Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Bug? Feature!
Reg. datum: 08 januari 2004

Aantal linkjes toegevoegd, de rest bekijk ik vanavond thuis even.

edit:
Tot mijn verbazing en plezier is mijn doel met onze kinship site bereikt:
zoeken bij google naar 'kinship snowbourn'

Nu nog zorgen dat ie het bij laurelin ook gaat doen :D

MueR wijzigde dit bericht 11-01-2008 18:13 (69%)

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Underestimate me !!!

Wat ik nogsteeds dom vind is dat een gestunde player nogsteeds rond kan draaien.... beetje irritant voor je van achter aanval damage bonus :(

http://www.f1time.com/user.php?user_id=7078

Bug? Feature!

Ach ja, zo vind ik het zeer irritant dat er geen temporary state immunity is voor disarms. Sta je tegen 3 orcs te knokken, ben je gewoon 15 sec achter elkaar gedisarmed als je pech hebt.

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Reg. datum: 19 augustus 2001

Nou fijn, de 5de een character transfer gekocht. En hij is nu nog niet over. Stuur ik een mailtje krijg ik dit terug:

Thank you for submitting your recent request to Codemasters Customer Services concerning Lord of the Rings Online.

Unfortunately there is a technical glitch with your character transfer, which is why it has yet been transferred. The programmers are currently looking into this and hope to resolve this as soon as possible.

Please accept our sincere apology for any inconvenience caused by this matter

Nou dat is lekker :|

50 Burglar -> Laurelin (kinship: Annon Amarth raidgroup: Raids R Us)

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

^^ schandalig, ofwel schadevergoeding eisen ;)

euh...ja

Reg. datum: 06 augustus 2002

Nogmaals, het is nu wat drukker

Ik ben in alle RPG-achtige games (ook pen and paper) altijd een hunter achtige geweest, dus sneaken, long range enzovoorts.

Ik zit nu op een RPG-server, maar wil eigenlijk eens leren tanken en dan wel op een server waar veel wordt geklepped, gescholden en veel nOOb wordt geblered. Vraag me niet waarom.

Maar; hoe gaat tanken precies en welke server is de server die ik zoek (dus geeft de meeste frustratie door het daar aanwezige publiek)?

.eXP | DonCorleone
Reg. datum: 12 maart 2001

Hehe, wil je je nieuwe antideprisiva testen ofzo :P

Amd Athlon 64 X2 4200+ @2500 Mhz, ASUS A8N-SLI, Nvidia 8800 GTS 320 Mb, SoundBlaster Audigy LS, 2 GIG Kingston Camera: Canon EOS 450D + EF-S 18-55mm iS, Canon EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM, Canon BG-E5

Reg. datum: 15 mei 2007

Ik zou gokken op Snowbourne, dat is de drukste en 'oudste' server, en aangezien daar de meeste mensen zitten geloof ik, zullen er logischerwijs ook wel de meeste losers zitten.

Verder zijn er wel een paar basic guides op de offcieele fora te vinden denk ik. Kijk ook ff op die van lotro.com (de amerikaanse dus).

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
Ltje schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:04:
Ik zou gokken op Snowbourne, dat is de drukste en 'oudste' server, en aangezien daar de meeste mensen zitten geloof ik, zullen er logischerwijs ook wel de meeste losers zitten.
Ik weet niet hoe het zit op andere servers, maar ik vind dit echt reuze mee vallen op Snowbourn.
Je hebt altijd gasten er tussen zitten waarvan je zegt tjah, loser.... maar het valt mee.

Gisteren nog bijv. met mijn alt hunter van me de Great Barrows in getrokken (met deze alt voor de eerste keer). Van te voren gezocht naar een FS, waarop een lvl16 captain op me reageerde en mee wilde. Ik was tochwel van mening dat hij iets te lowlvl was voor de instance en wees hem af.... Kreeg ik me toch een potje gescheld over me heen, dat hij me ging reporten etc etc :D .... Ach ja, dat was dan eens zo'n loser gevalletje (was eigenlijk mijn eerste keer dat iemand zo vel reageerde op een afwijzing).
Anyway FS toch rap bij elkaar gekregen ->
Ik kon me van mijn main herinneren dat het toch altijd vrij pittig was.
We hadden een lvl21 LoreMaster, 2 lvl 23 Guardians, lvl22 Champion, 1 lvl21 Hunter en ik als lvl26 Hunter. Van te voeren goed afgespoken op wachten need/greed en wie wat pulled.
Mirakuleus ALLES in 1x gehaalt, echt niet normaal.... we hadden het niet verwacht. Aangezien 1 iemand voor Evils Final Chapter was mee gegaan hebben we die dus ook gedaan (bleek achteraf de makkelijkste). De Loremaster is 2x dood gegaan, en 1x een van de guardians, maar alle 3x keren konden ze gerezzed worden.

euh...ja

Wilde vanacht eigenlijk op ding 35 halen. Was net de avond daarvoor op 34 geeindigd, dus moest een dikke 70XP halen. Niet gelukt, maar wel veel plezier gehad.

Eerst met een groep wat quests gedaan in Taur Gonwath. Gweoon, wat bij elkaar geraapte mensen, maar dat liep als de welbesproken tiet. Iedereen lette op elkaar, luisterde goed naar elkaar, pulde geen agro en meer van dat goed spul. Enige dat we deden was die Etten Cave en we hebben ik denk een dikke 100 trolls gekilled. En daar ging het eigenlijk om, veel trolls killen.
Kreeg ook te horen van een van de members dat dit voor hem de beest groep was di ehij in een tijdje had gehad.

Daarna kreeg ik een call can een landere lvl 34 hunter om te komen helpen in DD, Rhunenlad en Nan Amlug (oost dan). Daar hebben we achter elkaar 7 quests gedaan en veel wargs gekilled en dan ook nog die Rauta gasten. Ging heel hard en heel leuk. Enkel in dat hillmen camp gingen we ten onder door even onoplettendheid.

Afijn, eind van het liedje, nog 20k XP en dan heb ik mijn knol

Heerlijk avond/nachtje zo

Bug? Feature!

70k moet toch te doen zijn? ik ben in 5 uur tijd van 41 naar 42 gegaan, dat is 150k.

Reg. datum: 15 mei 2007

quote:
Rfce schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 09:40:
[...]

Ik weet niet hoe het zit op andere servers, maar ik vind dit echt reuze mee vallen op Snowbourn.
Je hebt altijd gasten er tussen zitten waarvan je zegt tjah, loser.... maar het valt mee.
Ik zit zelf alleen op Evernight, maar ik denk wel dat het op alle servers enorm meevalt. Ik noemde Snowbourne, omdat die AFAIK het meeste members heeft, en dus absoluut gezien waarschijnlijk de meeste losers heeft. Maar dat neemt niet weg dat het relatief nog steeds heel weinig losers heeft waarschijnlijk.

Soms heb je inderdaad een vervelend iemand ertussen zitten, maar mij gebeurt het heel weinig, terwijl ik redelijk veel PUGS doe. Wat regelmatiger zijn de mensen die gewoon niet slim hun class weten te spelen, maar dat hoort er gewoon bij. Zo was ik ook in het begin. Echte flamers, trollen, ninjalooters ed zijn er gelukkig niet heel veel.

Vandaag pages gegrind op morrovals, na 2 uur had ik ze eindelijk. En ik heb nog wel de hele tijd hulp gehad van een 50 minstreel. Nu nog 2 op gobs in de MM, en dan kan ik eindelijk ook rally! doen. :D
Wel nog 1 lvl voor ik hem kan gebruiken, nu 44, maar dat maakt niet uit. :P

Geen zin nml om 120s te betalen om voor een half lvl rally te slotten, en dan weer 120s om daarna weer anthem of the wizards te slotten.

Voor de rest wel een lekker dagje vandaag, schiet goed op met lvlen, ik ben niet aan het powerlvlen, geniet er met volle teugen van, en neem mn tijd voor andere dingen, maar 50 komt ook lekker in de buurt. :)

It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

Enigste ninja looter die ik tegen ben gekomen tot nu toe is Ltje :P Hehe.

Gisteren even op lvl45 Barad Gularan gedaan, met 3 Lore-Masters, Mincer, Guardian en een hunter. En lukte aardig om de eerste boss te farmen, alleen geen drops :(

Maar ach, volgende week vakantie, dan mooi eens richting lvl50 gaan met mijn Loremaster. :D

Bug? Feature!

Zo, ik kan redelijk tevreden op dit weekend terugkijken. Ik begon vrijdag op level 41, vanochtend sloot ik het af op level 45 :)

De Orcs in Angmar zijn weer onder de zoden geschoffeld, de Dwergen in Gabilshatur houden sneeuw tegen hun oog om builen te voorkomen. De ondoden in Nan Tornath zijn nu toch echt dood en ook de Hillmen in Donnvail zijn terug de heuvels ingejaagd. Met andere woorden, ik heb al mn Legendary Traits weer (muv de class quest trait).

Niet slecht, in iets meer als een maaand naar level 45 toe, al zeg ik het zelf.

Reg. datum: 20 augustus 2007

Hehehe, ik zie dat jullie allemaal weer wat levels vooruit zijn, gefeli !

Ik mag ook tevreden terugkijken naar dit weekend, om te beginnen heb ik er een etched bracelet en etched earring bij, wat betekent dat ik nog maar 1 earring te gaan heb, yay! Grinding in Goblin Town ftw :P.

Gisteren maar eens besloten om mijn troll deed in MM te beginnen en voltooien, en het viel allemaal reuze mee! Binnen no time een groep, en ik denk dat we er zo'n 1,5 uur over hebben gedaan. (240? trolls). Lekker rustig aangedaan, niet meer dan 8 of 9 tegelijk :*). Blijft nu nog mijn laaste valour deed in Sarnur (trolls) over...zucht...!

Zaterdagavond mijn knol gehaald. Dat is een opluchting. En in hetzelfde uur ook mijn expert tier voor woodworker, eindelijk. Had dat zo laten liggen de eerste 30 levels, daar betaal ik nu de tol voor.

Maar wat is het hebben van een paard leuk.

quote:
maartend schreef op maandag 14 januari 2008 @ 09:56:
Zaterdagavond mijn knol gehaald. Dat is een opluchting. En in hetzelfde uur ook mijn expert tier voor woodworker, eindelijk. Had dat zo laten liggen de eerste 30 levels, daar betaal ik nu de tol voor.

Maar wat is het hebben van een paard leuk.
Ja ja, het hebben van een paard heeft zeker voordelen! Voornamelijk in gebieden met low level mobs (grijs) en in de Ettermoors!

In een gebied met gelijke level monsters vindt ik het eerder irritant dan een voordeel :X, ik bedoel...1 pijltje van een orc, en je hele paard is weg !! Dat is toch niet volgens de LOTRO lore :9~ , ik heb in de films in ieder geval niet zomaar een paard zien verdwijnen doordat de rijder of het paard door een pijl is geraakt!

Anyways, in de moors vindt ik het een machtig gezicht wanneer je met 24, of soms wel meer, mensen allemaal te paard door de gebieden gallopeerd! Om daarna een groep creeps in de rennen, stampee!, en dan een mega gevecht te houden.

Region name change: EvenSwim
Reg. datum: 03 oktober 2006

Ik begrijp een deel van deupgrade van de guardian niet geheel. Als je dps wilt doen, dan neem je een CHP en geen GRD. Nu maken ze het moeilijker voor de GRD tegen bosses door de nerfs en ik kan dat niet begrijpen. En dat moeilijker geldt dus mooi voor de gehele FS / raid als de GRD.

Als guardian wil je je op je classe specialiteit verbeterd worden.

" Hier hunter, lever jij je merciful shot maar in en krijg je crowd control"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Level 46 geworden met mn captain, maar meer gehangen online dan gequest.

Jorgasme wijzigde dit bericht 14-01-2008 13:09 (6%)

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

quote:
Jorgasme schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:08:
Ik begrijp een deel van deupgrade van de guardian niet geheel. Als je dps wilt doen, dan neem je een CHP en geen GRD. Nu maken ze het moeilijker voor de GRD tegen bosses door de nerfs en ik kan dat niet begrijpen. En dat moeilijker geldt dus mooi voor de gehele FS / raid als de GRD.

Als guardian wil je je op je classe specialiteit verbeterd worden.
Hier heb je helemaal gelijk in. Ik als Guardian heb ook nooit klachten gehad over mijn class, heb altijd fijn kunnen grinden in GT, want waar een dps snellere kills maakt, kan ik als guard gewoon 4-5 goblins tanken zonder problemen, en ze nog allemaal neerkrijgen ook , op zijn tijd.

Ik hoef ook niet zo nodig een dps stance inc bijbehorende spells. Zeker niet nu het ten koste gaat van het tanken, want men zal zeker verschil gaan merken. Het " je hoeft me even 3 minuten niet te healen" is over.

Ze hadden een guardian ook op een andere manier kunnen upgraden. De shield wall is b.v een nuttige spell, zowel in pve als pvp. En wanneer je de guard een long range taunt incl. stun zou geven , zijn ze niet totaal nutteloos op afstand.

Waarschijnlijk vonden ze de guardian gewoon te sterk ( tank-wise), en is het makkelijker de guard te nerfen dan alle raidinstances/bosses aan te passen.

Als ik dps/heavy armor wil, dan neem ik wel een champ ;)

Bug? Feature!

Turbine is goed in het verkloten van classes. Tot nu toe schijnen de Burg en LM gespaard te zijn, de rest krijgt op zn kloten.

Ik noem fear nerf voor Minstrel en Hunter, ik noem DPS (?!) voor de Guardian, ik noem het gruwelijk verkloten van een aantal Legendary Traits.

Reg. datum: 06 oktober 2005

LM hebben meer last van resists en van de burgs zijn alleen nog maar de nieuwe skills bekend. Met de release notes/test server zal wel bekend worden hoe ze de balans voor de burgs zullen afhandelen.

Volgens mij zijn de meeste minstrels best blij me hun nieuwe damage stance. Van hunters weet ik alleen dat ze erg verdrietig waren dat hun niet breekbare fear, zou gaan breken bij damage (alhoewel de fear wel langer duurt en in pvmp skills disable and slowed....). Twee hunter konden een mob continue feared houden en volledige damage doen en zo een boel content triviaal maken.

Voor mijn guard vindt ik de damage stance mooi, hadden ze veel eerder moeten doen.
quote:
MueR schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:57:
Turbine is goed in het verkloten van classes. Tot nu toe schijnen de Burg en LM gespaard te zijn, de rest krijgt op zn kloten.

Ik noem fear nerf voor Minstrel en Hunter, ik noem DPS (?!) voor de Guardian, ik noem het gruwelijk verkloten van een aantal Legendary Traits.

Shuttle st20g5

Bug? Feature!

Een guardian is geen damage dealing class. Die moet klappen vangen, niet uitdelen. Daar zijn wij Hunters voor.

Edit:
Die niet-breekbare fear was onze enige in-combat vorm van crowd control, en nota bene nog een legendary trait ook.

MueR wijzigde dit bericht 14-01-2008 16:16 (36%)

quote:
Knowuse schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:44:
Voor mijn guard vindt ik de damage stance mooi, hadden ze veel eerder moeten doen.
Ja, nu wil ik ook nog een 50% healing spell, en een dps pet, en wat group buffs, ow ow en wat leuke bow shots en fire spells ! >:) :9~

En ik wil als karakter een Dwobbit. ( jaja een kruising tussen Dwarf en Hobbit :*) )

It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

En dan nog niet te spreken over Blinding Flash, wat uit de Ettenmoors gaat verdwijnen in Book12. Dan mogen Desperate Flight, de burglar stealth escape skill (weet de naam niet) en Last Stand ook meteen weg.

Als er een ding is dat generfed moet worden, zijn het wel de MonsterPlayer Wargs. Oewwww wat heb ik een hekel hierhaan , zelfs mijn neefje van 5 kan een warg spelen, bij wijze van spreken....sta je een half uur op ze in te hakken, daarna doen ze "invis" en je ziet ze niet meer :X .

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: