Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 20 augustus 2007

quote:
Sp4nkz schreef op maandag 31 december 2007 @ 17:17:
niice,, zometeen gelijk ff proberen,, thnx :)
Dan moet je toch eerst een level 10 character hebben :D. Mocht je ingame vragen hebben, mijn naam is daar Marscha.

Aahhhh nog 10 minuten, dan eindelijk klaar op t werk !!

Tank-a-Holic wijzigde dit bericht 31-12-2007 17:22 (9%)

Reg. datum: 04 december 2007

k was met een hunter binnen no-time lvl 6,, dus zometeen nog ff tot 12 uur en dan de kroeg in ;)
Nu alleen nog ff bedenken wat voor een character ik zal maken ,,

Reg. datum: 15 mei 2007

Iedereen hier ook een gelukkig 2008, dat je maar veel lol mag beleven aan LOTRO. :P

Maar ik zit nu heel hard te denken of ik lekker ga questen, of dat ik pages ga grinden voor mn Rally trait. Dat laatste is nuttiger, dat eerste is leuker. :P

Brig. General

quote:
Tank-a-Holic schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:56:
[...]

Onkwetsbaar is het niet helemaal :), we hebben een buff die +50% parry/block/evade doet voor 15 seconden. Met mijn setup kan ik mijn block hiermee pushen tot iets boven de 80%, moeilijk te raken dan? Ja, Onkwestbaar? Nee.
Wij dwarf guards hebben ook nog een skill die heet Hunker Down. Hiermee krijg je +75% mitigation op de belangrijkste resistances. Dit komt er een beetje op neer dat je voor 10 seconden alle damage absorbeert. Samen met de bovengenoemde buff kun je het dan wel even uithouden. Zo hebben we ook een kleine heal skill (weet al die namen van de skills niet zo als ik niet ingelogd ben) en het leukste is een skill die deze andere skills (behalve hunker down) direct reset dus meteen de cooldown weghaald. Zo kun je het echt wel even uithouden.

JohnnyV76 wijzigde dit bericht 01-01-2008 11:40 (55%)

http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmxxZp1mk2Sd/view/

Reg. datum: 29 juni 2006

Hmmz, ik heb LOTR gekocht toen hij uit was gekomen, maar na mijn trial periode van een maand? heb ik er voor gekozen niet voor de game te gaan betalen.
Nu na het zien van LOTR deel 3, gisteren op TV, krijg ik opeens de kriebels weer om te spelen.
Ik zit echter wel met een paar vragen, waar ik hoop dat iemand hier antwoord kan geven:

1. Zijn er nog veel spelers in het begin van het spel? Het spel is al enige tijd uit, en zal niet zo veel meer gekocht worden. Dit betekend dat de meeste spelers al een leuke LVL hebben en niet meer in het begin spelen maar verderop in het spel. De spelers die nog in het begin zullen zitten zijn spelers die opnieuw zijn begonnen of toch net de game gekocht hebben denk ik. Ik wil hiermee voorkomen dat ik in een maar dun bevolkt gebied ga beginnen :)

2. Wat zijn de kosten per maand? Grootste drempel in de game uiteraard. :) Ik zou eerst voor één maand betalen, en als ik het leuk blijf vinden voor 3 maanden betalen als het kan.

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

@Technoaddict

1) Dat valt reuze mee... ik zie genoeg lowlevels rond rennen en met mijn lowerlvls Alts vind ik vrij vlot fellowships.
2)
Billing Info:
¤ 12,99 – 1 maand
¤ 35,97 – 3 maanden
¤ 65,94 – 6 maanden
¤ 119,88 – 12 maanden

Premium Servce:
¤ 8,99 – Character Rename
¤ 9,99 – Kinship Rename
¤ 17,99 – World Character Transfer (character verhuizen naar een andere server)

euh...ja

Certified nutcase

En dan heb je natuurlijk ook nog lifetime membership, alles bij elkaar komt dat rond de 200 euro uit...

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Reg. datum: 15 mei 2007

Vergeet niet dat er tot eind januari een speciale actie is van 26 euro per 3 maanden. Dus dat is misschien ook nog een leuke optie. Effectief gezien dus een maand gratis. :)

En zover ik weet is er aan lowlvls niet echt een gebrek. Er komen nog steeds nieuwe mensen bij, en vrij veel mensen maken alts, waardoor er in totaal zeker wel genoeg lowlvls zijn. Bovendien hebben die alts als voordeel dat als je met hun samenspeelt, je met ervaren mensen samenspeelt.

Veni, Vidi, Vici

Ff een vraagje tussendoor, weet iemand waar de onderstaande recipes droppen:
Heavy Cotton Hat Recipe (voor Stout Cotton Hat)
en
Heavy Cotton Shoes (voor Stout Cotton Shoes)
Ik heb het stout cotton setje compleet op deze 2 na. maar ik kan op geen site vinden waar deze droppen :(

euh...ja

Bug? Feature!
Reg. datum: 08 januari 2004

Voornamelijk bij Goblins in het noorden van de Shire (Greenfields). De recipe drop is belachelijk daar.

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Veni, Vidi, Vici

^^echt waar? Het is een lvl21 recept, die goblins daar zijn toch rond lvl11? Droppen die deze dan?? Anyway, thnx voor de tip, k zal er vanavond een gaan kijken :)

euh...ja

Bug? Feature!

Ow, Cotton, ik zat met Cloth in mn kop.. Cotton vind je voornamelijk bij goblins en orcs in de North Downs.

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Acties: [view]

Door: botoo
Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young
Reg. datum: 10 november 1999

Burglar Cranck is dapper bezig geweest om Thrang te downen maar dat is tot op heden nog niet gelukt :| Pittige uitdaging wel en op een gegeven moment is de hele raid het wel een beetje zat, maar we komen steeds een beetje verder en vinden de exacte manier binnenkort wel (hoop ik).

Guard Araukuldar is inmiddels een taaie tank geworden. Vanaf lvl45 lag mijn nieuwe mirrored kloffie al klaar voor als de 47 ding zou klinken en inmiddels heb ik met jeweller Cranck -eindelijk- een beryl bracelet gecrit :D ('t Is de eerste voor mezelf dus ik heb er nog een paar te gaan voor ik klaar ben :+ ).

Met lvl48 heb ik in een deels PUG BG verkend, daar was ik nog niet eerder binnen geweest, leuke plek, leuke mobs en leuke drops. Binnenkort eens proberen om de eindboss te kloppen :Y).

Helemaal geweldig hoe taai zo'n tank kan zijn, je dendert alleen op zo'n sub-boss af, gooit de aggro machine aan en neemt 'm vervolgens mee naar de rest van het FS. Bij de groep aangekomen zijn er altijd wel weer van die string-pullertjes die de aggro dan weer afpakken maar dat halen we dan weer terug omdat zo'n pansy bow-boy het natuurlijk niet echt lang volhoud onder het teisterende geweld van de boss :P (en de adds krijgen voorrang omdat die de boss healen).

Ik ben al een eind op weg naar de 50 en wmb zijn lvl 47-49 wel de leukste om te doen, je hebt nog iets om naar te streven terwijl je wel de ultieme tank uit kan hangen. Zodra je 50 bent is lvlen niet meer mogelijk en verdwijnt er toch een stukje drive.

Wat ik wel lastig vind is het gebrek aan power bij langere fights, ook al zit ik met 2100+ unbuffed bepaald niet slecht en kan ik ook nog wat extra bijladen middels skills, het komt toch vaak voor dat ik zonder kom te zitten (en aangezien de rest dan ook meestal leeg is valt er ook weinig te bietsen van b.v. een Loremaster). Ik zal toch eens wat op zoek gaan naar in-combat power-regen gear/traits/skills (hints welkom ;)).

Samen met mijn vast Burglar-maatje (ook 49) hebben we met z'n tweeën de 'Keeper of Books' geklopt. Eerste keer mislukte door de snelle respawn van de adds, maar de tweede keer hadden we een tactiekje uitgevogeld wat perfect werkte. Toen we na de combat iets te lang bleven staan en de Keeper zelf alweer respawnde zijn we maar gaan rennen, best grappig om met de inwoners van Imlad een polonaise te doen, met z'n allen aansluiten achter de tank :P

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Reg. datum: 08 november 2005

quote:
botoo schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:41:
Burglar Cranck is dapper bezig geweest om Thrang te downen maar dat is tot op heden nog niet gelukt :| Pittige uitdaging wel en op een gegeven moment is de hele raid het wel een beetje zat, maar we komen steeds een beetje verder en vinden de exacte manier binnenkort wel (hoop ik).
.....................................................de tank :P
Botoo, jij zit niet op snowbourne toch... Anders had ik je kunnen helpen emt thrang wordt elke week gedowned :) zelf met 11 ervaren spelers. Gisteren met 3 ervaren en 9 new raiders ook weer gedaan is niet zo moeilijk meer als je de tactiek weet en iedereen goed uitlegd wie waar moet staan tijdens de verschillende fasen in het gevecht.

Bobbie1980 wijzigde dit bericht 02-01-2008 15:05 (58%)

Acties: [view]

Door: botoo
Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young
Reg. datum: 10 november 1999

Nope, ik zit idd niet op Snowbourne maar op Eldar.

Ik weet dat de truuk zit om de Shamans te splitsen (naar de zijkant van de trap) zodat ze elkaar niet kunnen healen (iig niet 4 tegelijk), maar op één of andere manier wil dat steeds maar niet lukken :'(
Volgende stapje is Thrang zelf natuurlijk die naar de Fumeroles geleid moet worden totdat die ploft zodat Thrang debuffed en kwetsbaar word.

De preciese locaties wil ik best graag horen en ik wil ook wel weten wat voor classes je gebruikt (met 11 man is d:)b ).

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

!Dolf is rechtvaardig!

Werkt deze game ook op windows vista Ultimate? 8)7 /sarc.

Heb net de trial gedownload maar ik kan het niet opstarten als ik als admin ben ingelogt..., daarvoor ook al geprobeer te spelen lukte ook niet. Gaap.

Het wordt allemaal maar erger, ik heb een non-admin account gemaakt en daarmee kan ik TurbineLauncher.exe mee opstarten maar als ik wil update moet ik als admin zijn ingelogt.

Hoppa, windows XP geinstalled en LOTRO draait als een zonnetje...

MrVegeta wijzigde dit bericht 03-01-2008 05:53 (37%)

AMD3500+ / X1900XT / A8N-E / 1024MBKingstone / 300GB Sata HDD.

Veni, Vidi, Vici

quote:
MrVegeta schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:33:
Werkt deze game ook op windows vista Ultimate? 8)7 /sarc.

Heb net de trial gedownload maar ik kan het niet opstarten als ik als admin ben ingelogt..., daarvoor ook al geprobeer te spelen lukte ook niet. Gaap.

Het wordt allemaal maar erger, ik heb een non-admin account gemaakt en daarmee kan ik TurbineLauncher.exe mee opstarten maar als ik wil update moet ik als admin zijn ingelogt.
Dit is een bekent probleem na book11, workaround (vrij rigoureus):
Je moet UAC (ofwel User account Controls) uitzetten. Clasic view-> User accounts -> User account control box op off.

Zolang Turbine nog geen fix heeft zal men dit onder vista toe moeten passen.

Enige rede om Vista te gebruiken is DirectX10 support, maar ik ondervind ook vaker probz met andere games.... draai dus lekker XP ;-)

euh...ja

Certified nutcase

Ik hoef zelf Vista voorlopig echt niet. Zitten nog teveel problemen in. Niet alleen voor het spelen van games, maar ook als programmeur heb ik onder Vista nog veel te veel problemen. De helft van de software die ik dagelijks nodig heb, draait er niet onder. Lekker OS heb je dan uitgebracht naar mijn idee.. en ik programmeer nog wel in Windows ;)

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Nu ook CCNA!

quote:
botoo schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:41:
Wat ik wel lastig vind is het gebrek aan power bij langere fights, ook al zit ik met 2100+ unbuffed bepaald niet slecht en kan ik ook nog wat extra bijladen middels skills, het komt toch vaak voor dat ik zonder kom te zitten (en aangezien de rest dan ook meestal leeg is valt er ook weinig te bietsen van b.v. een Loremaster). Ik zal toch eens wat op zoek gaan naar in-combat power-regen gear/traits/skills (hints welkom ;)).
Je hebt de skill om jezelf te healen, als je deze skill een aantal keer hebt gebruikt (ik geloof 100x ofzo?), dan krijg je een triat om de skill sterker te maken, hij healt dan meer, en kan dan ook je power aanvullen.

-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex

Veni, Vidi, Vici

quote:
RonnieB82 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 09:50:
[...]

Je hebt de skill om jezelf te healen, als je deze skill een aantal keer hebt gebruikt (ik geloof 100x ofzo?), dan krijg je een triat om de skill sterker te maken, hij healt dan meer, en kan dan ook je power aanvullen.
Hij heeft het hier toch over de burglar?? Deze kan alleen moral restoren middels Mischievous Glee. De trait Opportunist zorgt voor extra self-healing. Maar naar mijn weten kan de bruglar niet middels skills/traits zichzelf voorzien van Power (op potions na dan hè).

euh...ja

Reg. datum: 20 augustus 2007

/offtopic Ik wacht ook nog wel even voordat ik downgrade naar Vista :X . /offtopic.

Ik ben een paar dagen terug serieus begonnen met Ettermoors, en ik heb het wel naar mijn zin daar :P. Heb nu rank 2 gehaald, yay !

Was ik gisteren wat aan het questen, kom ik een of andere dwarf tegen die me een /tell stuurde, of ik de naam.. scruffy (of zoiets ) herkende. Bleek zijn warg te zijn die ik , met de raid uiteraard, meerdere malen het leven had zuur gemaakt, muahahahaha.

Hij zei dat mijn naam bij de creeps al was opgevallen...nu denk ik niet dat ik dit leuk ga vinden.

Het enige wat ik momenteel kan doen (bijna het enige) is chaos creeren. Wat ik vaak doe is gewoon de hele meute creeps inrennen. Met mijn damage kan ik niet iemand killen, maar ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat er zo'n 5 creeps mij proberen neer te halen, zonder resultaat. En zolang ze de aandacht op mij hebben, laten ze de echte damage dealers en healers tenminste met rust :).

Een 1vs1 gevecht met mijn guard is gewoon.... saai. Ik kan niet genoeg schade doen, en wanneer de creep het gaat verliezen, kan hij gewoon wegrennen, aangezien ik geen range spells heb, en de range van mijn boog ook te verwaarlozen is, kan hij in 99% van de gevallen gewoon ontsnappen.

Ach ja, ik hoop dat de guardian updates snel komen, want het lijkt erop dat ik dan als een soort van bodyguard kan fungeren , ook in de pvp gebieden. :*)

Bug? Feature!

Ik ben dinsdagavond begonnen in de Moors. Kheb een Blackarrow gerolled, moet zeggen dat ook PvMP beter bevalt op Laurelin. Op Snowbourn kom je binnen en is het antwoord op de vraag "waar knokken we?" bijna altijd TA Bridge.
Het was echt even niet bij te houden, van keep naar keep. De hele map is nu weer rood, de DP counter is flink gestegen :). Ook meteen Golloval en Old Goldie op zn bek gerost. Heerlijk, kheb weer wat te doen als mn freep zonder blauwe xp zit :)

Oh, en de Vista problemen... geen last van, maar het eerste wat ik doe als ik Vista geinstalleerd heb, is UAC voor admins uitzetten.

MueR wijzigde dit bericht 03-01-2008 10:42 (12%)

It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

hehe, Evernight is ook altijd Tol bridge farming, is wel lachen.

En ja, Vista kan enorm veel crashen, soms dagen lang niets, en soms echt 20x per dag.

Inmiddels is mijn Lore-Master al lvl39, en heb al legendary trait 1 (Ents Go to War) compleet.

Reg. datum: 30 mei 2005

quote:
MueR schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 10:41:
Ik ben dinsdagavond begonnen in de Moors. Kheb een Blackarrow gerolled, moet zeggen dat ook PvMP beter bevalt op Laurelin. Op Snowbourn kom je binnen en is het antwoord op de vraag "waar knokken we?" bijna altijd TA Bridge.
Het was echt even niet bij te houden, van keep naar keep. De hele map is nu weer rood, de DP counter is flink gestegen :). Ook meteen Golloval en Old Goldie op zn bek gerost. Heerlijk, kheb weer wat te doen als mn freep zonder blauwe xp zit :)

Oh, en de Vista problemen... geen last van, maar het eerste wat ik doe als ik Vista geinstalleerd heb, is UAC voor admins uitzetten.
Jullie moeten hem eens op TS horen als die in ettenmoors zit, hij heb het daar goed naar zn zin "Jeuh! beertje vermoorden" ... " Jueh vogeltje vermoorden".. Dan zit ik daar "Ehm, waar the fuck heb je het over". terwijl ik op de achtergrond zwaarden hoor slaan via zijn boxen;).

Zelf nog geen pvMP gedaan. Gister lvl27 gedinged (van 24-27, en dinsdag van 21-24), dus vandaag lvl30 ;)

Ik ga lekker snel met me burglar en moet zeggen dat het een super class is om te spelen. Hoewel hij wel wat meer DPS mag hebben, kun je op 200 verschillende manieren je opponent uitschakelen. Groepen van 4, van mijn eigen level zijn geen probleem en kan ik iedere 5 minuten weer opnieuw doen. Elites van me eigen level lukken ook iedere anderhalve minuut (tijd is gebaseerd op cooldowns).

Ondertussen lekker aan het deedfarmen in zowel north downs als lonelands. Binnenkort maar eens naar de shire en ered luin om die kill deeds daar te doen (ken er zo 4 of 5 uit me hoofd, dus 4 of 5 nieuwe traits!).

Moet alleen wat meer fate zien te krijgen. 50% van mijn gear is +Agility (rond de 200 nu). 40% + vitility, 5% agility + Might, en dan 5% iets anders (fate/will).

Bijna journeyman weaponsmit (was in het begin tinker maar 80% van de kin was tinker). moet alleen nog ff die quest doen, maar ging gister avond dus naar lonelands hiervoor. zie ik in /lfg "We are starting b2 ch3"). Ik zeg netjes "Ill join but I need ch2 first", uiteindelijk iets meer dan een uur gedaan om ch2 tot ch8 af te maken. maar nog steed sniet journeyman;).

Bug? Feature!

quote:
Tjirp schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:01:
[...]

Jullie moeten hem eens op TS horen als die in ettenmoors zit, hij heb het daar goed naar zn zin "Jeuh! beertje vermoorden" ... " Jueh vogeltje vermoorden".. Dan zit ik daar "Ehm, waar the fuck heb je het over". terwijl ik op de achtergrond zwaarden hoor slaan via zijn boxen;).
Mwah, je moet je een beetje inleven he. Het is dus niet "Och kijk wat een mooie beer", maar gewoon "Grrr Graaa! Hide! KILL!"
quote:
Tjirp schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:01:
Moet alleen wat meer fate zien te krijgen. 50% van mijn gear is +Agility (rond de 200 nu). 40% + vitility, 5% agility + Might, en dan 5% iets anders (fate/will).
Dan heb je evenveel agility als ik op 32 (ik zit op zo'n 190). Aan de andere kant is mn Vit bijna even hoog als mn agility (rond de 170) en de rest rond de 130-140.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: