Evernight dood? Ik weet niet hoe je daarbij komt, maar ik zit er regelmatig en het is druk zat hoor...quote:
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Evernight dood? Ik weet niet hoe je daarbij komt, maar ik zit er regelmatig en het is druk zat hoor...quote:MOAW schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:10:
Hmm, mijn half jaar lange abbo is verlopen, en net een dag erna had ik dus heel de dag geen ruk te doen. Dus ik mis het nu wel een beetje.Misschien toch maar eens abbo verlengen, wil mijn lvl31 loremaster op 50 krijgen.
Alleen is Evernight best dood in mijn ogen, is dat bij andere servers ook zo?
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Nouja dood niet, alleen bedoel ik meer dan het niet echt zoveel leefde als eerst, na de release.quote:dragonspirit schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:37:
[...]
Evernight dood? Ik weet niet hoe je daarbij komt, maar ik zit er regelmatig en het is druk zat hoor...
meeste tweakers zitten gloof ik op laurelin, athans, de mensen die hier postenquote:MOAW schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 15:10:
[...]
Nouja dood niet, alleen bedoel ik meer dan het niet echt zoveel leefde als eerst, na de release.
Maarja, misschien even op een andere server een burglar aanmaken en dan eens een leuk kindship joinen. Alleen zitten de financiën niet mee.
Nu eens gaan zoeken welke server het drukst bevolkt is.
http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmxxaJ1hkw/view/
Ja, maar ook meteen degene vol met de meeste ninja's, lamers en aso's imho.quote:JohnnyV76 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 18:38:
Is Snowbourn niet van oudsher de drukste server?
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog
Juist misschien wel eens leuk om daar een character aan te maken en dan heerlijk stom mee te gaan doen. Lijkt me echt leuk.quote:MueR schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 22:01:
[...]
Ja, maar ook meteen degene vol met de meeste ninja's, lamers en aso's imho.
yep, daar ben ik ook erg benieuwd naarquote:MOAW schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:21:
[...]
Hehe, dat moet Moria zijn.Ben benieuwd wat ze daarvan gaan bakken.
TheZeroorez wijzigde dit bericht 22-12-2007 16:50 (75%)
Je weet dat je na de client nog zo'n 2-5gb aan patches/content updates moet downloaden?quote:vage schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 16:25:
Ben net aan het downloaden geslagen van de trailversie. Lijkt me eens leuk het in de vakantie te proberen.
Ik heb een tijdlang WoW gespeeld maar kon het high end raiden niet meer opbrengen. Wat ik nu zoek is wat "relaxter".
heb 2 vragen:
1. Welk van de classes kan je zelfstandig spelen (in WoW heb ik rogue en mage gespeeld). Kan iemand eens wat meer uitweiden over de classes, in de TS is de info vrij summier, of een linkie natuurlijk
2. wat zijn racials die de rassen hebben? ik heb het (zo snel) niet kunnen vinden.
Nog 7 uur downloaden met 150 k en morgen kan ik denk ik eens beginnen
quote:MOAW schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 18:53:
[...]
Je weet dat je na de client nog zo'n 2-5gb aan patches/content updates moet downloaden?
Servers waren niet down, was op zoek of ik de enige was. Kwam erna gelijk achter; proxy stond weer eens ingesteld. En dan weigert LotROquote:maartend schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 16:35:
[mbr](...)
Als de servers down zijn hoef je dat hier niet te melden, als jij een technisch probleem hebt hoort dat -uitgebreid- in Spielerij - Problemen & Vragen. Hier niet dus.[/mbr]
Nee, nu niet, nooit niet.quote:EviOn20 schreef op zondag 23 december 2007 @ 19:19:
Sinds kort toch weer begonnen aan lotro met stel vrienden. Het is wel leuk een aardig, maar ik ben WoW gewent, dus dat betekend dat ik een enorme PVP freak ben.
Zou er met de update's PVP komen? ik weet dat er PVMP is, maar wie wil er nou niet (netzoals in de movie) tegen die orken bij rohan of die andere city vechten.
Zou er zoiets komen, alvast bedankt voor de reactie.
Bedoel je hiermee dat het ganken een kwestie van gewenning is ?quote:EviOn20 schreef op zondag 23 december 2007 @ 19:19:
Sinds kort toch weer begonnen aan lotro met stel vrienden. Het is wel leuk een aardig, maar ik ben WoW gewent, dus dat betekend dat ik een enorme PVP freak ben.
WoW = wat jij wilquote:dragonspirit schreef op maandag 24 december 2007 @ 08:50:
Amen Tank-a-Holic, daar ben ik het helemaal mee eens. Dat vond ik ook 1 van de grootste bezwaren van WoW. LOTRO heeft niet die nadruk op PvP, en dus veel meer het behulpzame van elkaar helpen tijdens quests.
graag gedaan (die tip dan).quote:dragonspirit schreef op maandag 24 december 2007 @ 10:28:
Gisteren via Click & Buy (bedankt voor de tip nog) Lifetime membership betaald. Nu hoef ik er nooit meer naar te kijken of ik betaald heb...heerlijk..
Tis effe een smak geld, maar ik kan dit spel blijven spelen..
Tjirp wijzigde dit bericht 24-12-2007 10:38 (37%)
Geen dank.quote:Freelance schreef op maandag 24 december 2007 @ 10:17:
Nogmaals bedankt Johnnyv!
http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmxxaJ1hkw/view/
Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos