Hoofdcategorieën
Topicacties

Het kleine-mismoderatietopic deel V

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 04 mei 2007

RedSoniq in 'nieuws: Ook NEC presenteert panoramisch gamescherm'
Ik vindt dit nou niet echt persoonlijk een +1, dit licht namelijk al een beetje voor de hand.

_Moe_ in 'nieuws: Ook NEC presenteert panoramisch gamescherm'
Deze vindt ik best wel overbodig, -1 of een onschuldige 0?

SlasZ in 'nieuws: Ook NEC presenteert panoramisch gamescherm'
Een reactie op laag niveau, -1 imo.

GENETX in 'nieuws: Asus toont G70 sli-gamelaptop '
Niet echt een +1 of zie ik dat nu fout?

Dutchy_ in 'nieuws: Asus toont G70 sli-gamelaptop '
Nog zo'n reactie op fok niveau, -1.

vampire
Reg. datum: 01 april 2005

quote:
SniperFox schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:56:
RedSoniq in 'nieuws: Ook NEC presenteert panoramisch gamescherm'
Ik vindt dit nou niet echt persoonlijk een +1, dit licht namelijk al een beetje voor de hand.
eens
quote:
_Moe_ in 'nieuws: Ook NEC presenteert panoramisch gamescherm'
Deze vindt ik best wel overbodig, -1 of een onschuldige 0?
onschuldige 0 imho. Mits het niet zijn eerste reactie daar is. Het klinkt alsof een eerdere post van hem "ontkracht" was en hij meld dat dat wel zo is. (zal zo de draad even lezen)
quote:
eens
quote:
GENETX in 'nieuws: Asus toont G70 sli-gamelaptop '
Niet echt een +1 of zie ik dat nu fout?
0 gegeven
quote:
Dutchy_ in 'nieuws: Asus toont G70 sli-gamelaptop '
Nog zo'n reactie op fok niveau, -1.
naja, de toon is nogal slecht, maar hij heeft wel een punt. Mijn laptop wil je ook niet als laptop gebruiken :p
Reg. datum: 04 mei 2007

quote:
arne schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:13:

[...]

onschuldige 0 imho. Mits het niet zijn eerste reactie daar is. Het klinkt alsof een eerdere post van hem "ontkracht" was en hij meld dat dat wel zo is. (zal zo de draad even lezen)
Ik heb hem ook maar een 0 gegeven, het is wel een kleine dubbelpost maar ook niet trollerig.
quote:
[...]

naja, de toon is nogal slecht, maar hij heeft wel een punt. Mijn laptop wil je ook niet als laptop gebruiken :p
Als hij dat "teringheet" eruit had gelaten had hij van mij een 0 gekregen, maar zulke taal in een reactie verwerken vindt ik persoonlijk niet echt netjes voor op de frontpage.

vampire

Nee, taalkundig is het geen voorbeeld van wat je op de FP wil hebben inderdaad. Misschien voorlopig toch maar -1 geven in de hoop dat hij ff komt klagen en zijn reactie wijzigd ofzo....

edit: even zijn profiel doorgekeken, zijn overige posts zijn meestal wel netjes van taal, maar ontbreekt het punt vaak. interessante ontwikkeling :p

arne wijzigde dit bericht 10-01-2008 12:22 (29%)

Acties: [view]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

trixx in 'nieuws: Darth Vader en Yoda maken opwachting in Soul Calibur 4'
Imo is dit geen -1 waard. Onschuldige 0.

Pietervs in 'nieuws: Darth Vader en Yoda maken opwachting in Soul Calibur 4'
Stukje onzin-offtopic, en iets wat al eerder gepost is. Genoeg voor -1?

RoD wijzigde dit bericht 10-01-2008 13:40 (35%)

Door: Cloud
Moderator TMF / FPM Coördinator
How can I be of service?
Reg. datum: 01 november 2001

"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)

Mmmmike the TV
Reg. datum: 14 mei 2004

Niemand met mij eens? ;) (zie eerdere post)

Fok een postduif en werp hem richting mij wanneer je me nodig hebt of gebruik Direct Message :)

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

quote:
Inderdaad geen -1 maar een normale 0. Fixed en de post staat nu ook op 0 netto.

Geen schaap.

How can I be of service?

quote:
Kixtart schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:16:
edit: over die 1e ben ik nog het twijfelen. Zonder onderbouwing zeggen dat de enige reden voor de nieuwe stijl de reclame is, is ook onzin. Convince me voor de -1's ;)
De eerste twee heb ik een -1 gegeven. De eerste is inderdaad gewoon niet onderbouwd. De tweede vertelt dat het heus wel mogelijk is op andere manieren advertenties weg te halen, wat zeker niet gewenst is.

De derde en vierde reacties hebben een 0 gekregen. Die vind ik onschuldig :)

"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)

vampire

Onderbouwing genoeg onder zijn linkje. Wat dit echter met het onderhoud van het forum te maken heeft? Ik heb hem voorlopig nog maar niet gemodereerd. Ononderbouwd is het in ieder geval niet imho, offtopic misschien, bedoelt om irritatie uit te lokken waarschijnlijk wel. Maar wanneer hij het over een ander bedrijf als tweakers.net zou hebben gehad, zou het dan een -1 zijn geweest? Ik denk eigenlijk van niet.

How can I be of service?

Het gaat mij vooral om het stukje:
quote:
Enige reden waarom de layout van de frontpage veranderd was was om er meer reclame in te stoppen.
Niet onderbouwd, gewoon een flame. Ook al kan de rest van de reactie (vooral dat linkje) wel onderbouwd zijn, die bovenstaande opmerking doet het hem. De hele reactie is gewoon niet interessant op deze manier, maar sowieso al offtopic.
In totaal genoeg reden voor mij om deze reactie naar -1 te schoppen. :)

Reg. datum: 12 juni 1999

Wat te doen met deze reactie? Die laatste zin maakt het imho tot een flamebait... de rest van de reactie is overigens ook niet al te hoogstand.

wildhagen wijzigde dit bericht 10-01-2008 14:37 (16%)

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

Een discussie over de discussie die bovendien ononderbouwd en lichtelijk ranterig aandoet scoort al niet erg hoog. Tel daar de laatste zin bij op en dan heb je een -1, naar mijn mening.

How can I be of service?

quote:
wildhagen schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:35:
Wat te doen met deze reactie? Die laatste zin maakt het imho tot een flamebait... de rest van de reactie is overigens ook niet al te hoogstand.
Ongeacht de inhoud van de reactie, is dat een regelrechte -1 ja. Flamebaits horen niet thuis op T.net. Die plaatst ie maar bij geenstijl of fok ofzo.

ThunderEd!
Reg. datum: 29 januari 2006

Alea iacta est

How can I be of service?

Altijd weer hetzelfde gedoe rond nieuwsposts waarin het woord Microsoft wordt genoemd. Ben er even langs gegaan, veel -1's uitgedeeld weer. Nog niet alle (die gemeldt door RoD) staan op de juiste eindscore, er mogen dus nog wel wat mensen overheen :)

No! I'm not!
Reg. datum: 21 november 2004

Staan nu wel allemaal op -1. Wat te denken van de volgende:
t-h in 'nieuws: Negroponte: XO-laptop krijgt dualboot Windows XP-Linux'
Vooral de zinsnede: Linux is leuk, voor tweakers, geeks en nerds.
Komt op mij zeer trollerig over. Alsof mensen die Linux gebruiken een afwijking hebben. -1 IMO.
En dan heb ik het nog niet eens over de onwaarheden die er weggeschreven worden.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Mooooh!
Reg. datum: 01 mei 2006

onwaarheden hebben we de 'react'-feature voor, en verder probeert hij het wel te onderbouwen. Een +1 (voor degelijke post met onderbouwing) zal het niet worden, maar die 0 vind ik toch echt terecht. Hij laat ruimte om een (zinnige?) discusse op te starten, beargumenteert, en maakt helaas wat foutjes. Zet ze recht in een mooie reactie, en voila. In feite zet hij de deur open voor een mooie +1 reactiepost waarin iemand de fouten uit z'n betoog haalt.
* Freeze_XJ ziet dat het goed is

Hollandse Krachtvoerkoe || Gewoon een jonge zeur ;)

Reg. datum: 25 september 2004

Hoe kan iemand een +1 geven voor zowel deze als deze reactie. (er even van uit gaan dat het door dezelfde persoon is gedaan) Misschien een idee om de modrechten van deze persoon op inactief te zetten?

Voor de eerste twijfel ik nog tussen een -1 en een 0 en de tweede is volgens mij gewoon een -1, voegt helemaal niks toe en compleet oftoppic.

Edit:
De eerste heeft nu zelfs een +2 gekregen (de +1 is daar weg)

--Niels-- wijzigde dit bericht 10-01-2008 19:11 (6%)

No! I'm not!

Hier weer een die MS niet normaal kan schrijven:
darkraven1979 in 'nieuws: AT&T overweegt zijn netwerk te filteren tegen piraterij'
Graag meehelpen op -1 te zetten!
Deze heeft een leuk idee maar zijn einde vind ik toch wel naar de -1 neigen:
daanski82 in 'nieuws: AT&T overweegt zijn netwerk te filteren tegen piraterij'

k1n8fisher wijzigde dit bericht 10-01-2008 19:54 (22%)

Supra Addict

Ik heb het topic even doorgebladerd, en het is niet gebruikelijk om eigen reacties te posten, maar ik heb er net eentje gepost, en hij wordt totaal neergesabeld, en in mijn ogen totaal onterecht:
scorpie in 'nieuws: Eerste benchmarkresultaten Radeon HD 3670 verschenen'

Moet ik er soms expliciet bijzetten dat ik sarcastisch ben, of noemen jullie dit ook al een troll / flamebait? De user waar ik op reageer kon zoiets makkelijk zelf zoeken. Als hij z'n vraag op het forum had gesteld was het topic onherroepelijk gesloten, maar op de frontpage is het stellen van zoekvragen niet storend? Ik vind persoonlijk van wel, had de user 2 tellen op google / wikipedia gezocht, dan had hij mijn link ook gevonden. Hij weet immers al dat hij een overzichtstabelletje zoekt, omzetten naar het Engels, en voila. Ik breng het tenminste nog op een manier dat hij zelf kan bedenken dat hij fout zat, zonder dat ik hem uitscheld of wat ook.

Tevens post ik als enige reply'er notabene een antwoord op zijn vraag, een overzichtstabelletje :?

edit:
@hieronder (vond het geen extra post waard om hierover door te gaan):

offtopic:
Goed dat de goed bedoelde posts keihard omlaag gemod worden, hulde.

Ik zal nog eens wat bijdragen aan die frontpage. :/
Lijkt wel of alles wat er op de frontpage staat eerst 100x wordt opgeblazen alvorens wordt gemod. Dat is ook de reden dat ik het nooit fijn vind om op de frontpage te reageren omdat je posts toch vaak verkeerd geïnterpreteerd worden wanneer je niet je complete memory dump van je hersenen in je post stopt.

Zeer jammer weer dit, ik zal er voortaan lekker wegblijven.

scorpie wijzigde dit bericht 10-01-2008 20:57 (21%)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is UP!) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!

No! I'm not!

Het kan inderdaad sarcastisch bedoeld zijn maar het komt op mij in eerste instantie nogal denigrerend over. Ik proef er een beetje het: "wat ben je toch een lompe lul" gevoel achter. Daarom zullen anderen waarschijnlijk jouw reactie op -1 hebben gezet net als ik. Op zich heb je wel gelijk met je opmerkingen maar de toon van jouw reactie is wat blijft hangen en dat komt zeer negatief over.
Had je het anders verwoord dan had het een stuk kunnen schelen en misschien wel een +1 kunnen worden!

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

Ook op mij komt het over als " wat ben je toch een domme lul " en ik heb er dan ook een -1 voor uitgedeeld. Totaal geen constructieve post op deze manier maar 100% flamebait.

Geen schaap.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: