support al na een paar maanden. Dikke vinger terug dan zou ik bijna zeggen, jammer
Zoals de 64-bit versie, en een probleempje met de muisaanwijzer in het menu. Daarna kwam men nog even snel met een hotfix die ook niks bijzonders fixt. Warhead is uitgebracht in de maand september '08 en de patch in januari '09. Dus goed vijf maanden kunnen wacht op een patch.quote:General Fixes/tweaks
Windows Vista: Mouse cursor should no longer have an offset in the menu.
Windows Vista: Unrequested launches in windowed mode should occur less often now.
Timedemo can now be started from the command line.
Better dynamic texture support for enthusiast mode.
New Features
Added 64-bit executables for Windows XP x64 and Windows Vista 64-bit version. In Windows XP x64 a new shortcut will be placed under the Crysis Warhead program group. In Windows Vista right-click the Crysis Warhead icon in Game Explorer and choose to run the game in 64-bit mode.
Known Issues
Games saved in 32-bit won't work properly when running the 64-bit version and vice-versa.
Specs!! met foto's Abundat dulcibus vitiis
Erg leuk is de health bar van de speler die je vermoord heeft. Verder is er ook een nieuwe map genaamd Ruins:quote:General Fixes
* [ Fixed ] When spectating, buy menu won't switch tabs
* [ Fixed ] Occasional HUD buttons displacement
* [ Fixed ] Shoot + Zoom exploit with Sniper Rifle
* [ Fixed ] Potential renderer crash
* [ Fixed ] Score limit is correctly calculated in PowerStruggle
* [ Fixed ] Vehicle damage direction display
* [ Fixed ] Server crash when using last purchase to repeatedly buy vehicles
Updates and improvements
* [ Updated ] Added health bar of player who just killed you
* [ Updated ] Added automatic respawning in Instant Action/Team Instant Action, defaults to 20s after death
* [ Updated ] Added new visual hit indicator asset - shows whether you hit a player or a vehicle
* [ Updated ] Various messages for accessibility improvement
* [ Updated ] Reworked options menu
Balance
* [ Balance ] Increased melee damage, and improved its consistency
E6850@3,6 GHz, 4890@900/1000
Mijn 3D PortFolio! - Ja, ik heb dyslectie
Warhead geeft bij mij dezelfde fps als crysis.quote:Stalllone schreef op maandag 04 mei 2009 @ 23:53:
Heb zelf Crysis ergens nog liggen... maar wil eigenlijk om Warhead (draaid wat beter?) en waarschijnlijk meer mensen online / en de mods ervan. Wie geeft mij wat info?
[ Portfolio | JdeRuijter.nl ]
[ Fotografie | D90 + Nikkor 18-105 + SB700 ]
[ PC specs | Intel Core i7-870 + 8GB + HD4870 + 128GB Crucial M4 ]
niet te vergeten , het ijs level, ging van 30 frames terug na 8quote:g0tanks schreef op zondag 10 mei 2009 @ 00:37:
Op het vliegdekschip was er heel erg veel grafisch geweld ja, ik moest toen ook de instellingen wat lager zetten om fatsoenlijk te kunnen spelen.
always under construction
Crysis Wars wordt nog volop gespeeld, als ik nu kijk naar de serverlijst zie ik dat: Team Instant Action zo'n ~100 spelers heeft, Power Struggle heeft er ~150-200 en Instant Action is nooit populair geweest en heeft er net 20. Op dit uur van de dag is het nog redelijk rustig, 's avonds wordt het altijd veel drukker. Er is altijd wel een leuke game te vinden.quote:Stalllone schreef op maandag 04 mei 2009 @ 23:53:
Even een vraagje voor de Crysis / Crysis Warhead gamers hier...
- Welke word er nu meer gespeeld?
- Word het nog veel gespeeld online?
- Worden er ook veel mods gespeeld
Heb zelf Crysis ergens nog liggen... maar wil eigenlijk om Warhead (draaid wat beter?) en waarschijnlijk meer mensen online / en de mods ervan. Wie geeft mij wat info?
opzich hoeft dat niet eens hoor.quote:g0tanks schreef op zondag 10 mei 2009 @ 00:37:
Op het vliegdekschip was er heel erg veel grafisch geweld ja, ik moest toen ook de instellingen wat lager zetten om fatsoenlijk te kunnen spelen.
Superkuhrtje wijzigde dit bericht 15-05-2009 16:50 (5%)
Superkuhrtje wijzigde dit bericht 16-05-2009 10:43 (41%)
Thnxquote:g0tanks schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 14:11:
[...]
Crysis Wars wordt nog volop gespeeld, als ik nu kijk naar de serverlijst zie ik dat: Team Instant Action zo'n ~100 spelers heeft, Power Struggle heeft er ~150-200 en Instant Action is nooit populair geweest en heeft er net 20. Op dit uur van de dag is het nog redelijk rustig, 's avonds wordt het altijd veel drukker. Er is altijd wel een leuke game te vinden.
Mods worden volgens mij niet echt gespeeld, voor zo ver ik weet zijn er ook niet echt grote mods gemaakt. Er zijn wel veel servers (met veel mensen) met custom maps.
Mijn 3D PortFolio! - Ja, ik heb dyslectie
They see me trolling, they hatin' ;-) -- [Battlelog profile] -- [Steam profile]

Blackspot wijzigde dit bericht 13-06-2009 19:22 (19%)
Helemaal overheen gelezenquote:Blackspot schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 19:11:
Staat hier tussen: http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=11614
sys_enable_budgetmonitoring 1
Dit zijn maar tech filmpjes. Sowieso gaan ze terug naar het eiland. Dit kun je ook zien aan het einde van Crysis.quote:Driftkikker schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 19:39:
Filmpje van Crysis 2 met de Cryengine 3:
[video]
Als ik dit mag geloven gaan we van het eiland af?
Bovenaan in de film staat overal Cryengine 3, nergens staat dat het om footage gaat van de Crysis 2. Misschien is het ook gewoon om te laten zien wat de engine kan. Want het maken van een engine kost veel geld, iets wat ze natuurlijk graag terugverdienen.quote:Driftkikker schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 19:39:
Filmpje van Crysis 2 met de Cryengine 3:
[video]
Als ik dit mag geloven gaan we van het eiland af?
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Het is wel zo dat DX10 niets toevoegt behalve een performancedrop, Vista daarom dus niet nodig is voor Crysis, en met de 64 bit versie heb ik ook nog geen verschil gemerkt.quote:Splinter Cell schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 18:01:
Crysis was gewoon één grote marketing ding. Om maar quad-core's, Windows Vista en dan het liefst een 64 bit versie en DX10 kaarten aan de man te kunnen brengen.
anathema
Bij mij vooral online play. Soundbug (hangend geluid van een schietende gun voor de rest van de game is niet tof), omvallende tanks omdat je tegen een suf stoeprandje aan rijdt, cursors die op je scherm actief blijven in game.. best irritantquote:MsG schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 20:11:
Ik snap al die problemen niet met Crysis, of het ligt aan mij. Crysis is er hier nooit uitgeklapt en prima uitgespeeld. Crysis Warhead is er misschien hoogstens 3 of 4 keer uitgeklapt, maar werkte helemaal prima. Of gaat het vooral om online play?
Het schijnt een memory leak te zijn in dat level. Het heeft dus niks te maken met de kracht van je PC... Mijn PC trekt dat level ook gewoon makkelijk op Very high alleen de memory leaks verneukte de ervaring.. Volgens mij kun je er ook niks aan/tegen doen..quote:Dark-Intruder schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 19:43:
'K heb Crysis nu "bijna" voor de 2de keer uitgespeeld. "Bijna", omdat ik gewoon niet verder kom.
Ik sta nu op het vliegdekschip en het spel stottert constant of blijft hangen.
Zelfs als ik alle GFX settings op LOW zet, hang 'tie binnen de kortste keren.
De eerst keer dat ik het speel speelde had ik een andere configuratie. Zwakker naar mijn idee.
Ik ging van E6750 > Q9450 van GF8800GTS.320MB > ATI 4870.512MB en Vista x32BS > Vista x64BS.
Geheugen : 4GB Ook had ik de laatste patch geïnstalleerd.
En toen ging zelfs deze level een stuk beter.
Dit heeft volgens mij voornamelijk met inefficiënt programmeren te maken. Allerlei programma's die slecht met elkaar over weg kunnen. Echt niet leuk meer.
XTREEMRaGE wijzigde dit bericht 15-07-2009 00:01 (4%)
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Dat is idd. een memory leak.ik had dit het afgelopen weekend nog.Er was meer dan 3400mb van de 4000mb in gebruik door crysis,tijdens het laatste level,waar het normaal zo tussen de 1000mb en 1400mb schommeldquote:Superkuhrtje schreef op zondag 05 juli 2009 @ 13:45:
[...]
Het schijnt een memory leak te zijn in dat level. Het heeft dus niks te maken met de kracht van je PC... Mijn PC trekt dat level ook gewoon makkelijk op Very high alleen de memory leaks verneukte de ervaring.. Volgens mij kun je er ook niks aan/tegen doen..
Gewoon het leven opnieuw opstarten. Of de game opnieuw opstarten... Je hebt wel alle patches erop toch?
Phenom II X4 965 BE C3 | Asrock 870 extreme 3 | 4x 2GB DDR3 1333MHz | OCZ Vertex 2 60GB | Samsung 500GB SATA2 | 2x CF Sapphire HD6850 1GB | Antec Neopower 550 | Windows 7 ultimate 64bit
Tnx, op de site van ubisoft heb ik alleen patch 1.1 gevonden. Ik snap niet waarom de meeste game sites hun eigen patches niet bijhouden of zijn (1.2/1.21) dat community patches?!quote:g0tanks schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 00:10:
Ja, 1.21 is de laatste versie. Als je het niet zeker weet kan je altijd op de officiële site kijken: http://www.mycrysis.com/filebase.php?cat=5 Of op een goede site waar ze bijna altijd wel de laatste patches hebben staan zoals www.gamershell.com
Dat begrijp ik ook niet helemaal. Beide website's zijn zo dood als een pier. Zowel die van Crysis als die van Warhead. Patch 1.2 & 1.2.1 zijn officiele patches. Patch 1.2.1 is een hotfix voor de multiplayer. Je hebt patch 1.2 eerst nodig om 1.2.1 te kunnen installeren.quote:XTREEMRaGE schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:45:
[...]
Tnx, op de site van ubisoft EA heb ik alleen patch 1.1 gevonden. Ik snap niet waarom de meeste game sites hun eigen patches niet bijhouden of zijn (1.2/1.21) dat community patches?!
Hmm eindelijk een nieuwe computer dus ik kan deze games (crysis en crysis warhead) spelen, inclusief splinter cell double agent. Maar de crysis spellen, pas gisteren binnen gehad. Hopelijk is de community een beetje active online.quote:Splinter Cell schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:25:
[...]
Dat begrijp ik ook niet helemaal. Beide website's zijn zo dood als een pier. Zowel die van Crysis als die van Warhead. Patch 1.2 & 1.2.1 zijn officiele patches. Patch 1.2.1 is een hotfix voor de multiplayer. Je hebt patch 1.2 eerst nodig om 1.2.1 te kunnen installeren.
Joh,...serieus,...wist ik niet. FF opnieuw proberen dan. En dat wordt veroorzaakt door die laatste (1.21) patch ?quote:Superkuhrtje schreef op zondag 05 juli 2009 @ 13:45:
[...]
Het schijnt een memory leak te zijn in dat level. Het heeft dus niks te maken met de kracht van je PC... Mijn PC trekt dat level ook gewoon makkelijk op Very high alleen de memory leaks verneukte de ervaring.. Volgens mij kun je er ook niks aan/tegen doen..
Gewoon het leven opnieuw opstarten. Of de game opnieuw opstarten... Je hebt wel alle patches erop toch?
YVG wijzigde dit bericht 16-07-2009 20:03 (7%)
Omdat het eigenlijk alleen in de laatste level voorkomt,denk ik dat het te wijten is aan slecht programmeer werk.quote:Dark-Intruder schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 19:28:
[...]
Joh,...serieus,...wist ik niet. FF opnieuw proberen dan. En dat wordt veroorzaakt door die laatste (1.21) patch ?
Level opnieuw gestart,..nog steeds klote.
Memory leaks worden veroorzaakt door ?
kendo wijzigde dit bericht 20-07-2009 17:35 (7%)
Phenom II X4 965 BE C3 | Asrock 870 extreme 3 | 4x 2GB DDR3 1333MHz | OCZ Vertex 2 60GB | Samsung 500GB SATA2 | 2x CF Sapphire HD6850 1GB | Antec Neopower 550 | Windows 7 ultimate 64bit

always under construction
Schijnt een memory leak te zitten in dat level. Hebben inderdaad meer mensen -ik ook- last van.quote:Senghir schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:02:
Ik heb net een nieuw systeem gekocht (core 2 quad Q9400, HD4890-XT 1GB, 4GB ddr3 @1333mHz)
en hij is goed speelbaar op de max settings. Hoewel hij ineens 3.5 GB aan geheugen gebruikte in het laatste lvl van Crysis bij debugg ass boss. Heeft iemand anders dit probleem ook?
Wanneer de settings lager gingen deed hij het wel goed maar het was gelijk ook een beetje minder leuk
Je moet de game opnieuw starten. Memory leaks zijn stukjes geheugen die niet worden vrijgegeven nadat ze gebruikt zijn door het programma. Stel je hebt vijanden, schiet ze dood, ze verdwijnen en respawnen, na het verdwijnen op het scherm wordt het geheugen dat nodig is voor dat popje niet vrijgegeven, door het respawnen en opnieuw killen is er meer en meer geheugen nodig.quote:Dark-Intruder schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 19:28:
[...]
Joh,...serieus,...wist ik niet. FF opnieuw proberen dan. En dat wordt veroorzaakt door die laatste (1.21) patch ?
Level opnieuw gestart,..nog steeds klote.
Memory leaks worden veroorzaakt door ?
When a man, or a woman, knows what he or she wants, the world steps aside.
Splinter Cell wijzigde dit bericht 14-10-2009 22:09 (23%)
Oost west, 127.0.0.1 best!

behalve de hinderlijke popup, wat het voor mij dus zeker niet meer de mooiste game maakt.quote:Omnyakom1 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 23:06:
We naderen nu 2010 en dit is nog steeds het mooiste spel op de planeet. Niemand waagt zich eraan het te overtreffen?
loopt wel goed zelfs op 4XAAquote:PartyKen schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:53:
Ik wil een nieuwe videokaart gaan kopen en nu zit ik te denken aan de HD 5870.
Wie heeft deze kaart en kan mij vertellen of het hele spel te spelen is met alle instellingen op het maximale en de resolutie 1920 x 1200? AA en FA beide op 0?

Niet echt een goed voorbeeld. High en Very High is daar gemengd.quote:fox-hound schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 23:45:
[...]
loopt wel goed zelfs op 4XAA
[afbeelding]
http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3643&p=17
RE5 en Gears Of War hebben prachtige graphics, imo zeker zo mooi als Crysis en ze draaien veel beter op mijn "ancient rig" !quote:Omnyakom1 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 23:06:
We naderen nu 2010 en dit is nog steeds het mooiste spel op de planeet. Niemand waagt zich eraan het te overtreffen?
SniperFox wijzigde dit bericht 25-10-2009 16:56 (24%)
Cyberblizzard wijzigde dit bericht 21-11-2009 11:25 (4%)
Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"
Daarvoor zul je moeten wachten op de nieuwe Cryengine, Crysis 2 gaat als het goed is DX11 ondersteunen.quote:hosee schreef op zondag 06 december 2009 @ 08:33:
DX11 support zal wel teveel van het goede zijn?
Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"