Wat heb jij met ze afgesproken?
When I say Prrtt, you say Prrrt. PRRRT PRRRT PRRRTTT PRRRRTTT!
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » E-ten M800 Topic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]When I say Prrtt, you say Prrrt. PRRRT PRRRT PRRRTTT PRRRRTTT!
Echte tweakers hebben toch altijd het nieuwste van het nieuwstequote:HellBeast schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:05:
Bij mij was het ook Smartphonestunts! was een typfoutje. Toevallig dat jij hier dan ook zit.![]()
Wat heb jij met ze afgesproken?
Ik wacht de tweede batch af en als die weer dezelfde problemen vertonen, dan wil ik een andere.quote:ChRoNiX schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 22:47:
[...]
Echte tweakers hebben toch altijd het nieuwste van het nieuwste
Tegen mij is hetzelfde gezegd. Opsturen en een nieuwe. Ik heb na het lezen van deze tread er nog een mailtje achteraan gedaan dat ik me afvraag of een ander wel beter is en dat ik wellicht een kompleet andere telefoon wil. Geld terug lijkt me moeilijk daar ik ook een abbo erbij heb aangeschaft.
"I haven't lost my mind; I have a tape back-up somewhere."
Bij mij zitten ze aan de achterkant (zie foto's in dit topic), aan de joystick en waar je de stylus in de telefoon schuift (de onderkant dus)quote:wouter1971 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:18:
Zitten de beschadigingen alleen op de achterkant? Op het kunststof stuk zegmaar?
Dat lijkt mij ook.... Toch wel vreemd dat smartphonestunts van de +- 50 toestellen die ze hebben verkocht er maar 2 zich hebben gemeld met het probleem. Volgens mij zit overal dezelfde coating op, maar ik hoop dat ik het mis heb.quote:wouter1971 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:27:
Das wel bagger zeg. Na enkele dagen. Je kan er donder op zeggen dat die problemen bij alle toestellen spelen. En niet alleen bij een bepaalde serie.
Bij mij zitten ze op dezelfde plekken, Ik probeer vanavond foto's te posten.quote:HellBeast schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:40:
[...]
Bij mij zitten ze aan de achterkant (zie foto's in dit topic), aan de joystick en waar je de stylus in de telefoon schuift (de onderkant dus)
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
Dat klopt, geen enkele zaak zal zeggen dat het een zeer groot probleem is en bovendien vind niet iedereen dit afbladderen van de verf een probleem en/of is de drempel om te klagen te hoog.quote:HellBeast schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:29:
[...]
Toch wel vreemd dat smartphonestunts van de +- 50 toestellen die ze hebben verkocht er maar 2 zich hebben gemeld met het probleem. Volgens mij zit overal dezelfde coating op, maar ik hoop dat ik het mis heb.
Gokje.....je krijgt een nieuw toestel en hebt ditzelfde probleem weer binnen een week en dan?quote:ChRoNiX schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:55:
Het pakketje zit op de post. Nu even kijken wat er gebeurd ..
Wouter,quote:wouter1971 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:09:
[...]
Gokje.....je krijgt een nieuw toestel en hebt ditzelfde probleem weer binnen een week en dan?
Kortom: als jij hem niet gebruikt hebt, moeten ze hem terugnemen. Zelfs als je verzegelingen van de doos hebt verwijderd. Let wel: je hebt een ZICHT-termijn van 7 werk(!)dagen (weekeindes tellen niet mee). Het is géén GEBRUIKS-termijn...Consumenten hebben recht op een bedenktijd (de zichttermijn genoemd) van ten minste zeven werkdagen (weekenden en feestdagen worden dus niet meegerekend) vanaf het moment dat ze het product ontvangen.
Consumenten mogen het product gedurende de zichttermijn uit de verpakking halen en bekijken; kledingstukken mogen worden gepast, net zoals in een gewone winkel. Binnen die termijn mogen ze zonder opgaaf van reden of enige verplichtingen hetproduct terugsturen.
Als u de consument niet voldoende hebt geïnformeerd over de zichttermijn, dan wordt deze automatisch verlengd tot drie maanden. Op het moment dat u de consument alsnog goed informeert, wordt de zichttermijn weer zeven werkdagen.
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Doe vandaag niet wat ook morgen kan!
Bij mij hetzelfde verhaal, alleen hebben ze me gebeld i.p.v. gemaild.quote:ChRoNiX schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 18:37:
Ik heb een mailtje ontvangen van smartphonestunts (overigens inderdaad niet hetzelfde als smartphoneshop) waarin aangegeven wordt dat de E-TEN importeur alle toestellen heeft terug moeten sturen vanwege het verfprobleem. Er wordt dus bij E-TEN aan gewerkt. Over 2 weken is de verwachting dat er nieuwe telefoons komen voorzien van een andere coating.
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » E-ten M800 Topic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona