Hoofdcategorieën
Topicacties

[XBMC] Ervaringen met XBMC - Deel XI

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 103 104 105 106 last

Nieuw Topic
De post is daar >>

Ik heb me xbox gewoon aan een kastje hangen, daar bepaal ik vanwaar ik geluid wil (tv,xbox,pc,radio).
En dat gaat dan naar me logitech 5.1 speakers.
Niet echt een boeiende set up. Maar ik kan altijd foto's maken.

XBMC support forum: www.xbox-hacks.nl

Reg. datum: 06 april 2007

quote:
Bigfoot87 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 00:52:
Is er hier iemand die een mooie set-up heeft?
En met een mooie set-up bedoel ik een bioscoop-achtige opstelling of iig een mooie ruimte..

Even een extreem mooi voorbeeld:
[afbeelding]

We (GitKua en ik) zoeken namelijk een mooie foto om als pr-afbeelding te dienen op de frontpage van de nieuwe XBMC website. Laat het even weten via Dm of mail aub :)
Die bioscoop opstelling die je in die afbeelding ziet is eigenlijk van een tweaker die zijn home cinema / bioscoop ooit geshowed heeft in deze topic Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 29 ... is wel al een tijd geleden en ik kan zo niet meteen achterhalen wie het is / welke tweaker maar als je in dat topic 't even vraagt dan zijn er zeker wel die het je kunnen zeggen.

Orbital speed: 24.077 km/s
Reg. datum: 04 september 2007

Bigfoot je mag ook wel een paar plaatjes mailen met een sketch hoe je het ongeveer hebben wilt, dan wil ik wel ff wat in elkaar shoppen. Een bestaande pic met een representatief xbmc scherm lijkt me moeilijk te vinden, dus er zal geshopt moeten worden (die davinci skin op die foto van jou is ook niet heel erg representatief, het gaat daar meer om de ruimte + tvscherm dan om xbmc). Ik ben geen photoshop wonder, maar dit is niet al te moeilijk en ik weet de weg in het programma wel. Wordt dan niet eerder als vrijdag, dan ben ik vrij en heb ik wel een paar uurtjes over als de kleine ligt te pitten. (flash kan ik niet)
Modbreak:
Doe dast liever via DM; en niet in een topic waar het niet thuishoort

Spider.007 wijzigde dit bericht 16-01-2008 22:29 (8%)

Reg. datum: 24 augustus 2007

Ik heb vandaag de Philips 42 inch Full HD, Ambilight en weetikveelwat erop gekocht, een van de beste TV's van het moment (zelfde kwaliteit als aurea ong.).
Misschien als het er mooi uitziet een foto maken, heb een kleurrijke TVkamer :9

Maar ik lees dat het mogelijk is om 720p te streamen van de xbox af? hoe dan? :)

Oh, en Youtube werkt nog steeds niet :?

Amp. wijzigde dit bericht 16-01-2008 16:49 (15%)

Reg. datum: 24 april 2002

1) Philips maakt in de verste verte niet de beste LCDs ;)
2) Zoals al vele malen besproken hier: XBMC kan SD materiaal upscalen naar 720p of 1080i en kan GEEN HD materiaal afspelen.

Reg. datum: 24 augustus 2007

quote:
Schweino schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:33:
1) Philips maakt in de verste verte niet de beste LCDs ;)
2) Zoals al vele malen besproken hier: XBMC kan SD materiaal upscalen naar 720p of 1080i en kan GEEN HD materiaal afspelen.
Oh oke, bedankt voor de info.

En over die TV..
http://www.consumer.phili...MER/Flat-TV+42PFL9632D-10
Maar hij staat nu naast mijn oude JVC breedbeeld (niet lcd :9) en dan vind ik het toch een best geil ding!

quote:
renio schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:03:
[...]

Die bioscoop opstelling die je in die afbeelding ziet is eigenlijk van een tweaker die zijn home cinema / bioscoop ooit geshowed heeft in deze topic Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 29 ... is wel al een tijd geleden en ik kan zo niet meteen achterhalen wie het is / welke tweaker maar als je in dat topic 't even vraagt dan zijn er zeker wel die het je kunnen zeggen.
Die homecinema is van Mauce. :9~ De xbmc is er wel in gephotoshopped :)

Reg. datum: 19 november 2006

Heb de laatste tijd geen weerinfo meer, hebben meer mensen daar last van?

De post is daar >>

Zou het in de toekomst mogelijk worden om HD af tespelen?
Of is de xbox daar niet krachtig genoeg voor?

XBMC support forum: www.xbox-hacks.nl

Reg. datum: 02 maart 2006

Toen ik een nieuwe versie van XBMC er op wilde zetten is er ws wat fout gegaan, iig krijg ik zo'n zure foutmelding als de xbox aangaat en ik kan ook geen FTP connectie krijgen. De beginstartpost link werkt niet dus daarom maar deze msg.

Hoe kan ik dit in godsnaam fixen. Ik heb al 1001 cd/dvd/+/- gebrandt met verschillende boot ftp rescue software maar niets helpt. Het is een gesoftmodde xbox. Iemand een idee hoe ik hem weer kan laten werken?

Alvast bedankt.

Reg. datum: 09 januari 2000

Welke foutmelding krijg je (foutcode links of rechtsboven in beeld) en wat bedoel je precies met "niets werkt"...

snelst haas op deze aardekloot
Reg. datum: 26 oktober 2003

quote:
Brantje schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:22:
HD afspelen is mogelijk 8)7 , alleen is Xbox net niet sterk genoeg om m vloeiend af te spelen.
Mogelijk in de toekomst komt er nieuwe xbmc-lijn, 1 van vage geruchten is dat ze onder linux gaat draaien, misschien met die linux wel te mogelijk HD laten afspelen.
Maar zet er gewoon koeieletters op de bord in je achterhoofd: XBOX kan niet HD vloeiend afspelen, magere cpu.

1976 Kever 1300

quote:
Kom op...een beetje uitzoekwerk (2 pagina's in dit topic lezen) en je weet precies dat dat niet mogelijk is, en ook nooit mogelijk zal worden. |:(

Fruitschaal: Banaan & Appel & Aardbei & Mandarijn & Xbox & Xbox360

Ja Ja...

best een interessant project voor mac gebruikers. Als de video goed speelbaar word; dan ook interessant voor hd content.

Canon 5DMKII + een berg lenzen. richardbakker.com

snelst haas op deze aardekloot
Reg. datum: 26 oktober 2003

ik moest net andere xbox frisse installatie geven, Heb slayers 2.7
Enige stomme vraag: hoe krijg je voor elkaar als je bevesting op OK druk met afstandbediending?
Mijn controllers kabels zijn kapotgebeten door mijn lieve konijntje 8)7
Anders straks bij lokale boer controller halen.

Arwen / Kayne

quote:
Zandhaas schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:49:
[...]

HD afspelen is mogelijk 8)7 , alleen is Xbox net niet sterk genoeg om m vloeiend af te spelen.
Mogelijk in de toekomst komt er nieuwe xbmc-lijn, 1 van vage geruchten is dat ze onder linux gaat draaien, misschien met die linux wel te mogelijk HD laten afspelen.
Maar zet er gewoon koeieletters op de bord in je achterhoofd: XBOX kan niet HD vloeiend afspelen, magere cpu.
Er komt niet mogelijk in de toekomst een nieuwe "xbmc-lijn", die komt er zeker.
En die heeft niks meer te maken met de xbox. Of toch niet in die zin dat je dan plots wel HD zal kunnen afspelen, daarvoor is de xbox gewoon niet snel genoeg.

Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

Reg. datum: 06 september 2001

quote:
Amp. schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:59:
[...]

Oh oke, bedankt voor de info.

En over die TV..
http://www.consumer.phili...MER/Flat-TV+42PFL9632D-10
Maar hij staat nu naast mijn oude JVC breedbeeld (niet lcd :9) en dan vind ik het toch een best geil ding!
Totdat je een Plasma TV van Panasonic of Pioneer hebt gezien _/-\o_

quote:
berties schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:34:
Welke foutmelding krijg je (foutcode links of rechtsboven in beeld) en wat bedoel je precies met "niets werkt"...
http://pictures.xbox-scene.com/xbox360/bsod/xbox360_bsod_02.jpg

Ik krijg zoiets (dit plaatje is van de 360, kon geen normale xbox screenshot vinden). Hij doet niets als in dat hij niet vanaf de CD/DVD boot, maar de het xbox opstartscherm, even de cd leest, en het plaatje van net laat zien. Bel customer support blablabla.

Orbital speed: 24.077 km/s
Reg. datum: 04 september 2007

Die foutcode heeft een nummer van 1 t/m 21 ofzo. als je xbox gesoftmod is heb je een backup van je xbox-harddisk nodig om m weer te repareren als de bootdisks niet werken. Daar zijn programmaatjes voor, informatie daarover kan je vinden op xbox-scene, en dan zoeken op tutorials. Toen ik dit voor het eerst had ben ik meer dan een dag bezig geweest om alles weer ok te krijgen, maar ik had dus al wel een backup op mijn pc staan...

Ik heb het overigens na de tip van Fire69 te hebben gevolgd nog steeds niet voor elkaar om een andere dvd-player in xbmc te selecteren. Ik heb bij videoinstellingen naar verschillende xbe's (msdash, dvdx) laten verwijzen maar altijd blijft de default mplayer opstarten, ook al kies ik bij het opstarten van de video expliciet voor de dvdplayer. Iemand nog ideeen?
Reg. datum: 14 april 2004

Hoe belangrijk is het installeren van een grotere harde schijf, als je xmbc gebruikt? Als je de content gaat streamen heb je een grotere harde schijf toch niet nodig?

quote:
Mar2zz schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:25:
Die foutcode heeft een nummer van 1 t/m 21 ofzo. als je xbox gesoftmod is heb je een backup van je xbox-harddisk nodig om m weer te repareren als de bootdisks niet werken. Daar zijn programmaatjes voor, informatie daarover kan je vinden op xbox-scene, en dan zoeken op tutorials. Toen ik dit voor het eerst had ben ik meer dan een dag bezig geweest om alles weer ok te krijgen, maar ik had dus al wel een backup op mijn pc staan...
Ok bedankt man, helaas geen backup O-) van mijn hd. Ik weet iig in welke hoek ik moet zoeken om het weer aan de praat te krijgen. Klopt het dat de xbox de ftp boot cd/dvd niet pakt omdat hij gesoftmod is?

No nuts.. no glory...
Reg. datum: 29 september 2003

quote:
Westmania schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:28:
Hoe belangrijk is het installeren van een grotere harde schijf, als je xmbc gebruikt? Als je de content gaat streamen heb je een grotere harde schijf toch niet nodig?
Ik heb zelf ook gewoon de standaard harde schijf in m'n xbox zitten en stream alles via het netwerk. Werkt perfect. Nadeel is wel dat je pc altijd aan moet staan (of aan moet zetten als je wilt gaan streamen :+ )

Inside everyone there's a nut

Reg. datum: 24 april 2002

quote:
Check Nieuwe stille HTPC die op de toekomst is voorbereid eens en lees dat je met de huidige snelle dualcore CPUs al moeite hebt om HD content af te spelen. Bedenk dan dat een XboX een Celeron 733 Mhz cpu aan boord heeft en trek je conclusie.....
quote:
PeaNutsss schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:39:
[...]

Ik heb zelf ook gewoon de standaard harde schijf in m'n xbox zitten en stream alles via het netwerk. Werkt perfect. Nadeel is wel dat je pc altijd aan moet staan (of aan moet zetten als je wilt gaan streamen :+ )
Er bestaat een WOL script (en ook een shutdown script) voor XBMC zodat je je PC vanuit XBMC aan kan zetten en uit kan zetten. Zo gebruik ik het altijd.

Heb een PC in de meterkast hangen en een xbox met XBMC in de woonkamer/slaapkamer/gamehoek op zolder staan. Vanaf elke lokatie kan ik mijn PC in de meterkast aan en/of uit zetten en content streamen naar mijn verschillende xboxen. Werkt ideaal.

@ westmania hieronder: streamen werkt met dvd isos, img en video_TS bestanden. Bekabeld is aan te raden, draadloos wil nog wel eens lastig worden met DVDs vanwege de hoge bitrate.

Maar die info had je natuurlijk al lang gelezen in een identieke vraag een paar pagina's terug ;)

Schweino wijzigde dit bericht 17-01-2008 11:01 (53%)

Reg. datum: 14 april 2004

quote:
PeaNutsss schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:39:
[...]

Mooi! En dat werkt ook met dvd's die op de hd van je pc zitten? Stream je wireless of met kabels?

beter poesjes dan katers
Reg. datum: 11 februari 2003

quote:
Nowald schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:33:
[...]

Ok bedankt man, helaas geen backup O-) van mijn hd. Ik weet iig in welke hoek ik moet zoeken om het weer aan de praat te krijgen. Klopt het dat de xbox de ftp boot cd/dvd niet pakt omdat hij gesoftmod is?
hoeft niet perse....ik heb ook een softmod en heb ook een foutcode 21 gehad. gelukkig kon ik met de boot dvd wel starten. en daardoor FTP'en.

Trust me, I know what I'm doing

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 103 104 105 106 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: