Gathering of Tweakers

Quicksearch
Iron Maiden rules !!!

quote:
MantraKiller schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:46:
Heb net mijn xbox meegegeven met UPS alleen nu stond die gast nogal vroeg aan de deur. Hierdoor ben ik vergeten dat er nog een game in de drive zit. Die krijg ik toch wel gewoon terug samen met de console mag ik hopen?
Nou als je geluk hebt wel, maar je kunt MS hier niet voor aansprakelijk stellen. Je moet namelijke maar afwachten of je je eigen console terugkrijgt. Vaak krijg je een console terug die net uit het reparatieproces komt, en daar zit jou gamedisc natuurlijk niet in.

belfrink wijzigde dit bericht 07-02-2008 14:25 (18%)

Specs: AMD Athlon64 X2 6400+ @ 3,2Ghz | Arctic Freezer 64 Pro | 2048MB G.E.I.L. 3-3-3-9 @ 320Mhz | Sapphire Radeon 1950Pro 512MB | Zalman VF900-LED

Nederlander in Belgie

Bij mij hebben ze aan de telefoon uitdrukkelijk gezegd dat ik er geen spel, HD of ander toebehoren aan of in moet laten zitten. Bel ze anders op, leg het uit en misschien kunnen ze hem nog onderscheppen. Geef je weinig kans though.

Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !

Pak alvast maar een biertje!
Reg. datum: 07 december 2000

Mij werd ook telefonisch gezegd dat er geen HD en spel bij de opgestuurde 360 diende te zitten.
Direct bellen lijkt me het beste... succes!

"You've got great legs. What time do they open?" Halloween 8

Gamertag: ijskonijn81

Dit werd mij inderdaad ook met nadruk erbij gezegd, dus ik zou inderdaad rap bellen en hopen dat ze het nog kunnen onderscheppen. Als je geluk hebt krijg je je eigen console terug met dezelfde DVD-drive erin...

heb contact gehad en ze gaan hem zoeken, maar konden het niet garanderen dat hij terug zou komen.
Even afwachten dan maar, het is tenslotte wel mijn fout om hem erin te laten.

There Is No Substitute

tiem koude fusie

die game ben je echt kwijt hoor :(

___________-=Team ColdFusion=-___________
Windows and DOS, a turtle and his shell

Pak alvast maar een biertje!
Reg. datum: 07 december 2000

quote:
CreX schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 20:51:
die game ben je echt kwijt hoor :(
ik heb mijn eigen dvd drive ook weer terug gekregen, dus het hoeft niet...

Je krijgt wel een maandje LIVE er bij :P

"You've got great legs. What time do they open?" Halloween 8

Hmz mensen ik baal!

Mijn drive was gaar en geen garantie meer via MS omdat de drive niet binnen de 3j warranty valt dus ik heb een andere drive geregeld via MP. Echter ben ik nu geband!

Kennelijk omdat ik de box aan heb gehad zonder drive, was nooit geflasht met illegale software.
Dit vind ik toch wel zwaar klote!

Q6600@3200Mhz, EVGA 780i, 2GB Crucial Ballistix@1100Mhz 5-5-5-15, , SLI 8800GTS g92 512MB@780/1900/2100, Terratec Aureon, 2*74GB AFHD RAPTOR, 2*Spinpoint 753 750GB, SG Barracuda 400GB, Syncmaster 203B, G15, MX1000, LE32R81, XBOX360, SANYO-Z5

quote:
wimpie007 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 08:35:
Hmz mensen ik baal!

Mijn drive was gaar en geen garantie meer via MS omdat de drive niet binnen de 3j warranty valt dus ik heb een andere drive geregeld via MP. Echter ben ik nu geband!

Kennelijk omdat ik de box aan heb gehad zonder drive, was nooit geflasht met illegale software.
Dit vind ik toch wel zwaar klote!
Tsja ik zie er ook al tegenop, durf erop te wedden dat mijne dit jaar weer problemen gaat krijgen. Mocht dat gebeuren stuur ik hem gewoon weg met melding van 3 rode lichtjes, wat er ook is zoals enkel dvd drive.
Kijken of dat gaat werken.
Of ik gooi die brakke herrie bak de deur uit voor een PS3, jammer voor de vette games, hoewel de PS3 echt op gang komt dit jaar, maar ik gun MS gewoon echt geen plaats op de console markt meer, ook al is/was de service erg goed.
Ik vind het werkelijk schandalig om zo'n brak produkt op de markt te zetten.
M'n PS2 werkt na 7 jaar nog perfect, 360 is in 3 jaar 3 keer opgestuurd. :'(

Mutatie wijzigde dit bericht 08-02-2008 08:48 (12%)

Ik heb mijn 360 vorige week dinsdag opgestuurt en eergister had ik hem binnen. Had ik niet gedacht.

Volgens mij is het niet echt zelfde box, heb het gevoel dat hij meer lawaai maakt dan mijn vorige maar kan natuurlijk ook omdat ik al 2 maanden geen 360 aan heb gehad maar alleen een PS3 die wat minder geluid maakt. :P

Specs, X360, PS3

god's right foot

Gisteravond ook maar even gebeld. Xbox is gelijk op mijn naam gezet (blijkbaar had de vorige eigenaar al eerder ROD problemen gehad).
Ze zouden een UPS sticker per poest sturen en dan moest ik contact met UPS nemen.

Wat denk je!!!!

Staat er vanavond opeens een UPS wagen voor de deur 8)7 8)7

Ook al is de ROD tijdelijk weg (handdoek truk) heb ik hem toch meegegeven.

Nou even kijken wanneer ik deze terug kan verwachten :?

Intel Duo 2 Core E8400,Asus P5N32-e SLi,2x 1GB G-skill DDR800,2x XFX 9600GT Alpha Dog Edition 512mb,2x 250GB SATA II HD,Vista Home Premium,Apple Cinema 20"

Het is me niet helemaal duidelijk welke documenten nodig zijn voor de terugzending naar Microsoft in Duitsland, de UPS site geeft wel wat informatie, maar die lijkt er vooral op gericht om te zorgen dat zij nooit ergens aansprakelijk voor zijn. Hopelijk kan iemand hier de volgende zaken toelichten. :)

UPS Retour Label; de instructie zegt dat het label moet worden gevouwen, maar dan komen de 3d barcode, handtekening en datum aan de achterkant van het papier, en zijn dus onzichtbaar als je het op de doos plakt. Wat is hier de manier die door UPS het makkelijkst te gebruiken is?

Return Service Customer Receipt; dit lijkt alleen voor eigen gebruik te zijn. De UPS chauffeur ondertekent dit en daarmee is het klaar?

Moeten er nog documenten mee in de doos zelf? Een kopie van eerdere documenten, of iets anders?

Alvast bedankt! :)

Gamertag: ijskonijn81

quote:
Tigershark_NL schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:38:
Het is me niet helemaal duidelijk welke documenten nodig zijn voor de terugzending naar Microsoft in Duitsland, de UPS site geeft wel wat informatie, maar die lijkt er vooral op gericht om te zorgen dat zij nooit ergens aansprakelijk voor zijn. Hopelijk kan iemand hier de volgende zaken toelichten. :)

UPS Retour Label; de instructie zegt dat het label moet worden gevouwen, maar dan komen de 3d barcode, handtekening en datum aan de achterkant van het papier, en zijn dus onzichtbaar als je het op de doos plakt. Wat is hier de manier die door UPS het makkelijkst te gebruiken is?
Dit heb ik inderdaad ook opgemerkt, heb er gewoon m'n handtekening opgezet en toch op de lijn dubbelgevouwen, dus de handtekening zag je idd niet meer. Is gewoon aangekomen dus zal wel goed zijn geweest :)
quote:
Return Service Customer Receipt; dit lijkt alleen voor eigen gebruik te zijn. De UPS chauffeur ondertekent dit en daarmee is het klaar?
Yep, de UPS Chauffeur zet hier z'n krabbel op en dan kun je dat ding bewaren als bewijs dat je 'm hebt afgegeven aan de betreffende persoon.
quote:
Moeten er nog documenten mee in de doos zelf? Een kopie van eerdere documenten, of iets anders?
Nope, er hoeft voor de rest niks in de doos, alleen de Xbox 360 (Zonder HD en andere accessoires, en zorg ervoor dat er geen spel meer inzit zoals een andere user in dit topic :P ).

ik had nog een brief in de doos gestopt met wat er precies kapot was. gewoon voor de zekerheid

quote:
Mutatie schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 08:44:
[...]

Tsja ik zie er ook al tegenop, durf erop te wedden dat mijne dit jaar weer problemen gaat krijgen. Mocht dat gebeuren stuur ik hem gewoon weg met melding van 3 rode lichtjes, wat er ook is zoals enkel dvd drive.
Kijken of dat gaat werken.
Of ik gooi die brakke herrie bak de deur uit voor een PS3, jammer voor de vette games, hoewel de PS3 echt op gang komt dit jaar, maar ik gun MS gewoon echt geen plaats op de console markt meer, ook al is/was de service erg goed.
Ik vind het werkelijk schandalig om zo'n brak produkt op de markt te zetten.
M'n PS2 werkt na 7 jaar nog perfect, 360 is in 3 jaar 3 keer opgestuurd. :'(
ik denk er dus exact hetzelfde over. Mijn 360 is al een keer overleden, nu heb ik sinds korte tijd last van mijn dvd drive die niet meer fatsoenlijk open wil. Ik ben het vertrouwen een beetje kwijt. Of ik verkoop de mijne of ik ga hem inruilen voor een ps3, daar ben ik nog niet over uit. Aangezien de games van de 360 mij op dit moment meer aanspreken. Ook het hele gebeuren zoal xbox live en xbox live arcade spreken mij erg aan. Eerst mijn 360 nog maar eens ene keer terug sturen, nu ik daar volgens hun nog recht op heb.... Mijn 360 heb ik eigenlijk aangeschaft in december 2005, echter de gerepareerde komt uit april 2006. Volgens hun dus nog binnen de 2 jaar
Ik heb zelf ook een probleem met mijn Xdoos. Geen rode lampies o.i.d. maar als ik een spel of DvD in de drive doe. Dan gaat ie steeds weer open.. dit process herhaalt zich wel 10 x en daarna kan die hem pas lezen.. iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Green iz Best!

Mijn 360 gaf me een tijd terug ook een ROD. Mijn 360 is 2e hands, en ik kwam er achter dat de seal verbroken was. Ik heb hem toch opgestuurd naar Duitsland (erg goed geregeld via MS) maar kreeg hem na een week weer terug met de melding dat ik pech had omdat de seal dus weg was.
Ik heb toen op de Duitse ebay een x-clamp-vervang-setje gekocht en heb gisteren meteen de twee x-clamps eruit gehaald en vervangen door het setje. Hierna 3 kwartiertjes overheaten, half uurtje afkoelen en hij deed het weer! Even afkloppen en hopen dat ie het nu lang uithoudt.

Ik ben eigenlijk van plan eerst een extra koeler aan te schaffen voordat ik weer sessies ga houden, maar ik hoor nogal verschillende verhalen. Iemand een goed advies?

quote:
Duuvel schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 09:05:
Dit heb ik inderdaad ook opgemerkt, heb er gewoon m'n handtekening opgezet en toch op de lijn dubbelgevouwen, dus de handtekening zag je idd niet meer. Is gewoon aangekomen dus zal wel goed zijn geweest :)
Dank Duuvel. Ik heb het nog even nagevraagd en de man van UPS zei dat het inderdaad niet uitmaakte zolang het maar wel getekend was. :)
quote:
T7D_Sneezy schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:13:
ik had nog een brief in de doos gestopt met wat er precies kapot was. gewoon voor de zekerheid
Heb ik ook gedaan, scheelt weer wat zoeken. :)

Nederlander in Belgie

Dat zien ze gelijk wel bij het inscannen hoor :) Dan krijgen ze dat ticket wel op 't scherm.

Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !

Nederlander in Belgie

Woei, heb m'n Xbox terug :D Vorig week dinsdag opgehaald en zonet stond hij op de brievenbus (Appartementsgebouw).

Dat laatste ben ik minder blij mee... je gaat toch geen apparaat van 400 euro gewoon neerzetten in een openbare hal van een appartementsgebouw? Het is geen grote flat ofzo, maar toch :{ Er staat duidelijk op het etiket "Video Games System".

Daar ga ik toch even met UPS over bellen, dat is niet echt de bedoeling denk ik zo.

LOiK

quote:
TTomster schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:05:
Mijn 360 gaf me een tijd terug ook een ROD. Mijn 360 is 2e hands, en ik kwam er achter dat de seal verbroken was. Ik heb hem toch opgestuurd naar Duitsland (erg goed geregeld via MS) maar kreeg hem na een week weer terug met de melding dat ik pech had omdat de seal dus weg was.
Ik heb toen op de Duitse ebay een x-clamp-vervang-setje gekocht en heb gisteren meteen de twee x-clamps eruit gehaald en vervangen door het setje. Hierna 3 kwartiertjes overheaten, half uurtje afkoelen en hij deed het weer! Even afkloppen en hopen dat ie het nu lang uithoudt.

Ik ben eigenlijk van plan eerst een extra koeler aan te schaffen voordat ik weer sessies ga houden, maar ik hoor nogal verschillende verhalen. Iemand een goed advies?
ik heb een 'aangepaste' xbox en sinds vorige week kreeg ik random freezes (meestal al vrij snel, soms ingame, soms tijdens het'booten van de xbox)
dus ik denk: ik ga garantie proberen (is mogelijk met intacte seal) maar moet alleen de xbox in originele staat weer krijgen.
Terwijl ik dat deed is de ROD bij mij ontstaan. Daarna de xbox weer helemaal goed in elkaar gezet
doet mijn xbox het weer, ook na lang testen 8)7

ohw ja wat ik hiermee wilde zeggen: ook even afkloppen en hopen dat ie het lang volhoudt

god's right foot

Gister stond er bij mij voor de deur opeen een zwart UPS wagen. Xbox was binnen 1 week alweer terug :)
Moederbord is vervangen. Jammergenoeg zat er geen Xbox Live! kaart bij.

Maar ja , who cares. Uiteindelijk heb ik hier een werkend Xbox360 die me maar ¤50 gekost heeft ;)

Nu alleen nog voor elkaar krijgen dat ik mn HD WMV files kan streamen vanuit mn server. Want gisteravond tot 0h30 bezig geweest zonder succes :'(
Wekker is dan om 05h30 niet echt lekker kan ik je vertellen :/

trouwens, wat maakt dat ding een herrie als je deze al een tijd aan heb :X
Ben mn oude Xbox 1 ism XBMC gewend :9

seninha wijzigde dit bericht 15-02-2008 12:50 (11%)

Intel Duo 2 Core E8400,Asus P5N32-e SLi,2x 1GB G-skill DDR800,2x XFX 9600GT Alpha Dog Edition 512mb,2x 250GB SATA II HD,Vista Home Premium,Apple Cinema 20"

quote:
seninha schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:48:
Gister stond er bij mij voor de deur opeen een zwart UPS wagen. Xbox was binnen 1 week alweer terug :)
Moederbord is vervangen. Jammergenoeg zat er geen Xbox Live! kaart bij.

Maar ja , who cares. Uiteindelijk heb ik hier een werkend Xbox360 die me maar ¤50 gekost heeft ;)

Nu alleen nog voor elkaar krijgen dat ik mn HD WMV files kan streamen vanuit mn server. Want gisteravond tot 0h30 bezig geweest zonder succes :'(
Wekker is dan om 05h30 niet echt lekker kan ik je vertellen :/

trouwens, wat maakt dat ding een herrie als je deze al een tijd aan heb :X
Ben mn oude Xbox 1 ism XBMC gewend :9
Als jouw 360 meer lawaai maakt dan een xbox 1 is er iets niet goed :S

Ik had ook altijd een xbox met xbmc (fan wel wat langzamer gezet) maar die maakte toch echt veel meer lawaai dan mijn 360!
heb nu net een elite met falcon chipset, daarvoor een premium die nog wat meer lawaai maakte, maar dat was toch echt stiller dan de xbox1

Seat powered ;)

Reg. datum: 04 augustus 2005

quote:
Boyke_2002 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 08:06:
Ben sinds dinsdag 22-01 ook lid geworden van de club of the Ring. :(

Zat midden in Kane en Lynch, balen als unne stekker ;(
Ik hoopte dat 't nog goed kwam, maar helaas The Ring bleef komen.

Na het melden aan de helpdesk, gisteren een afspraak gemaakt met UPS, vandaag komen ze hem oppikken. Goed geholpen trouwens door de helpdesk.
:) 6feb. retour :9
Mobo en dvd vervangen. + 1 maand Xbox-Live.
Hij draait nu weer als 'n tierelier 8)

god's right foot

quote:
cypher21 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:58:
[...]

Als jouw 360 meer lawaai maakt dan een xbox 1 is er iets niet goed :S

Ik had ook altijd een xbox met xbmc (fan wel wat langzamer gezet) maar die maakte toch echt veel meer lawaai dan mijn 360!
heb nu net een elite met falcon chipset, daarvoor een premium die nog wat meer lawaai maakte, maar dat was toch echt stiller dan de xbox1
Nou, as gisteravond de hele tijd bezig om het voor elkaar te krijgen om te streamen , dus niet eens aan het spelen en kan je vertellen dat de Box na een tijd een erg irritant hoog gebrom produceerde.

Mn oude Xbox heb ik de fans op 20% en dat is echt bijna niet te horen.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws