Gathering of Tweakers

Quicksearch
Geachte heer/mevrouw,

In januari 2008 is Speedlinq onderdeel geworden van Green ISP B.V. Dit
betekent dat Speedlinq B.V. als zelfstandige organisatie verdwijnt.
De verkoop van nieuwe ADSL abonnementen onder de naam Speedlinq, is per
direct gestopt. Green ISP B.V. zal de verkoop voortzetten onder de naam
Telfort Internet.

De overgang kan vanzelfsprekend vragen oproepen. Als klant van Speedlinq
blijven wij u van dienst.
U kunt via www.speedlinq.nl de My Speedlinq omgeving benaderen waar u uw
Servicepunt en webmail kunt bezoeken. Verder vindt u in deze omgeving een
overzichtelijke FAQ lijst, waar u terecht kunt met al uw vragen.
Wij houden u uiteraard op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen. Binnenkort
ontvangt u een brief met meer informatie. Houdt dus uw brievenbus in de
gaten.

Met vriendelijke groet

Speedlinq Klantenservice

Is dit een ontvangen email ?

Want ik heb namelijk helemaal niks..

Gsm-Dealer

quote:
timsollet schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 08:43:
Is dit een ontvangen email ?

Want ik heb namelijk helemaal niks..
die heb ik ook gehad vannacht van speedlinq , ben benieuwd wat er gaat veranderen ?

Nokia verzamelaar .... heb je nog wat ? PM me :) genoeg ruil matriaal

Het leukste is nog wel het mailadres waar de mail vandaan komt:

speedlinq-norepley@speedlinq.nl

quote:
ramaekd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:09:
Het leukste is nog wel het mailadres waar de mail vandaan komt:

speedlinq-norepley@speedlinq.nl
Nee hoor, wat NOG leuker is, is het onderwerp. Namelijk: "Belangrijk nieuws van Speedlinq"
En feitelijk staat er eigenlijk alleen maar in dat we details later krijgen, dus m.a.w., niets nieuws....

spellen kunnen ze dus ook al niet daar ;)

Heb de mail overigens niet gehad.

Tenzij je het belangrijk vindt om te weten dat Speedlinq ophoudt te bestaan. Maar daar waren we intussen zelf al achter...

@ramaekd: scherp opgemerkt, was mij nog niet opgevallen...

Schweino, Heb je Speedlinq via BBNED ?

Misschien dat wij daarom niks te horen hebben gekregen... Ik heb namelijk nog steeds geen email ontvangen van Speedlinq.

Sorry, gaat niet op. Ik heb ook BBNed en wel de mail gehad.

quote:
Volkert schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 07:19:
Geachte heer/mevrouw,

In januari 2008 is Speedlinq onderdeel geworden van Green ISP B.V.
Hmm... wie zou(den) de aandeelhouder(s) zijn van Green ISP B.V.? Ben benieuwd!

Lekker belangrijk...

quote:
Ruimzicht schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:08:
[...]

quote:
Green ISP B.V. zal de verkoop voortzetten onder de naam Telfort Internet.
Ik hoop dat dit niet gaat leiden tot nieuwe abonnementen met hogere prijzen zoals dit ook bij Demon het geval was nadat die opgekocht waren door xs4all.

Bergie wijzigde dit bericht 11-01-2008 15:56 (21%)

Last.fm | Mijn DVD-collectie | Ook zo'n hekel aan fake linkjes?

quote:
In juni 2007 heeft KPN de activiteiten van Tiscali Nederland overgenomen

Asus P5B-E / C2D E6600 @ 3Ghz / Asus EN8600GT Silent 256MB @ Stock / 2 x 1 GB Kingston KVR800D2N5/1G PC2-6400 / 2 x 320 GB WD3200AAKS / 2 x Iiyama 17"TFT / Asus DRW-1814BLT / Windows Vista Home Premium 32b / Scythe Infinity

Reg. datum: 23 november 2007

quote:
Ruimzicht schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:08:
[...]

Ze zitten in hetzelfde pand als Tiscali (langs de A12) en hebben dezelfde contactgegevens.
Moederbedrijf is Koninklijke KPN NV .. dus niks nieuws onder de zon.

Green ISP BV
Papendorpseweg 83, 3528BJ Utrecht
Postbus 8071, 3503RB Utrecht

Net even gebeld met Speedlinq en kon gewoon opzeggen (abo liep nog tot juli 2008). Even flink boos geworden toen ze niet wilden opzeggen, verteld dat er voorwaarden waren veranderd en toen ging het heel soepel.

Specs: Dell XPS M1530 | Intel T8300 | 4GB | 1GB Turbo Memory | 320GB | nVidia 8600M GT | WSXGA+ 1680x1050

Reg. datum: 23 november 2007

Aangezien de algemene voorwaarden van Speedlinq gewijzigd zijn, is het mogelijk om m'n contract te ontbinden? Ik ben vorige week van Telfort telefonie afgestapt na een ellendige discussie en een waardeloze service van hun kant.. zit ik er nu bijna weer aan vast :S

edit: lees net de post hierboven :)

Pr0dinh0 wijzigde dit bericht 11-01-2008 16:04 (7%)

Lekker belangrijk...

quote:
adsl415145 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:01:
Net even gebeld met Speedlinq en kon gewoon opzeggen (abo liep nog tot juli 2008). Even flink boos geworden toen ze niet wilden opzeggen, verteld dat er voorwaarden waren veranderd en toen ging het heel soepel.
En waarom zeg je je abonnement op? Dit is je eerste post op GoT dus je hebt nooit eerder gepost over problemen oid. Bedoel het niet aanvallend oid hoor, vind het alleen beetje vage post nu er net een mail is rondgestuurd over de overname/naamswijziging/of hoe je het ook wilt noemen.

Hoort een wijziging in de AV wettelijk niet gecommuniceerd te worden naar de klanten?

Lekker belangrijk...

Maar even voor de volledigiheid de complete mail die gestuurd is:
quote:
Geachte heer/mevrouw,

In januari 2008 is Speedlinq onderdeel geworden van Green ISP B.V. Dit betekent dat Speedlinq B.V. als zelfstandige organisatie verdwijnt.
De verkoop van nieuwe ADSL abonnementen onder de naam Speedlinq, is per direct gestopt. Green ISP B.V. zal de verkoop voortzetten onder de naam Telfort Internet.

De overgang kan vanzelfsprekend vragen oproepen. Als klant van Speedlinq blijven wij u van dienst.
U kunt via www.speedlinq.nl de My Speedlinq omgeving benaderen waar u uw Servicepunt en webmail kunt bezoeken. Verder vindt u in deze omgeving een overzichtelijke FAQ lijst, waar u terecht kunt met al uw vragen.
Wij houden u uiteraard op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen. Binnenkort ontvangt u een brief met meer informatie. Houdt dus uw brievenbus in de gaten.

Met vriendelijke groet

Speedlinq Klantenservice
Binnenkort komt er dus meer info.

Net even met Speedlinq gebeld of mijn klacht van 3 weken geleden al in behandeling is genomen. Half uur wachten (= EUR 21,-) en een mevrouw aan de lijn.
Mevrouw: "Welke klacht? We zijn bijna bij met de post."
Ik: "Nee, het gaat om een via het elektronische formulier ingediende klacht. Zoals u ook adviseert want dat formulier heeft prioriteit op normale post".
Mevrouw: "Ja maar we hebben ook een postbus"
Ik: "Mevrouw, hoe staat het met mijn klacht?"
Mevrouw: "Heeft u de link niet aangeklikt in de bevestigingsmail want anders hebben we het niet hoor"
Ik: "Er staat in de mail dat u de klacht in goede orde heeft ontvangen en een link zit er niet in".
Mevrouw: "Dan noteer ik de klacht opnieuw en zorg ik dat er iemand contact opneemt"
Ik: "Ha ha ha ha ha ha.... ik wilde graag x Euro van u voor onterecht geïnd abo geld, terugname van modem en 50 minuten x 0,70 cent."
Mevrouw: "Kan ik verder nog iets doen?"
Ik: "Ja, er nog eens 30 minuten x 0,70 cent bij optellen voor dit gesprek inclusief wachttijd"
Mevrouw: "Dat was het?"
Ik: "Wat is uw bezoekadres?"
Mevrouw: "Prettig weekend"
Ik: "Hetzelfde"

Kijk, de helpdesk mensen proberen je best te helpen. Maar hen is kennelijk gewoon niet verteld dat er naast de helpdesk niets meer is en dat de klachten verdwijnen.

Asus P5B-E / C2D E6600 @ 3Ghz / Asus EN8600GT Silent 256MB @ Stock / 2 x 1 GB Kingston KVR800D2N5/1G PC2-6400 / 2 x 320 GB WD3200AAKS / 2 x Iiyama 17"TFT / Asus DRW-1814BLT / Windows Vista Home Premium 32b / Scythe Infinity

Ik heb vorige week mijn abbo laten omzetten naar telfort. per 31-3-2008
Dit heb ik telefonisch afgehandeld.

Nu heb ik helemaal niks van een bevestiging ontvangen per mail of post.

Nog meer mensen die aan het wachten zijn of kan ik nu weer gaan bellen?

Panasonic DMC-FZ30

Ah Speedlinq verstuurd eindelijk e-mails. Ik zit op KPN netwerk en heb nog niks binnen. Ook niet in de SPAM box ofzo. Ben benieuwd.

Ander vraagje of het nu nog kort of lang gaat duren de voorwaarden worden veranderd (het wordt recht getrokken ooit). Naar welke provider zijn jullie aan het asen?

Persoonlijk heb ik het topic van Telfort ervaringen zitten neuzen en ziet er best goed uit. Deze is zelfs iets goedkoper.

BTO 15W25+ 15,4" @ 1680 x 1050 nVidia GO 8600M GT 512MB Intel Core 2 Duo T7300 2,0GHz 800MHz 4MB 4096MB DDR2 - 800MHz DC 120GB @ 7200 rpm HD/ DVD+-RW Integrated BT & Wi-Fi Ubuntu 8.04 64bit

quote:
tweak_me schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 17:31:
Ik: "Ha ha ha ha ha ha.... ik wilde graag x Euro van u voor onterecht geïnd abo geld, terugname van modem en 50 minuten x 0,70 cent."
Mevrouw: "Kan ik verder nog iets doen?"
Ik: "Ja, er nog eens 30 minuten x 0,70 cent bij optellen voor dit gesprek inclusief wachttijd"
Mevrouw: "Dat was het?"
Je wist vooraf dat de helpdesk je grof geld kost en dat ze je daar niet altijd goed kunnen/willen helpen. MIjn inziens is het onzin om daar nu over te gaan zeuren, dan had je maar een andere provider moeten nemen. :Y)
quote:
Schweino schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:18:
Hoort een wijziging in de AV wettelijk niet gecommuniceerd te worden naar de klanten?
Heb jij een wijziging gevonden dan? Ik niet ...

pven wijzigde dit bericht 11-01-2008 21:42 (16%)

@limboconnect
ook ik had opgezegd [ nog niks gehoord] en telfort aangevraagd maar kreeg vandaag bericht dat telfort niet kan aansluiten, een van de redenen die ze aangeven is , er is al een bestaand adsl kontrakt bij iemand anders dus gaat t hele feest niet door.

wie er nu de fout gemaakt heeft is nog niet duidelijk maar zal er na het weekend wel eens weer induiken

quote:
blueswoman schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 22:28:
@limboconnect
ook ik had opgezegd [ nog niks gehoord] en telfort aangevraagd maar kreeg vandaag bericht dat telfort niet kan aansluiten, een van de redenen die ze aangeven is , er is al een bestaand adsl kontrakt bij iemand anders dus gaat t hele feest niet door.

wie er nu de fout gemaakt heeft is nog niet duidelijk maar zal er na het weekend wel eens weer induiken
Is het niet link nu al op te zeggen? Je loopt volgens mij kans op een boete op te lopen.
Stel je hebt volgens het contract nog 7 maanden te gaan dan moet je daar nog voor betalen. En best kans dat er nog een speciale boete bovenop kan komen. Ik weet elk geval dat men die 7 maanden kan eisen.

Pas als de voorwaarden zijn veranderd (wat naar mijn weten nog niet is gebeurd) heb je recht om op te zeggen en over te stappen naar een ander. Waarschijnlijk zal er een speciale Telfort aanbieding komen om klanten te kunnen behouden (gok ik).

BTO 15W25+ 15,4" @ 1680 x 1050 nVidia GO 8600M GT 512MB Intel Core 2 Duo T7300 2,0GHz 800MHz 4MB 4096MB DDR2 - 800MHz DC 120GB @ 7200 rpm HD/ DVD+-RW Integrated BT & Wi-Fi Ubuntu 8.04 64bit

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws