Meerdere hier last van? Misschien is het wel mogelijk dat het kanaal een andere frequentie gekregen heeft?
Heb een Sony 40D3500 trouwens.
kaos- wijzigde dit bericht 18-07-2008 08:39 (7%)
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » [LCD TV] Sony W3000 / X3000 / X3500 DVB-C Tuner Problemen
Pagina's: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]kaos- wijzigde dit bericht 18-07-2008 08:39 (7%)
kijk, zoiets dacht ik dus al.quote:Calvin_Hobbes schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:02:
Naar ik begreep is RTL8 inderdaad in enkele gebieden van frequentie verhuist.
dat laatste...... Ziggo stuurt geen soort van TOC mee voor deze TV's....quote:kaos- schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:31:
[...]
kijk, zoiets dacht ik dus al.
is het nu mogelijk dat ik alleen rtl8 eventjes van frequentie verander of moet ik nu weer compleet alles gaan zoeken ?
Technisch zit dat wat anders in elkaar wat ik volgens mij ook al eerder in dit topic of het Sony topic heb getracht uit te leggen. DVB heeft standaard geen specificatie voor kanaalnummering en de gekozen methode door Ziggo wordt niet ondersteund/herkend door Sony. Andere merken TV's zoals Loewe en ook bepaalde buitenlandse modellen van Philips herkennen wel het kanaalnummeringssysteem van Ziggo en gebruiken dat voor de initiele sortering.quote:TF schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 20:37:
dat laatste...... Ziggo stuurt geen soort van TOC mee voor deze TV's....
Hans Flick wijzigde dit bericht 20-07-2008 10:33 (40%)
Bekend probleem in de 4000 serie. Zie het topic: Sony Bravia 40W4000 probleem: alle dig zenders ineens wegquote:Hans Flick schreef op zondag 20 juli 2008 @ 09:54:
Sony 32E4000 met Alphacryptcard.
Vanmorgen (20 juli) bleken alle zenders verdwenen, moest een geheel nieuw scan doen (en sorteren) om ze allemaal weer terug te krijgen.
Ziggo (ex Casema) postcode 2352 (Leiderdorp)
Pixal wijzigde dit bericht 21-07-2008 20:42 (24%)
Ja hoor. Je kunt gewoon zo'n startpakket kopen zonder decoder.quote:Pixal schreef op maandag 21 juli 2008 @ 20:41:
Lastig aan een alphacrypt te komen tegenwoordig
Mediamarkt - uitverkocht, verwacht over 1 week
Saturn - uitverkocht, verwacht over 4 weken
De block - nee die moet je op internet kopen, winkels mogen ze niet verkopen
It's - ik kan ze eventueel bestellen maar via internet gaat sneller
Ben alleen even de BCC vergeten.
en ook irritant is dat wanneer je om ziggo digitale televisie vraagt krijg je meteen, wilt u de standaard of de HD versie? Ik wil helemaal geen decoderkan je die abo's eigenlijk wel zonder decoder krijgen?
Wii friend code: 6460 7247 0127 7819
OK, dan is nog de vraag hoeveel een extra smartcard in je huis gaat kosten....alles heb ik al..decoder etc...alleen een kaartje, en daar wil ik hetzelfde op zien als op me hoofdkaart...geprobeerd deze vraag aan ziggo te stellen, maar de mensen daar weten het absoluut niet..ik kreeg drie verschillende antwoorden:quote:Blindfold schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:52:
[...]
Ja hoor. Je kunt gewoon zo'n startpakket kopen zonder decoder.
Ik heb 4 smartcards en tot op heden wordt er niets extra's in rekening gebracht. Bij Multikabel kostte het 50 eurocent per maand per kaart. Ik verwacht dus nog wel iets van een naheffing. Aan de andere kant: die smartcards worden keurig gespecificeerd op de factuur tegen een tarief van E 0,00.quote:avdflier schreef op maandag 28 juli 2008 @ 12:40:
[...]
OK, dan is nog de vraag hoeveel een extra smartcard in je huis gaat kosten....alles heb ik al..decoder etc...alleen een kaartje, en daar wil ik hetzelfde op zien als op me hoofdkaart...geprobeerd deze vraag aan ziggo te stellen, maar de mensen daar weten het absoluut niet..ik kreeg drie verschillende antwoorden:
1) u betaald voor de extra kaart niets, maar op die kaart krijg je dan alleen het standaard pakket...voor meer zenders op die kaart moet je gewoon net zoveel betalen als op je hoofdkaart..zou behoorlijk prijzig worden.
2) u betaald 50 cent per maand voor de extra kaart, dezelfde zenders krijg je dan door.
3) u betaald alles per kaart...dus ook het standaard abo...tjah...lijkt me een behoorlijk kansloos antwoord...zou betekenen dat je per kaart het totale abo moet betalen....
waarschijnlijk weten mensen het hier beter dan bij ziggo...
Jep er zijn tegenwoordig 3 soorten decoders, sdtv hdtv en video on demand (Cisco).quote:jaru schreef op woensdag 03 september 2008 @ 23:01:
klopt het dat er 2 soorten decoders zijn, één voor sdtv kwaliteit (met scartaansluitngen) van ca 100 euro en één voor hdtv kwaliteit (met hdmi aansluiting) van ruim 200 euro?
Als ik een camkaart aanschaf voor mijn sony 40w4000 tv kan ik dan wel bepaalde uitzendingen in hdtv kwaliteit zien?
ziggo zou op termijn de camkaarten gaan ondersteunen op de ci+ (common interface), heeft de 40w4000 ook een ci+ of ci en wat is het verschil?
Als de camkaart niet ondersteund wordt kun je de kaart eventueel weer laten opgraden als je hem in een gewone decoder stopt ?
Voor mij allemaal vragen, wie kan mij aan antwoorden helpen?
Asus P5B Deluxe E6600@3.25GHz 4Gb Ram 1Tb HDD Geforce 7600GT
Als het werkt zou ik het lekker zo laten. Het upgraden schijnt nog al lastig te zijn op bepaalde hardware. Ik heb een oude Toshiba Satellite Pro 420 en daar gaat het prima op, als je iemand kent met een satelliet tuner met cam slots kan je ook updaten via de de satelliet.quote:Coolsnarf schreef op donderdag 04 september 2008 @ 09:06:
ik heb de alphacrypt met versie 3.09. Deze werkt gewoon op mijn w3000, maar zitten er in de nieuwe versies veranderingen die het interessant maken om te upgraden (zelfs al zit er een risico aan dat het dan niet meer werkt)?
of kan ik maar beter het zo laten als het is?
Asus P5B Deluxe E6600@3.25GHz 4Gb Ram 1Tb HDD Geforce 7600GT
Met de laatste vraag bedoelde ik eigenlijk: De tv signalen worden gecodeerd (versleuteld) door ziggo en de smartcard is toch de sleutel voor het decoderen van de signalen en als er een andere manier van versleuteling wordt toegepast door ziggo dan moet de smartcard toch weten hoe het gedecodeerd moet worden. (een decoder is toch alleen maar een stuk hardware?)quote:gjs schreef op woensdag 03 september 2008 @ 23:14:
[...]
Jep er zijn tegenwoordig 3 soorten decoders, sdtv hdtv en video on demand (Cisco).
Met de Alphacrypt Classis cam kan je zowel sd als hd ontvangen, echter heeft Ziggo onlangs al eens bewezen dat ze eenvoudig een signaal (Eurosport HD) kunnen uitzenden dat niet werkt op de Alpacrypt/Sony combi (heeft een paar dagen geduurd).
De 40W4000 heeft CI+, maar volgens mij bestaan daar de cams nog niet eens voor, op het moment is de Alphacrypt de enige werkende optie.
De laatste vraag begrijp ik niet helemaal, maar de smartcard werkt in alle supported decoders / Alphacrypt oplossingen en kan je zo van het ene naar het andere apparaat verhuizen.
het upgraden opzich gaat wel lukken, alleen het gevaar dat daarna de cam niet meer werkt op de tv!quote:gjs schreef op donderdag 04 september 2008 @ 10:34:
[...]
Als het werkt zou ik het lekker zo laten. Het upgraden schijnt nog al lastig te zijn op bepaalde hardware. Ik heb een oude Toshiba Satellite Pro 420 en daar gaat het prima op, als je iemand kent met een satelliet tuner met cam slots kan je ook updaten via de de satelliet.
Nergens lees iets waar ik uit op kan maken die Sony (al) een CI+ slot heeft?.quote:gjs schreef op woensdag 03 september 2008 @ 23:14:
De 40W4000 heeft CI+, maar volgens mij bestaan daar de cams nog niet eens voor, op het moment is de Alphacrypt de enige werkende optie.
Sony TRV120-D8 DV, 3x PVR-150MCE, Humax IR-Fox-C, 2x Siemens M750 PVR, TechnoTrend CT-3650CI/C-1501
Ik had met versie 3.09 icm de D3000 soms problemen met haperingen tijdens het zappen. Dit was verholpen met een update naar 3.12. Ik heb niet de indruk dat de versies na 3.12 (nu dus 3.16) verdere verbeteringen bevatten, meer bugfixes voor bugs die niet relevant zijn voor het gebruik van de Alphacrypt in de Sony Bravia's bij de Nederlandse kabelaars...quote:Coolsnarf schreef op donderdag 04 september 2008 @ 09:06:
ik heb de alphacrypt met versie 3.09. Deze werkt gewoon op mijn w3000, maar zitten er in de nieuwe versies veranderingen die het interessant maken om te upgraden (zelfs al zit er een risico aan dat het dan niet meer werkt)?
of kan ik maar beter het zo laten als het is?
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » [LCD TV] Sony W3000 / X3000 / X3500 DVB-C Tuner Problemen
Pagina's: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus