Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
MOAW schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:10:
Hmm, mijn half jaar lange abbo is verlopen, en net een dag erna had ik dus heel de dag geen ruk te doen. Dus ik mis het nu wel een beetje. :'( Misschien toch maar eens abbo verlengen, wil mijn lvl31 loremaster op 50 krijgen. :9~

Alleen is Evernight best dood in mijn ogen, is dat bij andere servers ook zo? :?
Evernight dood? Ik weet niet hoe je daarbij komt, maar ik zit er regelmatig en het is druk zat hoor...

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

It's me, Mario!

quote:
dragonspirit schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:37:
[...]

Evernight dood? Ik weet niet hoe je daarbij komt, maar ik zit er regelmatig en het is druk zat hoor...
Nouja dood niet, alleen bedoel ik meer dan het niet echt zoveel leefde als eerst, na de release.

Maarja, misschien even op een andere server een burglar aanmaken en dan eens een leuk kindship joinen. Alleen zitten de financiën niet mee. :X

Nu eens gaan zoeken welke server het drukst bevolkt is. :P

quote:
MOAW schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 15:10:
[...]

Nouja dood niet, alleen bedoel ik meer dan het niet echt zoveel leefde als eerst, na de release.

Maarja, misschien even op een andere server een burglar aanmaken en dan eens een leuk kindship joinen. Alleen zitten de financiën niet mee. :X

Nu eens gaan zoeken welke server het drukst bevolkt is. :P
meeste tweakers zitten gloof ik op laurelin, athans, de mensen die hier posten

Is Snowbourn niet van oudsher de drukste server?

http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmxxaJ1hkw/view/

quote:
JohnnyV76 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 18:38:
Is Snowbourn niet van oudsher de drukste server?
Ja, maar ook meteen degene vol met de meeste ninja's, lamers en aso's imho.

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

quote:
MueR schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 22:01:
[...]

Ja, maar ook meteen degene vol met de meeste ninja's, lamers en aso's imho.
Juist misschien wel eens leuk om daar een character aan te maken en dan heerlijk stom mee te gaan doen. Lijkt me echt leuk.

quote:
MOAW schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:21:
[...]

Hehe, dat moet Moria zijn. :) Ben benieuwd wat ze daarvan gaan bakken.
yep, daar ben ik ook erg benieuwd naar :P

Reg. datum: 29 augustus 2002

Ben net aan het downloaden geslagen van de trailversie. Lijkt me eens leuk het in de vakantie te proberen.
Ik heb een tijdlang WoW gespeeld maar kon het high end raiden niet meer opbrengen. Wat ik nu zoek is wat "relaxter".
heb 2 vragen:
1. Welk van de classes kan je zelfstandig spelen (in WoW heb ik rogue en mage gespeeld). Kan iemand eens wat meer uitweiden over de classes, in de TS is de info vrij summier, of een linkie natuurlijk :)

2. wat zijn racials die de rassen hebben? ik heb het (zo snel) niet kunnen vinden.

Nog 7 uur downloaden met 150 k en morgen kan ik denk ik eens beginnen :P

(...)

Als de servers down zijn hoef je dat hier niet te melden, als jij een technisch probleem hebt hoort dat -uitgebreid- in Spielerij - Problemen & Vragen. Hier niet dus.

TheZeroorez wijzigde dit bericht 22-12-2007 16:50 (75%)

It's me, Mario!

quote:
vage schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 16:25:
Ben net aan het downloaden geslagen van de trailversie. Lijkt me eens leuk het in de vakantie te proberen.
Ik heb een tijdlang WoW gespeeld maar kon het high end raiden niet meer opbrengen. Wat ik nu zoek is wat "relaxter".
heb 2 vragen:
1. Welk van de classes kan je zelfstandig spelen (in WoW heb ik rogue en mage gespeeld). Kan iemand eens wat meer uitweiden over de classes, in de TS is de info vrij summier, of een linkie natuurlijk :)

2. wat zijn racials die de rassen hebben? ik heb het (zo snel) niet kunnen vinden.

Nog 7 uur downloaden met 150 k en morgen kan ik denk ik eens beginnen :P
Je weet dat je na de client nog zo'n 2-5gb aan patches/content updates moet downloaden? O+

Ik zou zeggen dat Burglar en Loremaster vooral op zichzelf spelen, aangezien Burglar sneaked en de Loremaster met zijn pet het land onveilig maakt.

Je ziet toch meestal dat champions - guardians - minstrels en captains het snelste een groep gaan vormen. (vooral Player versus Monster Player)

Dus misschien is een Burglar wel een leuke keus, rustig overal doorheen sneaken en mocht het verkeerd gaan, dan sneak je gewoon weer weg. :+

Reg. datum: 29 augustus 2002

quote:
MOAW schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 18:53:
[...]

Je weet dat je na de client nog zo'n 2-5gb aan patches/content updates moet downloaden? O+
:| daar ben ik ff blij mee.... kan je die ff mailen :+

Magoed bedankt over de tip over burglar/loredude.
die champion is dat nog wat voor solo spel ?

quote:
maartend schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 16:35:
[mbr](...)

Als de servers down zijn hoef je dat hier niet te melden, als jij een technisch probleem hebt hoort dat -uitgebreid- in Spielerij - Problemen & Vragen. Hier niet dus.[/mbr]
Servers waren niet down, was op zoek of ik de enige was. Kwam erna gelijk achter; proxy stond weer eens ingesteld. En dan weigert LotRO

It's me, Mario!

Toch maar mijn abbo met 3 maanden verlengd voor nu, en net was het wel heel erg tof in de Ettenmoors. Toch altijd leuk om wat burglars te mollen als warg zijnde.

Alleen zit ik met een kleine vraag, weet iemand of er al is gezegt wanneer de main creep healer class zal komen? :) Die hebben ze toch wel nodig onderhand.

Ben sinds gister ook weer aan het spelen. :D 26 euro voor drie maanden is niet gek namelijk. ;)

Gister lekker de hele dag met mijn inmiddels lvl 36 minstreel bezig geweest in Evendim. En de nieuwe skills gekocht uiteraard (ja, zolang heb ik al niet gespeelt). En ik ben echt geschokt door het enorme dps vermogen met warspeech. Geniaal gewoon. Gewoon willekeurige mobs killen was gewoon zo leuk, echt perfect. Bovendien zien die nieuwe animaties er heel erg mooi uit, met name van de twee aoe-attacks.
Dat het allemaal toch weer wennen is aan hoe alles ook al weer ging was ook wel duidelijk, drie keer achter elkaar dood gegaan in Barad Tharsis. Ik moet echt weer even goed onthouden wat je in noodgevallen kunt doen. Ik vergat bijvoorbeeld mijn instantheal een keer, en de moralepots. Of ik aggrode 5 mobs tegelijk, altijd handig. :)

Ga nu weer lekker verder spelen, heb er zin in. :D

Mensen op Evernight kunnen me altijd een bericht sturen als ze willen, mijn naam is Frenwe. Lvl 36 minstreel, en altijd wel in om een groepsquest te doen. :)

Reg. datum: 13 februari 2006

Sinds kort toch weer begonnen aan lotro met stel vrienden. Het is wel leuk een aardig, maar ik ben WoW gewent, dus dat betekend dat ik een enorme PVP freak ben.

Zou er met de update's PVP komen? ik weet dat er PVMP is, maar wie wil er nou niet (netzoals in de movie) tegen die orken bij rohan of die andere city vechten.

Zou er zoiets komen, alvast bedankt voor de reactie.

It's me, Mario!

quote:
EviOn20 schreef op zondag 23 december 2007 @ 19:19:
Sinds kort toch weer begonnen aan lotro met stel vrienden. Het is wel leuk een aardig, maar ik ben WoW gewent, dus dat betekend dat ik een enorme PVP freak ben.

Zou er met de update's PVP komen? ik weet dat er PVMP is, maar wie wil er nou niet (netzoals in de movie) tegen die orken bij rohan of die andere city vechten.

Zou er zoiets komen, alvast bedankt voor de reactie.
Nee, nu niet, nooit niet.
Dat zou imo ook volledig tegen de Lore ingaan, aangezien je niet met een Orc even naar Bree toe kunt gaan. En wat is het nut nog van PvMP als je gewoon PvP zou hebben?

Wél komen er nieuwe gebieden voor PvMP en nieuwe klassen, alleen is hier nog niet al te veel over bekend.

quote:
EviOn20 schreef op zondag 23 december 2007 @ 19:19:
Bedoel je hiermee dat het ganken een kwestie van gewenning is ? :*). Blaaah, ik zal nooit wennen aan die zielige personen die zichzelf "uber" vinden wanneer ze tegenstanders die 10 levels lager zijn continue spawncampen etc etc. Nu zeg ik niet dat jij zo bent, maar ik heb diverse mmorpg's gespeeld en het is overal hetzelfde. Fully twinked alts die nieuwe low level spelers het level zuur maken.....leuk hoor?!

Nu vindt ik dit in lotro velen malen beter geregeld, wanneer je "pvp" wilt, ga je naar de Ettermoors, en kies je of 1 van de level50 creeps om te spelen en te tunen, of je gaat met je eigen character ( wanneer je boven een bepaald level zit ). Op die manier ben je van het ganken af, en kan je toch plezier hebben met pvp.

En wanneer je gewoon lekker wilt questen met je kinshipmaten en of andere spelers, ga je niet naar de Ettermoors, en kun je in alle andere gebieden lekker je gang gaan zonder dat je iedere keer door een player tegenstander van 10 levels hoger wordt gekilled. Want zeg nu zelf, wat is daar nu leuk aan ? 8)7

Amen Tank-a-Holic, daar ben ik het helemaal mee eens. Dat vond ik ook 1 van de grootste bezwaren van WoW. LOTRO heeft niet die nadruk op PvP, en dus veel meer het behulpzame van elkaar helpen tijdens quests.

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

quote:
dragonspirit schreef op maandag 24 december 2007 @ 08:50:
Amen Tank-a-Holic, daar ben ik het helemaal mee eens. Dat vond ik ook 1 van de grootste bezwaren van WoW. LOTRO heeft niet die nadruk op PvP, en dus veel meer het behulpzame van elkaar helpen tijdens quests.
WoW = wat jij wil
PVP, ga op een PVP server zitten, PVE, ga op een PVE server zitten. makelijk zat dus als je dan geganked word door iemand die 10 lvls hoger dan jou is, ga naar een PvE Server ;(

Daarnaast vind ik persoonlijk wel dat ik in het begin twijfels had bij monster play, ik ben bij release eigenlijk meteen begonnen met spelen en toen was het nog zeer onbekend, nieuwe formule, maar hobbits op elven zien inhakken was ook zoiets;)

Nu vind ik het een 'redelijk' goed systeem, maar eigenlijk niet anders dan een PvE server met battlegrounds ;)

Nou Tjirp, dat is dus niet helemaal waar, want ik zat op een PvE server en nog werd ik regelmatig geganked door dat soort types. Waarom zal me een rotzorg zijn, ik vond het alleen bijzonder irritant. Ben je net begonnen en denk je eens rustig de wereld te gaan doorzoeken wordt je continue weer aangevallen door van die wanhopige types die het niet kunnen laten. Waardeloos die types. Maar goed, ieder zijn ding. Over de Ettenmoors kan ik nog niet echt meepraten, ben er nu 2x geweest, om eens te kijken.

gister enorm uit de brand geholpen door onze mede tweaker Johnnyv, ik had een nieuwe set t5 critted light armour nodig voor m'n LM. Maar door omstandigheden waren allebei onze gm tailors in onze kin voor een aantal dagen afwezig.

Ik stond dus al een tijdje te wachten in estendil bij de workbench op een gm tailor die voorbij kwam die me wilde helpen. En daar was johnnyv! Loop nu rond in complete fine-radiant armour. De exquisite radiant wil ik zelf gaan critten wanneer ik gm ben geworden.

Nogmaals bedankt Johnnyv!

Gisteren via Click & Buy (bedankt voor de tip nog) Lifetime membership betaald. Nu hoef ik er nooit meer naar te kijken of ik betaald heb...heerlijk.. :)

Tis effe een smak geld, maar ik kan dit spel blijven spelen..

quote:
dragonspirit schreef op maandag 24 december 2007 @ 10:28:
Gisteren via Click & Buy (bedankt voor de tip nog) Lifetime membership betaald. Nu hoef ik er nooit meer naar te kijken of ik betaald heb...heerlijk.. :)

Tis effe een smak geld, maar ik kan dit spel blijven spelen..
graag gedaan (die tip dan).

om weer naar wow te gaan, PvE server in Wow zijn non-pvp, BEHALVE als iemand zichzelf voor pvp flagged (met /pvp) of een andere factie char aanvallen die al /pvp heeft.

Maar goed, genoeg wow, het is lotr, veeeeel leuker:D

ben nu lvl 9 met me burglar, gestopt met me guardian. een Human dit keer, aangezien ik nog nooit in combe was geweest vind ik dat wel prettig, moet wel zeggen dat het een van de vervelendste starting areas is,

voor zowel de dwergen als elven geld: Je gaat van stadje naar stadje om uiteindelijk op lvl15+ in bree te komen.

Voor hobbits vond ik het al vervelend, maar nu voor humans, meerdere dorpjes + Bree naast elkaar, vreselijk groot gebied + redelijk moeilijke quests (1 quest gedaan, kill persoon X, persoon X is geguard door persoon Y en Z) Persoon X stunned je voor 10 seconden, ondertussen word je afgeslacht door Y en Z, zelfs met touch en go aan ging ik dood binnen 10 seconden:S

Tjirp wijzigde dit bericht 24-12-2007 10:38 (37%)

quote:
Geen dank.
Je hebt zelf alles aangeleverd, ik heb alleen op wat knopjes gedrukt :P

Je had het niet veel later moeten vragen want dan was ik met de kin in Helegrod geweest.
Voor het eerst deze instance gedaan en we hebben het voor elkaar gekregen om met 24 man puur uit Dutch Dunedain te gaan... een prestatie op zich.

Dat is trouwens erg cool als je 24 man de berg op ziet rennen naar Helegrod. De 5 grote bazen (voor degenen die ze kennen) hebben we om gekregen en ook die grote Giant loopt vandaag wat moeilijk denk ik.

Nog een leuk screenie gemaakt.... een mega grote Giant die knielt voor een klein dwergje :)
(mede mogelijk gemaakt door "Turn the tables")

Plaatje op imageshack (popups!)

http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmxxaJ1hkw/view/

Acties: [view]

Door: botoo Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young

5 grote bazen in Helegrod?
Coldbear, Storvagrun, Zaudru, Grisgart en Thorog?

Wij hebben die eerste 4 gisteren gedaan met de 'Eldar Raid Alliance' (ERA). ERA is een initiatief van NOES om samen met andere kins raids te organiseren. Samen mat ander kins gaat net iets georganiseerder dan pug omdat je een aanspreekpunt hebt per kin. Gisteren was de eerste ERA en het was een succes te noemen ondanks het feit dat er erg veel newbie raiders bij waren.

Afgelopen dagen bezig geweest om mijn Guard naar GM metalsmith te tillen en vervolgens grof aan de bak gegaan met de vele onderdelen die ik daarmee gemaakt hebt.
De crits vlogen me om de oren :D Alle eerder genoemde rants ten spijt zit ik ruim boven de 50% met als resultaat dat ik een volledig blauwe (mirrored) armour-set in de vault heb liggen voor mijn volgende lvl en dat er een ritsje blauw op AH staat. Nadeeltje is wel dat de verkopen uiterst traag gaan, maar ik ga dan ook niet meteen als goedkoopste zitten.

Met een beetje geluk ben ik binnenkort een rijke stinkert :D

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws