Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 17 april 2006

quote:
Ltje schreef op woensdag 26 december 2007 @ 14:06:
[...]

Ik moet zeggen dat ik de aanbieding van 3 maanden voor 26 euro toch niet gek vind... Ik heb er iig heel veel plezier mee, en vind het na een paar dagen spelen mijn geld al meer dan waard. :)

Maargoed, de VS hebben een soortgelijke aanbieding voor nog goedkoper dan weer natuurlijk. Maargoed, aan zulk soort vergelijkingen heb je toch niet zoveel, aangezien je er niets aan kan doen. Gewoon paar eurotjes betalen en lekker spelen.

En ik ben een superarme student, en zelfs ik kan het betalen. Nouja, ik kan het helemaal niet eigenlijk, maar doe het gewoon. :P
@ dat laatste, daar gaat het niet om. Geld speelt voor mij geen rol, het gaat me om het principe. Als ik goed door ze word behandeld ben ik bereid daar veel voor uit te geven, maar als ik word afgezet ten opzichte van mensen uit andere werelddelen, kunnen ze m'n rug op. Gewoon uit principe.

Reg. datum: 06 augustus 2002

quote:
dragonspirit schreef op woensdag 26 december 2007 @ 14:52:
[...]

Ik ben in ieder geval reuze blij met mijn lifetime abo...nooit meer betalen...heerlijk!
Ik ken dat gevoel, heerlijk

Anyway, ik ben na book 10 niet meer actief geweest, heb nu net book 11 geinstalleerd, maar mijn launcher doet het niet.
Hij start wel op, maar blijft hangen bij "Getting datacenters". Hij gaat na 20 seconden wel verder tot in de echte console, maar je ziet dan niet de gebruikelijke velden voor gebruikersnaam en wachtwoord, maar dit:

Plaatje op imageshack (popups!)

Wie weet hier een oplossing voor?

It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

Reinstall vrees ik, je hebt onderin bij versie nummer ook niets goeds staan, dus ik vermoed dat er iets mis is gegaan met de installatie. Het kan ook zijn dat de login servers eruit hebben gelegen, alleen dat lijkt me stug.

Edit: er moet Version: 1.05 staan.

MOAW wijzigde dit bericht 26-12-2007 17:50 (7%)

Reg. datum: 06 augustus 2002

quote:
MOAW schreef op woensdag 26 december 2007 @ 17:50:
Reinstall vrees ik, je hebt onderin bij versie nummer ook niets goeds staan, dus ik vermoed dat er iets mis is gegaan met de installatie. Het kan ook zijn dat de login servers eruit hebben gelegen, alleen dat lijkt me stug.

Edit: er moet Version: 1.05 staan.
Mijn idee, en volgens precies dezelfde redering.

Where wind is Trouble
Reg. datum: 26 januari 2004

gewoon de update nog een keer uitvoeren

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

jips, en anders gooi ook ff alles weg van turbine (en lotro) onder my documents, application data en local settings.

euh...ja

Certified nutcase

Afgelopen kerst (er was toch niets aan in mijn eentje) nog even zitten spelen. Tinybig mijn Minstrel is na een zware strijd ten zuid oosten van Gath Forthnir eindelijk level 50 geworden. Dat ging absoluut niet makkelijk want in dat gebied wemelt het van de level 50, 51 en 52 signatures. Binnenkort maar eens de laatste skills kopen, maar eerst wat extra geld verzamelen, want dat is er vrij hard doorheen gegaan ivm reperatiekosten.

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Ik heb het probleem gevonden. Ik heb overigens ook een reinstall gedaan, maar dat hielp niet.
Toen ging ik op de US LOTRO forums kijken, en er stond dat je bij sommige firewalls de toegestane LOTRO files moet verwijderen en opnieuw erinzetten, omdat die bestanden door alle updates van grootte veranderen kunnen sommige firewalls ze niet meer herkennen. Zo ook mijn Outpost firewall, blijkbaar. Ik vind het raar, want bij eerdere updates hoefde het helemaal niet :?

Anyway, moet ik nu alle updates nóg een keer installeren? 't Lijkt of ie ze ondanks de reinstall nog heeft, omdat het versie nummer 1.05 is...

Reg. datum: 01 april 2007

Ik ben ongeveer 6 maanden terug gestopt met LOTRO. Het was het beste online spel die ik heb gespeeld, beter dan WoW zelfs in mijn ogen, maar op een gegeven punt kon ik na een systeemherstel van mijn computer niet meer LOTRO opstarten, ik kreeg errors. Opnieuw geinstalleerd en alles, maar niks hielp. Nu baal ik echt dat ik gestopt ben. Ik zal straks nog eens proberen te installeren..en op te starten maar zou iemand een andere oplossing weten?

Reg. datum: 01 april 2007

Deze error geeft hij aan :

Fatal execution error ( 0x7927e03e)
Dan klik ik op oke en dan krijg ik de boodschap:
Application has generated an exception that could not be handled

Certified nutcase

Pooh...da's een lastige...ik zou even een mailtje naar support doen. Ze zullen er vast wel hun best voor willen doen om hun klanten te behouden, dus lijkt me dat een goede optie. Je zult misschien wat logfiles en dergelijke moeten verzamelen.

Is er misschien iets veranderd in je computer behalve het systeemherstel? Succes in ieder geval. Ik geniet in ieder geval nog met volle teugen van het spel en hoop voor je dat je dat binnenkort ook weer zult kunnen doen.

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Reg. datum: 20 augustus 2007

quote:
Desperadoz schreef op donderdag 27 december 2007 @ 11:17:
Deze error geeft hij aan :

Fatal execution error ( 0x7927e03e)
Dan klik ik op oke en dan krijg ik de boodschap:
Application has generated an exception that could not be handled
Ben je zelf ook al op onderzoek gegaan ? Als ik google op deze error, lijkt het erop dat je MS.Net Framework corrupt is geraakt. Misschien dat het deinstalleren en hierna opnieuw installeren hiervan de oplossing is. Maar ik heb ook al reacties gezien van mensen die hun hele OS opnieuw moesten installeren....dus..... 8)7.

Bug? Feature!
Reg. datum: 08 januari 2004

Wat ook wil helpen (op Vista) is even kijken naar de TurbineLauncher.exe.conf. Hierin staat standaard een referentie naar .NET framework 1.1, die op vista gewoon niet werkt. Standaard wordt 2.0 meegeleverd. Dit heb ik zelf aangepast. Ik zal thuis even de volledige conf doorspitten en posten.

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

*O* *O* HOERA !! *O* *O*

Na Tweeëntwintig pogingen voor de Westernesse Superb Galadhrim Shoulder Guards ( alles op 35% ), heb ik ze vanochtend eindelijk weten te critten ! Voordat ik op weg moest naar mijn werk ;)

Nu nog even de shoulder guards , en de rekening voor 22 pogingen (hahahahaha) , overhandigen aan de gelukkige eigenaar. :X

Reg. datum: 30 mei 2005

quote:
Tank-a-Holic schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 08:34:
*O* *O* HOERA !! *O* *O*

Na Tweeëntwintig pogingen voor de Westernesse Superb Galadhrim Shoulder Guards ( alles op 35% ), heb ik ze vanochtend eindelijk weten te critten ! Voordat ik op weg moest naar mijn werk ;)

Nu nog even de shoulder guards , en de rekening voor 22 pogingen (hahahahaha) , overhandigen aan de gelukkige eigenaar. :X
Feliciteerd:)

Ik heb alleen 1e kerstdag nog even gespeeld, verder gister en 2e kerstdag druk met familie geweest, ben een burglar begonnen op laurelin, guardian vond ik echt niet fijn. nu level 14 op zn weg naar buckland en the forbidden forest, en ik moet zeggen, burglars are awesome.

Het is zo grappig na een gevecht te zeggen "Tjongejongen ik heb wel 9 cooldowns gerbuikt" en dan mensen te zien kijken :D

Heb wat gepartyd met een loremaster en een captain wat redelijk leuk is, me naam is eonarra btw voor de geintereseerde, en MueR, ik heb je nog steeds niet online kunnen vinden, klopt je nick die ik heb wel ;)?

quote:
Tjirp schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 09:17:
Feliciteerd:)

Ik heb alleen 1e kerstdag nog even gespeeld, verder gister en 2e kerstdag druk met familie geweest, ben een burglar begonnen op laurelin, guardian vond ik echt niet fijn. nu level 14 op zn weg naar buckland en the forbidden forest, en ik moet zeggen, burglars are awesome.

Het is zo grappig na een gevecht te zeggen "Tjongejongen ik heb wel 9 cooldowns gerbuikt" en dan mensen te zien kijken :D

Heb wat gepartyd met een loremaster en een captain wat redelijk leuk is, me naam is eonarra btw voor de geintereseerde, en MueR, ik heb je nog steeds niet online kunnen vinden, klopt je nick die ik heb wel ;)?
Dank je wel :)

Ik zit trouwens ook op Laurelin (Marscha 50 guard). Enne..."guardian vond ik echt niet fijn", waarom niet ? Guards rock!! En na de update zijn ze ook nog eens "nuttig" in pvp 8).

Brig. General

't is waarschijnlijk lucky craft dag vandaag dan want ik heb voor het eerst meerdere items op rij gecrit. 3 stuks maar liefst. Woohoo.

22 pogingen is wel heel erg.

http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmxxZp1mk2Sd/view/

quote:
JohnnyV76 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 10:33:
't is waarschijnlijk lucky craft dag vandaag dan want ik heb voor het eerst meerdere items op rij gecrit. 3 stuks maar liefst. Woohoo.

22 pogingen is wel heel erg.
Whooo gefeli !!

Hahahaha 22 is best veel inderdaad ;). Ik heb ook diverse tickets ingestuurd, hehe. De eerste reactie van ze was, ja...ik ( de gm zelf) heb ook wel eens 4 keer op rij gemist. Toen had ik zoiets van, hallooooo...4 is toch niet hetzelfde als 22 8)7.

Region name change: EvenSwim
Reg. datum: 03 oktober 2006

Er zijn meer mensen die GRD niets vinden. Weinig dps, moeilijk solo-baar op hoger niveau en vergeleken met andere klassen saaier.

Dat hoor ik echt vaak, maar ik heb er zelf geen een, dus echt oordelen kan ik niet.

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

Hmm...ik heb eerlijk gezegd helemaal geen problemen om mijn guard solo te spelen op hoger niveau. Ik kan behoorlijk sterke mobs neerkrijgen, mobs waar ik andere mee zie stuntelen.

In goblin town kan ik ook gerust 4-5 goblins pullen en ze 1 voor 1 afslachten (solo). Nu weet ik niet of andere classes dit beter doen, ofterwijl meer adds kunnen handlen, maar ik ben er tevreden mee.

En in de guard update komt onder andere een dps stance. :*). Ook een nieuwe spell die damage intercept die de groupmate anders zou krijgen is erg welcome. Deze is ook in pvp te gebruiken, dus handig voor het in leven houden van bv de minstrel.

Uiteraard is mijn damage niet te vergelijken met de echte dps classes en zal er dan ook langer over doen om een mob te killen, maar das niet erg ;). Het terugrennen van de revive spot kost anderen weer extra tijd _O- , die ik dan weer bespaar. :Y

Region name change: EvenSwim
Reg. datum: 03 oktober 2006

Je hebt ook helemaal gelijk hierin. Ik zie soms guards zo verschrikkelijk sterk , dat ze idd een heleboel mobs een voor een afmaken, maar wel heel traag vanwege dat dps verschil. Ik zie zelfs dat er dan nauwelijks morale is afgegaan van zulke spelers en dat ze gewoonweg niet kapot te krijgen zijn en dat waardeer ik heel erg. Ik vind het prachtig om te zien hoe zij vooraan de mobs naar zicht toe trekken / eisen.

Ik vind het vaak oneerlijk dat we na een instance / quest de GRD zo n hoge repair bill zie aftikken, daar mag missch ook wel iets aan gedaan worden. Als de LM / HNT / MNS niet te vaak doodgaan, dan zie je vaak verhoudingen van 1:3 in repair bill prijs.

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

quote:
Jorgasme schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:25:
Ik vind het vaak oneerlijk dat we na een instance / quest de GRD zo n hoge repair bill zie aftikken, daar mag missch ook wel iets aan gedaan worden. Als de LM / HNT / MNS niet te vaak doodgaan, dan zie je vaak verhoudingen van 1:3 in repair bill prijs.
Aahhh, daar maak ik me dan niet zo druk om. Ik speel een guard omdat ik het leuk vindt om te tanken, en een groep door een instance te krijgen. Om de een of andere reden verwachten mensen vaak ook dat je een instance of gebied goed kent, omdat je een guard bent o.O.

Nu snap ik ook wel dat andere classes ook vaak wel weten hoe een bepaalde instance of raid te doen, alleen zul je zien dat wanneer een guard geen idee heeft wat ie aan t doen is het sneller opvalt dan wanneer iemand staat te slacken op dps gebied. Al dit soort elementen maakt het spelen van een guard voor mij interesant. Mensen hebben vaak hoge verwachtigen, en die probeer ik zoveel mogelijk waar te maken :D.

En de repair bill?... Tsja , thats a small price to pay for being the most powerfull class ! :X

Bug? Feature!
Reg. datum: 08 januari 2004

Om mezelf niet te gaan herhalen, een verzoekje: zouden jullie dit topic op het Codemasters forum eens door willen lezen en jullie visie hierop willen geven in dat topic of hier (of beide :+)

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

quote:
MueR schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:49:
Om mezelf niet te gaan herhalen, een verzoekje: zouden jullie dit topic op het Codemasters forum eens door willen lezen en jullie visie hierop willen geven in dat topic of hier (of beide :+)
Bleh.....ik kan die site niet bekijken op mijn werk ! Kun je geen korte beschrijving/stelling geven ?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: