Gathering of Tweakers

Quicksearch
Woah. Gister een hele hoop lol gehad in Fornost. :D

Na het avondeten begonnen met quests around fornost (dat bears en aurochs enzo killen) met een aantal lui, tot er op een gegeven moment een lvl 50 LM bij kwam. Daarmee, 2 tanks en een lvl 33 hunter fornost binnen gegaan. We gingen lekker snel door de elites met zon 50 LM. Al snel bij die fell spirits ofzo met dat water dat je silenced. Oervervelend. Maar was verder goed te doen. Toen eerste boss gedaan, en daar werd redelijk erg gehakt van gemaakt. Hij dropte voor mij hele mooie purple light gloves, waar ik erg blij mee ben. :D
Doorgelopen naar toren/boss 2, terwijl we ondertussen wat verdwaalden en een heleboel elites platstampten. Boss 2 is die troll die stenen van het plafon laat vallen. Ging allemaal goed, totdat er een steen op mij viel, waardoor ik in 1 klap dood was. Dat was wat jammer, maar die LM in combinatie met een goede tank zorgten voor niet al te veel problemen.
Toen was het al een uur of 11 schat ik, dus beide guards verlieten ons. Redelijk lastig. Ook omdat onze gear toen al vrij erg gebroken was. De hunter probeerde wat extra mensen te krijgen, terwijl de LM ging repareren. Er kwamen alleen niet echt extra mensen, dus zijn we maar met zn 3en verder gegaan.
Al snel kwamen we 2 Elite Masters tegen, en we waren met zn 3en. Wonder boven wonder kwamen we daar makkelijk doorheen zonder dat ik weer is dood ging (dat had ik tussendoor namelijk al een paar keer gedaan :P ), met name dankzij die supergoede LM. Op een ander moment hadden we bijvoorbeeld 5 elites tegelijk op ons, waarbij ik al snel doodging. (ik was aan het healbotten, en als LM is het wat lastig aggro op 5 mobs tegelijk te houden. :P ). Die gast speelt het klaar om toch gewoon nog dat gevecht (met veel moeite) te winnen. :)
Ondertussen een lvl 43 champion gevonden, waarmee we boss 3 gingen doen. Die gast met dat vuur. Binnenin die toren een paar keer verdwaald (en doodgegaan in mijn geval, gotta love the LM rez :P ). De toren onderaan in de fik gezet, toen die boss gedaan. Je wordt daar omsloten door vuur. Dat was niet echt praktisch, aangezien als je daarin komt, je vrij snel doodgaat, het is geen normaal vuur. De hunter ging dood, daardoor kwamen we daarachter. Ook de champion ging er aan dood, maar toen ging de boss in een bug, waardoor de LM en ik hem konden aanvallen zonder dat het terug aanviel :)

Toen was het al vrij laat, maar toch maar doorgegaan voor boss 4. Weer lastig om daar te komen, doodgaan enzo. :P Eerst kwam de elite master met de 3 honden. Daar gingen we vrij makkelijk doorheen. Ik helemaal blij dat we het gehaald hadden, was dit slechts de pre-boss. Toen kwam er dus nog die nemesis met 35k hp en 6 dread en adds.
In onze overmoed toch maar naar binnen gegaan, met een 37 minstrel, 33 hunter (de boss was paars voor hem :P ), 43 champion en een 50 LM. Simpel gezegd, we waren binnen 10 seconden platgestampt. :P
De hunter wilde heel graag die boss, omdat die een blauwe epic boog voor hem kon droppen, maar zag ook wel dat dit niet ging lukken. Dus die logde in op zijn lvl 50 captain. De LM kon nog een 50 hunter vinden, en ik ging even mijn quests inleveren en gear repareren en naar 38 dingen. :)

Met deze 5 ging het ontzettend makkelijk die laatste boss, behalve dat de captain die zou tanken vrij snel doodging. :P Ik zou hem healen, maar ik had lag, én ik was stunned. Geen goede combo om te healen. Maar de DPS van de hunter was insane, dus uiteindelijk toch een makkie.
Heel erg helaas geen blauwe drop, alleen een purple item dat niemand heel graag wilde.

Die laatste boss staat op een terras heel hoog boven fornost, dus wat is er dan leuker om als afsluiting op je paard te zitten en naar beneden te sprigen? :D We gingen een beetje dood, maar wel een hoop lol gehad. :D

Al met al was het 3 uur toen ik stopte, wat betekende dat ik 8 uur onafgebroken fornost quests heb gedaan. :P Erg leuk, maar niet iets wat ik regelmatig zal gaan doen. ;)
Wel een heleboel lol gehad en nieuwe vrienden gemaakt, dus ik ben weer blij. En heb zin om nu verder te spelen. :D

quote:
botoo schreef op maandag 24 december 2007 @ 11:23:
Afgelopen dagen bezig geweest om mijn Guard naar GM metalsmith te tillen en vervolgens grof aan de bak gegaan met de vele onderdelen die ik daarmee gemaakt hebt.
De crits vlogen me om de oren :D Alle eerder genoemde rants ten spijt zit ik ruim boven de 50% met als resultaat dat ik een volledig blauwe armour-set in de vault heb liggen voor mijn volgende lvl en dat er een ritsje blauw op AH staat. Nadeeltje is wel dat de verkopen uiterst traag gaan, maar ik ga dan ook niet meteen als goedkoopste zitten.

Met een beetje geluk ben ik binnenkort een rijke stinkert :D
Gefeliciteerd ! *O*

En mijn rant gind over mijn GM tailorship ;), ik ben met hetzelfde character ook GM Metalsmith en daar heb ik ook een +/- 50% crit range. Mijn eigen blauwe set had ik dus ook snel ( ben Guard ).

Ik probeer alleen ook een set te maken voor een goede vriend, gratis en voor niks, en alle onderdelen gemaakt met een, denk ik, 30% crit gemiddelde. Alleen de Westernesse Superb Galadhrim Shoulder Guards willen gewoon NIET critten. Het is niet eens voor mijzelf bedoeld, ook niet voor de verkoop, maar een kadootje voor iemand.... en ik zit nu ( na tussendoor helemaal niets anders te hebben gemaakt btw) aan de 18 pogingen...!?! Achttien !! Voor 1 item :'( :'( . Heb dus ook een ticket aangemaakt , want ik zal wel gebugged zijn >:) , een andere reden kan ik niet bedenken hiervoor.

quote:
botoo schreef op maandag 24 december 2007 @ 11:23:
5 grote bazen in Helegrod?
Coldbear, Storvagrun, Zaudru, Grisgart en Thorog?
Ik doelde meer op die 5 iron crowns van ongeveer 130k morale die daar binnen staan. Daar hadden we meer moeite mee dan figuren als coldbear en die Storvagrun. Grootste probleem was denk ik dat we maar 1 Loremaster hadden dus weinig crowd control.

50% crit rate kan ik alleen van dromen. Ik zit gemiddeld nog op 1 uit 5 oftewel 20%. Met de huidige prijzen voor gecritte spulletjes is het geen vetpot meer.

http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmxxaJ1hkw/view/

Acties: [view]

Door: botoo Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young

quote:
Ltje schreef op maandag 24 december 2007 @ 11:31:
. . . toch maar doorgegaan voor boss 4. Weer lastig om daar te komen, doodgaan enzo. :P Eerst kwam de elite master met de 3 honden. Daar gingen we vrij makkelijk doorheen. Ik helemaal blij dat we het gehaald hadden, was dit slechts de pre-boss. Toen kwam er dus nog die nemesis met 35k hp en 6 dread en adds.
./
Heel erg helaas geen blauwe drop, alleen een purple item dat niemand heel graag wilde.
./.
Die laatste boss staat op een terras heel hoog boven fornost, dus wat is er dan leuker om als afsluiting op je paard te zitten en naar beneden te sprigen? :D We gingen een beetje dood, maar wel een hoop lol gehad. :D
Die pre-boss dropped o.a. een blauw item (naam ff kwijt) wat je kan gebruiken om de toortsen aan te steken op het terras om zodoende de dread een beetje te temperen, en een hope pot kan ook geen kwaad (ook al kan je wel zonder als je een paar high-lvl's in je groep hebt :).
./.
Daar heb ik een unique worm-tonge/tooth vandaan (pocket-item) die ik nog steeds zo nu en dan gebruik, zal er binnenkort een pica van tonen.
./.
Met een heel klein beetje handigheid ga je daar niet dood van, kwestie van etages springen :) (daarna ga je wel dood als je de weg kwijt raakt en als lvl 38 Guard moet soloën :+)
quote:
Tank-a-Holic schreef op maandag 24 december 2007 @ 11:31:
. . . 18 pogingen...!?! Achttien !! Voor 1 item :'( :'( . . .
auwauwauw
quote:
JohnnyV76 schreef op maandag 24 december 2007 @ 13:39:
Ik doelde meer op die 5 iron crowns van ongeveer 130k morale die daar binnen staan
Dat zijn sub-bosses, die droppen ook niets (interessants) en ze vluchten als ze onder een bepaalde morale komen, je komt ze later weer tegen o.a. bij Zaudru en dan gaat het wel tot het gaatje :).

Overigens was het best leuk dat gisteren één Burg de kb op Storvagrun had en ik met mijn Burg de kb op Zaudru (Burgs ftw! :Y ). Loop ik al me tde titel 'hated by Zaudru' rond (vind ik één van de leukste titels :Y) ) die je krijgt als je al z'n offspring afgemaakt hebt, nu zal 'ie helemaal een hekel aan me hebben door de toevoeging in mijn bio van 'Your mighty blow defeated Zaudru' :D

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Community Person

Heeft iemand enig idee wat een goedkope/de goedkoopste shop is om LOTRO te kopen? Ik was net even bij de Makro en daar was hij 40 euro, terwijl ik hem bij play.com voor de helft heb gezien. Het probleem is alleen dat ik geen creditcard heb. Dus weet iemand nog een goedkope plek om deze game te kopen, dan wel in de winkel of online.

Trouwens, op welke server zitten de meeste GoTters?

http://nuker.nl/

quote:
Brian schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:57:
Heeft iemand enig idee wat een goedkope/de goedkoopste shop is om LOTRO te kopen? Ik was net even bij de Makro en daar was hij 40 euro, terwijl ik hem bij play.com voor de helft heb gezien. Het probleem is alleen dat ik geen creditcard heb. Dus weet iemand nog een goedkope plek om deze game te kopen, dan wel in de winkel of online.

Als je slim bent koop je er gewoon eentje via marktplaats. Heb ik zelf ook 2 versies vandaan voor mijzelf en mn vrouw en met een beetje geluk en goed zoeken vind je nog een koopje ook. Zo had ik er een gevonden gesealed + 60 dagen gamecard lost erbij (dus totaal 90 dagen) voor 35 euro. Voor ongeveer 25 a 30 euro kun je er wel eentje vinden en dat scheelt toch weer.

Qua server weet ik het niet meer zo... Snowbourn is de drukste server denk ik maar als je dit topic leest zul je zien dat ook een aantal mensen naar Laurelin zijn gegaan.

quote:
JohnnyV76 schreef op maandag 24 december 2007 @ 16:28:
Als je slim bent koop je er gewoon eentje via marktplaats. Heb ik zelf ook 2 versies vandaan voor mijzelf en mn vrouw en met een beetje geluk en goed zoeken vind je nog een koopje ook. Zo had ik er een gevonden gesealed + 60 dagen gamecard lost erbij (dus totaal 90 dagen) voor 35 euro. Voor ongeveer 25 a 30 euro kun je er wel eentje vinden en dat scheelt toch weer.
Eeek, ik zou persoonlijk het risico niet nemen ;) Aangezien de registratiecode in de verpakking zit, en tegenwoordig bijna iedere keuken een seal-ding heeft 8).

Community Person

quote:
JohnnyV76 schreef op maandag 24 december 2007 @ 16:28:
[...]

Qua server weet ik het niet meer zo... Snowbourn is de drukste server denk ik maar als je dit topic leest zul je zien dat ook een aantal mensen naar Laurelin zijn gegaan.
Nee bedankt, ten eerste is hier niks in de buurt (~50km) en ten tweede vertrouw ik dat niet helemaal. Heeft iemand anders nog suggesties?

Wat een vertrouwen weer zeg... :P

Waar is de kerstgedachte?

Maar serieus, je moet niet gelijk je geld overmaken naar de eerste de beste die je tegenkomt maar het is heus wel veilig hoor. Ik heb die van mij gewoon op laten sturen. Maar hey, als je liever meer betaalt dan hou ik je niet tegen.

It's me, Mario!

Ik word echt totaal pisneidig van sommige mensen op Evernight. :( Mensen zijn taal gaan verbeteren, dingen ontkennen die ze wél hebben gezegt. Mobs taggen voor mensen zijn neus. Tyrant taggen voor een raid zijn neus. :(

Ik ga maar eens op Eldar een char aanmaken, want dit is echt niets. Aan het aantal AH items is ook te zien dat Evernight niet meer hetzelfde is als maanden terug. Ongeveer 60% minder auctions, en sommige dingen loeiduur en de rest echt te cheap gewoon. (10 beryl shards voor 1.2G :/)

Vind ettenmoors nog het enige intressante op dit moment, de meeste kindships zijn te bazig en willen alleen lvl50's recruiten. Terwijl ik pas lvl30 ben met mijn Loremaster. :'(

Hebben jullie trouwens ook elke week enkele mails van die Goldsellers? 8)7

Tyrants taggen is wel een naaistreek ja zeg... :S

Ik heb nog niet veel mensen op Evernight gesproken, maar vond het ook niet heel slecht. Ook niet op AH gekeken overigens. :P
Maar als je hulp wilt met je LM, kun je altijd mij (Frenwe, 38 minstreel) een tell sturen. :)

quote:
Brian schreef op maandag 24 december 2007 @ 16:58:
[...]

Nee bedankt, ten eerste is hier niks in de buurt (~50km) en ten tweede vertrouw ik dat niet helemaal. Heeft iemand anders nog suggesties?
Als ik het goed zag dan zag ik hem van de week bij de Dynabyte voor 27 euro...maar ik kan me vergissen...

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

It's me, Mario!

Dat zou wel leuk zijn inderdaad, aangezien ik al 3 maanden non-stop word getijsterd door alle negatieve dingen die je in een MMO kan tegenkomen. Ik zal je straks wel adden. :)

En over die Tyrant, tja, ik behoor zelf tot de Tribe Stalkers. Stalkers bestaat uit meer dan 200 leden die allemaal rank 3 of hoger zijn (meeste zijn rank 5-6-7).

Het ergste is dan altijd, dat er een slecht georganiseerde Raid van creeps even snel de Tyrant tagged. Hierdoor kunnen wij, als groep van 5-6 man, totaal niets meer. En ja, wij zijn in staat om met 5-6 man Lug, Tirith, Lumber en Isen te veroveren. Ookal wil Tol pas met 8 man lukken.

Hebben sommige van jullie ook in de gaten dat Vista Lotro totaal niet leuk vind? Ik crash echt minimaal 5x per dag, alleen maar in slechte situaties. :P

- edit: voor degene die de game willen aanschaffen, is het niet beter om de trail te downloaden en daarna je abbo gewoon verlengen? Dat kost je maar 26 euro voor 3 maanden op dit moment. Ook kan je een pre-order kut halen als je het dvd schijfje wilt hebben. ;)

MOAW wijzigde dit bericht 24-12-2007 18:00 (14%)

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
MOAW schreef op maandag 24 december 2007 @ 17:58:
- edit: voor degene die de game willen aanschaffen, is het niet beter om de trail te downloaden en daarna je abbo gewoon verlengen? Dat kost je maar 26 euro voor 3 maanden op dit moment. Ook kan je een pre-order kut halen als je het dvd schijfje wilt hebben. ;)
Volgensmij heb je dan nog steeds een retail nodig uit de winkel

euh...ja

quote:
Rfce schreef op maandag 24 december 2007 @ 18:50:
[...]

Volgensmij heb je dan nog steeds een retail nodig uit de winkel
Ja, de trialcode is niet genoeg om het volledige spel mee te spelen...

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Payback's A Bitch

quote:
Brian schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:57:

29 euro bij mediamarkt, tenminste dat is die in Enschede

Reg. datum: 04 september 2005

quote:
Pensmaster-B schreef op maandag 24 december 2007 @ 21:41:
[...]
29 euro bij mediamarkt, tenminste dat is die in Enschede
Mediamarkt Utrecht verkocht helemaal niets meer van LotRO.. ;(

Community Person

quote:
dragonspirit schreef op maandag 24 december 2007 @ 17:52:
[...]

Als ik het goed zag dan zag ik hem van de week bij de Dynabyte voor 27 euro...maar ik kan me vergissen...
Bedankt, ik zal hem daar wel even gaan bestellen. _/-\o_

Trouwens, Laurelin is toch een RP wereld? Nouja, ik zal wel zien hoe dat uitpakt.

Edit: Is er ook een GoT kinship op Laurelin?

Brian wijzigde dit bericht 24-12-2007 21:54 (5%)

It's me, Mario!

Net heel de tijd met Ltje samen een hoop quests doorgespit, en inmiddels alweer lvl31. Toch wel weer leuk, aangezien ik een hoop kan skippen omdat ik weet wat makkelijk is en wat niet. :P

En sorry Ltje, ik crashte op het laatst, maar de quest was wel complete :)

@Hierboven, ja, Laurelin is een Role-Playing server. En zover ik weet is er geen GoT kin.

Die is er wel.. ;)

Die heet (en hopelijk zeg ik het dit keer wel goed) Annon Amarth (please zeg me dat ik het nu wel goed deed. :P)

Hmm.. eigenlijk heb ik best wel zin om mijn lvl 27 accountje nu voort te zetten, vooral met DX10 support erbij, maar aan de andere kant word je echt dik hard afgezet door de europese tak van LOTRO...

In de VS is het maandelijkse bedrag $14,99. Omgerekend in euro's (d.m.v. Google) is dat 10,43, terwijl LOTRO Europe (Codemasters natuurlijk weer 8)7 ) er ¤13,99 voor vraagt :X

Dan heb ik al zoeits van laat maar..

Where wind is Trouble

got kin is er wel. Lees TS maar es

quote:
MOAW schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:37:
Net heel de tijd met Ltje samen een hoop quests doorgespit, en inmiddels alweer lvl31. Toch wel weer leuk, aangezien ik een hoop kan skippen omdat ik weet wat makkelijk is en wat niet. :P

En sorry Ltje, ik crashte op het laatst, maar de quest was wel complete :)

@Hierboven, ja, Laurelin is een Role-Playing server. En zover ik weet is er geen GoT kin.
Dat idee had ik al inderdaad. Je was helaas wel een beetje dood geloof ik. :P

Maar was leuk om samen zo te questen. :)

quote:
blacktarantulaX schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 15:20:
Hmm.. eigenlijk heb ik best wel zin om mijn lvl 27 accountje nu voort te zetten, vooral met DX10 support erbij, maar aan de andere kant word je echt dik hard afgezet door de europese tak van LOTRO...

In de VS is het maandelijkse bedrag $14,99. Omgerekend in euro's (d.m.v. Google) is dat 10,43, terwijl LOTRO Europe (Codemasters natuurlijk weer 8)7 ) er ¤13,99 voor vraagt :X

Ik moet zeggen dat ik de aanbieding van 3 maanden voor 26 euro toch niet gek vind... Ik heb er iig heel veel plezier mee, en vind het na een paar dagen spelen mijn geld al meer dan waard. :)

Maargoed, de VS hebben een soortgelijke aanbieding voor nog goedkoper dan weer natuurlijk. Maargoed, aan zulk soort vergelijkingen heb je toch niet zoveel, aangezien je er niets aan kan doen. Gewoon paar eurotjes betalen en lekker spelen.

En ik ben een superarme student, en zelfs ik kan het betalen. Nouja, ik kan het helemaal niet eigenlijk, maar doe het gewoon. :P

quote:
blacktarantulaX schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 15:20:

Dat heeft niets te maken met CodeMasters hoor...dat is met al die dingen zo...Echt omrekenen doen ze maar zelden...

Ik ben in ieder geval reuze blij met mijn lifetime abo...nooit meer betalen...heerlijk!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws