Als ik hier nog even op door mag vragen, ka ik twee van zulke 5V/2A 12V/2A voedingen gewoon parallel aan elkaar schakelen en ervanuit gaan dat het goedkomt?quote:
Rekenaar | Ubuntu | Kernpower! | Determinist | Politiek dakloos
GoT Index » Overige Hardware » Welke voeding heb ik nodig? Deel 19
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 33 34 35 36 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Als ik hier nog even op door mag vragen, ka ik twee van zulke 5V/2A 12V/2A voedingen gewoon parallel aan elkaar schakelen en ervanuit gaan dat het goedkomt?quote:disco stu schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:22:
Ik vrees ervoor dat er kant en klare oplossingen zijn voor jouw. Heb even rondgekeken en dual rail adaptertjes gaan doorgaans idd net tot 12V - 2A en 5V - 2A. (wat bij mijn externe schijf overigens net hetgeen is voor 1 harde schijf, voor 2 stuks op te starten is dit idd te weinig, rare kwestie van AC Ryan).
Het gaat sowieso moeilijk zijn zulk product te vinden (en dan nog met de juiste connector, grote kans dat je zelf moet gaan knutselen als de connector vd voeding van ac ryan gebruikt mag worden), laat staan een verkooppunt ervoor en dan spreken we ook nog niet over de prijs.
Andere opties zijn:
- een 2de dual rail adapter (wat op zijn beurt genoeg is voor 1 hd) erbij nemen en beide hd's elk laten voeden door 1 adapter
- ervoor zorgen dat de schijven met een tussentijd opstarten -> zelf opstartvertragingkje ineenknutselen
- oude pc voeding gebruiken als grootte geen bezwaar is
Rekenaar | Ubuntu | Kernpower! | Determinist | Politiek dakloos
Nee, deze voedingen hebben een feedback die de spanning bijregelt, en het aan elkaar schakelen kan de zaak ontregelen.quote:Brent schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 23:31:
Als ik hier nog even op door mag vragen, ka ik twee van zulke 5V/2A 12V/2A voedingen gewoon parallel aan elkaar schakelen en ervanuit gaan dat het goedkomt?
"Overspecialize and you breed in weakness..." Major Motoko Kusanagi
Ik heb zojuist de eXtremepower380 PCAP aangeschaft,quote:theodouma schreef op maandag 24 december 2007 @ 09:40:
[...]
Het lijkt er inderdaad op dat de voeindg niet voldoende kan leveren (jouw systeem heeft meer dan 17 amperres nodig en/of de voeibndg kan niet continu de 17 amperres leveren (t is een oude voeindg, misschien kan hij er nog maar 15 leveren)
De 7800GS heeft 50 watt nodig, de HD3870 heeft er 65 nodig. Hierdoor zal jouw syteem 15 watt meer nodig hebben wat neerkomt op ongeveer één amperre meer o de 12 volt. Een voeindg me t20 amperres of meer op de 12 volt is dan geen slechte keuze. Het wattage maakt eigelijk niet uit voor de voeding, als hij die 20 amperres kan leveern dan kan hij ook voldoende watt leveren voor jouw systeem.
De HD3870 hefet een 6 pins connectr nodig voor de videokaart waarmee een geschikte voeindg voor jouw systeem dus minimaal 20 amperres moet kunnen leveren en één 6 pins connector moet hebben.
De Coolermaster eXtremepower380 PCAP kan totaal 25 amperres leveren en heeft één 6 pins connector. De voeindg kost ongeveer 35 euro. Wil je wat meer ruimte hebben dan is de eXtremepower430 aan te raden, deze voeindg is ongeveer 40 euro en kan 29 amperres leveren. Of hij een 6 pins connector heeft kan ik zo snel even niet vinden op de site van Coolermaster, dus dit zal je evt moeten navragen bij een webwinkel voordat je hem koopt, het staat namelijk wel op de doos.
NoLiMiTSoLDieR wijzigde dit bericht 28-12-2007 09:46 (7%)
[::..Core 2 6600 - 7800 GS AGP - Asrock 4CoreDual-Sata2 - Kingston 2GB DDR² PC2-5300..::]
Je heb het zelf niet over dus neem ik aan dat jouw systeem geen overklok heeft. Jouw systeem heeft daarmee momenteel 290 watt nodig. Heb jij wel een overklok (cpu 50% en gpu 20%) dan is dit zelfs 360 watt. Hiervan zal er 25 amperres van de 12 volt moeten komen.quote:xs4me schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 13:58:
Hi all,
Na het installeren van wat extra HD's en m'n nieuwe geluidskaart gaf Asus Probe aan dat m'n voeding het nog maar net/niet trok... Nu wil ik nog een 2e VGA kaart en 2e DELL 24 2407wfp op m'n PC gaan aansluiten en de 2e VGA kaart (7600GT oid) is voor m'n Plasma (voor HT gebruikt).
Dit is wat ik nu op m'n voeding (Zalman 460 ZM460-APS) heb aangesloten:
- E6600
- Asus P5B Deluxe
- 1x WD Raptor 74 GB
- 2x Seagate 320 GB
- 2x Samsung 500 GB
- 7900 GTO (GTX)
- 2x 1 GB RAM
- PCI Geluidskaart (Audiotrak Prodigiy 7.1 HiFi)
- NEC DVD Brander
- 1x ( dalijk dus 2x Dell 24" 2400 2407wfp)
- Scythe Ninja (met 120mm fan)
- Case Antec P182 met 3x 120mm Fans
- Iets van 6 usb devices.
En dan m'n 2e grafische kaart er nog bij ...
Ik denk dat een upgrade noodzaak is geworden? Ook heb ik hier een check gedaan:
http://www.extreme.outervision.com/PSUEngine
En kwam ik uit op 471W. Teveel dus voor m'n voeding.
Ik heb sinds kort een Antec P182 en heb met moeite al m'n voeding kabels kunnen aansluiten, want ze waren aan de korte kant. Wat zijn voedingen met lange kabels? Ik zoek bij voorkeur een modulaire voeding. Ik weet dat Tagan, Seasonic etc goeie merken zijn, maar welke heeft lange kabels?
Alvast bedankt!
Xs.
De S478 P4 is er in twee smaken. de Northwood en de Presscot. De eerste is wat zuiniger (60 vs 90 watt). Naar mijn weten is de 2.4 Ghz P4 alleen te krijgen met een Northwood core, ik ga er daarom ook vanuit dat jij deze versie heb.quote:Fatal Mind schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 22:22:
En daar was ik weer, nu met een systeem van een vriend,
Het gaat om de volgende pc :
Processor Intel Pentium 4 2.40 GHz
Moederbord Intel D845EBG2
Geheugen SpecTek 512MB 133MHz
Videokaart Club3D Radeon 9200 ViVo
Harde schijf Maxtor 6Y080L0
Optische drives Samsung, Lite-on
Voeding: Huntkey 350 watt... ... ...
Nu is er een plan om deze ouwe bak een laatste zucht leven in te blazen, dit gaat dan gedaan worden door de videokaart te vervangen, er komt dan ipv een 9200 een Ati 1650 in de pc, de vraag is alleen, trekt die 350 voeding dat ( ik heb m'n twijfels )
De pc wordt gebruikt voor het dagelijkse internet verkeer, maar ook wel voor wat gegame, op zich niks bijzonders dus, maar het moet wel goed werken![]()
In afwachting van jullie slimhedenen natuurlijk happy xmas etc
Zoals Disco Stu al aangaf mag dit niet Een optie is echter wel om een losse 5 en een losse 12 voeding te gebruiken. Voor jouw schijven is een stevige 12 volt voeindg nodig en een minder krachtige 5 volt voeindg. Een 12 volt 4 amperre voeindg is zo te vinden, net zoals een 5 volt voeding van minimaa 1.5 amperre. Als je de twee uitgangen van de twee voedingen aan de powerstekker van de HDcase maak dan heb je een goede voeindg.quote:Brent schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 23:31:
[...]
Als ik hier nog even op door mag vragen, ka ik twee van zulke 5V/2A 12V/2A voedingen gewoon parallel aan elkaar schakelen en ervanuit gaan dat het goedkomt?
Als jij voor de 8800GT gaat (deze gpu heeft meer stroom nodig dan de 6800 of de 3870) dan zal jouw systeem met overklok van de cpu ongeveer 320 watt nodig zijn. Klok jij de videokaart ook 20% over dan is dit 340 watt. Hiervan zal er 24 amperres van de 12 volt moeten komen. Een voeindg welke 27 amperres kan leveren is dan wel aan te raden. Ook moet de voeindg een 6 pins stekker hebben voor de voeindg van de videokaart, een molex (zoals bij jouw 6800) is verleden tijd.quote:HydroDiOxide schreef op donderdag 27 december 2007 @ 11:59:
Ik heb een Enermax EG425AX-VE(G)SFMA NoiseTaker 420 watt ActivePFC. Nu ben ik nodig aan een nieuwe behuizing toe en ik zit te twijfelen tussen de Antec Solo (zonder PSU) en de Sonata Plus 550 (nagenoeg dezelfde behuizing, maar met een Neopower 550). De vraag is even of mijn huidige PSU genoeg vermogen levert voor mijn huidige setup met de vervanging van mijn huidige graka (Leadtek Geforce 6800) door een Geforce 8800gt (of eventueel een Radeon 3870).
Overige componenten:
Athlon x2 3800 (s939 25% overclock)
3 hdd's waarvan 1 SATA (3x 7200rpm)
2 optische drives (wordt 1 bij aanschaf nieuwe behuizing)
2x ddr sdram pc3200
Dit alles geserveerd op een Asrock 939Dual-SATA2
Gaat mijn Noisetaker dit trekken met de toevoeging van één van de bovengenoemde graka's? Ik heb een berekening gedaan mbv http://www.extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp en dat lijkt gunstig uit te pakken, maar ik wil graag jullie mening.
De theorie is het idealisme van de praktijk.

Bij deze formule zet ik mijn vraagtekens, zowel om de berekenmethode als de uitkomst. Als je in de datasheets kijkt van verschillende (consumenten) HD's dan zie je dat de piek met opstarten vab één HD ligt om ongeveer 2.5 amperres (verschilt per merk, veelal tussen de 2 en 2.8). Met 10 HD's is dat echt ongeveer 25 amperres en geen 18 Als je 2.5 amperres heb en 12 volt geeft dat een elektrisch vernmogen van 30 watt en geen 15. In dezelfde sheet zul je trouwens ook zien dat een HD ongeveer mog geen 15 watt nodig heeft éénmaal opgestart.quote:player-x schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 11:35:
Het belangrijkste bij het kiezen van een voeding voor een grote HD aray’s, is een zware 12V lijn, en in alle berekeningen hier word dan ook alleen naar de 12V lijn gekeken, de 5V lijn is in principe bij geen enkele goede PSU een probleem.
De formule is: (**W X aantal-drives) X 0.12 = **A
De gemiddelde 7200rpm drive verbruikt ongeveer 15W tijdens de opstart piek.
Maar dat kan verschillen per type drive die men gebruikt, een 10 of 15.000RPM SCSI/SAS drives kunnen bv 20+W verbruiken.
Dus als men 10 HD in een systeem zou plaatsen, zou de formule er zo uit zien.
Formule: (15W X 10 drives) X 0.12 = 18A
theodouma wijzigde dit bericht 28-12-2007 21:59 (6%)
Maar omdat er op de voeding en site van hun staat Nvidea SLI ready, begin ik dus te twijfelen. Het is toch eigenlijk gewoon zoals in de startpost staat een PCI-e extra voeding?quote:De PCI-E 6pins connector voor krachtigere PCI-E videokaarten te voeden. Als je 2 van deze grafische kaarten in CF of SLI zet, kan je uitkijken naar voedingen met 2 zo'n connectoren (zoals op deze foto).
Scoop_Scoop wijzigde dit bericht 29-12-2007 16:14 (48%)
X38-DQ6, Q6600, 2x 1GB Kingston CL2, 1x Jetway HD3870 X2
boemboem wijzigde dit bericht 30-12-2007 12:59 (24%)
patkick wijzigde dit bericht 30-12-2007 14:49 (9%)
Phate_13 wijzigde dit bericht 30-12-2007 17:57 (11%)
Bedoel je dan dat ik de 12v lijnen bij elkaar kan optellen. Dat is raar, want ik had namelijk gelezen dat dat meestal niet zo is. Maar het is ook best een low-end voeding. Allied is nogal mixed qua reviews. De één vindt het betrouwbaar en de ander weer niet. Ik heb er nooit problemen mee gehad maar dat komt ook doordat ik bijna nooit de PC intensief gebruik.quote:Phate_13 schreef op zondag 30 december 2007 @ 16:36:
Dat zou vlot moeten werken patkick.
Ook dat rekensommetje, dat klopt niet helemaal.
Jouw 12V-lijnen zouden meer dan 17.4A aan moeten kunnen normaal.
En zelfs dat zou meer dan genoeg moeten zijn.
Nu, een vraagje naar theodouma:
Ik heb zelfs pas ontdekt, dat de medion-pc thuis, amper 8A heeft op zijn 12V-lijn (250Watt voeding). P4 2.66Ghz, 768MB, Geforce 4Ti4200, 120GB HD, cd-schrijver, dvd-lezer, diskettestation. (voor de volledigheid?)
Nu wou mijn broertje dat hij wat meer spelletjes hier op zou kunnen spelen.
Nu is mijn vraag, zou deze voeding een 9800pro aankunnen?
Ik denk zelf van niet, omdat 8A wel zeer weinig is, maar je weet maar nooit he.
patkick wijzigde dit bericht 30-12-2007 17:56 (9%)
Dat zeg ik ook weer niet.quote:patkick schreef op zondag 30 december 2007 @ 17:50:
[...]
Bedoel je dan dat ik de 12v lijnen bij elkaar kan optellen. Dat is raar, want ik had namelijk gelezen dat dat meestal niet zo is.
Volgens mij is mijn AMD athlon 64 3500+ een Orleans core. Net gekeken bij de ondersteunende AM2 processoren bij de K9N Neo-F specificaties.
DE 3870 heeft één 6 pins aansluiing voor voeding. Ook zondere hogere wiskunde kan daarom worden gezegd dat twee van deze kaarten twee 6 pins connectoren nodig hebbenquote:Scoop_Scoop schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 16:10:
misschien een vraag die al eerder is gesteld.
Heb een Antec Neopower 650W (SLI ready). Maar kan hij ook in een CF opstelling gebruikt worden (2x HD3870 kaart?)
Weet dus niet of die stekkers voor SLI en Crossfire hetzelfde zijn.
dit stond dan wel in de topicstart:
[...]
Maar omdat er op de voeding en site van hun staat Nvidea SLI ready, begin ik dus te twijfelen. Het is toch eigenlijk gewoon zoals in de startpost staat een PCI-e extra voeding?
Zonder overklok heeft jouw systeem net geen 300 watt nodig. De 12 volt moet hiervan 18 amperres leveren maximaal.quote:boemboem schreef op zondag 30 december 2007 @ 03:02:
ik heb de volgende configuratie, en aangezien ik (vermoed) dat ik problemen heb met de voeding, wil ik graag weten wat ik ongeveer nodig heb:
CPU: AMD Athlon 64 X2 5200+ (65W)
Moederbord: Gigabyte MA59G-S3H
Geheugen: 4x 1Gig Kingston 677Mhz
HDD: Seagate 500GB SATA II
HDD2: Samsung 500GB SATA II
HDD3: WD 120GB PATA schijf
DVD1: Nec 7551 SATA Brander
DVD2: Toshiba DVD-Rom Speler
kaarten:
* ASUS Geforce EN8800GT/512MB
* Creativelabs Soundblaster X-FI Xtreme Gamer
* Linksys WMP54G PCI WiFi kaart
dan nog:
1) USB Muis
2) USB Toetsenbord
3) USB Ati Remote Wonder
nu heb ik er dus een 430W CoolerMaster voeding in zitten, maar heb het idee dat dit onvoldoende is. Kan iemand me helpen hiermee en me duidelijk maken wat qua voeding nodig is/wat ik beter kan "deinstalleren"
update: Ik vermoed dat het wat met twee nieuwe geheugenbankjes te maken heeft. Bij 3D Mark loopt de benchmark vast voordat deze kan beginnen (waardoor monitor op standby springt, herstart: BSOD). En krijg soms rare strepen (witte) in beeld als ik dat extra geheugen gebruik.
Dus OF de 4x 1GB Geheugen + ASUS EN8800GT vragen teveel stroom van het moederbord, OF er is iets mis met het geheugen.
Kan iemand mij mogelijk vertellen dan hoe ik kan uitvinden of het moederbord te weinig stroom levert?
Jouw systeem heeft 180 watt nodig maximaal waarvan er 10 amperres van de 12 volt moet komen. Met een extra HD en werkgeheugen is dit 200 watt en 11 amperres. Jouw voeindg moet dit echt makkelijk kunnen trekken.quote:patkick schreef op zondag 30 december 2007 @ 14:34:
Ik heb
- K9N-Neo-F motherboard (socket AM2)
- Amd Athlon 64 3500+ (welke core weet ik niet, de temperatuur is altijd rond 30c idle)
- 2*512 MB DDR2 Ram
- 1 DVD+RW/CD-RW drive
- 1 SATA Hitachi HDD of 160 GB
- 1 Casefan van 3W 12v en de stock AMD CPU fan.
- 1 PCI wifi card
- Geforce 6200tc 256 MB DDR2
------------------------------------------------------
350watt Allied ATX12v 2.2
Voltage / wattage
12v1: 10A / 120 W
12v2: 13A / 156 W
3.3V+5V = 126 W
3.3V+5V+12V = 335 W
335W-126W=209W
209W / 12V = 17.4167 A
Ik vroeg me af of het wel verstandig is om een extra HDD en een extra stick ram erbij te stoppen of zou mijn 12v rail dat niet aankunnen?
EDIT: De opstartpiek van de Hitachi HDD is 2.0A en ik ben van plan om er een tweede van Hitachi bij te stoppen als het mogelijk is.
De TI4200 kaart haalt zijn voeindg uit de agp poort en is verdeeld over meerdere voeindglijnen, de 12 volt lijn wordt niet echt zwaar belast door deze videokaart (maximaal 1 amperre afgerond naar boven). De 9800PRO haalt zowat zijn volledige energie van de 12 volt (daarom zit er ook een extra molex op de kaart). De 9800PRO heef tongeveer 50 watt nodig waarvan er zeker 40 van de 12 volt moet komen. De 12 volt lijn moet hiermee 2.5 amperres meer leveren dan met de huidige kaart.quote:Phate_13 schreef op zondag 30 december 2007 @ 16:36:
Nu, een vraagje naar theodouma:
Ik heb zelfs pas ontdekt, dat de medion-pc thuis, amper 8A heeft op zijn 12V-lijn (250Watt voeding). P4 2.66Ghz, 768MB, Geforce 4Ti4200, 120GB HD, cd-schrijver, dvd-lezer, diskettestation. (voor de volledigheid?)
Nu wou mijn broertje dat hij wat meer spelletjes hier op zou kunnen spelen.
Nu is mijn vraag, zou deze voeding een 9800pro aankunnen?
Ik denk zelf van niet, omdat 8A wel zeer weinig is, maar je weet maar nooit he.
Heb het even nagekeken: het is inderdaad de versie met de 120mm fan. Memtest86 heb ik nu vanmiddag 5u laten draaien, heeft geen errors opgeleverd. Ik vermoed het ook niet echt, want zolang ik een van de 2 setjes maar gebruik geeft het geen problemen. Wel als ik ze allebei gebruik (zal zo eens even checken of het niet aan het moederbord/de geheugen"slots" zelf ligt (het zijn overigens 2 sets van hetzelfde type geheugen van Kingston).quote:theodouma schreef op zondag 30 december 2007 @ 17:56:
[...]
Zonder overklok heeft jouw systeem net geen 300 watt nodig. De 12 volt moet hiervan 18 amperres leveren maximaal.
De eXtremepower is er in twee versies, één met een 80 mm fan aan de achterkant en één met een 120 mm fan aan de onderkant. De versie met de 80 mm fan kan maar 17-18 amperres leveren op de 12 volt en is echt niet geschikt voor jouw systeem. De versie met de 120 mm fan kan totaal 25-29 amperres leveren en is ruim voldoende voor jouw systeem.
Er vanuitgaand dat jij de versie heb met de 120 mm fan dan zul je verder moeten kijken naar de oorzaak van het probleem. Het werkgeheugen valt erg makkelijk te testen met memtest86. Als de computer een nacht lang deze test overleeft dan kun je met 100% zekerheid het werkgeheugen uitsluiten. Heb je errors dan is het werkgeheugen niet goed. (of niet compatible met jouw mobo, maar dat mag je eigelijk wel uitsluiten)
Is ook het werkgeheugen goed dan kan de videokaart stuk zijn. Draai ATiTool een paar uur en zoek naar artifacts. Mocht je niets vinden en de compuer is nog steeds stabiel dan mag ook de videokaart uitgesloten worden. het enige dat dan overblijft is een software of driverprobleem
ATiTool werkt ook met Nvidia kaarten, al zal je sommige delen van het programma niet kunnen gebruiken (overkloken bijv). Als je urenlang 3D mark heb kunnen draaien dan kun je ook gerust de videokaart uitsluiten. ATiTool belast de videokaart net zo als 3Dmark dat doen.quote:boemboem schreef op zondag 30 december 2007 @ 18:26:
[...]
Heb het even nagekeken: het is inderdaad de versie met de 120mm fan. Memtest86 heb ik nu vanmiddag 5u laten draaien, heeft geen errors opgeleverd. Ik vermoed het ook niet echt, want zolang ik een van de 2 setjes maar gebruik geeft het geen problemen. Wel als ik ze allebei gebruik (zal zo eens even checken of het niet aan het moederbord/de geheugen"slots" zelf ligt (het zijn overigens 2 sets van hetzelfde type geheugen van Kingston).
ATiTool, werkt die ook op Nvidia kaarten? Dan zal ik dat eens proberen. Heb gister wel een aantal uren lang 3D mark laten draaien (dus vrij hevige belasting), maar het gaf geen problemen, bleef gewoon stabiel draaien.
Jouw systeem heeft .... watt nodig warmee er ... amperres van de 12 volt moet komen. Een ... watt voeding met ... amperres op de 12 volt lijn is al voldoende. Voorbeeld is de Antec ..... en de Coolermaster.... van beide .... en .... euro.quote:royboy91 schreef op zondag 30 december 2007 @ 18:44:
volgende pc over de proc twijfel ik nog :
e6750 @ 3ghz of een e8400
samsung spinpoint t166 320gb
GA-P35-DS3
asus 8800GT 512mb
2 x 2 gig Geil pc6400 800mhz
IDE dvd brander
en max 3 usb apparaten ( telefoon, stickie, blauwe tand)
OK. Heb maar even een ander topic geopend, omdat dit teveel van dit topic af ging.quote:theodouma schreef op zondag 30 december 2007 @ 18:54:
[...]
ATiTool werkt ook met Nvidia kaarten, al zal je sommige delen van het programma niet kunnen gebruiken (overkloken bijv). Als je urenlang 3D mark heb kunnen draaien dan kun je ook gerust de videokaart uitsluiten. ATiTool belast de videokaart net zo als 3Dmark dat doen.
Maar je kan nu iig met zekerheid de voeindg uitsluiten (het is immers stuk geheugen of een combinatie van mobo en mem welke niet compatibel zijn met elkaar)
Ik vraag me af wat nu eigenlijk het systeem is dat gehanteerd wordt om het label "CF certified" of het label "SLI ready" te krijgen.quote:theodouma schreef op zondag 30 december 2007 @ 17:56:
men heeft het vaak over een "SLI Ready" voeindg en niet over een CF ready voeidng omdat om de zwaarste CF opstelling (twee maal een X2900XTX) totaal vier 8 pins connectoren vereist. Ook moet de voeindg dan minimaal 400watt kunnen geven aan de videokaarten, en dat is voor veel voeingen toch wel erg veel. Bij een SLI ready voeindg hoeft een voeindg "maar" twee 6 pins connectoren te hebben en ook maar 250 watt kunnen leveren voor de kaarten. De eisen voor een SLI ready voeindg zijn dus lager dan voor een CF ready systeem.
pino112 wijzigde dit bericht 30-12-2007 19:52 (8%)
Reden: toevoeging
Pino112 - BeP
Hoe kom je op 10 amperes? Nog bedankt voor het rekenen. Ik kwam op 12.03 amperes uit met een Nederlandse online calculator.quote:[b][message=29339744,noline]
[...]Jouw systeem heeft 180 watt nodig maximaal waarvan er 10 amperres van de 12 volt moet komen. Met een extra HD en werkgeheugen is dit 200 watt en 11 amperres. Jouw voeindg moet dit echt makkelijk kunnen trekken.
GoT Index » Overige Hardware » Welke voeding heb ik nodig? Deel 19
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 33 34 35 36 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona