Okie.. dan schrap ik die.quote:
Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?
GoT Index » Audio en HiFi » How to Become a DJ deel XV
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 36 37 38 39 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Okie.. dan schrap ik die.quote:dalus schreef op zondag 09 maart 2008 @ 22:19:
[...]
Musicstore zou ik overslaan, al diverse problemen mee gehad. Gelukkig allemaal wel opgelost na 3 maanden
Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?
www.triathlete.nl
Ga toch eens dagje naar een DJ winkel joh. Dan kan je zelf eens kijken, aan de mening van anderen heb je wat dat betreft niet veel. Het zijn allemaal redelijke producten en het is maar net wat je zelf fijn vindt. En ga niet op een paar tientjes zitten muggeziften, uiteindelijk is dat de 'ellende' die je ervoor terugkrijgt niet waard.quote:Steelduines schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:10:
En de Axis 9 hoe is die ?
[ I love rock & roll, throw another dime at the DJ baby ]
Het zijn beide midi controllers dus functies zijn afhankelijk van de software. En horen van wat betreft kwaliteit moet je altijd met een korreltje zout nemen tenzij het om een betrouwbare bron gaat... de DMC2 is namelijk een prima apparaat en op dit moment alleen zo gunstig geprijst omdat er een aantal shops zijn die flink met de prijs liepen te stunten (lees dumpen) en de rest daarin is mee gegaan. Normaal gesproken ontlopen ze elkaar niet zoveel qua prijs geloof ik.quote:W00fer schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 11:56:
Biedt de Denon niet meer mogelijkheden afgezien van de interne geluidskaart ?
En ik heb ook gehoord dat de Numark nogal speelgoedkwaliteit knoppen heeft. De Denon schijnt meer profi te zijn.
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
Sorry het was niet m'n bedoeling om zo'n reactie op te roepenquote:Sjoewe schreef op maandag 10 maart 2008 @ 12:51:
[...]
Ga toch eens dagje naar een DJ winkel joh. Dan kan je zelf eens kijken, aan de mening van anderen heb je wat dat betreft niet veel. Het zijn allemaal redelijke producten en het is maar net wat je zelf fijn vindt. En ga niet op een paar tientjes zitten muggeziften, uiteindelijk is dat de 'ellende' die je ervoor terugkrijgt niet waard.
B Housed!
Ik ben ook niet 'boos' of zelfs maar geirriteerd.quote:Steelduines schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 17:53:
[...]
Sorry het was niet m'n bedoeling om zo'n reactie op te roepen
final track is een beetje een verassing xDquote:Dooms Night - Laidback Luke Remix - Azzido Da Bass
Get The Fuck Up feat. Stellar MC - Original Mix - Stupid Fresh
Mothership - Bart B More Remix - ATFC
Badman Riddim - Vato Gonzalez
Smash Disco - Vandalism V8 Mix - Vandalism
Stretch The Canvas feat. Lo-Fi & Lee 'Call Of The' Crowther - Original Mix - Stupid Fresh
Afrobounce - Original Mix - Kid Massive, Ethan Project
Bodycrash - Original Mix - Buy Now
Word - Original Mix - Sebastien Leger, Chris Lake
Decisions - Original Mix - Prok & Fitch
Give It Up For Me - Original Mix - Sydney Blu
Donkey Punch - Original Mix - Hatiras, Jelo
Front To Back - Original Mix - Wolfgang Gartner
Lower States of Conciousness - ZZT (Zombie Nation & Tiga)
...
thanksquote:
www.triathlete.nl
It's the motion of the ocean...quote:rhodium schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 07:19:
[..]
Ik zeg maar zou... het gaat er niet om wat je gebruikt, maar hoe je het gebruikt.
[..]
Het enige waar ik zelf tegenaan loop met mijn VCI100 is dat ik met het pitchbenden nog wel eens perongeluk tegen de jogwheel aankom. Je moet echt opletten wat dat betreft, als je zomaar even je hand neerlegt om te benden, tik je de jogwheels al snel aan.quote:rhodium schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 07:19:
Afgelopen weekend gedraaid in een club met Macbook, vci-100 en audio kontrol 1. Eerst keken ze me aan of ik een plastic dingetje neer zetten, maar na de set wouden ze toch graag meer informatie en prijzen. Digitaal mixen wordt nog steeds negatief op gekeken door de wat oudere dj's.
Ik zeg maar zou... het gaat er niet om wat je gebruikt, maar hoe je het gebruikt.
Een goede geluidskaart is wel een verplichting.
Hallo Krizzie, dat luisterd best lekker weg.quote:Krizzie schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 17:47:
Bezig met binnen te hengelen.
Ook maar eentje van mij zelf dan.Gemaakt met Ableton Live (6.0)
Niet me laatste mix maar deze had ik nog online staan.
De playlist:
1: Duderstadt and Kirsty Hawkshaw - Beatitude (Duderstadt Progressive mix)
2: Kirsty Hawkshaw - Reasons to Forgive (The Blizzard remix)
3: Maor Levi - Shapes (Oliver Smith remix)
4: Lemon and Einar K - Anticipation (Original mix)
5: Duderstadt and Kirsty Hawkshaw - Beatitude (Mat Zo remix)
6: Audioholics vs. Supuer - Minerva's Key (Kris Digital mashup)
7: Santerna ft. Catherine - 1000 Stars (Original mix)
8: Maor Levi - Reflect (Original mix)
9: Maor Levi - Illumina (Original mix)
En de download Link!
Aan jou eigenlijk dezelfde vraag als aan krizzie, kheb een trance collectie van om en de bij 7000 platen. Heb gedeejayed zowel met vinyl als met cd's echter ben ik moeten stoppen wegens tijdgebrek. Ik heb ableton live 6.0 waar begin ik!? want het kriebelt!!!!quote:FunkXual schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 08:51:
Hey all,
Lees vaak in dit topic, tijd om zelf een bijdrage te leveren.
Tracklist:
1. Lustral - When my satellite falls down (Terry Bones Dub)
2. Oceanlab - Clear blue water (Mike Shivers garden state Remix)
3. Keenan & Anderson - Devolution (Natlife Remix)
4. Cressida - 6 AM (Kyau & Albert Remix)
5. Lange - Songless (Cerf, Mitiska & Jaren Trancetastic Remix)
6. U2 - Beautiful day (Matt Zo Remix)
7. Cressida - Slightly Agravic (Funabashi Remix)
8. Oceanlab - Sky falls down (DJ Shah Remix)
9. Luke Terry and Kopi Luwak ft Tiff Lacey - Fall into the moon (Original)
10. Signalrunners - Recoil (Paribus Filthy Break edit![]()
)
11. Cliff Coenraad & Thomas Hagenbeek - Filthy Ripper (Original)
66:39 minutes.
Download here: http://rapidshare.de/file..._Special_Edition.mp3.html
Gemaakt met ableton live, inclusief wat vst's en een speech synth (gratis bagger versie). Hoor graag wat de kenners hier ervan vinden. C&C is altijd meer dan welkom.
...

Krizzie wijzigde dit bericht 14-03-2008 22:10 (14%)
Dat is inderdaad de easy version. Vind het altijd leuk om iets extra's toe te voegen met mixes in Ableton, zeker als de mogelijkheid er is.quote:Krizzie schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 22:04:
Euhm, Ableton is niet iets wat je even uitlegt in een forum post.
Maar ik zal een poging wagen.
Even van een Engels forum gejat (wel mijn post overigens)
This is how i use Ableton.
[afbeelding]
[afbeelding]
First pic is with EQ low and the 2nd it with the track volume.
I don't use the med and high ranges often.
You can also see the warping how some of the tracks are warped.
With CD rips setting the first beat right and selecting warp xxx bpm from here will do fine but with vinyl rips you usualy have to set more markers to keep things synced right.
Hoe je moet warpen kun je op youtube vinden, is opzich niet zo heel moeilijk als je het onder de knie hebt.
Ik moet zelf ook nog een hoop leren, maar het basic mixen is redelijk snel geleerd, Ik heb ook al een aantal Mashups gemaakt door gewoon stukjes van tracks te knippen en plakken (zie nummertje 6 in me mix.)
Edit:
@WhiteViper
K'heb em wel gedownload maar nog niet geluisterd, ga ik nu doen!
Ik zal vandeweek ff kijken of ik een screenshot kan maken van de Progressional Education Episode 1 remix.quote:Krizzie schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 22:32:
Ben nog niet helemaal wegwijs met alle effectjes enzo.Probeer de EQ-8 de laatste tijd te gebruiken maar die lijst met opties is zo ontiegelijk groot.
Post jij anders eens een picje van hoe jij een mixje inelkaar sleuteld?
Ja snap ik, maar je gebruikt vast meer dan alleen de EQ-3quote:Ome_Les schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 22:49:
[...]
Ik zal vandeweek ff kijken of ik een screenshot kan maken van de Progressional Education Episode 1 remix.
Maar daar doen we het niet alleen met leuke effectjes. Vooral toevoeging van extra beats of aanpassingen aan de nummers zelf.
EQ 8, Sonalksis Stereo Compressor en een reverbje. That it.quote:Krizzie schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 22:57:
[...]
Ja snap ik, maar je gebruikt vast meer dan alleen de EQ-3
thqquote:Krizzie schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 22:04:
@WhiteViper
K'heb em wel gedownload maar nog niet geluisterd, ga ik nu doen!
...
GoT Index » Audio en HiFi » How to Become a DJ deel XV
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 36 37 38 39 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos