Vista= Virus Intruders Spyware Trojans and Adware
[Gratis][MMORPG] Perfect World
Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 13 april 2008
op cubizone kan je via Maleisië en Thailand registreren.
Ik heb begrepen dat veel mensen via die van Maleisië hebben geregistreerd, maar daar kom ik niet verder dan de usernemae check. Ik krijg daar een error.
Bij de Thaise lukt het wel, maar daar krijg ik een fout dat de FORMAT van mijn ingevulde passport ID niet klopt.
Dus de vraag is of iemand mij hiermee kan helpen. Ik heb vanalles geprobeerd, zonder succes.
Kent iemand hier toevallig de format van een Thaise passport nummer?
Reg. datum: 13 augustus 2006
Je kan mijn thaise paspoortnummer wel gebruiken: 123456789 (zovaak herhalen als nodigquote:JBarnhoorn schreef op zondag 13 april 2008 @ 22:08:
Ik heb een probleem met het registreren van Perfect World.
op cubizone kan je via Maleisië en Thailand registreren.
Ik heb begrepen dat veel mensen via die van Maleisië hebben geregistreerd, maar daar kom ik niet verder dan de usernemae check. Ik krijg daar een error.
Bij de Thaise lukt het wel, maar daar krijg ik een fout dat de FORMAT van mijn ingevulde passport ID niet klopt.
Dus de vraag is of iemand mij hiermee kan helpen. Ik heb vanalles geprobeerd, zonder succes.
Kent iemand hier toevallig de format van een Thaise passport nummer?
Mijn CRT bak is een gravitaire anomalie!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Strangers accessing me webserver shall be punished!
Heb kort gespeeld op een *ahum* server, zelfs een EP is gewoon leuk te spelen. Zonder lag gaat het een stuk beter, maar speel liever op een officiele server.
SinergyX wijzigde dit bericht 24-07-2008 09:31 (11%)
Waarom ben ik blijkbaar de enige op GoT die geen last hadvan lag?quote:SinergyX schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:30:
Ik speel heel sporadisch nog, ben een 51 fox, maar de lag wordt ik gewoon moe van.
Heb kort gespeeld op een *ahum* server, zelfs een EP is gewoon leuk te spelen. Zonder lag gaat het een stuk beter, maar speel liever op een officiele server.
Welke server speel jij op?
Let's put a smile on your face! VCA Direct Examen & Cursus !
Zijn er nog negatieve dingen te melden? Die vind ik meestal interessanter dan de positieve dingen
Speel op Oracle onder de naam Obanti met een lvl 70 EP. Zit in een leuke internationale guild (ja er zijn leuke guilds naast GoT
Reg. datum: 30 oktober 2007
ik speel nu sro en wil dit ook wel ens proberen, maar heb geen zin in dat oneindige gegrind
Deze versie verbeterd onder andere de engelse vertalingen in het spel en zorgt voor servers in amerika en europa.
Beta keys kan je op de officiele site halen:
http://www.perfectworld.com/news
Raphaelo wijzigde dit bericht 28-07-2008 00:17 (7%)
originele signatures zijn top!
ykz, nee het levelen gaat niet langzamer. T/m level 30 heb je zo ongeveer te levelen met quests en daarna krijg je elke dag een quest welke je ietwat goud kost maar je een x aantal XP punten oplevert. Vanaf 60 wordt het wel een stukje trager, maar vanaf 70 krijg je een 2e dagelijkse quest dus gaat het iets sneller (die 2e quest kost je wel enorm veel tijd, tenzij je een teleport stone koopt in de store).
Update over de International/europe versie.
Dus goed nieuwsquote:Sheffield, England, [29 juli 2008] Games-Masters.com, een toonaangevend europees online-spellen uitgever met hun hit Cabal Online hebben een nieuw, meervoudig talen contract aangekondigt voor Perfect World met Beijing Perfect World Network Technology Co. Limited (Nasdaq: PWRD), een chinees top bedrijf in het ontwikkelen van spellen.
SinergyX wijzigde dit bericht 15-08-2008 16:58 (4%)
De europese is van games masters inderdaad.
europees: www.perfectworldeurope.com of www.perfectworld.ms
internationaal: www.perfectworld.com
Waar ligt dat aan? Iemand een idee?
razoon wijzigde dit bericht 25-08-2008 10:11 (128%)
De internationale versie is ook nog in closed beta, vanaf 2 september gaat deze in open beta. Tot die tijd zullen weinig mensen kunnen joinen vanwege de beta keys.
En ik heb nog een vraagje, wat is in het geheel de beste character om te levelen (solo)?
Aangezien ik helemaal geeneen party heb gehad in mijn tijd tot level 15 ofzo op de Malaysian versie..
Of wat is de makkelijkst bestuurbare character waar ook makkelijk op te grinden is?
Ah ok, en zit die Malaysia server wel al in de Open Beta fase?quote:Scraper schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:37:
Oracle is niet bereikbaar in de internationale versie. Dit is namelijk een server in de versie van Malaysia. GoT zit inderdaad op de Oracle server van Malaysia, ik heb geen idee of ze daar blijven of dat ze naar de internationale versie verhuizen (ik zit zelf in een andere guild)
De internationale versie is ook nog in closed beta, vanaf 2 september gaat deze in open beta. Tot die tijd zullen weinig mensen kunnen joinen vanwege de beta keys.
Ik heb op de International een ping van 325ms. Hoe kan dat nou zo hoog zijn?
Iemand een idee waneer de Europese server online komt?
razoon wijzigde dit bericht 25-08-2008 18:25 (4%)
Als het op dezelfde lokatie komt als Cabal zal dat aardig lagvrij worden (gevestigd in duitsland).
Fox, zonder twijfel. Je krijgt een pet, heb lekker damage en kan (in nood) fox form ingaan voor wat extra defence.quote:Pimorez schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 18:07:
En ik heb nog een vraagje, wat is in het geheel de beste character om te levelen (solo)?
Helaas zijn bijna alle skills van classes erg linieair, iedereen eindigd met dezelfde skills. Grote verschil is dus je build (stats) en gear.
SinergyX wijzigde dit bericht 25-08-2008 18:46 (45%)
razoon wijzigde dit bericht 27-08-2008 21:14 (255%)
Main: Plaag 70 Undead Warlock <Savage> @ Blade's Edge Alts: Poysonivy 70 NE Druid - Greywise 70 Human Mage - Persian 70 Draenei Hunter - Healarious 6x Human Priest <Prime Guard> @ Turalyon
Wat gaat er fout??
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 last