Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Stien schreef op maandag 30 juni 2008 @ 08:46:
IGO 8 heb ik ook verscheidene avond uren aan besteed. Maar uiteindelijk heb ik dit opgegeven.
Het lijkt wel alsof de volledige install procedure niet juist verloopt, waardoor gegevens verkeerd weggeschreven worden
dat vermoeden had ik ook :/
want al pas ik die sys file aan.. dan maakt die in mn root nog een map SDMMC aan :')!

Ik heb iGo8 gewoon werkend gekregen, enigste punt was dat hij eruit klapte door te weinig geheugen. Beter gezegd iGo8 slurpte gewoon belachelijk teveel geheugen...
quote:
XoReP schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 00:38:
Ik heb iGo8 gewoon werkend gekregen, enigste punt was dat hij eruit klapte door te weinig geheugen. Beter gezegd iGo8 slurpte gewoon belachelijk teveel geheugen...
ben ik benieuwd hoe jij t voor elkaar gekregen hebt :') mij lukt t gewoon niet :(

Reg. datum: 15 oktober 2004

Heeft iemand ervaring met het na verloop van tijd niet meer kunnen inloggen op internet.
Ik heb webnwalk van tmobile. Maar na een paar dagen gebruik ben ik verplicht om de m800 te resetten om zo mijn internet weer aan de praat te krijgen.

@Stien: T-Mobile is echt ruk op het moment met internet valt er vaak uit en ligt aan netwerk.
@SMSfreakie: Gebruik je een legale of illegale versie?
quote:
XoReP schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:53:
@Stien: T-Mobile is echt ruk op het moment met internet valt er vaak uit en ligt aan netwerk.
@SMSfreakie: Gebruik je een legale of illegale versie?
heb hier een officiele SD kaart liggen.. :-)

alleen met een verminderd legale versie ( andere versie nummers :+ ) werkt t ook niet :D

fout blijft identiek :' )

SMSfreakie wijzigde dit bericht 01-07-2008 13:42 (3%)

quote:
Stien schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 08:50:
Heeft iemand ervaring met het na verloop van tijd niet meer kunnen inloggen op internet.
Ik heb webnwalk van tmobile. Maar na een paar dagen gebruik ben ik verplicht om de m800 te resetten om zo mijn internet weer aan de praat te krijgen.
hmm dat heb ik een wel eens met kpn.. :S onbekende oorzaak :') oftewel je hebt er geen mieter aan

de Telefoon functie uitschakelen, en weer inschakelen werkt bij mij :)

quote:
SMSfreakie schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 13:41:
[...]

hmm dat heb ik een wel eens met kpn.. :S onbekende oorzaak :') oftewel je hebt er geen mieter aan

de Telefoon functie uitschakelen, en weer inschakelen werkt bij mij :)
Hmmmm telefoon functie uit en inschakelen is iig een stuk praktischer dan een softreset.

Thnx!

quote:
Stien schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:11:
[...]

Hmmmm telefoon functie uit en inschakelen is iig een stuk praktischer dan een softreset.

Thnx!
gelukkig werkt dat op de M800 best goed :P op mn vorige (HTC artemis) was t gewoon ondoenlijk om de telefoon uit en weer aan tezetten :D soft reset was sneller :D

Hehe.. eindelijk iGo8 aan de praat TMC werkt ook gewoon goed.. nu es kijken wat me beter gaat bevallen.. iGo8 of Tomtom 7

quote:
SMSfreakie schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 20:14:
Hehe.. eindelijk iGo8 aan de praat TMC werkt ook gewoon goed.. nu es kijken wat me beter gaat bevallen.. iGo8 of Tomtom 7
Blijft hij ook gewoon langer draaien als 5 minuten ? :+
Hoe zit het met je geheugen?
Reg. datum: 18 september 2007

Igo8 draaid ook op mijn M800, en krijg ook af en toe een waarschuwing over een tekort aan cachgeheugen. Ik heb eerst diverse E-TEN programma's er af gegooid die ik toch niet gebruikte maar dat maakt niets uit. Nu doe ik eerst een soft reset voordat ik Igo8 opstart en dan loopt het als een trein.

FF checken bij jullie als M800 gebruikers, als ik iemand bel dan gaat op een gegeven moment bij mij de overgaan toon nog terwijl de andere kant al contact heeft, ik mis dus regelmatig de eerste paar worden van een gesprek. Ik hoopte dat dit met de nieuwe rom over zou zijn maar geen verbetering helaas.

Heeft iemand nog een advies voor een goed progje om mijn Mp3 te luisteren, ik wordt een beetje ziek van dat windowsmediaplayer ding.

Maf... ik had een hardreset gedaan en egt niks geinstalleerd en zelfs toen kreeg ik kritieke geheugen meldingen...
quote:
XoReP schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:59:
[...]

Blijft hij ook gewoon langer draaien als 5 minuten ? :+
Hoe zit het met je geheugen?
draait goed! zelfs na een dag gewoon spelen met mn foon..

wel even alle applicaties en dingen die in de achtergrond draaien een kill verkopen.. gaat prima! :D

quote:
Lexie.nl schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:36:
Igo8 draaid ook op mijn M800, en krijg ook af en toe een waarschuwing over een tekort aan cachgeheugen. Ik heb eerst diverse E-TEN programma's er af gegooid die ik toch niet gebruikte maar dat maakt niets uit. Nu doe ik eerst een soft reset voordat ik Igo8 opstart en dan loopt het als een trein.

FF checken bij jullie als M800 gebruikers, als ik iemand bel dan gaat op een gegeven moment bij mij de overgaan toon nog terwijl de andere kant al contact heeft, ik mis dus regelmatig de eerste paar worden van een gesprek. Ik hoopte dat dit met de nieuwe rom over zou zijn maar geen verbetering helaas.

Heeft iemand nog een advies voor een goed progje om mijn Mp3 te luisteren, ik wordt een beetje ziek van dat windowsmediaplayer ding.
hm nee daar heb ik geen last van.. :?

wel dat af en toe bepaalde systeem geluiden _VEEL_ te laat nog eens langs komen :?

en ik ben erg tevreden over gsplayer dit ivm deze met plugin ook AAC aan kan.. iets wat WMPM nog niet kan :P

@SMSfreakie die gsplayer is precies wat ik nodig had. bedankt

quote:
Lexie.nl schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 07:11:
@SMSfreakie die gsplayer is precies wat ik nodig had. bedankt
alternatief was TCPMP :/ maar dat wordt niet meer gedevt :p

Even een update van de afhandeling van mijn klacht omtrent de lak-problemen.
Ik had wat problemen met de service-afhandeling bij smartphoneshop.nl/pdashop.nl. Uiteindelijk ben ik doorverwezen naar de importeur (Mobile Point; 024-3880233)
Vervolgens hebben ze de volgende gegevens nodig:
- Je adres-gegevens
- Toesteltype
- Serienummer
- Aankoopadres
Vervolgens wordt er een RMA gemaakt en krijg je de gegevens door die je nodig hebt om je pakket te versturen met UPS.
Ik ga hem volgende week opsturen en dan zou ik binnen enkele dagen mn nieuwe toestel binnenkrijgen.

Reg. datum: 04 januari 2008

Zeur niet zo over die lak ;)

Wat ik kwalijker vind is de belabberde kwaliteit van telefonie. Ik sta regelmatig tegen dat ding te schreeuwen, omdat het anders onverstaanbaar is.

Edit: typo

Testert wijzigde dit bericht 13-07-2008 09:24 (4%)

quote:
Testert schreef op zondag 13 juli 2008 @ 09:24:
Zeur niet zo over die lak ;)

Wat ik kwalijker vind is de belabberde kwaliteit van telefonie. Ik sta regelmatig tegen dat ding te schreeuwen, omdat het anders onverstaanbaar is.

Edit: typo
O.o? heb ik geen last van?
lak zit er ook nog allemaal op :D

* SMSfreakie feels lucky :D

t staat vast ergens in dit topic.. maar heeft iemand er al een 8GB kaart ingedrukt?

SMSfreakie wijzigde dit bericht 14-07-2008 13:36 (9%)

quote:
SMSfreakie schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:36:
[...]

t staat vast ergens in dit topic.. maar heeft iemand er al een 8GB kaart ingedrukt?
Ik heb een sandisk 8gb, heb nu ruimte zat. Kan ik iGO en Tomtom gebruiken en genoeg mp3

quote:
Lexie.nl schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 07:25:
[...]

Ik heb een sandisk 8gb, heb nu ruimte zat. Kan ik iGO en Tomtom gebruiken en genoeg mp3
ah :D

toch maar eens een 8GB kaartje kopen :-) 2GB is wel erg snel vol :D

igo is wel lekker klein trouwens ;-)

Sinds gisteren heb ik ook TomTom 7 er op staan, draait een stuk stabieler, maar met het bereken van de route loopt hij wel eens vast. Ligt denk ik ook aan het kleine geheugen.

Lexie.nl wijzigde dit bericht 17-07-2008 08:10 (14%)

Hoe ervaren jullie het volume via een carkit of headset.
Ik heb het gevoel dat deze een stuk lager ligt dan wanneer ik de telefoon los aan mijn oor houd.

Ik had eerst het gevoel dat het aan mijn headset lag (jabra 5010) maar met mijn nieuwe carkit. Mrhandsfree smart. is het volume nog steeds erg laag. Zo laag dat ik als ik op snelweg zit, soms de ander zeer slecht kan horen.( overigens geen oude rammelbak die veel geluid maakt :'-) )

quote:
Lexie.nl schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 08:09:
Sinds gisteren heb ik ook TomTom 7 er op staan, draait een stuk stabieler, maar met het bereken van de route loopt hij wel eens vast. Ligt denk ik ook aan het kleine geheugen.
hm doe je goed, ik krijg TT7 er niet goed op :(

kan ook er aanliggen doordat die cab gemaakt is voor de HTC touch ofzo :)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws