Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
spykiller schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 00:27:
Waar kan ik dan ergens een topic opvolgen waarvan er bewijs is van een LCD van 20 jaartjes oud? >:)
Was GoT maar zo oud ;) Maar de LCD techniek is niet van gisteren en de gebruikte lampen zijn ook niet bepaald nieuw te noemen, die schattingen zullen dus echt niet zo heel gek zijn.

Je zult ook best wel 20 jaar oude LCD monitoren kunnen vinden (weet niet of het kleur is, maar de lampen zullen wel hetzelfde zijn). Dus vraag eens aan mensen of ze nog van die "notebooks" uit de jaren 80 hebben en kijk of de lamp nog werkt van de LCD.

quote:
HaseMike schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 07:56:
Lcd of plasma, ach ik dacht er aan om mijn 3 jaar oude sd panasonic plasma te vervangen door een fullhd lcd. Die plasma is een th42-pa50e, heeft maar 852x480 pixels. Ik verwachte dus een stuk betere beeldkwaliteit in hd en een minsten zo goede kwaliteit met pal.

Na de diverse mediamarkten, kleine zaakjes en een lcd bij een familielid te hebben gezien, blijft voorlopig de plasma nog een paar jaartjes staan. Op die pioneer staat ook een mediapc aangesloten via 720p component. Die wordt door de tv weer teruggescaled naar sd, dat ziet er strak en met geweldige kleuren uit en nog beter dan de normale pal resolutie.

Een fullhd heeft echt alleen nut als je veel gamed met een console, of als je veel hd content hebt liggen. De eerste jaren zal nederland nog niet op hdtv overschakelen. Kijk maar hoe absurd lang ze erover gedaan hebben om eindelijk in breedbeeld uit te gaan zenden. Gelukkig gaat duitsland wel met zijn tijd mee en komt daar vanaf 2010 alles in hd.

Bij de invoering van hdtv zien we dan wel weer wat beter is plasma of lcd, nu ben je duidelijk beter af met een plasma. Die pa50e maken ze natuurlijk niet meer, maar de huidige hdready plasma's zijn net zo goed of wat beter dan die oude. Alle lcd's die ik gezien hebt zijn ronduit verschrikkelijk met pal beeld, ik begrijp niet dat ze verkocht worden.
Ik geef je 100% gelijk. Jij hebt de 7e of 8e generatie plasma van Panasonic. Ik heb de 7e generatie maar dan in monitor model, ook SD. Geloof me, ook HD content ziet er super geweldig uit op dit panel en ik kan geen verschil zien tussen HD content op een HD Ready Panasonic en dit model tenzij ik het beeld op pauze zet en er 20 seconden lang naar ga staren op 20 centimeter van het beeld en de pixels ga tellen. Bij gewoon gamen/HD kijken zie ik geen verschil, Sterker nog: bij SD content is het beeld van mijn plasma beter omdat er minder gescaled hoeft te worden.

Mac powered

quote:
Oscar Mopperkont schreef op donderdag 27 december 2007 @ 23:51:
[...]

Verbruik ligt wel hoger ja, maar je vergeet voor het gemakt even dat de pixels met een gelijke factor kleiner zijn. Je verlicht immers nog steeds een evengroot oppervlakte.
Nou, dat vergeet ik niet. Tuurlijk zijn de cellen kleiner maar je kunt niet zomaar stellen dat omdat ze kleiner zijn je alleen naar het totaal oppervlak van het paneel hoeft te kijken. Hoogstwaarschijnlijk is een grotere cel efficiënter. Vergelijk het maximaal opgegeven verbruik van de Panasonic 42" 42PV700 1024*768 met de 42PY700 1920*1080 versie: 261W vs een whopping 486W! In de praktijk zal de FullHD versie dan ook zéker meer stroom verbruiken dan de HD Ready.

Ik zal het in ieder geval aan de TS toevoegen, dat FullHD Plasma's als nadeel hebben meer energie te verbruiken dan LCD's (een 1080p LCD zoals de Sony 40W3000 doet maximaal 240W)

Wat te klagen? Je mag me er altijd via mail of MSN op doorzagen :P
specs e.d.

quote:
Abbadon schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 12:33:
Ik zal het in ieder geval aan de TS toevoegen, dat FullHD Plasma's als nadeel hebben meer energie te verbruiken dan LCD's (een 1080p LCD zoals de Sony 40W3000 doet maximaal 240W)
Ik wist dat er wel wat verschil was, maar zoveel wist ik ook niet! Goed punt om idd op te nemen.

Wat ik alleen nog niet snap waarom je scherpte en resolutie als losse pluspunten van LCD hebt opgenomen. De hogere scherpte wordt alleen gehaald door de betere resolutie, het is dus een beetje dubbelop om neer te zetten. Daar komt bij, zoals GeenGelul terecht opmerkte, dat LCD bij bewegende beelden meer scherpte verliest dan plasma door motion blur.

Mac powered

Aangepast. Ik zal voor de overzichtelijkheid nog minnetjes ( - ) onder de plusjes ( + ) toevoegen.

Wat te klagen? Je mag me er altijd via mail of MSN op doorzagen :P
specs e.d.

quote:
davidgilmour schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 12:11:
[...]
Sterker nog: bij SD content is het beeld van mijn plasma beter omdat er minder gescaled hoeft te worden.
En dit is en blijft gewoon niet waar. Weinig scalen is niét beter dan meer scalen. 768 pixels scalen naar 1920 pixels zal met een zeer snelle en goede processor en een mooi algoritme altijd beter zijn dan naar <900 pixels scalen. Dat dit in de *praktijk* vaak anders is/lijkt komt door de (te) trage electronica in de (goedkopere) FullHD televisies. Echter het IS gewoon een onwaarheid dat een klein beetje scalen een beter resultaat zal geven dan "meer" scalen.

quote:
Abbadon schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 12:41:
Aangepast. Ik zal voor de overzichtelijkheid nog minnetjes ( - ) onder de plusjes ( + ) toevoegen.
Mooi als dit wordt aangepast. Aub zo compleet mogelijk, iedereen moet dan zelf maar uitmaken welke plussen en minnen voor hem/haar belangrijk zijn. Aub als plasma nadeel ook het inbranden opnemen - dit is weliswaar minder aanwezig dan voorheen, maar nog steeds van belang.

Ik verbaas mij trouwens over de vele trouwe plasma aanhangers die beweren dat een 720p signaal van computer of HD bron er super uit ziet op hun SD plasma. Dit kan natuurlijk onmogelijk waar zijn.

Zeer binnenkort ontvang ik het 3e LCD scherm in mijn huis. Na aankoop van een 32 inch Panasonic en een 37 inch Philips (beide HD ready, 720p) ben ik op zoek gegaan naar een nog groter scherm - prijsklasse +/- 2000 euro, maat > 42 inch. Ook nu ben ik tóch weer uitgekomen op een LCD scherm.

quote:
JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:56:
Ik verbaas mij trouwens over de vele trouwe plasma aanhangers die beweren dat een 720p signaal van computer of HD bron er super uit ziet op hun SD plasma. Dit kan natuurlijk onmogelijk waar zijn.
Bij bewegend beeld kan het nog steeds wel een strak plaatje opleveren, ik denk dat ze daar op doelen. Zoals al vaker gezegd wordt de perceptie van een beeld niet alleen door de resolutie bepaald. Je hebt wel gelijk als je zegt dat ze geen verschil kunnen zien tussen of het een SD of HD bron is, aangezien het paneel alleen maar SD kan weergeven. Dan kun je er nog zo dicht opstaan, maar daar kom je niet achter.

Nadeel van plasma is trouwens, naast inbranden wat inderdaad nog wel degelijk een probleem kan zijn, ook de retentie. Dat is iets dat je idealiter namelijk niet hebt.

Oscar Mopperkont wijzigde dit bericht 28-12-2007 14:01 (10%)

Ik heb hem zelf ook

quote:
JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:56:
[...]
Toch wel hoor :). HD is naast een hogere resolutie ook gewoon beter op het gebied van kleuren etc. Geen idee hoe het kan (het kan allebei gewoon mpeg2 zijn), maar gescalede HD beelden zien er gewoon beter uit dan DVD beeld vaak. Je kan dus zelfs op een goed SD scherm verschil zien tussen SD en HD (al was het maar vanwege progressive, dat scheelt al een hoop).

Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.

Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels

Reg. datum: 07 augustus 2002

quote:
inbranden
Zowel een plasmascherm als een LCD-scherm kunnen niet inbranden.
Inbranden is feitelijk het minder worden van de lichtopbrengst. Indien een scherm gelijkmatig gebruikt wordt zijn inbrandverschijnselen niet waarneembaar. Stilstaande objecten kunnen evenwel als fantoombeelden zichtbaar blijven indien ze langdurig op één en dezelfde plek zichtbaar zijn geweest. In het begin dat plasmaschermen bestonden, kon men daar al eens last van hebben, maar nu is dit al lang verleden tijd onder meer door het gebruik van ALIS (Alternate Lighting of Surfaces). Meer uitleg hierover kan je vinden bij de werking van een plasmascherm (zie links in het menu).
( http://www.fransvaneeckho...beeld_plasma_of_lcd02.htm )

Onzin? Of....

LCD kan niet inbranden, maar wel star worden (heb ik op mijn notebook last van, aangezien ik vrijal alleen maar IE gebruik, zie ik gewoon bepaalde lijntjes van IE lopen en die gaan ook echt niet meer helemaal weg). Dat is iets wat echt bizar weinig voorkomt volgens mij en alleen bij gek gebruik zoals windows (want ook als je Word gebruikt of ander MS software heb je elke keer op dezelfde hoogtes lijntjes lopen). Vreemd genoeg is mijn startbalk echter niet "star", dus helemaal snappen doe ik het ook niet ;)

Plasma daarentegen kan wel inbranden. Die opmerking van ALIS is leuk, maar Hitachi is de enige die nog ALIS schermen levert, dus voor het gros van de plasma's gaat het gewoon niet op...

Oscar Mopperkont wijzigde dit bericht 28-12-2007 14:37 (8%)

Reg. datum: 20 oktober 2005

quote:
Ik denk dat Mr. Van Eeckhout inderdaad een beetje teveel fantasie heeft. Wanneer je ALIS opzoekt ga je vinden dat het totaal niets met inbranden te maken heeft.
Zet op een plasma een paar weken lang hetzelfde beeld en ik ben er vrij zeker van dat het zal ingebrand zijn. Dat geldt trouwens evenzeer voor de goeie oude CRT.
De vraag met inbranden is niet zozeer of een plasma zal inbranden, maar hoe extreem je situatie is vooraleer het zal gebeuren. Ik denk dat met alle normale gebruiken van een TV (inclusief intensief gamen) je toch wel safe zit.

quote:
Twixie schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 14:40:
Wanneer je ALIS opzoekt ga je vinden dat het totaal niets met inbranden te maken heeft.
Ook ALIS kan inbranden, maar ALIS schermen hebben door de gebruikte techniek wel minder snel last van inbranden. Je moet dan echt meer je best doen. Het is namelijk een interlaced techniek waardoord de pixels niet continu branden, maar afwisselend (duizenden [dacht ik, het is iig veel meer dan een "normale" verversingsfreq] keren per seconde wordt er gewisseld tussen de even en oneven lijnen) waardoor je dus minder snel last hebt van inbranden.

http://www.lcd-compare.com/images/pdts/xlm/LG42PC35.jpg

Dit is de LG 42 pc35 die bij de mediamarkt in de aanbieding staat voor 699,-, alleen kan ik praktisch niks over deze tv vinden op het internet, en dan voor deze prijs, dan vertrouw ik het toch wat minder...

quote:
spykiller schreef op donderdag 27 december 2007 @ 00:07:
[...]

ik haal de stekker maar voor 2 zaken er voledig uit

a) voor bliksem

b) bij langdurige afwezigheid (om dat er ondertussen bliksem kan zijn)
Ik heb er bovendien een beveiliging tegen overspanning op zitten. Die stekkers kosten maar een paar euro. Een nieuwe TV is veel duurder... :Y)

quote:
SCIxX schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 14:45:
[afbeelding]

Dit is de LG 42 pc35 die bij de mediamarkt in de aanbieding staat voor 699,-, alleen kan ik praktisch niks over deze tv vinden op het internet, en dan voor deze prijs, dan vertrouw ik het toch wat minder...
Ik heb begin deze week de LG 42PC5RV gekocht bij Foto Klein voor 800 euro. Erg tevreden over! :Y
EDIT: Native resolutie van mijn toestel is 1280 x 768 en hij is 100 Hz.
In de zaak hing hij naast een 42" Panasonic en ik zag geen verschil in beeldkwaliteit. De LG was goedkoper, dat dan weer wel... :)

poktor wijzigde dit bericht 28-12-2007 15:23 (16%)

Mja, die LG (42pc35) heeft een nog lagere resolutie (1024x768) dan HDReady eigenlijk hè, dus het beeld zal wellicht wel wat minder scherp dan dan mogelijk is met een wat hogere resolutie televisie. Al zal dat ook kunnen meevallen natuurlijk. Gewoon kijken. Is het acceptabel heb je voor een zéér lage prijs een mooie maat tv lijkt mij. Qua aansluitingen valt het me enorm mee voor die prijs in ieder geval.

quote:
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 14:36:
LCD kan niet inbranden, maar wel star worden (heb ik op mijn notebook last van, aangezien ik vrijal alleen maar IE gebruik, zie ik gewoon bepaalde lijntjes van IE lopen en die gaan ook echt niet meer helemaal weg). Dat is iets wat echt bizar weinig voorkomt volgens mij en alleen bij gek gebruik zoals windows (want ook als je Word gebruikt of ander MS software heb je elke keer op dezelfde hoogtes lijntjes lopen). Vreemd genoeg is mijn startbalk echter niet "star", dus helemaal snappen doe ik het ook niet ;)

Plasma daarentegen kan wel inbranden. Die opmerking van ALIS is leuk, maar Hitachi is de enige die nog ALIS schermen levert, dus voor het gros van de plasma's gaat het gewoon niet op...
Klopt, omdat de luminoforen erg verbeterd zijn en inbranden bij normaal gebruik geen issue meer is. Pas wanneer je een stilstaand beeld meerdere uren achtereen op het scherm laat staan, is er kans op inbranden. Maar dat was met CRT-toestellen ook... :Y

quote:
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 14:44:
[...]
Ook ALIS kan inbranden, maar ALIS schermen hebben door de gebruikte techniek wel minder snel last van inbranden. Je moet dan echt meer je best doen. Het is namelijk een interlaced techniek waardoord de pixels niet continu branden, maar afwisselend (duizenden [dacht ik, het is iig veel meer dan een "normale" verversingsfreq] keren per seconde wordt er gewisseld tussen de even en oneven lijnen) waardoor je dus minder snel last hebt van inbranden.
Heb in het verleden al eens opgezocht hoe plasma displays werken en wat ik toen vond leek er even zeer op te wijzen dat geen enkele pixel constant aan kan staan :
* er zijn horizontale en vertikale elektroden.
* door op een horizontale en vertikale elektrode voldoende spanning te zetten, gaat de gas-cel op de kruising ervan in plasma-toestand, met de emissie van zichtbaar licht (via de phosphors) tot gevolg.
* alle andere cellen op eenzelfde horizontalen/vertikale baan krijgen ook een spanning, maar die is niet voldoende hoog, waardoor er geen effect is. Simpel gesteld (met fictieve cijfers). Stel dat je 70V nodig hebt om het gas in plasma om te zetten, dan zou je op horizontale en vertikale elektrode respectievelijk 50V en -50V kunnen zetten. Op de kruising krijg je dan 100V zodat alleen die ene pixel oplicht.
* zo worden dan alle pixels één voor één afgegaan. Adhv wat ik over ALIS las, besef ik nu wel dat je eigenlijk een hele rij ineens kunt adresseren. Men spreekt dan ook over bus- en adres-elektrode.
* de lichtintensiteit wordt gewoon bepaald door de duur van de elektrische spanning te regelen. (Heb hierdoor ook een mooie theorie waarom de lichtopbrengst/contrast van FullHDs minder is dan van HD-Ready's).
* er is ook nog een constante basis-spanning nodig om de gascellen in zodanige staat te krijgen dat ze heel snel omgezet kunnen worden in plasma. Het is die basis-spanning die er ook voor zorgt dat perfect zwart toch nog niet mogelijk is.

Edit: een van de bronnen die ik toen vond is simpelweg Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Plasma_display

Ik heb overigens tijdje geleden uit nieuwsgierigheid eens foto's met zeer korte sluitertijd genomen van mijn Panasonic PV70. Op de foto's was heel duidelijk te zien dat niet heel het scherm tegelijk opgelicht wordt, maar wel lijn per lijn. Vandaar ook dat je bij 100Hz veel minder flikker hebt dan bij 50Hz.

Dit verhaal lijkt helemaal niet te kloppen met dat ALIS verhaal. Dat ALIS verhaal is me overigens niet geheel duidelijk, want daar lijkt helemaal geen sprake te zijn van horizontale vs vertikale elektroden. Ik heb eerder de indruk dat dat een techniek is waarbij elke cel zijn eigen dedicated elektroden heeft.
Ik vermoed dan ook dat het om een oudere techniek gaat, waarbij de allereerste plasma's zelfs eigen elektroden per pixel hadden. Bij ALIS worden de elektroden gedeeld tussen 2 pixels. En in recente technieken worden dus die horizontale/vertikale elektrode-banen gebruikt. Dit is overigens de reden waarom er veel hogere resoluties mogelijk zijn (minder plaats nodig voor de elektroden)...
PS: ik denk trouwens dat dit ook gerelateerd is aan de ruimte tussen de pixels. Ik herinner me dat ik vroeger (bvb 3j geleden) bij een plasma heel goed de grid kon zien (zogenaamde screendoor effect). Bij de plasma's van vandaag moet je toch al behoorlijk dicht zitten om die grid te zien.

Maar misschien moeten we hierover een ander topicske starten voor de supernieuwsgierige techneuten onder ons ;).

Twixie wijzigde dit bericht 28-12-2007 15:51 (5%)

quote:
poktor schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 15:18:
[...]

Klopt, omdat de luminoforen erg verbeterd zijn en inbranden bij normaal gebruik geen issue meer is. Pas wanneer je een stilstaand beeld meerdere uren achtereen op het scherm laat staan, is er kans op inbranden. Maar dat was met CRT-toestellen ook... :Y
Ik denk dat je zijn post niet goed gelezen hebt. Hij had het immers over LCD en niet over plasma.

quote:
Twixie schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 15:30:
Maar misschien moeten we hierover een ander topicske starten voor de supernieuwsgierige techneuten onder ons ;).
Mooie uitleg :)

Denk juist niet dat we hier een apart topic over zouden moeten starten, dit is juist het topic om het in te bespreken. Als je de achterliggende techniek (probeert) te begrijpen, dan kun je ook kritischer kijken naar uitspraken die mensen doen. Denk bv aan de upscalediscussie die net gevoerd is. Door proberen na te gaan hoe dat nu zit met opschalen, kun je kijken of het napraten (want dat gebeurt erg veel) dat lagere resolutieschermen beter zijn voor het weergeven van SD materiaal wel of niet klopt, zonder dat het een simpele ja/nee discussie wordt.

quote:
GeenGelul schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 15:15:
Mja, die LG (42pc35) heeft een nog lagere resolutie (1024x768) dan HDReady eigenlijk hè, dus het beeld zal wellicht wel wat minder scherp dan dan mogelijk is met een wat hogere resolutie televisie. Al zal dat ook kunnen meevallen natuurlijk. Gewoon kijken. Is het acceptabel heb je voor een zéér lage prijs een mooie maat tv lijkt mij. Qua aansluitingen valt het me enorm mee voor die prijs in ieder geval.
Ik heb het beeld gezien en dat is echt mooi, daarnaast maakt resolutie bij een plasma niet zoveel uit toch?

Het mooie is ook dat ze het scherm binnen 24uur gratis leveren... ik zal er even een paar nachtjes over moeten slapen, het blijft een hoop centen!

quote:
GeenGelul schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 15:15:
Nee hoor, ook de LG is gewoon hd-ready. Het gaat alleen om de minimale 720 horizontale beeldlijnen. Op een plasma geeft zo'n resolutie ook een heel erg mooi beeld en t is geen geld natuurlijk.
Wel ff zelf testen natuurlijk.

quote:
Twixie schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 15:30:
[...]

Heb in het verleden al eens opgezocht hoe plasma displays werken en wat ik toen vond leek er even zeer op te wijzen dat geen enkele pixel constant aan kan staan :
* er zijn horizontale en vertikale elektroden.
* door op een horizontale en vertikale elektrode voldoende spanning te zetten, gaat de gas-cel op de kruising ervan in plasma-toestand, met de emissie van zichtbaar licht (via de phosphors) tot gevolg.
* alle andere cellen op eenzelfde horizontalen/vertikale baan krijgen ook een spanning, maar die is niet voldoende hoog, waardoor er geen effect is. Simpel gesteld (met fictieve cijfers). Stel dat je 70V nodig hebt om het gas in plasma om te zetten, dan zou je op horizontale en vertikale elektrode respectievelijk 50V en -50V kunnen zetten. Op de kruising krijg je dan 100V zodat alleen die ene pixel oplicht.
* zo worden dan alle pixels één voor één afgegaan. Adhv wat ik over ALIS las, besef ik nu wel dat je eigenlijk een hele rij ineens kunt adresseren. Men spreekt dan ook over bus- en adres-elektrode.
* de lichtintensiteit wordt gewoon bepaald door de duur van de elektrische spanning te regelen. (Heb hierdoor ook een mooie theorie waarom de lichtopbrengst/contrast van FullHDs minder is dan van HD-Ready's).
* er is ook nog een constante basis-spanning nodig om de gascellen in zodanige staat te krijgen dat ze heel snel omgezet kunnen worden in plasma. Het is die basis-spanning die er ook voor zorgt dat perfect zwart toch nog niet mogelijk is.

Edit: een van de bronnen die ik toen vond is simpelweg Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Plasma_display

Ik heb overigens tijdje geleden uit nieuwsgierigheid eens foto's met zeer korte sluitertijd genomen van mijn Panasonic PV70. Op de foto's was heel duidelijk te zien dat niet heel het scherm tegelijk opgelicht wordt, maar wel lijn per lijn. Vandaar ook dat je bij 100Hz veel minder flikker hebt dan bij 50Hz.

Dit verhaal lijkt helemaal niet te kloppen met dat ALIS verhaal. Dat ALIS verhaal is me overigens niet geheel duidelijk, want daar lijkt helemaal geen sprake te zijn van horizontale vs vertikale elektroden. Ik heb eerder de indruk dat dat een techniek is waarbij elke cel zijn eigen dedicated elektroden heeft.
Ik vermoed dan ook dat het om een oudere techniek gaat, waarbij de allereerste plasma's zelfs eigen elektroden per pixel hadden. Bij ALIS worden de elektroden gedeeld tussen 2 pixels. En in recente technieken worden dus die horizontale/vertikale elektrode-banen gebruikt. Dit is overigens de reden waarom er veel hogere resoluties mogelijk zijn (minder plaats nodig voor de elektroden)...
PS: ik denk trouwens dat dit ook gerelateerd is aan de ruimte tussen de pixels. Ik herinner me dat ik vroeger (bvb 3j geleden) bij een plasma heel goed de grid kon zien (zogenaamde screendoor effect). Bij de plasma's van vandaag moet je toch al behoorlijk dicht zitten om die grid te zien.

Dat ALIS is toch gewoon n interlacingtechniek en volgens mij op de vertikale lijnen? Ik heb dat toen s gelezen toen we die discussies hadden met Face Down (ken je hem nog Twixie?). Hij had zo'n Hitatchi plasma met n alis scherm, de 8600 was dat.

quote:
Ferry34 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 17:22:
[...]
Nee hoor, ook de LG is gewoon hd-ready. Het gaat alleen om de minimale 720 horizontale beeldlijnen.
Ah, okay, dus 1x720 pixels is dús ook HDReady? Fijne standaard dan hè. ;)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws