Gathering of Tweakers

Quicksearch
Hoi Koeien,

om maar meteen met de deur in huis te vallen: we gaan een avond bowlen+steak eten. Zaterdag 9 februari gaat dit plaatsvinden in Apeldoorn. We gaan bowlen van 17:00-19:00 bij Alambic bowling, waarna we gaan eten bij Farmer's Steakhouse.

Wie hebben er allemaal zin om mee te gaan?
We willen te voren bespreken bij de bowlingbaan en bij het restaurant, dus 26 januari willen we weten wie er definitief mee gaan. Omdat we zeker willen zijn dat aangemelde mensen ook daadwerkelijk komen, vragen we iedereen 10 euro over te maken op de DPC-rekening (zie hier onder). Dit om te voorkomen dat de mensen die er wel zijn een fors hogere rekening krijgen omdat er allerlei mensen toch niet komen opdagen. Je aanmelding telt dus alleen mee als we je geld hebben ontvangen. Van deze tientjes betalen we de baanhuur (en eventueel een eerste drankje als we wat overhouden).

De baanhuur is 21,- per uur (dus 42,- per baan) en er kunnen max. 6 mensen spelen per baan.
De drankjes tijdens het bowlen moet je zelf afrekenen en ook het restaurant betalen we na afloop met z'n allen. Zorg dus dat je genoeg cash bij je hebt!

In ieder geval zijn van de partij:
- Pim.
- iisschots
- Grandmasg
- NightBird

Het geld moet worden overgemaakt op de DPC-rekening: 14.55.32.801 t.n.v. R. Nachtegaal te Utrecht.
Tot de negende! Komt allen! :)

Goedkoop tanken in jouw omgeving
Kentekencheck - Zoek je kenteken
LeadingCourses.com - Alle golfbanen van Europa

* iisschots heeft er zin in :)

www.dutchpowercows.org | Member of TeamBVD

* SandStar denkt dat ie ook wel van de partij is :)

In the beginning, the Universe was created. This made a lot of people angry, and has been widely regarded as a bad idea.

Fear t3h bird3h ! >:)

Moet Soulmaster wel mee gaan, anders voel ik me een bedreigde Aap :P

Nuttige site met onzin? | Op zoek naar servies? | Bezig met wifi routertjes hacken enzo? #wireless @ IRC

Acties: [view][quote]

Door: Pim. Moderator DPC/NOS
Yup, ik was al genoemd :w

Pim. wijzigde dit bericht 09-01-2008 05:12 (4%)

Wij wel Unix :P | Niet met me eens ? DM ME

Hoe meer koeien je opeet, hoe minder er kunnen grazen natuurlijk. Eet meer varken! :+

Specs | Rock | Vids | Autobahnrichtgeschwindigkeitsverordnung!

Fear t3h bird3h ! >:)

:o * Aapje installeert een nieuwe koe bij HlpDsk op de pc

Nuttige site met onzin? | Op zoek naar servies? | Bezig met wifi routertjes hacken enzo? #wireless @ IRC

* Grandmasg ziet zichzelf ook staan :)

I know a lot, but not everything! Hobby systeem

* djklungel is helaas weer sjaak-afhaak. Heb dan een feestje in Groningen (zou het komen doordat Pim weg is dat er een feestje is ;))

Join ..:: DPC~Team~Switch ::..
~ Het switchersleven!!
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the strategical flushers!

XB360: OctagonQontrol

Jemig; Apeldoorn of all places...

Ondanks dat ik niet heel erg aktief ben voor DPC behalve dan stug doorkauwen met Seti, zal ik er even over nadenken of ik van de partij gaan zijn.
Als de agenda het toelaat ben ik er bij. Lijkt me erg leuk zou voor mij mijn eerste DPC meet zijn.

Verdulleme, ik heb dan een feestje in Utreg

Beter 1 koei in de melkput, dan 10 paarden in een onderlopende kwelder. Negers Main Proxy OGR Stats

Door: Pim. Moderator DPC/NOS
quote:
Reneger schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:28:
Verdulleme, ik heb dan een feestje in Utreg
nu dus niet meer :+

Wij wel Unix :P | Niet met me eens ? DM ME

Parse parsed te veel

Waarschijnlijk is /ik ook van de partij.

Op zoek naar woonruimte in/omgeving Schiedam

eerst pissen, dan stats!

* Kuuke gaat er even over nadenken.....
[TeamBVD] [Floppus&BredeP]

* Brede P zal er ook eens even over na gaan denken...
Zal zeker weer een zaterdag zijn denk ik zo?
Moet ik even kijken of ik vrij kan krijgen, of in Apeldoorn kan werken, dan kan ik wel van de partij zijn wellicht.
Ik laat nog ff van me horen...

offtopic:
Dsmarty, sinds wanneer heb jij een nieuw icon?
* Robinski kan ook niet van de partij zijn
quote:
Iets met gratis drank enzo :+

Beter 1 koei in de melkput, dan 10 paarden in een onderlopende kwelder. Negers Main Proxy OGR Stats

Ik moet de 9e al met al mijn collega's uit eten, da's jammer.
Leuk initiatief, helaas is Apeldoorn me net ff te ver.

Seventeen or Bust stats: http://sob.qik.nl Seventeen or Bust stampede stats: http://sob.qik.nl/stampede.php

Door: Floppus Frontpage Admin / Moderator PW
* Floppus zal eens even de agenda bekijken die aankomende week wat duidelijker zal zijn... De andere optie is dat ik in Dubai zit - dan moeten jullie daar maar komen bowlen :P

Variable Data Printing - Godt helps people who help themselves.

XB360: OctagonQontrol

quote:
Floppus schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 18:52:
* Floppus zal eens even de agenda bekijken die aankomende week wat duidelijker zal zijn... De andere optie is dat ik in Dubai zit - dan moeten jullie daar maar komen bowlen :P
Met al dat zand wordt het dan jeu-le-bowlen... 8)7
Ik zal ook eens kijken of ik dan wat tijd heb :D

Bouw mee aan TCF-city.
____________-=Team ColdFusion=-___________
#1 F@H - #2 DPAD - #2 OGR25 - #3 R@H - #6 RC5

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws