Reg. datum: 04 juni 2004
Dat gevoel krijg ik ookquote:
GoT Index » Internetproviders en Hosting » [Speedlinq] Ervaringen - Deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 68 69 70 71 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Dat gevoel krijg ik ookquote:tamayo schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:53:
[...]
Volgens mij wordt speedlinq / telfort door KPN als een derde rangs ISP gezien. No priority.
Dat is nog steeds de grote storing die kpn heeft... Kan speedlinq niks aan doen.. kpn moet het probleem oplossen..quote:Wackoz schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:27:
Ik heb hier sinds woensdag avond na 18:00 geen internet meer..Dacht eerst dat het aan de bliksem inslag lag die hier geweest is (miss wijkcentrale verneukt daardoor ofzo). Begint nu echt te irriteren, had al tig dingen moeten opzoeken voor zowel skool als voor wat andere deadlines. Gelukkig zitten er in mijn straat alleen maar wireless netwerkjes en 50% is niet beveiligd.
Maargoed, heb met mijn eigen modem alles opnieuw ingesteld, gereset enz niets helpt en met het standaard speedtouch maar dat helpt ook niet. VPI en VCI zijn correct maar hij krijgt geen ip adres toegewezen van speedlinq terwijl de adsl lampjes branden en hij ook zegt bij adsl signaal: Showtime
Wackoz wijzigde dit bericht 15-05-2008 17:39 (24%)
Omdat de mensen die offline zijn die email niet ontvangen gezien hun verbinding het niet doet..quote:Wackoz schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:38:
Was trouwens leuk geweest als speedlinq even wat van zich had laten horen via mail ofzo..
Gewoon mijn 2 centen:quote:The CarNagE Man schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:33:
[...]
Dat is nog steeds de grote storing die kpn heeft... Kan speedlinq niks aan doen.. kpn moet het probleem oplossen..
Wackoz, heb je mijn mail gekregen? Zo niet, zet DM ff aan....quote:Wackoz schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:38:
Nu weet ik iig dat ik niet die peperdure service lijn hoef te bellen. Maar begrijp ik nu goed dat als ik toendertijd ik dit abbo koos, ik voor bbned/babyxl had gekozen ik nu gewoon internet had? of zitten ze allemaal op 1 lijn?
Dit is namelijk funest voor mijn download server
Was trouwens leuk geweest als speedlinq even wat van zich had laten horen via mail ofzo..
After the first glass you see things as you wish they were...
After the second you see things as they are not..
Finally you see things as they really are
and that is the most horrible thing in the world...
*Wackoz' zoektocht voor een nieuwe firmware voor zijn brakke sitecom modem is gestartquote:dirk38 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:52:
Weet niet of het bij de rest helpt maar heb de conf wizzard (InstalWiz_Speedlinq_R61_nl_v10.exe}
nog een keer over m,n speedtouch 780 wl gedraaid in warepel hij doet het weer. een reset aleen hielp niet.![]()
hmmm interessant. Heeft iemand dit met een ST706 geprobeerd? Waar heb je v10 van die conf wizard vandaan? Ik heb alleen v9 nog op de originile CD staan, op de 2e CD die ik onlangs kreeg kan ik de conf wizard niet vinden...quote:dirk38 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:52:
Weet niet of het bij de rest helpt maar heb de conf wizzard (InstalWiz_Speedlinq_R61_nl_v10.exe}
nog een keer over m,n speedtouch 780 wl gedraaid in warepel hij doet het weer. een reset aleen hielp niet.![]()
Nokia E71 - Eee PC 901
Hier in de straat ook iemand op speedlinq, internet ligt er daar al 3dagen uit, wel dsl geen ipadres toegekend. Hebben hun dus ook geen verbinding met de DHCP server? Of is het een probleem wat alleen hun hebben en dus niet slaat op de andere mensen die geen internetconnectie krijgen via speedlinq.quote:bartbh schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:01:
[...]
Gewoon mijn 2 centen:
Lijkt me sterk dat deze storing van KPN, aangezien er ongeveer een jaar geleden een zelfde soort storing was (ook geen DHCPconnectie). Daarnaast is het bij het merendeel van de mensen hier de storing pas opgetreden (rond gisteravond 18.00/18.30) terwijl op dat moment de KPN storing alweer was opgelost.
Dus Speedlinq moet aan de bak en niet KPN.
Amd Athlon 64 3500+ @ 4200+ San Diago | 1 GB Twinmos | EVGA Geforce 7900GS | Specs | Join het GoT Whatpulse team | Dream as if you will live forever, live as if you will die today!
hier in breda geprobeerd,Werkte niet.quote:djberry schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 20:51:
Hier 046 nog steeds geen internet en telefoon sinds dinsdagochtend zal straks proberen met de v10 instalwiz.
http://www.speedlinqsuppo..._Speedlinq_R61_nl_v10.exe
Nokia E71 - Eee PC 901
P4 3Ghz HT | Twinmos DC 4*512 DDR400 | 160Gb WD ATA133 | 250Gb Maxtor Sata 16mb | ATI Radeon X1950 Pro 512Mb | Sound Blaster Audigy 2 | Logitech Z-5400 | Coolermaster 450W Real Power | @ Samsung LE26R71
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Indeed... Contradictio in terminis trouwens om dat op een internetforum te zetten...quote:
I'm not a racist; I hate everybody equally
GoT Index » Internetproviders en Hosting » [Speedlinq] Ervaringen - Deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 68 69 70 71 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus