Reg. datum: 20 augustus 2007
[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 5
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 20 augustus 2007
Reg. datum: 30 mei 2005
ik kan 2 mooie zwaardjes gebruiken met ieder +19 agility, daarnaast een bracelet met nog eens 19 en heel wat ander gear met vooral meer meer meer agility;) Ik wil dr eigenlijk vanaf, liever fate, helaas vind je dat niet zo super veel in combinatie met might/vit/agility, willpower heb ik niet nodig. de enige keren waneer ik oom raak is als ik 5 minute non stop door kan gaan.quote:MueR schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:22:
[...]
Mwah, je moet je een beetje inleven he. Het is dus niet "Och kijk wat een mooie beer", maar gewoon "Grrr Graaa! Hide! KILL!"
[...]
Dan heb je evenveel agility als ik op 32 (ik zit op zo'n 190). Aan de andere kant is mn Vit bijna even hoog als mn agility (rond de 170) en de rest rond de 130-140.
Die heb ik bijna volbracht, maar zelfs dan blijft power (niet morale healing) een lastig punt.quote:RonnieB82 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 09:50:
bt de skill om jezelf te healen, als je deze skill een aantal keer hebt gebruikt (ik geloof 100x ofzo?), dan krijg je een triat om de skill sterker te maken, hij healt dan meer, en kan dan ook je power aanvullen.
Het is idd wat verwarrend met zoveel verschillende actieve chars, maar in dit geval had ik het over de Guardian.quote:Rfce schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 10:07:
Hij heeft het hier toch over de burglar?? Deze kan alleen moral restoren middels Mischievous Glee. De trait Opportunist zorgt voor extra self-healing. Maar naar mijn weten kan de bruglar niet middels skills/traits zichzelf voorzien van Power (op potions na dan hè).
Wb de morale van de Burglar: die krijgt ook een enorme bulk morale terug met 'Find Footing' als 'ie gestunned is. Juist die Find Footing is een bron van ellende als ik met mijn favo sparringspartner (behoorlijk maxed lvl50 Guard) bezig ben: Burg doet stun op Guard, deze doet 'Turn the Tables' waardoor de Burg gestunned raakt, waarna deze weer een 'Find Footing' doet en 'thnx for heal buddy'
Nu ik inmiddels wat meer eigen ervaring met de Guardian heb is de spar makkelijker te winnen met de Burglar. Eerst hadden we veel vaker een draw maar nu een stuk vaker Burglar for the win
Gisteren met Guardian49 Araukuldar en Burglar49 'little buddy' Padraig de 'Gate Keeper' aangepakt. Normaliter is het een full FS quest maar wij hebben er altijd dikke pret in om dingen met z'n tweeën af te werken
De 'Lord of the Western Marches' is een lvl47-9K elite (big deal
Burglar Padraig sneaked in tot vlakbij de Gate-Keeper en summoned dan de Guardian. Instant combat natuurlijk omdat ik dan meteen midden tussen 4 normale mobs binnen kom
Gate-Keeper gaat neer en de adds volgen hem snel, helaasch net iets te snelle respawns om het te overleven, maar de klus was geklaard
Wmb de mooiste momenten in lotro als je met al je mogelijkheden een opponent nét weet te verslaan
Kort daarna hielpen we een kin Minstrel45 met de 'Great Beast', geholpen door een Hunter50 wordt de 'Great Beast' als snel een mak lammetje
Al bij al vruchtbare dagen geweest met wat opschonen van de quest-list, sluiten van boeken (en begonnen met Annuminas) en voor mijn laatste 60K ben ik naar het nieuwe deel in Misty Mountains gegaan. Met een beetje mazzel ding ik vanavond mijn derde 50
Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!
Zoals het hoort...quote:Tank-a-Holic schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:23:
[...]
Grrrrr !!!! Dat heb ik gemerkt ja. Had ik de dag ervoor nog met 2 volledige freep raids alles onder controle, ga ik slapen, daarna werken, daarna inloggen...is alles weer rood !!!!
Met een beetje fantasie kan je mn creep name wel achterhalen als je me ziet lopen..quote:Ach ja...nu heb ik tenminste weer een doel. Wat voor naam heeft jouw creep ?
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog
Reg. datum: 20 augustus 2007
Awww komop ! Zeg het me maar, dan weten we tenminste wie we als eerste kunnen targetten.quote:MueR schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:37:
[...]
Met een beetje fantasie kan je mn creep name wel achterhalen als je me ziet lopen..
Overigens heb ik ook weer een postje gemaakt op mn weblog, dit keer over de eerste avond in de Moors.
MueR wijzigde dit bericht 03-01-2008 14:05 (68%)
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog
Je kan best stellen dat dit een enorme sprong voorwaarts is, op dit moment zijn de stats nog verder verbetert vanwege hoger lvl en andere jewelry, maar dit geeft mooi de armor/weapon verschillen weer).

clique voor grotere versie
Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
Reg. datum: 27 maart 2002
wie het laatst lacht..... is traag van begrip
Reg. datum: 06 augustus 2002
Welk level ben je, want het gaat op het einde hard. Ben pas lvl 32 en heb 5 goud en dan heb ik al van alles gekocht.quote:degged schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:15:
damn wat is het duur om een mount te krijgen. heb nu 2g en 600 silver. moet dus gewoon meer dan 4g hebben. dat wordt dus best ingewikkeld. maar ja. weer een doel...
Reg. datum: 27 maart 2002
wilde de mount gaan halen, maar dacht dat ze 1g en 55 silver waren, maar das niet degene die je kan hebben. 4g en nog wat silver is de token die je nodig hebt.
wie het laatst lacht..... is traag van begrip
Dat zijn ze waard, die verkoper is een afperserquote:degged schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:25:
ik ben al level 35 dus das het lastige ervan
wilde de mount gaan halen, maar dacht dat ze 1g en 55 silver waren
Zorg gewoon dat je alle rode "meuk" die creatures droppen wanneer je ze doodmaakt bewaart. Veel mensen vergeten dit vaak, of doen het bewust niet. Zo rond level 35 kan je al gauw zo'n 300 a 500 silver per keer ophalen daarmee.
MueR wijzigde dit bericht 04-01-2008 12:23 (29%)
euh...ja
De chars staan met z'n allen helemaal tegen de muur om zoveel mogelijk uit de range van Thrang te blijven.
Dus Bobbie1980 (of iemand anders): heb je wat tips?

Tactiek klinkt goed. Hoe wij het gedaan hebben is 1 GRD + dedicated healer op plek (2). De andere GRD bij (1) en de rest van de raid precies in het midden onderaan tegen die muur ja. Volgens mij doen jullie het niet veel anders. Wellicht ligt het aan de samenstelling van de raid? Iedereen goed armour + traits maxxed enzo?quote:botoo schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:44:
Dus Bobbie1980 (of iemand anders): heb je wat tips?
[afbeelding]
JohnnyV76 wijzigde dit bericht 04-01-2008 18:51 (23%)
http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmxxZp1mk2Sd/view/
Reg. datum: 01 oktober 2002
diverse filmpjes van de raid met thrang... wellicht kun je daar iets mee
Hebben jullie er ook last van (enkele guildies hebben het ook)? Enige suggesties?
Reg. datum: 04 september 2005
Dat klinkt als een slechte internetverbinding..quote:Hurtebise schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:29:
Probleem wat ik nu bij bijna elke connect mee te maken krijg, is dat mijn char zichtbaar wordt in de spelwereld en ik vervolgens vooruit loop. Je char doet enkele stappen maar vliegt weer naar de oorspronkelijke positie. Er rest niets dan je pc herop te starten, het spel herstarten helpt niet hieraan.
Hebben jullie er ook last van (enkele guildies hebben het ook)? Enige suggesties?
am experiencing jerky movement when playing LOTRO. What can I do?
Answer/Article
If you are experiencing jerky movement, rubberbanding, or other graphical errors, please try the following. Doing so may resolve your concern.
1. Go to Options (CTRL+O)
2. Go to the Troubleshooting Tab
3. Set your FPS to the maximum
4. Set your engine speed to Very Low
5. Accept Changes
Hmm ik heb dit ook gehad en het kan de stuck bug zijn (er zijn situaties in lotro dat je vast kan komen te zitten), je kan dit verhelpen doot /unstick of zoiets te tikken in je chat venster. (als je het met al je chars hebt dan is dit niet je probleem!)quote:Hurtebise schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:29:
Probleem wat ik nu bij bijna elke connect mee te maken krijg, is dat mijn char zichtbaar wordt in de spelwereld en ik vervolgens vooruit loop. Je char doet enkele stappen maar vliegt weer naar de oorspronkelijke positie. Er rest niets dan je pc herop te starten, het spel herstarten helpt niet hieraan.
In mijn geval was het echter een ander probleem, namelijk mijn videokaart. Die werd veel te warm en om een of andere reden leek alles het goed te doen, behalve lopen in LoTRO. Als ik mijn computer rebooten dan ging het nog steeds niet goed, maar als ik een grote fan op mijn videokaart zette of mijn computer een tijd uit deed (om af te koelen) dan werkte alles weer prima.
Nu met een nieuwe computer heb ik er ook nooit meer last van gehad.
Eigenaar van Klik60 (769893) in VI.349 (17824)
Het werkt.quote:Hurtebise schreef op zondag 06 januari 2008 @ 18:42:
1. Go to Options (CTRL+O)
2. Go to the Troubleshooting Tab
3. Set your FPS to the maximum
4. Set your engine speed to Very Low
5. Accept Changes
Reg. datum: 08 november 2005
Wij doen het als volgt:quote:botoo schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:44:
Overzicht screendump..............
Iedereen behalve 1mins en 2 tanks naar punt 3 bij het downen van de laatste summoner (let wel op dat alle worms dood zijn, maakt het anders onnodig moeilijk) de minst moet op het hoopje puin gaan staan met zijn rug tegen de muur, eventueel een LM erbij als de mins gepoisioned word zodat de LM constant poison kan debuffen. Zorg ervoor dat de tanks de agro van shamans hebben en deze met de rug naar de minstrel laten staan (anders krijgt de mins ook frontal AOE) vervolgens elke keer een champ of capt 1 shaman per keer latenpullen naar punt 3 en daar dus de shamans per stuk afmaken
Succes wij doen het ondertussen met zijn 11en
Reg. datum: 06 augustus 2002
Je vraagt je dan af hoe mensen lvl 50 zijn geworden. Op mijn KS member na, liep ierdeeen als een paard zonder kop dat gebied in. lekker breed uit, zodat er veel aggro werd getrokken. niet pullen, maar gewoon op een groepje elites afstormen, Fellowship manouvres die geen 1 keer zijn behaald zoals afgesproken, lvl 34/34 die gewoon een eind vooruit gingen lopen, als er een run door een bepaald gebied werd gedaan met de low-lvls dan niet op elkaar wachten, nee gewoon doorbaggeren, ook als iemand helemaal vast zat, afk gaan zonder bericht, healer niet optimaal beschermen, als er bad guys gestunned waren een rain of arrows oid afschieten, enzovoort.
Gevolg ; 3 uur bezig geweest voor Red Maid neer te maaien, ik en mijn KS member gelukkig maar 2 maal wiped (waarvan we beiden 1 maal dooor eigen schuld gingen) anderen tot 5/6 maal dood. en niet luisteren naar elkaar, behalve dan de allerlaatste maal toen we bij Red Maid kwamen, eindelijk beetje coordinatie/taktiek.
Waarom dan afgemaakt? Omdat het wel een fanatiek zooitje was, ik bedoel 3 uur over een gebied wat ws ook in 1 maal was gelukt als we de afgesproken taktiek ook hadden uitgevoerd. Dus uiteindelijk toch wel erg leuk. Ga morgen daardoor samen met de minstrell Old Forest van een stuk of 40 eikenboompjes ontdoen (laat Greenpeace het maar niet horen).
Maar het was wel frustratie ten top hoor soms.
Stel je voor 1 groepje mobs nog niet dood of er ging al iemand een ander groepje mobs pullen door er dwars door te lopen. Ach, het maakt het wel een uitdaging.
Reg. datum: 30 mei 2005
alweer, bah!
even uitleggen waarom bah!
Ik ga lekker met me burglar, echt waar. Ik solo elites op mijn eigen leven (als ze geen add hebben, of 1 non-beast add(riddle ftw)). Ik ga super duper snel, draag voornamelijk gecritte gear. en ben gister level 32 geworden.
Nu het probleem dan maar,
ik heb lotro al eens eerder gespeeld. een Champion, level 35. Dit was voordat Everdim uitkwam (en dus geen goed lvl30-40 gebied). en kwam ik in een sleur terecht van:
1) Fuck dit gaat langzaam
2) fuck deze quests zijn saai
3) Fuck ik heb nog maar 3 solo en 37 fellowship quests.
Nu ben ik dus met mijn burglar,
weer in de zelfde sleur,
1) Quests zijn 5 level hoger dan mijn level of fellowship
2) level gaat langzaam
Dus ik zat gister in een mega-dip. had al een boog gekocht voor een alt (hunter natuurlijk).
ging toch maar even in evendim kijken, en god wat ben ik blij dat dat erbij is gekokmen, ik hobbel naar dat eilandje, krijg zo 50 quests voorgeschoteld.
WOHOO!!!
Tegen te tijd dat Evendim uit kwam, kon ik direct het gebied in, aangezien ik toen pas met mijn main char rond lvl30 zat...
Gisteren wat deeds af zitten ronden in Bree... ook altijd leuk
euh...ja
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.