Gathering of Tweakers

Quicksearch
Bakkie pleur met een kano!

Bij mij was het ook Smartphonestunts! was een typfoutje. Toevallig dat jij hier dan ook zit. :)

Wat heb jij met ze afgesproken?

When I say Prrtt, you say Prrrt. PRRRT PRRRT PRRRTTT PRRRRTTT!

quote:
HellBeast schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:05:
Bij mij was het ook Smartphonestunts! was een typfoutje. Toevallig dat jij hier dan ook zit. :)

Wat heb jij met ze afgesproken?
Echte tweakers hebben toch altijd het nieuwste van het nieuwste :)

Tegen mij is hetzelfde gezegd. Opsturen en een nieuwe. Ik heb na het lezen van deze tread er nog een mailtje achteraan gedaan dat ik me afvraag of een ander wel beter is en dat ik wellicht een kompleet andere telefoon wil. Geld terug lijkt me moeilijk daar ik ook een abbo erbij heb aangeschaft.

quote:
ChRoNiX schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 22:47:
[...]

Echte tweakers hebben toch altijd het nieuwste van het nieuwste :)

Tegen mij is hetzelfde gezegd. Opsturen en een nieuwe. Ik heb na het lezen van deze tread er nog een mailtje achteraan gedaan dat ik me afvraag of een ander wel beter is en dat ik wellicht een kompleet andere telefoon wil. Geld terug lijkt me moeilijk daar ik ook een abbo erbij heb aangeschaft.
Ik wacht de tweede batch af en als die weer dezelfde problemen vertonen, dan wil ik een andere.

Wat een ellende zeg....voor mij is 640x480 ook het minimale wat ik erop vooruit wil gaan. De Toshiba G900 is ook een andere optie maar die is weer niet verkrijgbaar op dit moment vanwege softwareproblemen. Andere opties behalve de fantasiewereld van I-Mate?

Overigens is het afbladderen van de toplaag iets wat ik al veel vaker zie. De MDA Vario had er ook last van. Aan de zijkant ervan. Ook op MP3 speler van IAudio had ik dit probleem. Het is niet mooi natuurlijk en van een toestel van dik 500 euro mag je meer verwachten maar het gaat mijns inziens wel primair om de werking ervan.

Zitten de beschadigingen alleen op de achterkant? Op het kunststof stuk zegmaar?

"I haven't lost my mind; I have a tape back-up somewhere."

quote:
wouter1971 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:18:

Zitten de beschadigingen alleen op de achterkant? Op het kunststof stuk zegmaar?
Bij mij zitten ze aan de achterkant (zie foto's in dit topic), aan de joystick en waar je de stylus in de telefoon schuift (de onderkant dus)

Das wel bagger zeg. Na enkele dagen. Je kan er donder op zeggen dat die problemen bij alle toestellen spelen. En niet alleen bij een bepaalde serie.

quote:
wouter1971 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:27:
Das wel bagger zeg. Na enkele dagen. Je kan er donder op zeggen dat die problemen bij alle toestellen spelen. En niet alleen bij een bepaalde serie.
Dat lijkt mij ook.... Toch wel vreemd dat smartphonestunts van de +- 50 toestellen die ze hebben verkocht er maar 2 zich hebben gemeld met het probleem. Volgens mij zit overal dezelfde coating op, maar ik hoop dat ik het mis heb.

Bij mij zitten ze
quote:
HellBeast schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:40:
[...]

Bij mij zitten ze aan de achterkant (zie foto's in dit topic), aan de joystick en waar je de stylus in de telefoon schuift (de onderkant dus)
Bij mij zitten ze op dezelfde plekken, Ik probeer vanavond foto's te posten.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

quote:
HellBeast schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:29:
[...]
Toch wel vreemd dat smartphonestunts van de +- 50 toestellen die ze hebben verkocht er maar 2 zich hebben gemeld met het probleem. Volgens mij zit overal dezelfde coating op, maar ik hoop dat ik het mis heb.
Dat klopt, geen enkele zaak zal zeggen dat het een zeer groot probleem is en bovendien vind niet iedereen dit afbladderen van de verf een probleem en/of is de drempel om te klagen te hoog.

Het pakketje zit op de post. Nu even kijken wat er gebeurd ..

quote:
ChRoNiX schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:55:
Het pakketje zit op de post. Nu even kijken wat er gebeurd ..
Gokje.....je krijgt een nieuw toestel en hebt ditzelfde probleem weer binnen een week en dan?

quote:
wouter1971 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:09:
[...]

Gokje.....je krijgt een nieuw toestel en hebt ditzelfde probleem weer binnen een week en dan?
Wouter,
Ik had dit probleem niet na een week, maar direct bij het uitpakken al! Als het volgende toestel hetzelfde vertoond wil ik een andere telefoon, maar welke .. da's een goeie ..

Bij uitpakken? Pfff...denk dat E-Ten hier een miskleun in de markt heeft gezet. Wellicht lezen ze dit forum ook :)

Consumenten hebben recht op een bedenktijd (de zichttermijn genoemd) van ten minste zeven werkdagen (weekenden en feestdagen worden dus niet meegerekend) vanaf het moment dat ze het product ontvangen.

Consumenten mogen het product gedurende de zichttermijn uit de verpakking halen en bekijken; kledingstukken mogen worden gepast, net zoals in een gewone winkel. Binnen die termijn mogen ze zonder opgaaf van reden of enige verplichtingen hetproduct terugsturen.

Als u de consument niet voldoende hebt geïnformeerd over de zichttermijn, dan wordt deze automatisch verlengd tot drie maanden. Op het moment dat u de consument alsnog goed informeert, wordt de zichttermijn weer zeven werkdagen.
Kortom: als jij hem niet gebruikt hebt, moeten ze hem terugnemen. Zelfs als je verzegelingen van de doos hebt verwijderd. Let wel: je hebt een ZICHT-termijn van 7 werk(!)dagen (weekeindes tellen niet mee). Het is géén GEBRUIKS-termijn...

Als de winkel is aangesloten bij Stichting Thuiswinkel Waarborg zou ik, als de winkel moeilijk gaat doen, aangeven dat als ze niet ophouden met moeilijk doen jij het geschil daar voor zult leggen. De kosten daarvan zijn 25 euro, welke (afhankelijk van de uitkomst) niet/geheel/gedeeltelijk worden terugbetaald en verhaald op de verkoper.

Sterkte allemaal! Het leek mij een prachtig toestel, maar ik durf hem bij het lezen van dit voorlopig niet meer te kopen.

Het lijkt mij wel duidelijk dat het toestel niet alleen bekeken is maar ook gebruikt... Anders was het lastig geweest mijn gebruikservaringen hier te posten...

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Zoals beloofd de foto's. Het is nogal lastig om foto's van zo dicht bij te nemen (voor mij), dus zijn ze niet allemaal even scherp:

Op de eerste 2 foto's is duidelijk te zien dat er bijna helemaal geen verf meer op het pookje zit. Alleen nog een klein beetje op de bovenkant:
http://got.techhelp.nl/m800/10.jpg
http://got.techhelp.nl/m800/11.jpg

Hier zie je een stuk missen uit het Windows logo:
http://got.techhelp.nl/m800/12.jpg

Hier zie je ook al een klein stukje missen, op de plek waar het glimt:
http://got.techhelp.nl/m800/13.jpg

Reg. datum: 04 januari 2008

Ik vraag me af of mensen die de M800 bij een andere zaak dan smartphonestunts (bijvoorbeeld pdashop) ook deze afbladderende verf problemen hebben. Of zijn die van een andere batch en vertonen geen gebreken... Dan heb ik toch nog hoop. Heeft iemand het antwoord hierop?

Mijn toestel komt van PDAshop... (ik ben degene die de foto's hierboven plaatste...)

smartphoneshop/consoleshop/pdashop/mp3shop/.../.... 1 pot nat hoor :o . Kijk eens linksboven op hun page :+

Doe vandaag niet wat ook morgen kan!

Die wel ja, maar pdashop != smartphonestunts

Ik heb een mailtje ontvangen van smartphonestunts (overigens inderdaad niet hetzelfde als smartphoneshop) waarin aangegeven wordt dat de E-TEN importeur alle toestellen heeft terug moeten sturen vanwege het verfprobleem. Er wordt dus bij E-TEN aan gewerkt. Over 2 weken is de verwachting dat er nieuwe telefoons komen voorzien van een andere coating.

Zou je het mailtje kunnen posten? Er zijn nog een aantal fora waar mensen, die al het vertrouwen in de M800 hebben verloren, dit erg graag zouden lezen.

Zelf vindt ik het toestel, behalve de verf, ook op andere punten minder dan de MDA Pro. Dus ik stap er zowiezo van af. Dan maar weer mijn externe GPS ontvanger gebruiken.

quote:
ChRoNiX schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 18:37:
Ik heb een mailtje ontvangen van smartphonestunts (overigens inderdaad niet hetzelfde als smartphoneshop) waarin aangegeven wordt dat de E-TEN importeur alle toestellen heeft terug moeten sturen vanwege het verfprobleem. Er wordt dus bij E-TEN aan gewerkt. Over 2 weken is de verwachting dat er nieuwe telefoons komen voorzien van een andere coating.
Bij mij hetzelfde verhaal, alleen hebben ze me gebeld i.p.v. gemaild.

Ik ben benieuwd, als ze dit oplossen komt hij voor mij weer in beeld, anders wacht ik maar op de Toshiba G900

Afgezien van het verf probleem ben ik best tevreden met het apparaat. RDP via T-mobile PIT+ gaat echt geweldig via het VGA scherm. Even een kleine opsomming van + en minpunten;

+ VGA Scherm is heerlijk
+ Design is mooi (subjectief)
+ Hij is niet te groot als telefoontoestel
+ Compleet geleverd met tasje
+ WIFI Bluetooth UMTS werkt perfect
+ GPS doet het prima (ook met tomtom6)
+ Toetsenbord is solide
+ Schuifmechanisme doet het perfect
+ redelijk compleet geleverd (2 Stylussen, tasje)

- Knoppen aan de voorkant druk je vaak onbedoeld in
- Maar 64MB RAM
- Batterijenklepje komt plastic-achtig over
- Batterij is snel leeg als je meerdere connecties aan hebt staan
- Opladeraansluitig zit aan de rechteronderkant i.p.v. middenonder, wat veel autohouders onbruikbaar maakt
- Meegeleverde screenprotector is niet bruikbaar. Hij is net ietsje te klein en dan zie je randjes
- WM6 crasht wel eens (overigens alleen tijdens het spelen met het apparaat, idle nog niet gebeurd)

Zo, dat was het wel wat in m'n hoofd schiet

Verder vind ik het bellen wel even wennen, maar dat komt wel goed.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws