Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
Het grote HP Pavilion dv9000-series topic, deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Reageer Nieuw TopicTen eerste zou ik teruggebeld worden door meneer, dat gebeurde niet, vond ik niet netjes.quote:RuudvandeBeeten schreef op donderdag 18 september 2008 @ 08:34:
[...]
Waarschijnlijk is de 1032 vrijdag weer op voorraad.
Wat heeft jou doen besluiten toch voor de 1050 te gaan?
Kijk mij werd verteld dat hij afgelopen vrijdag al binnen zou komen, van jou hoor ik nu deze vrijdag, dat vind ik al vreemd. Overigens stond hij me wel netjes te woord, ook uitleg dat het een duits model was etc.
Maar de hoofdreden waarom ik voor de 1050 ben gegaan is een gebrek aan geduld, zat al zo lang te zoeken naar een laptop en wou niet langer meer wachten. Nu heb ik wel maar 1 jaar garantie en geen gamepc, maar ach ik game er toch nauwelijks op. De grotere harde schijf, bluetooth zijn ook wel mooi meegenomen tov de 1032.
Overigens haal ik 1760 3dmarks06 en kan ik de meeste games wel spelen op medium resolutie.
Asus P5K-EPU, Core2Duo E6550, Corsair CMX2-2048C4, ASUS 8600GT 512MB, Western Digital 2x250GB RAID0
Reg. datum: 19 oktober 2007
Dank je wel voor de toelichtingen. Ik zal nu een keuze moeten (kunnen) maken.quote:d0s schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:20:
[...]
Ten eerste zou ik teruggebeld worden door meneer, dat gebeurde niet, vond ik niet netjes.
Kijk mij werd verteld dat hij afgelopen vrijdag al binnen zou komen, van jou hoor ik nu deze vrijdag, dat vind ik al vreemd. Overigens stond hij me wel netjes te woord, ook uitleg dat het een duits model was etc.
Maar de hoofdreden waarom ik voor de 1050 ben gegaan is een gebrek aan geduld, zat al zo lang te zoeken naar een laptop en wou niet langer meer wachten. Nu heb ik wel maar 1 jaar garantie en geen gamepc, maar ach ik game er toch nauwelijks op. De grotere harde schijf, bluetooth zijn ook wel mooi meegenomen tov de 1032.
Overigens haal ik 1760 3dmarks06 en kan ik de meeste games wel spelen op medium resolutie.
Het voelt allemaal degelijk aan, daarnaast vind ik hem lekker compact als ik hem bijvoorbeeld vergelijk met Toshiba's of Acer (5930)..
Asus P5K-EPU, Core2Duo E6550, Corsair CMX2-2048C4, ASUS 8600GT 512MB, Western Digital 2x250GB RAID0
Vanmiddag de HP DV5 1032EG aangeschaft.quote:RuudvandeBeeten schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 10:19:
[...]
Dank je wel voor de toelichtingen. Ik zal nu een keuze moeten (kunnen) maken.
Nu alle crap van HP zelf eraf aan het halen en programma's installeren.
Tot nu toe een geweldig apparaat!
Toch bij Qplaza?quote:RuudvandeBeeten schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 21:46:
[...]
Vanmiddag de HP DV5 1032EG aangeschaft.
Nu alle crap van HP zelf eraf aan het halen en programma's installeren.
Tot nu toe een geweldig apparaat!
Goede aankoop! de dv5 is gewoon een prachtige laptop
Ja bij Qplaza. Meneer was erg duidelijk.quote:d0s schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 22:52:
[...]
Toch bij Qplaza?
Goede aankoop! de dv5 is gewoon een prachtige laptop
Notebooks komen uit Duitsland. Duits toetsenbord was nog niet vervangen voor een QWERTY. Deze word als het goed is vandaag nagestuurd. Ter plekke werd mij precies uitgelegd hoe het toetsenbord vervangen moet worden.
Tot nu toe prima service.
Suggesties? DM!
dv5-xxxx en dv6000 series zijn een ander topic waard
PcDealer wijzigde dit bericht 23-09-2008 09:34 (24%)
Comp specs LinkedIn
Reg. datum: 19 januari 2003
Comp specs LinkedIn
Toetsenbord werd gisteren bezorgt zoals afgesproken. Hellaas was ik op dat tijdstip niet thuis. We hopen vandaag opnieuw.:)quote:RuudvandeBeeten schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:31:
[...]
Ja bij Qplaza. Meneer was erg duidelijk.
Notebooks komen uit Duitsland. Duits toetsenbord was nog niet vervangen voor een QWERTY. Deze word als het goed is vandaag nagestuurd. Ter plekke werd mij precies uitgelegd hoe het toetsenbord vervangen moet worden.
Tot nu toe prima service.
Toetsenbord gisteren binnen gekregen.
Prima Service dus!
RuudvandeBeeten wijzigde dit bericht 26-09-2008 12:13 (5%)
Reg. datum: 22 mei 2007
ik heb een tijd geleden een HP Pavilion 9860 aangeschaft.
Nu heb ik nogal een kinderachtige klas waarbij mensen dezelfde laptop en dus ook zon remote hebben waarmee je de laptop kan besturen.
Weet iemand of ik het signaal van de remote uit kan zetten? Ik gebruik hem zelf ook nooit en dan kan die klasgenoot niet meer ermee kutten.
Alvast bedankt.
Disable via apparaatbeheer?quote:Bartaz schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:22:
Weet iemand of ik het signaal van de remote uit kan zetten? Ik gebruik hem zelf ook nooit en dan kan die klasgenoot niet meer ermee kutten.
Comp specs LinkedIn
Reg. datum: 04 juli 2006
Ik wil binnenkort Windows Vista dan ook opnieuw installeren. Wat kan ik nu het beste doen? Het systeemherstel van HP gebruiken en vervolgens SP1 en alle updates weer installeren OF een dvd met Windows Vista SP1 Home Premium gebruiken zodat ik SP1 ingebakken heb en geen troep van HP eraf hoef te halen? Is het serienummer gewoon bruikbaar als ik een andere dvd met SP1 gebruik?
Reg. datum: 22 mei 2007
Dan is het alleen mogelijk om hem te deinstalleren. Als ik dat doe, kan ik hem dan later eventueel weer herinstalleren?quote:
Je kunt je serienummer en de activatie van de huidige vista-installatie backuppen, met een tooltje dat ABR heet.quote:Poeh schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:56:
De DV9780EG van mijn schoonvader is al zowat sinds de aankoop gruwelijk traag met opstarten (circa 6 minuten voordat je aan de slag kunt). Tot het bureaublad zichtbaar is gaat het redelijk vlot, maar dan vertraagt alles gigantisch. Er staat eigenlijk weinig software op die geladen moet worden bij het opstarten en ik heb al veel onnodige software tijdens het opstarten uitgeschakeld, maar dat heeft allemaal niet mogen baten.
Ik wil binnenkort Windows Vista dan ook opnieuw installeren. Wat kan ik nu het beste doen? Het systeemherstel van HP gebruiken en vervolgens SP1 en alle updates weer installeren OF een dvd met Windows Vista SP1 Home Premium gebruiken zodat ik SP1 ingebakken heb en geen troep van HP eraf hoef te halen? Is het serienummer gewoon bruikbaar als ik een andere dvd met SP1 gebruik?
Uiteraard ook terugzetten nadat je vista opnieuw geinstalleerd hebt.
Het nummer op de onderkant van de notebook is een ander serienummer, deze moet je helemaal opnieuw bij microsoft activeren.......
HP Pavilion dv9645
Reg. datum: 04 juli 2006
Wat is het nadeel van het 'helemaal opnieuw bij microsoft activeren'? Dat is toch twee keer klikken en klaar?quote:efgeha schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:58:
[...]
Je kunt je serienummer en de activatie van de huidige vista-installatie backuppen, met een tooltje dat ABR heet.
Uiteraard ook terugzetten nadat je vista opnieuw geinstalleerd hebt.
Het nummer op de onderkant van de notebook is een ander serienummer, deze moet je helemaal opnieuw bij microsoft activeren.......
Ik meen dat het nummer op de onderkant een generiek HP nummer is.quote:Poeh schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:26:
[...]
Wat is het nadeel van het 'helemaal opnieuw bij microsoft activeren'? Dat is toch twee keer klikken en klaar?
check dit: F3rry op 6 januari dit jaar in dit topic:
ABRbeta3.zip
Zie ook de link die ik eerder heb doorgegeven waarvan je deze kunt downloaden:
http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=120228
efgeha wijzigde dit bericht 30-09-2008 14:20 (25%)
HP Pavilion dv9645
Oh. Uiteraard.quote:Bartaz schreef op maandag 29 september 2008 @ 14:03:
[...]
Dan is het alleen mogelijk om hem te deinstalleren. Als ik dat doe, kan ik hem dan later eventueel weer herinstalleren?
Comp specs LinkedIn
Reg. datum: 20 mei 2008
Realtek HD Audio Manager...quote:tennisbal schreef op woensdag 24 september 2008 @ 08:04:
hoe kan ik de microfoons boosten? ik krijg ze niet op normaal volume?
oftewel dat bruine icoontje rechts onderin je taakbalk in de vorm van een luidspreker..
(bij sommige komt dit pas te voorschijn waneer je een 3.5mm jack in je plug stopt.
--> rechter muisknop --> sound manager --> tablad microfoon
hier kun je bepaalde aanpassingen maken die direct effect hebben om het uitgaande geluid van je mic.
--> rechter muisknop --> sound manager --> luidsprekers --> tablad geluidseffect.
hier kun je Equalisatie volume aanvinken.. zet vervolgens "de omgeving" op gang met vloerkleed.
en je hebt geweldig geluid gecreërd in je notebook.
Bovendien behaal je hierdoor buiten je EQ van mediaplayer/mediamonkey/winamp/etc. een nog harder geluid.
Let wel! je zult het niet op voluit moeten zetten anders krijg je bij het opstarten van windows...een pijnlijk geluid waarbij het niet ten goede komt van je luidsprekers
mocht je het geluid van je mic willen boosten ivm bijv. teamspeak dan kan dit in de software zelf van ts.
[ben zelf een trotse eigenaar van dv9780ed dankzij een omruil garantie van HP voor heen dv9055ea]
Tegniek wijzigde dit bericht 08-10-2008 17:34 (8%)
Wat was er kapot?quote:Tegniek schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:26:
[...]
Realtek HD Audio Manager...
oftewel dat bruine icoontje rechts onderin je taakbalk in de vorm van een luidspreker..
(bij sommige komt dit pas te voorschijn waneer je een 3.5mm jack in je plug stopt.
--> rechter muisknop --> sound manager --> tablad microfoon
hier kun je bepaalde aanpassingen maken die direct effect hebben om het uitgaande geluid van je mic.
--> rechter muisknop --> sound manager --> luidsprekers --> tablad geluidseffect.
hier kun je Equalisatie volume aanvinken.. zet vervolgens "de omgeving" op gang met vloerkleed.
en je hebt geweldig geluid gecreërd in je notebook.
Bovendien behaal je hierdoor buiten je EQ van mediaplayer/mediamonkey/winamp/etc. een nog harder geluid.
Let wel! je zult het niet op voluit moeten zetten anders krijg je bij het opstarten van windows...een pijnlijk geluid waarbij het niet ten goede komt van je luidsprekers
mocht je het geluid van je mic willen boosten ivm bijv. teamspeak dan kan dit in de software zelf van ts.
[ben zelf een trotse eigenaar van dv9780ed dankzij een omruil garantie van HP voor heen dv9055ea]
Reg. datum: 20 mei 2008
Aan de zijkant (links) van mij dv9055ea zat een scheurtje in de behuizing (van de klep) dit groeide uiteindelijk door tot een probleem dat mijn klep niet meer dichtwou.op de manier dat de sluiting plaatsvind. de klep zat bij het dichtdoen schuin op me notebook. Het linker draaimechanimse van de klep was daardoor uit haar voegen gesprongen. .quote:
Ik heb de notebook 1 dag voordat mijn garantie verliep gemeld bij Custumer Service.
Aangezien de melding binnen de garantie periode was viel mijn laptop dus nog onder de garantie.
Na het ophalen van mij laptop door UPS had ik na 30 dagen nog steeds niets gehoord. De melding van de Service Desk was dat er een onderdeel bestelt was dat niet voorraadig was waardoor ik minimaal nog 5 werkdagen moest wachten. Na een totaal van 46 dagen heb ik nogmaal gebeld en vertelde ik tijdens dat (2e) telefoontje dat ik een klacht wou indienen. De persoon in kwestie vroeg of HP mij daar over mocht terug bellen. Daar ben ik mee accoord gegaan: vervolgens na totaal 55 dagen werd ik gebeld of HP mij een nieuwe laptop mocht aanbieden met een prijs waarvan de waarde hetzelfde was als mijn aanschafprijs.
JAH! wie zegt daar geen nee tegen. Dus ik ben accoord gegaan.
Ik heb na 1 jaar me laptop te kunnen gebruiken een gloednieuwe gekregen met veel betere specs en met wederom 1 jaar garantie
Goede Service die HP!
mja, als je eerst moet dreigen met een klacht en zo lang moet wachten... dan zou ik het niet echt goede service noemenquote:Tegniek schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:07:
[...]
Aan de zijkant (links) van mij dv9055ea zat een scheurtje in de behuizing (van de klep) dit groeide uiteindelijk door tot een probleem dat mijn klep niet meer dichtwou.op de manier dat de sluiting plaatsvind. de klep zat bij het dichtdoen schuin op me notebook. Het linker draaimechanimse van de klep was daardoor uit haar voegen gesprongen. .
Ik heb de notebook 1 dag voordat mijn garantie verliep gemeld bij Custumer Service.
Aangezien de melding binnen de garantie periode was viel mijn laptop dus nog onder de garantie.
Na het ophalen van mij laptop door UPS had ik na 30 dagen nog steeds niets gehoord. De melding van de Service Desk was dat er een onderdeel bestelt was dat niet voorraadig was waardoor ik minimaal nog 5 werkdagen moest wachten. Na een totaal van 46 dagen heb ik nogmaal gebeld en vertelde ik tijdens dat (2e) telefoontje dat ik een klacht wou indienen. De persoon in kwestie vroeg of HP mij daar over mocht terug bellen. Daar ben ik mee accoord gegaan: vervolgens na totaal 55 dagen werd ik gebeld of HP mij een nieuwe laptop mocht aanbieden met een prijs waarvan de waarde hetzelfde was als mijn aanschafprijs.
JAH! wie zegt daar geen nee tegen. Dus ik ben accoord gegaan.
Ik heb na 1 jaar me laptop te kunnen gebruiken een gloednieuwe gekregen met veel betere specs en met wederom 1 jaar garantie![]()
Goede Service die HP!
quote:
Reg. datum: 11 oktober 2008
Ik heb een HP Pavillion DV9790ED en ik ben opzoek naar de XP drivers voor deze laptop
Weet iemand of die er zijn ?? en weet iemand misschien waar ik die kan vinden ?
Met vriendelijke groeten
PolarZZ
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last