Specs Desktop || MacBook C2D 2,16GHz 2Gb RAM (werk) || iPhone 2G 8GB || Xbox 360 || xbox live gamertag
Xbox 360 defecten topic Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 06 december 2007
Xbox Elite heb ik nu en totaal geen probs mee trouwens.
Reg. datum: 05 november 2001
Volgens mij zijn ze verplicht het apparaat terug te nemen als het apparaat binnen 2 maanden na aankoop kapot gaat. Anders dient er aanspraak gemaakt te worden op de fabrieksagarantie.quote:Donwesje schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:20:
Als je Xbox kapot is gewoon lekker terugsturen naar het bedrijf van aankoop , gaat sneller je krijgt vaak een nieuwe en ze zijn hem verplicht terug te nemen volgens de Consumentenwet. Ikzelf heb hem de 2 x dat hij stuk was gewoon naar de winkel teruggebracht en een nieuwe gekregen want ik ga niet met een oudere versie rondlopen.
Xbox Elite heb ik nu en totaal geen probs mee trouwens.
please correct me if i'm wrong! Want dat betekend dat ik mocht mijn xbox de komende anderhalf jaar kapot gaan, gewoon terug kan gaan naar de MM en een andere kan krijgen. dit zou ik niet vervelend vinden
Mazda 6 powered ;)
Q6600@3200Mhz, EVGA 780i, 2GB Crucial Ballistix@1100Mhz 5-5-5-15, , SLI 8800GTS g92 512MB@780/1900/2100, Terratec Aureon, 2*74GB AFHD RAPTOR, 2*Spinpoint 753 750GB, SG Barracuda 400GB, Syncmaster 203B, G15, MX1000, LE32R81, XBOX360, SANYO-Z5
ebay, maaruh, heb je de dvd-key wel, anders kun je er nml geen zak meequote:wimpie007 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:54:
Weet iemand hoe ik aan een 2ehands drive kan komen, die van mij is overleden
Mazda 6 powered ;)
Als je de console opstuurt naar Microsoft, krijg je gewoon een nieuwe.quote:wimpie007 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:54:
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ligt eraan, als het een launch console is niet meer. Die zijn inmiddels alweer ouder dan 2 jaar.quote:MetroidPrime schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:14:
[...]
Als je de console opstuurt naar Microsoft, krijg je gewoon een nieuwe.
Mazda 6 powered ;)
Via ebay of marktplaats. Maar daarmee, zoals gezegd, ben je er nog niet. Je drive moet nl. geflasht zijn ivm je dvd key die je nodig hebt. Je nieuwe dvd drive moet namelijk worden gekoppeld aan je oude moederbord. Zonder die key gaat dat niet werken.quote:wimpie007 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:54:
"You've got great legs. What time do they open?" Halloween 8
Die 3 jaar garantie is alleen voor de RROD,dus niet voor een kapotte drive.quote:cypher21 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:21:
[...]
Ligt eraan, als het een launch console is niet meer. Die zijn inmiddels alweer ouder dan 2 jaar.
Ik heb een launchbox van nov 2005 dus geen garantie meer op de drive, heb de key al wel kunnen dumpen naar een firmware op m'n pc, nu nog een nieuwe drive
Q6600@3200Mhz, EVGA 780i, 2GB Crucial Ballistix@1100Mhz 5-5-5-15, , SLI 8800GTS g92 512MB@780/1900/2100, Terratec Aureon, 2*74GB AFHD RAPTOR, 2*Spinpoint 753 750GB, SG Barracuda 400GB, Syncmaster 203B, G15, MX1000, LE32R81, XBOX360, SANYO-Z5
Ik weet dat 3 jaar alleen voor RROD is, daarom zei ik ook dat er op launch consoles geen garantie meer zit op de dvdspeler.quote:wimpie007 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:10:
[...]
Die 3 jaar garantie is alleen voor de RROD,dus niet voor een kapotte drive.
Ik heb een launchbox van nov 2005 dus geen garantie meer op de drive, heb de key al wel kunnen dumpen naar een firmware op m'n pc, nu nog een nieuwe drive
Via ebay zijn er trouwens zat samsung drives te vinden.
Mazda 6 powered ;)
Reg. datum: 13 juni 2005
Reg. datum: 24 november 2007
idd, dat het niet de kabouters zijn dat weet ik ookquote:Max|Burn schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:16:
[...]
Ik lach anders nog steedsDe oorzaak is defecte/slect ontworpen hardware. Een game die veel van de hardware vraagt kan een bestaand defect hooguit eerder naar boven brengen. Een brakke Xbox zal ook doodgaan als je de verwarming op 35 zet.
Reg. datum: 02 mei 2007
als je bubbeltjes plastic er tussen doet dan komt het ook wel goed hoorquote:Volumius schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:02:
Ik moet mijn xbox verzenden en nu had ik als doos de doos van mijn oude moederbord. Daar past hij echt precies in met aan alle kanten nog maar een halve centimeter ruimte (klein beetje vulling ertussen). Hij kan dus niet schuiven of zo maar de ruimte tussen de xbox en alle zijden van de doos is dus minimaal. Is dit oke? Of moet ik een ruimere doos nemen en dan veel meer vulling ertussen. Ik ben een beetje bang namelijk dat die ups mensen er hardhandig mee omgaan.
Box was van een collega van mn vrouw en volgens hem is de Box nooit gemod.
Voor ik zelf ga rotzooien om deze te repareren vraag ik me af of ik me bij Microsoft kan meldenivm dit probleem??
datum achter de box is: 27-10-2005
Intel Duo 2 Core E8400,Asus P5N32-e SLi,2x 1GB G-skill DDR800,2x EVGA 9600GT 512mb,2x 250GB SATA II HD,Vista Home Premium,Apple Cinema 20"
Reg. datum: 01 mei 2005
Zetten hem aan, GoW erin, GoW laadt, ging een beetje sloom, hij lagde ook..
En toen kwam er een piep uit de 360, en toen freezed het beeld..
Aantal keren geprobeerd, en nee hoor hij bleef maar vast lopen, maar geen ring of death..
Ik kan nu niet meer gamen, hij loopt dan alleen maar vast.
Gaat me 360 dood?
Gewoon even microsoft bellen neem ik aan he?, want dit vindt ik niets.
Zou wel even door blijven proberen totdat je de RROD krijgt, want anders heb je kans dat hij het _ineens_ weer een beetje doet en ze hem dus niet fixen. (Is mijn idee altijd... beter goed stuk dan half
Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !
Als het goed is kun je gewoon met MS bellen om hem te laten repareren. Zie de beginpost.quote:seninha schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 19:52:
Ik heb sinds gister ook een Xbox360 met een r.o.d.in huis.(gekregen :-) )
Box was van een collega van mn vrouw en volgens hem is de Box nooit gemod.
Voor ik zelf ga rotzooien om deze te repareren vraag ik me af of ik me bij Microsoft kan meldenivm dit probleem??
datum achter de box is: 27-10-2005
Waarom zelf fixen als er nog garantie op zit?
Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !
(vraag me het zelfde af voor als ik met op Live! ga registreren. Vorige eigenaar zat ook op Live! )
Intel Duo 2 Core E8400,Asus P5N32-e SLi,2x 1GB G-skill DDR800,2x EVGA 9600GT 512mb,2x 250GB SATA II HD,Vista Home Premium,Apple Cinema 20"
Weet je zeker dat de vorige eigenaar je xbox al heeft geregistreerd? Vaak doe je dit alleen maar als je een defect hebt namelijk.quote:seninha schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:39:
Krijg ik dan geen probleem met het feit dat de Xbox al geregistreerd is op iemand anders z'n naam??
(vraag me het zelfde af voor als ik met op Live! ga registreren. Vorige eigenaar zat ook op Live! )
Gister probeerde ik me wel online te registreren met de serie nummer maar kreeg steeds een fout melding en een telefoon nummer.
Zal maar even wachten met te bellen tot de R.O.D weer terug is.
Heb gister even het "handdoek truck" gedaan en de Xbox start weer op
Weet dat dit maar voor een paar dagen is , maar elke dag is toch mooi meegenomen.
bij de RROD doen ze niet moeilijk als de xbox op een andere staat geregistreerd, dit zetten ze gewoon om. Je moet wel even wat gegevens van de vorige eigenaar bij de hand hebben (naam,woonplaats en evt e-mailadres)quote:seninha schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 07:24:
Ja, ik daar heb je wel een punt. Ik weet niet zeker of hij het defect doorgegeven heeft aan MS.
Gister probeerde ik me wel online te registreren met de serie nummer maar kreeg steeds een fout melding en een telefoon nummer.
Zal maar even wachten met te bellen tot de R.O.D weer terug is.
Heb gister even het "handdoek truck" gedaan en de Xbox start weer op![]()
Weet dat dit maar voor een paar dagen is , maar elke dag is toch mooi meegenomen.
Bij andere problemen (kapotte dvd speler oid) doen ze wel moeilijk, en zul je waarschijnlijk de reparatie zelf moeten betalen
Mazda 6 powered ;)
There Is No Substitute
Kans is groot dat je die kwijt bent.quote:MantraKiller schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:46:
Heb net mijn xbox meegegeven met UPS alleen nu stond die gast nogal vroeg aan de deur. Hierdoor ben ik vergeten dat er nog een game in de drive zit. Die krijg ik toch wel gewoon terug samen met de console mag ik hopen?
Bel ander MS en meld het meteen, misschien dat ze nog wat kunnen regelen
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last