Reg. datum: 22 februari 2005
Nog even een vraagje over de xtv-clearity skin, ik heb me er nu wat meer in verdiept en begin de xml's steeds meer te begrijpen. Wil nu bij de movieinfo nog het een en ander aanpassen omdat het door veranderingen in imdb niet allemaal meer past in het vak. In welke xml moet ik dit veranderen?
thanks...
Reg. datum: 27 juli 2005
De Dumpert is natuurlijk onmisbaar voor ons cultureel erfgoed!
Mijn verzoek/vraag is of je ook regionale zenders kunt programmeren, in mijn geval tv-oost. Dat zou echt super zijn! Ik heb zelf geen verstand van scripts, dus daarom leg ik de vraag maar hier neer.
Ga zo door!
P.S. DIt linkje :• Website GroteBozeWolf founder van XBMC Online TV klopt niet helemaal, er staat een ) te veel achter. Hij werkt dus niet goed.
Miek wijzigde dit bericht 11-01-2008 22:36 (19%)
Reg. datum: 31 juli 2007
http://www.xboxmediacenter.com/wiki/Window_IDsquote:sjobbels schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 22:17:
@xsillian
Nog even een vraagje over de xtv-clearity skin, ik heb me er nu wat meer in verdiept en begin de xml's steeds meer te begrijpen. Wil nu bij de movieinfo nog het een en ander aanpassen omdat het door veranderingen in imdb niet allemaal meer past in het vak. In welke xml moet ik dit veranderen?
thanks...
movieinformation WINDOW_VIDEO_INFO 12003 2003 DialogVideoInfo.xml
Reg. datum: 10 oktober 2007
Juust um, bedankt voor het neerzettenquote:Mantis schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 20:46:
[...]
http://www.xboxmediacenter.com/wiki/Window_IDs
Ik heb de lijst gemaakt op mijn pc en overgezet in de map mp3 op mijn xbox.
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
Zet jezelf op de kaart met TweakerMaps
Reg. datum: 09 januari 2000
Ik heb alleen last van een soort schaduw in xbmc zelf. Zie onderstaande plaatjes.

Is dit normaal? Zo nee komt dit door de kwaliteit van de kabel of een instelling?
Dus...
Reg. datum: 02 november 2007
Reg. datum: 24 augustus 2007
Apple movie trailers werkt prima, maar als ik Youtube wil gebruiken, dan laad hij wel de lijsten, maar als ik op A druk om een filmpje te starten, gebeurt er niets.
Is dit een bekend probleem? Hoe los ik het op dan
Heel tof spul die media center, na 6 jaar een xbox te hebben, verbaas ik me dat ik dit niet eerder heb genomen
Gewoon in XBMC naar Programs, Add Source doen, je folder waar je games in staan toevoegen en je krijgt een mooi lijstje van je games. Kan je ook nog een hoop opties instellen voor je games wat met Evox niet kan volgens mij. Bvb auto-switchen ntsc/pal, flicker-filter, wel/geen PAL60....
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
oke, thanksquote:Fire69 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 18:54:
Evox? Waarom zou je dat nog willen gebruiken?
Gewoon in XBMC naar Programs, Add Source doen, je folder waar je games in staan toevoegen en je krijgt een mooi lijstje van je games. Kan je ook nog een hoop opties instellen voor je games wat met Evox niet kan volgens mij. Bvb auto-switchen ntsc/pal, flicker-filter, wel/geen PAL60....
Weet je misschien hoe ik Youtube kan laten werken?
Thanks!
Gr. Amp.
Probeer eens om in je settings de render mode van high quality pixel shader af te halen, en hem op hardware overlays te zetten.quote:Amp. schreef op zondag 13 januari 2008 @ 20:19:
[...]
oke, thanksEvoX heb ik altijd gehad, heb xecuter modchip erin, en 6 jaar terug was ik 11 ofzo, dus toen heeft iemand het voormij geinstalleerd
![]()
Weet je misschien hoe ik Youtube kan laten werken?
Thanks!
Gr. Amp.
hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Heeft het nut om te updaten, of zal dat ook niet helpen om de film vloeiend af te spelen?
Het wil niet batenquote:MaCe1337 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 20:23:
[...]
Probeer eens om in je settings de render mode van high quality pixel shader af te halen, en hem op hardware overlays te zetten.
Voor de duidelijkheid: ik druk op het desbetreffende filmpje, dan gaat hij vervolgens naar 'Getting Session ID' en dan gaat dat weg, en zit je weer op het youtube menu.
Alleen dan kan je niets meer behalve dingen selecteren (waar je niets verder mee kan)
Nog iets anders, als ik naar Video ga, dan zie ik niet het filmpje wat in F:/Video/ staat (betreft Heroes) hoe zorg ik dat hij die wel pakt
Kijk eens in de sources.xml wat er bij Video staat.
pfft, de map heette Video en in de sources stond Videosquote:Fire69 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 21:41:
Staat F:/Video wel effectief gedefinieerd in de source?
Kijk eens in de sources.xml wat er bij Video staat.
Bedankt!
Nu youtube werkent krijgen en dan is mijn dag geslaagt
Ik heb de zelfde kabel en het valt me op dat ik het beeld op 720p ook niet denderend vind.quote:Xe0n schreef op zondag 13 januari 2008 @ 17:14:
Mijn xbox is door middel van deze Konig kabel op de component aansluitingen van mijn Samsung televisie aangesloten. De xbox staat dus ingesteld op ntsc / 720p en alles werkt in principe.
Ik heb alleen last van een soort schaduw in xbmc zelf. Zie onderstaande plaatjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dit normaal? Zo nee komt dit door de kwaliteit van de kabel of een instelling?
Ik heb niet gemerkt of ik een schaduw heb (zal vanavond beter kijken)in het menu.
Als ik op 1080i instel dan ziet het er wel erg strak uit.
Wel vind ik dat bv ondertiteling van DVD's zo grof zijn. Net alsof het letter type ten eerste bold is en ten tweede te groot. (voilgens mij kun je in XBMC alleen lettertype geven voor ondertiteling in Divx/avi, SRT's dus. Klopt dit? )
seninha wijzigde dit bericht 14-01-2008 08:20 (5%)
Intel Duo 2 Core E8400,Asus P5N32-e SLi,2x 1GB G-skill DDR800,2x XFX 9600GT Alpha Dog Edition 512mb,2x 250GB SATA II HD,Vista Home Premium,Apple Cinema 20"
Als je de resolutie waarmee de dvd wordt afgespeeld aanpast (upscaled dus), moeten de subs ook aangepast worden. Aangezien in die letters al niet echt veel detail zit, moet je er dus ook geen wonderen van verwachten.
Het is ook per dvd verschillend heb ik al gemerkt, het hangt er vanaf wel lettertype ze gebruiken en zo.
Reg. datum: 22 februari 2005
Thanks!!quote:Mantis schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 20:46:
[...]
http://www.xboxmediacenter.com/wiki/Window_IDs