quote:
Mar2zz schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:26:
[...]
ja lol ik zag je afmeldposts in het ubuntutopic. linux kan lastig zijn ja, en problemen daar in fixen is vaak gelijk een diepe duik. maar toch blijf ik livecd's enzo wel handig vinden om problemen te solven en linux op usb of ouwe pentium 1 of II draaien gaat echt wel prima om te surfen enzo. krijg maar eens een windows op een usbstick met alle drivers voor alle kaarten enzo, dat gaat denk ik ook niet lukken, maar is wellicht het proberen waard met xbmc.
nlite om alles te strippen, xbmc erbij, drivers voor je pc erbij, en hoppa custom fit usbdistrootje. dat ga ik eens proberen, heb nog een xp liggen van minder dan 700 mb na install.
Tja, surfen en zo was allemaal geen enkel probleem, maar daarvoor was ik niet naar Ubuntu gegaan

En die live-cd's zijn idd heel handig, vandaag nog gebruikt om een ntfs-partitie te maken omdat Windows zelf er zich in verslikte
Windows op usb is op zich geen enkel probleem, heb hier een custom-made install-cd liggen waarmee je gewoon naar usb-stick/schijf kan installeren.

All-round drivers zijn dan idd een probleem, maar dat heb je met de grafische drivers van Linux ook.
Kijk maar naar die XBMC Live, die doet het ook enkel met een nvidia erin