Vestax VCI-300 (mét geluidskaart)
Allebei de moeite meer dan waard.
En mocht geld geen probleem worden... Wachten op de Stanton SCS.1d.
(Prijs, onbetaalbaar.
Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?
GoT Index » Audio en HiFi » How to Become a DJ deel XV
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 32 33 34 35 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?
W00fer wijzigde dit bericht 04-03-2008 00:52 (18%)
Stantons, 2 maal?quote:W00fer schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 00:50:
Ok, maar met die VCI's heb ik niet veel inputs. En het is een erg duur apparaat, wat nog niet uit is (300 serie)
Als ik moet kiezen uit de Numark of Denon, welke zou je dan kiezen ?
Die stanton's heb ik gezien. Zeer duur ja en dan zou ik er twee moeten kopen.
Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?
Specs - djDecks - Fast Image Resizer - Mind Games
Traktor 3 is reeds in bezit. Maargoed de schermpjes had ik nog niet aan gedacht.quote:Adion schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 10:14:
De Denon HC4500 is echt wel de moeite vind ik, hoewel natuurlijk wel enkel geschikt als je er een aparte mixer (of eventueel 2de midi-controller) bij neemt.
Het verschil in prijs is geloof ik ook niet zo groot als je bekijkt dat de Denon al een ingebouwde geluidskaart heeft en een veel beter schermpje.
Denk er ook aan dat je (bij de HC4500 althans, ik weet niet wat er bij de dmc2 zit) ook nog dj software moet zoeken. Er zit wel een LE versie van PCDJ Reflex bij, maar die is toch vrij beperkt.
W00fer wijzigde dit bericht 05-03-2008 00:11 (3%)
Amd Athlon x2 3800+ | Asus M2N-E Sli | 2048mb pc5300 | XFX 7900GT | 160gig WD S-Ata2 | 200gig WD Ata | XFi-Extremegamer | Logitech g5
Music is an expression of pure emotion
Relaxte tracklist, echter doet je link het helaas nietquote:FunkXual schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 08:51:
Hey all,
Lees vaak in dit topic, tijd om zelf een bijdrage te leveren.
Tracklist:
1. Lustral - When my satellite falls down (Terry Bones Dub)
2. Oceanlab - Clear blue water (Mike Shivers garden state Remix)
3. Keenan & Anderson - Devolution (Natlife Remix)
4. Cressida - 6 AM (Kyau & Albert Remix)
5. Lange - Songless (Cerf, Mitiska & Jaren Trancetastic Remix)
6. U2 - Beautiful day (Matt Zo Remix)
7. Cressida - Slightly Agravic (Funabashi Remix)
8. Oceanlab - Sky falls down (DJ Shah Remix)
9. Luke Terry and Kopi Luwak ft Tiff Lacey - Fall into the moon (Original)
10. Signalrunners - Recoil (Paribus Filthy Break edit![]()
)
11. Cliff Coenraad & Thomas Hagenbeek - Filthy Ripper (Original)
66:39 minutes.
Download here: http://rapidshare.de/files/38733704/...ition.mp3.html
Gemaakt met ableton live, inclusief wat vst's en een speech synth (gratis bagger versie). Hoor graag wat de kenners hier ervan vinden. C&C is altijd meer dan welkom.
[PC = P965-DS3 - E6420 - 8800GTS - 3GB PC5300 - 160GB] [Laptop = XPS 1330 - T7100 - 2GB PC5300 - 120GB - WLED]
FunkXual wijzigde dit bericht 05-03-2008 17:31 (14%)
Amd Athlon x2 3800+ | Asus M2N-E Sli | 2048mb pc5300 | XFX 7900GT | 160gig WD S-Ata2 | 200gig WD Ata | XFi-Extremegamer | Logitech g5
Tja, maar het kan natuurlijk ook voor wat minder. Het is maar net wat je wilt.quote:Michali schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 08:55:
@W00fer:
Tja, het IS gewoon een dure hobby. Je kunt wel goedkoop beginnen, maar je zult zien dat je daarna toch wel bakken met geld gaat uitgeven voor betere apparatuur.Ik heb inmiddels ook al voor zo'n 3000 euro aan apparatuur aangeschaft, en dan heb ik de muziek nog niet eens meegeteld. En dit is niet eens mijn enige hobby, maar zeker wel degene waar ik het meeste geld aan uitgeef.
Ik heb er overigens nooit, geen enkel moment, spijt van gehad.
W00fer wijzigde dit bericht 05-03-2008 20:19 (6%)
B Housed!
Tuurlijk, ik ben ook niet gelijk heel duur begonnen hoor.quote:W00fer schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:19:
[...]
Tja, maar het kan natuurlijk ook voor wat minder. Het is maar net wat je wilt.
Welke zou jij kopen ? Numark DMC-2 of Denon HC4500 ?
Michali wijzigde dit bericht 05-03-2008 21:20 (7%)
De DMC2 is op dit moment gewoon te aantrekkelijk geprijst om hem te laten liggen, software + hardware voor een prijs die lager ligt dan die van de Denon... en de meegeleverde Cue LE software is zo slecht nog niet (gewoon VirtualDJ).quote:W00fer schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:19:
[...]
Tja, maar het kan natuurlijk ook voor wat minder. Het is maar net wat je wilt.
Welke zou jij kopen ? Numark DMC-2 of Denon HC4500 ?
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
_-Tijmen-_ wijzigde dit bericht 09-03-2008 17:46 (3%)
Jongens wil niemand mij helpen met mn probleemquote:Steelduines schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:45:
Heee,
Heb afgelopen dagen flink gesearched naar apparatuur. ben nu uiteindelijk gekomen bij de Numark axis9 of de Pioneer Cdj-200
wel een prijs verschil maar ik laat de 200 dan uit amerika komen toch een stuk goedkoper![]()
heb wel een review gelezen met een wedstrijd met deze 2 maar ben er alsnog niet uit. de een heeft dit weer de ander juist weer dat. en ik weet het eigenlijk niet. zelf ligt mn keuze toch iets meer bij de 200 maar lees dat de axis ook goed is. die heeft dan weer een touch sensetive jog dial. maar eigenlijk weet ik niet of je dat juist nou nodig heb.
iemand die mee een beetje met hulp op weg kan helpen want anders kom ik er denk niet uit
B Housed!
[ I love rock & roll, throw another dime at the DJ baby ]
-= G P P =-
IDD...quote:Mauce schreef op zondag 09 maart 2008 @ 21:08:
En dan ook nog eens dat de modellen in de State's op een andere voltage/freq werken dan hier in Europa. En als er dus niet een dipswitch op zit op dit omtezetten zitten je ook met gebakken peren.
Ik zal liever meer betalen (gewone prijs hier in Europa) en dan zeker weten van een goed model en goeie garantie.
En je pakket kan ook nog eens best 3week bij de Douane liggen. Die gasten kunnen echt heeeeeel traag wezen. En als je hier bestelt heb je binnen 4dagen in huis.
Musicstore zou ik overslaan, al diverse problemen mee gehad. Gelukkig allemaal wel opgelost na 3 maandenquote:Ome_Les schreef op zondag 09 maart 2008 @ 22:16:
[...]
IDD...
Vaak is het handig om eens een kijkje te nemen voor wat betreft thomann.de en musicstore.
(Zitten in duitsland, vaak net ff iets goedkoper, en soms zelfs gratis shipping)
"-Currents of less than 20 amps can be considered as leakage current"
GoT Index » Audio en HiFi » How to Become a DJ deel XV
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 32 33 34 35 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos