Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!
Het kleine-mismoderatietopic deel V
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicBewijsvoering is meer dan alleen een conclusie; het bevat ook een motivatie.
Reg. datum: 25 september 2004
De reactie er voor, die vind ik wat lastiger (woetski in 'reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie januari 2008'). Ik heb hem 0 gegeven, aangezien hij het op een nette manier zegt en hopelijk een aantal gebruikers tot goede inzichten zal brengen. Maar op zich is het natuurlijk wel ver off-topic.
Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream
Staat nu op +1. Verder geen enkel nieuw feit. 0 is eerder op zijn plek.
quote:En waarop is dit geinstalleerd?
Op een standaard MacBook.
Overigens ondersteund OS X gewoon standaard de wacom pen.
Megaflix wijzigde dit bericht 02-01-2008 16:54 (3%)
Tweak City - Megaflix zoekt PS3 en X360 games, contact
Reg. datum: 21 maart 2005
Deze reactie (niet de mijne!) kreeg een "-1 ongewenst". Ten onrechte. Het is misschien wel een 1e reactie maar geen fipo. De reactie was wel kort, maar krachtig en geen zinloze one-liner, en te lezen als terechte kritiek op zowel de bron (onderzoek) als tweakertopic. Mijn commentaar op deze reactie ondestreept mijn mening:
Volstrekt mee eens. Het is een idioot topic op de manier waarop het nu is samengevat.
Een niet-representatief onderzoekje in opdracht van een belanghebbende wordt door een suggestieve titel opeens gepromoveerd tot universele waarheid. Het onderzoek slaat bovendien nergens op: enerzijds blijkt het uiteindelijk te gaan om de internetconnectie naar een bibliotheek catalogus, anderzijds wordt er de flauwekul conclusie aan verbonden dat het om een sociaal gebeuren gaat. Deze twee sluiten elkaar uit, een catalogus is geen community.
Graag score normaliseren naar 0 zodat-ie te lezen is voor het gros van de bezoekers.
(NB op score klikken doet niks, op datumtijd van de reactie klikken geeft wel de directe link. Misschien Introductietekst updaten.)
Lijkt me niet echt een 0 waard, er zijn zelfs nog 2 mensen die daar +1 voor hebben gegeven...quote:Gebruik en installeer IE7
Workstation: Intel Q6600, 4GB, raptor 136GB, 8800GTS, Eizo 21" tft, Iiyama 19" crt, Ubuntu Hardy
Server: Intel Q6600, 4GB, 2.6TB, Debian Testing
Hifi/HT: B&W DM602s3, LCR60s3, DM603s1; Denon 2805; Sanyo Z5
+1 Meerwaarde 2
0 Neutraal 18
-1 Ongewenst 24
Gemiddeld -0,5
Was een typo in mijn post, moest 0 zijn...quote:Megaflix schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:03:
Die staat ook niet op +1 robbert?
Dat is al beterquote:Hij staat op -1 voorlopig
Workstation: Intel Q6600, 4GB, raptor 136GB, 8800GTS, Eizo 21" tft, Iiyama 19" crt, Ubuntu Hardy
Server: Intel Q6600, 4GB, 2.6TB, Debian Testing
Hifi/HT: B&W DM602s3, LCR60s3, DM603s1; Denon 2805; Sanyo Z5
Helaas, maar die hele discussie is volledig offtopic. Om die reden heb ik hem dan ook volledig op -1 gemod, op de reactie van aerosoul na, welke nog net voldoende ontopic is om door mij op 0 gemod te worden.quote:Kalief schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 19:46:
NitroX infinity in 'nieuws: Onderzoek: internet wakkert bibliotheekbezoek aan'
Deze reactie (niet de mijne!) kreeg een "-1 ongewenst". Ten onrechte. Het is misschien wel een 1e reactie maar geen fipo. De reactie was wel kort, maar krachtig en geen zinloze one-liner, en te lezen als terechte kritiek op zowel de bron (onderzoek) als tweakertopic. Mijn commentaar op deze reactie ondestreept mijn mening:
Volstrekt mee eens. Het is een idioot topic op de manier waarop het nu is samengevat.
Een niet-representatief onderzoekje in opdracht van een belanghebbende wordt door een suggestieve titel opeens gepromoveerd tot universele waarheid. Het onderzoek slaat bovendien nergens op: enerzijds blijkt het uiteindelijk te gaan om de internetconnectie naar een bibliotheek catalogus, anderzijds wordt er de flauwekul conclusie aan verbonden dat het om een sociaal gebeuren gaat. Deze twee sluiten elkaar uit, een catalogus is geen community.
Graag score normaliseren naar 0 zodat-ie te lezen is voor het gros van de bezoekers.
(NB op score klikken doet niks, op datumtijd van de reactie klikken geeft wel de directe link. Misschien Introductietekst updaten.)
Discussies over de nieuwswaarde van een item horen NIET op de frontpage thuis maar in Frontpage Algemeen.
Alle reacties niet inhoudelijk ingaan op het nieuwsitem horen hier op het forum thuis en wanneer ze dan toch op de frontpage staan horen dus op -1 gemod te worden.
RutgerM in 'nieuws: Laptopaccu's in vliegtuigen aan banden gelegd'
Ik vindt dit persoonlijk een -1, nogal flamerig.
Croga in 'nieuws: Amerikaans leger gaat meer Apples gebruiken'
Hoe is dit meerwaarde?
Janssen in 'meuk: Cube 2: Sauerbraten 2007_12_22'
Bart_NL in 'meuk: Cube 2: Sauerbraten 2007_12_22'
Vind niet echt dat deze drie meer waarde geven aan het nieuwsbericht...
Is het verder nog de bedoeling dat ze voor een andere game adverteren bij een software update?
TomWij wijzigde dit bericht 02-01-2008 21:26 (35%)
Lees jij signatures? Blijkbaar wel. :)
Vliegtuigen: Een zin kan nog in zo'n geval, maar niet drie. :-Squote:SniperFox schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 21:20:
Gelukkig nieuw jaar iedereen, ja ik ben laat.
Croga in 'nieuws: Amerikaans leger gaat meer Apples gebruiken'
Hoe is dit meerwaarde?Meer dan een 0 vindt ik het zelf niet waard.
Amerikaans: Ja, dit vind ik ook geen meerwaarde. Bovendien krijg ik er zelf minder dan vier...
*Sigh* Moet wat meer opletten, wat is het reglement voor dubbelposts?
Wat is het toch moeilijk elkaar te respecteren...quote:Megaflix schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 21:26:
stijnos1991 in 'nieuws: 802.11n-Chip Marvell zorgt voor wifi-snelheid van 450Mbps'
[...]
Z'n punt is duidelijk, maar 'O god krijgen we er weer zo 1...' is echt een flame.
TomWij wijzigde dit bericht 02-01-2008 21:28 (25%)
Lees jij signatures? Blijkbaar wel. :)
Z'n punt is duidelijk, maar 'O god krijgen we er weer zo 1...' is echt een flame.quote:O god krijgen we er weer zo 1...
Er is al bewezen dat het NIET schadelijk is buiten een straal van 2 meter rond een UMTS mast te staan.(zoek maar op tweakers, staat ergens een artikel over)
Let op: UMTS ZENDMAST! die produceert dus heel wat meer straling dan jouw Linksys routertje.
Paar van die 802.11n routertjes maken dus echt geen bal uit voor: "het menselijk lichaam"
Heb ze alle drie een 0 gemod, de eerste twee staan onderhand al op een 0.quote:TomWij schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 21:21:
Dopehead.NL in 'meuk: Cube 2: Sauerbraten 2007_12_22'
Janssen in 'meuk: Cube 2: Sauerbraten 2007_12_22'
Bart_NL in 'meuk: Cube 2: Sauerbraten 2007_12_22'
Vind niet echt dat deze drie meer waarde geven aan het nieuwsbericht...
Is het verder nog de bedoeling dat ze voor een andere game adverteren bij een software update?
telenut in 'meuk: Cube 2: Sauerbraten 2007_12_22'
Vindt deze ook echt geen meerwaarde waard, nulletje op zijn plek lijkt mij.
Deze hele thread heb ik maar naar -1 gemod, op een enkeling na. Het is gewoon té offtopic en zeer onwenselijk om dit op de FP te gaan bepraten. Helaas.quote:
Twijfel gevalletje, maar vanwege de toon, toch maar een -1 gegeven.quote:SniperFox schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 21:20:
Deze had ik al op 0 staan, maar dat mag nog steeds niet baten. Ik vind het ook geen bijzondere reactie.quote:Croga in 'nieuws: Amerikaans leger gaat meer Apples gebruiken'
Hoe is dit meerwaarde?Meer dan een 0 vindt ik het zelf niet waard.
Mwa. Bij meukposts ben ik altijd wat soepeler. Deze reactie biedt een andere vergelijkbare game aan die ook gratis is. Oké het gaat niet over de meukpost zelf, maar desalniettemin vind ik hem best interessant.quote:TomWij schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 21:21:
Dopehead.NL in 'meuk: Cube 2: Sauerbraten 2007_12_22'
Vind niet echt dat deze meer waarde geeft aan het nieuwsbericht...
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)
Reg. datum: 25 september 2004
Deze: woetski in 'reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie januari 2008'
en deze: Cubefanatic in 'reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie januari 2008'
Eigenlijk vind ik beide een 0 of beide een -1. Beide even nutteloos,nuttig,offopic, niet offtopic.
Veel verschil is er niet behalve dat een de regels nog eens geeft en de andere het liever anders heeft.
Direct Message is an easy way to come into contact with me :w
dit lijkt me geen meerwaarde hebben, gewoon een nulletje imo
wat ter sleepvaart vaart is schorriemorrie, maar Hollands Glorie, potverdorie. Bootjes waar ik op gevaren heb
Gaat offtopic over frontpage feedback.
Sir_Eleet in 'nieuws: Hitachi stapt uit de markt voor kleine harde schijven'
En deze reageert daar weer op met uitleg hoe je geneste reacties moet posten.
Beide horen natuurlijk niet thuis in de reacties op het artikel over harde schijven van Hitachi.
klaasbram in 'nieuws: Hitachi stapt uit de markt voor kleine harde schijven'
Reageert op reactie over spelfouten. Rest van de reacties van die thread staat al op -1, alleen deze op 0. Spelfouten zijn al verbeterd, dus dit is een overbodige reactie.
Lijkt mij een duidelijke -1.
AHBdV in 'nieuws: Asrock introduceert high-end P35-moederbord'
Deze eveneens. Leuke post, maar is een reactie op een volledige offtopic discussie, die eigenlijk geen discussie mag heten. Kan niks anders dan een -1 geven.
BruT@LysT in 'nieuws: Asrock introduceert high-end P35-moederbord'
Deze heeft imo geen meerwaarde. 0 lijkt me hoog genoeg.
dupondje in 'nieuws: Asrock introduceert high-end P35-moederbord'
Is al een aantal keren eerder gepost + op de man spelen. -1 lijkt me een terechte score.
choking_duck in 'nieuws: Asrock introduceert high-end P35-moederbord'
Hier twijfel ik over. Is het ontopic gedeelte hoog genoeg om het offtopic gedeelte te maskeren?
Hij doet allerlei beschuldigingen van corruptie zonder maar de geringste onderbouwing. Alsof iedere Nigeriaan loopt te scammen. Ja, en hier in Nederland lopen we ook allemaal in klompen en klederdracht en werken allemaal in de molens of in de kaas-makerij. O ja, en we snuiven allemaal drugs dat het een lieve lust is! Over vooroordelen gesproken... overduidelijke -1 imho.
wildhagen wijzigde dit bericht 03-01-2008 18:07 (7%)
Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Spamklachten indienen? SpamCop
Tekst is: "elite hoor". Echte -1 dus.
Inderdaadquote:RoD schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 18:04:
gebruikershaes in 'nieuws: Asrock introduceert high-end P35-moederbord'
Lijkt mij een duidelijke -1.
Vreemd, hij krijgt alleen +1 en -1, niks er tussenin. -1 is wel op z'n plek ja.quote:AHBdV in 'nieuws: Asrock introduceert high-end P35-moederbord'
Deze eveneens. Leuke post, maar is een reactie op een volledige offtopic discussie, die eigenlijk geen discussie mag heten. Kan niks anders dan een -1 geven.
Het valt me op bij deze reacties dat er veel +1 en -1 gegeven wordt en weinig daar tussenin.quote:dupondje in 'nieuws: Asrock introduceert high-end P35-moederbord'
Is al een aantal keren eerder gepost + op de man spelen. -1 lijkt me een terechte score.
Megaflix wijzigde dit bericht 03-01-2008 18:15 (12%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.