Reg. datum: 09 maart 2004
dat vermoeden had ik ookquote:
want al pas ik die sys file aan.. dan maakt die in mn root nog een map SDMMC aan :')!
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » E-ten M800 Topic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]dat vermoeden had ik ookquote:Stien schreef op maandag 30 juni 2008 @ 08:46:
IGO 8 heb ik ook verscheidene avond uren aan besteed. Maar uiteindelijk heb ik dit opgegeven.
Het lijkt wel alsof de volledige install procedure niet juist verloopt, waardoor gegevens verkeerd weggeschreven worden
Dax ownage! [Check me Dax !!] !!!! [SPECS MAIN PC] [ALL COMPS]
ben ik benieuwd hoe jij t voor elkaar gekregen hebtquote:XoReP schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 00:38:
Ik heb iGo8 gewoon werkend gekregen, enigste punt was dat hij eruit klapte door te weinig geheugen. Beter gezegd iGo8 slurpte gewoon belachelijk teveel geheugen...
heb hier een officiele SD kaart liggen.. :-)quote:XoReP schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:53:
@Stien: T-Mobile is echt ruk op het moment met internet valt er vaak uit en ligt aan netwerk.
@SMSfreakie: Gebruik je een legale of illegale versie?
SMSfreakie wijzigde dit bericht 01-07-2008 13:42 (3%)
hmm dat heb ik een wel eens met kpn..quote:Stien schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 08:50:
Heeft iemand ervaring met het na verloop van tijd niet meer kunnen inloggen op internet.
Ik heb webnwalk van tmobile. Maar na een paar dagen gebruik ben ik verplicht om de m800 te resetten om zo mijn internet weer aan de praat te krijgen.
Hmmmm telefoon functie uit en inschakelen is iig een stuk praktischer dan een softreset.quote:SMSfreakie schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:41:
[...]
hmm dat heb ik een wel eens met kpn..onbekende oorzaak
oftewel je hebt er geen mieter aan
de Telefoon functie uitschakelen, en weer inschakelen werkt bij mij
gelukkig werkt dat op de M800 best goedquote:Stien schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:11:
[...]
Hmmmm telefoon functie uit en inschakelen is iig een stuk praktischer dan een softreset.
Thnx!
Blijft hij ook gewoon langer draaien als 5 minuten ?quote:SMSfreakie schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 20:14:
Hehe.. eindelijk iGo8 aan de praat TMC werkt ook gewoon goed.. nu es kijken wat me beter gaat bevallen.. iGo8 of Tomtom 7
draait goed! zelfs na een dag gewoon spelen met mn foon..quote:XoReP schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:59:
[...]
Blijft hij ook gewoon langer draaien als 5 minuten ?
Hoe zit het met je geheugen?
hm nee daar heb ik geen last van..quote:Lexie.nl schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:36:
Igo8 draaid ook op mijn M800, en krijg ook af en toe een waarschuwing over een tekort aan cachgeheugen. Ik heb eerst diverse E-TEN programma's er af gegooid die ik toch niet gebruikte maar dat maakt niets uit. Nu doe ik eerst een soft reset voordat ik Igo8 opstart en dan loopt het als een trein.
FF checken bij jullie als M800 gebruikers, als ik iemand bel dan gaat op een gegeven moment bij mij de overgaan toon nog terwijl de andere kant al contact heeft, ik mis dus regelmatig de eerste paar worden van een gesprek. Ik hoopte dat dit met de nieuwe rom over zou zijn maar geen verbetering helaas.
Heeft iemand nog een advies voor een goed progje om mijn Mp3 te luisteren, ik wordt een beetje ziek van dat windowsmediaplayer ding.
alternatief was TCPMPquote:Lexie.nl schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 07:11:
@SMSfreakie die gsplayer is precies wat ik nodig had. bedankt
O.o? heb ik geen last van?quote:Testert schreef op zondag 13 juli 2008 @ 09:24:
Zeur niet zo over die lak
Wat ik kwalijker vind is de belabberde kwaliteit van telefonie. Ik sta regelmatig tegen dat ding te schreeuwen, omdat het anders onverstaanbaar is.
Edit: typo
SMSfreakie wijzigde dit bericht 14-07-2008 13:36 (9%)
Ik heb een sandisk 8gb, heb nu ruimte zat. Kan ik iGO en Tomtom gebruiken en genoeg mp3quote:SMSfreakie schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:36:
[...]
t staat vast ergens in dit topic.. maar heeft iemand er al een 8GB kaart ingedrukt?
ahquote:Lexie.nl schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 07:25:
[...]
Ik heb een sandisk 8gb, heb nu ruimte zat. Kan ik iGO en Tomtom gebruiken en genoeg mp3
hm doe je goed, ik krijg TT7 er niet goed opquote:Lexie.nl schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 08:09:
Sinds gisteren heb ik ook TomTom 7 er op staan, draait een stuk stabieler, maar met het bereken van de route loopt hij wel eens vast. Ligt denk ik ook aan het kleine geheugen.
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » E-ten M800 Topic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos