Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
tamayo schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:53:
[...]

Volgens mij wordt speedlinq / telfort door KPN als een derde rangs ISP gezien. No priority.
Dat gevoel krijg ik ook

Yoeri, rust zacht

Ik heb hier sinds woensdag avond na 18:00 geen internet meer..Dacht eerst dat het aan de bliksem inslag lag die hier geweest is (miss wijkcentrale verneukt daardoor ofzo). Begint nu echt te irriteren, had al tig dingen moeten opzoeken voor zowel skool als voor wat andere deadlines. Gelukkig zitten er in mijn straat alleen maar wireless netwerkjes en 50% is niet beveiligd.

Maargoed, heb met mijn eigen modem alles opnieuw ingesteld, gereset enz niets helpt en met het standaard speedtouch maar dat helpt ook niet. VPI en VCI zijn correct maar hij krijgt geen ip adres toegewezen van speedlinq terwijl de adsl lampjes branden en hij ook zegt bij adsl signaal: Showtime :S
quote:
Wackoz schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:27:
Ik heb hier sinds woensdag avond na 18:00 geen internet meer..Dacht eerst dat het aan de bliksem inslag lag die hier geweest is (miss wijkcentrale verneukt daardoor ofzo). Begint nu echt te irriteren, had al tig dingen moeten opzoeken voor zowel skool als voor wat andere deadlines. Gelukkig zitten er in mijn straat alleen maar wireless netwerkjes en 50% is niet beveiligd.

Maargoed, heb met mijn eigen modem alles opnieuw ingesteld, gereset enz niets helpt en met het standaard speedtouch maar dat helpt ook niet. VPI en VCI zijn correct maar hij krijgt geen ip adres toegewezen van speedlinq terwijl de adsl lampjes branden en hij ook zegt bij adsl signaal: Showtime :S
Dat is nog steeds de grote storing die kpn heeft... Kan speedlinq niks aan doen.. kpn moet het probleem oplossen..

Yoeri, rust zacht

Nu weet ik iig dat ik niet die peperdure service lijn hoef te bellen. Maar begrijp ik nu goed dat als ik toendertijd ik dit abbo koos, ik voor bbned/babyxl had gekozen ik nu gewoon internet had? of zitten ze allemaal op 1 lijn?

Dit is namelijk funest voor mijn download server :(

Was trouwens leuk geweest als speedlinq even wat van zich had laten horen via mail ofzo..

Wackoz wijzigde dit bericht 15-05-2008 17:39 (24%)

quote:
Wackoz schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:38:
Was trouwens leuk geweest als speedlinq even wat van zich had laten horen via mail ofzo..
Omdat de mensen die offline zijn die email niet ontvangen gezien hun verbinding het niet doet.. ;)

quote:
The CarNagE Man schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:33:
[...]

Dat is nog steeds de grote storing die kpn heeft... Kan speedlinq niks aan doen.. kpn moet het probleem oplossen..
Gewoon mijn 2 centen:
Lijkt me sterk dat deze storing van KPN, aangezien er ongeveer een jaar geleden een zelfde soort storing was (ook geen DHCPconnectie). Daarnaast is het bij het merendeel van de mensen hier de storing pas opgetreden (rond gisteravond 18.00/18.30) terwijl op dat moment de KPN storing alweer was opgelost.
Dus Speedlinq moet aan de bak en niet KPN.

Reg. datum: 14 maart 2002

Wordt nu echt debiel van dat Speedlinq.

Geen telefoon, geen internet, helemaal niets en een helpdesk die al 10minuten niet te bereiken is.

Weer 7 euro naar dat grafbedrijf....

SPIJT DAT IK BEN GESWITCHED!!! wat een kloteprovider zeg.

AL tijden is die internet verbinding niet stabiel. Nieuw modem gekregen na 4 weken bellen (had dat modem met de helpdesk-kosten al betaald ;-) )

Maar inderdaad nog steeds geen ATM gedetecteerd op de lijn. DSL is ok.... nu de rest nog...

Kunnen we ze niet massaal aanklagen voor het verzaken in het serviceverlenen??

Marion Raven fan
Reg. datum: 06 november 2004

quote:
Wackoz schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:38:
Nu weet ik iig dat ik niet die peperdure service lijn hoef te bellen. Maar begrijp ik nu goed dat als ik toendertijd ik dit abbo koos, ik voor bbned/babyxl had gekozen ik nu gewoon internet had? of zitten ze allemaal op 1 lijn?

Dit is namelijk funest voor mijn download server :(

Wackoz, heb je mijn mail gekregen? Zo niet, zet DM ff aan....

After the first glass you see things as you wish they were...
After the second you see things as they are not..
Finally you see things as they really are
and that is the most horrible thing in the world...

Reg. datum: 18 september 2000

Weet niet of het bij de rest helpt maar heb de conf wizzard (InstalWiz_Speedlinq_R61_nl_v10.exe}
nog een keer over m,n speedtouch 780 wl gedraaid in warepel hij doet het weer. een reset aleen hielp niet. _/-\o_ _/-\o_

Yoeri, rust zacht

quote:
dirk38 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:52:
Weet niet of het bij de rest helpt maar heb de conf wizzard (InstalWiz_Speedlinq_R61_nl_v10.exe}
nog een keer over m,n speedtouch 780 wl gedraaid in warepel hij doet het weer. een reset aleen hielp niet. _/-\o_ _/-\o_
*Wackoz' zoektocht voor een nieuwe firmware voor zijn brakke sitecom modem is gestart
quote:
dirk38 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:52:
hmmm interessant. Heeft iemand dit met een ST706 geprobeerd? Waar heb je v10 van die conf wizard vandaan? Ik heb alleen v9 nog op de originile CD staan, op de 2e CD die ik onlangs kreeg kan ik de conf wizard niet vinden...
Ben benieuwd of dit misschien de oplossing is voor de drama!

Nokia E71 - Eee PC 901

Yoeri, rust zacht

Meh, net geprobeerd met de nieuwste firmware, hielp niets, jammer..
In Het Oranje!

quote:
bartbh schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:01:
[...]

Gewoon mijn 2 centen:
Lijkt me sterk dat deze storing van KPN, aangezien er ongeveer een jaar geleden een zelfde soort storing was (ook geen DHCPconnectie). Daarnaast is het bij het merendeel van de mensen hier de storing pas opgetreden (rond gisteravond 18.00/18.30) terwijl op dat moment de KPN storing alweer was opgelost.
Dus Speedlinq moet aan de bak en niet KPN.
Hier in de straat ook iemand op speedlinq, internet ligt er daar al 3dagen uit, wel dsl geen ipadres toegekend. Hebben hun dus ook geen verbinding met de DHCP server? Of is het een probleem wat alleen hun hebben en dus niet slaat op de andere mensen die geen internetconnectie krijgen via speedlinq.

Amd Athlon 64 3500+ @ 4200+ San Diago | 1 GB Twinmos | EVGA Geforce 7900GS | Specs | Join het GoT Whatpulse team | Dream as if you will live forever, live as if you will die today!

Reg. datum: 24 juli 2006

Hier in Zoetermeer (079, over KPN netwerk) zijn we sinds vanochtend weer gewoon online. :*)

Reg. datum: 10 december 2007

Hier 046 nog steeds geen internet en telefoon sinds dinsdagochtend zal straks proberen met de v10 instalwiz.

http://www.speedlinqsuppo..._Speedlinq_R61_nl_v10.exe

GoT, the Place to be
Reg. datum: 17 oktober 2007

quote:
djberry schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 20:51:
Hier 046 nog steeds geen internet en telefoon sinds dinsdagochtend zal straks proberen met de v10 instalwiz.

http://www.speedlinqsuppo..._Speedlinq_R61_nl_v10.exe
hier in breda geprobeerd,Werkte niet.
Reg. datum: 29 augustus 2006

ook hier in Alkmaar geprobeerd, zonder succes... na 65 uur nog steeds kein interwebz

Yoeri, rust zacht

Er is volgens mij ook nog niets bekend over wanneer het ongeveer weer opgelost moet zijn ofwel?
Wel leuk als je belt. Wegens drukte kun je hun bandje inspreken. Maar ja alleen naar vaste nummers wordt er terug gebeld. Lekker makkelijk als je geen verbinding hebt en dus ook geen vaste telefoon. Wat een eikels. Maar ja zijn we intussen wel gewend van SL.

Helaas heeft de conf wizard niets uitgehaald. Ik slaap er nog maar een nachtje over.

Nokia E71 - Eee PC 901

Was vandaag de hele avond niet op internet geweest. Net wilde ik er even op, gelijk de storing meegekregen. Maar na een kwartier deed hij het weer.
Lokatie: Rotterdam

P4 3Ghz HT | Twinmos DC 4*512 DDR400 | 160Gb WD ATA133 | 250Gb Maxtor Sata 16mb | ATI Radeon X1950 Pro 512Mb | Sound Blaster Audigy 2 | Logitech Z-5400 | Coolermaster 450W Real Power | @ Samsung LE26R71

Acties: [view][quote]

Door: pven Moderator TCM
Weer een nieuwe dag zonder internet. :/

Die truukjes met de wizard gaan volgens mij niet werken.
Reg. datum: 24 september 2002

quote:
pven schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 05:51:
Weer een nieuwe dag zonder internet. :/
Indeed... Contradictio in terminis trouwens om dat op een internetforum te zetten... :P

0412-oss still up (nooit weggeweest)
026-oosterbeek still up
026-arnhem still down

Vanmiddag maar eens even een buur-netwerkje uit de lucht halen.

Reg. datum: 29 april 2000

Westland (0174) still down. Dit wordt/is de 4e dag al :(

I'm not a racist; I hate everybody equally

0412 -lithoijen (dorpje bij oss) al twee dagen geen internet via speedlinq kpn netwerk.
Modem resetten / opnieuw instellen mag ook niet baten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws