ik zat alleen af te vragen hoe ik aan de koelblok/ -plaat kan komen (lees welke ik moet hebben
zal hem namelijk zelf moeten repareren (is nml gemod door iemand anders, waardoor van garantie volgens mij geen sprake meer is
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Xbox 360 defecten topic Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 34 35 36 37 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]"You've got great legs. What time do they open?" Halloween 8
quote:DeTjuk schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:02:
Druk druk druk, maar mijn xbox is inmiddels ook al weer een paar dagen terug. Afgelopen vrijdag om precies te zijn, dus lekker vlot.
Ik heb mijn originele dvd drive (hitachi 59dj) er nog in zitten, maar wel een nieuwe moederbord, die met die heatpipes zeg maar. Ondanks dat wordt ie echt nog wel warm, maar blijkbaar minder dan de oude. Ik heb hem rechtop staan, kan ie wat beter zijn warmte kwijt.
Ook maandje LIVE er bij gekregen...
cypher21 wijzigde dit bericht 21-01-2008 13:41 (13%)
Seat powered ;)
linda_185 wijzigde dit bericht 21-01-2008 13:49 (7%)
manuriga wijzigde dit bericht 21-01-2008 15:29 (11%)
Aldus de belangrijkste stukjes op een rijtje.quote:Q: So what do you think the real failure rate of the Xbox 360 is? Some have estimated it as high as 30%. I got my Xbox in early 2007 and so far so good but what do you think the chance is that it's going to die on me one day.
It's around 30%, and all will probably fail early. This quarter they are expecting 1 M failures, most of those Xenons. Some of those are repeat failures. Life expectancy is all over the map because the design has very little margin for most of the important parameters. That means it's not a fault tolerant design. So a good unit may last a couple of years, while a bad unit can fail in hours.
Q: In your opinion what do you think the main cause of the Red Ring of Death failures have been?
RROD is caused by anything that fails in the "digital backbone" on the mother board. Also known as a core digital error. CPU, GPU, memory, etc. Bad parts, incompatible parts (timing problems) bad manufacturing process (like solder joints), misapplied heat sinks or thermal interface material, missing parts, broken parts, parts of the wrong value, missed test coverage. Any one or more, on any chip, or many other discrete components, would cause this.
Strijd tegen ziektes, sluit je nu aan bij Team MAD!
hoe groot is de kans dat microsoft dit in je box stopt /of niet : Missing parts, incompatible parts??, parts of wrong value..quote:Jejking schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:28:
RROD is caused by anything that fails in the "digital backbone" on the mother board. Also known as a core digital error. CPU, GPU, memory, etc. Bad parts, incompatible parts (timing problems) bad manufacturing process (like solder joints), misapplied heat sinks or thermal interface material, missing parts, broken parts, parts of the wrong value, missed test coverage. Any one or more, on any chip, or many other discrete components, would cause this.
manuriga wijzigde dit bericht 21-01-2008 15:37 (4%)
Ze gaan harder voor de laagste bieder dan voor kwaliteit hoewel dit aardig bijgetrokken is lijkt het.quote:manuriga schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:34:
[...]
hoe groot is de kans dat microsoft dit in je box stopt /of niet : Missing parts, incompatible parts??, parts of wrong value..![]()
volgens mij gaat je box het dan geen maanden volhouden/zelfs jaren
Mutatie wijzigde dit bericht 21-01-2008 21:20 (4%)
Tja, daar zit ook wat in maar als je dit plaatje bekijkt:quote:cypher21 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:27:
[...]
dat is wel het domst wat ik de laatste tijd gelezen heb. Rechtop staan om de warmte beter kwijt te kunnen???
Kijk eens waar de xbox dan op "staat" dat zijn allemaal ventilatie gaten waardoor koele lucht de xbox in komt. die blokkeer je nu voor het grootste gedeelte doordat de xbox daarop staat. Nu kan er alleen koele lucht de xbox in door dat kleine stukkie ventilatiegaatjes naast de hdd
edit: Niet helemaal goed gelezenWarmte kwijt kunnen daar zou je gelijk in kunnen hebben, maar denk dat koele lucht aanzuigen belangrijker is, en dat belemmer je behoorlijk als ie staat. Er zit nog geen milimeter onder de zijkant (of onderkant als ie staat) waar de koele lucht door kan

"You've got great legs. What time do they open?" Halloween 8
Intel Q6600 | Asus P5KC | 2048MB PC6400 | XFX 9600GT 512 MB | Samsung Syncmaster 226CW | Koolance PC3-420BK | CPU @ 3.2 Ghz
Die airflow door dat plastic is behoorlijk, ik heb em nml een x uit elkaar gehaald, en open neergezet ZONDER dat plastic kapje, ik had binnen no-time (lees 2 minuten) rode ledjes (niet de RROD, maar 2 andere)quote:
Seat powered ;)
manuriga wijzigde dit bericht 22-01-2008 17:39 (25%)
DarkShadow wijzigde dit bericht 23-01-2008 13:40 (28%)
http://www.llamma.com/xbo..._DVD_Drive_Comparison.htmquote:DarkShadow schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 13:04:
Mijn box is weer binnen. Snel testen, het is niet mijn eigen aangezien hier de memory unit gebruikt is (wat vuil). Waar kan ik vinden welke drive welke is.
Seat powered ;)
Heb je wel het nieuwe koelblok in de xbox zitten? Dit zou je aan de zijkant moeten kunnen zien door naar binnen te schijnen met een zaklamp oid.quote:DarkShadow schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:10:
Ik heb een xbox gekregen uit augustus 2006, ongeveer een half jaar ouder dan mn vorige
Maargoed, het opnieuw delen van mn media lukt simpelweg niet. Media center op de xbox werkt gewoon, ik heb de xbox opnieuw toegestaan in wmp11, maar de xbox blijft ontkennen dat hij mij ziet.
Seat powered ;)
Ik heb het nieuwe koelblok niet gecontroleerd, ik neem aan van wel. Dan doen ze toch bij elke mobo fix.quote:cypher21 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:20:
[...]
Heb je wel het nieuwe koelblok in de xbox zitten? Dit zou je aan de zijkant moeten kunnen zien door naar binnen te schijnen met een zaklamp oid.
wat betreft delen, ik heb dat gezeik ook een x gehad, ik heb toen het register van WMP11 leeg moeten gooien en alles opnieuw met elkaar moeten verbinden. ik weet niet meer precies waarnaar ik gegoogled had, maar ik kreeg een foutmelding in WMP11, blijkt een of andere bug te zijn.
I'll be back....
welke koelblokken gebruiken ze tegenwoordig voor de 360? kom eigenlijk alleen maar externe tegen bij het zoeken (zoals Logic3 Cooling Fan Xbox en Cooler King) maar interne koelers kom ik niet tegen.quote:cypher21 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:20:
[...]
Heb je wel het nieuwe koelblok in de xbox zitten? Dit zou je aan de zijkant moeten kunnen zien door naar binnen te schijnen met een zaklamp oid.
wat betreft delen, ik heb dat gezeik ook een x gehad, ik heb toen het register van WMP11 leeg moeten gooien en alles opnieuw met elkaar moeten verbinden. ik weet niet meer precies waarnaar ik gegoogled had, maar ik kreeg een foutmelding in WMP11, blijkt een of andere bug te zijn.
Ow, nog maar 10% Nou, dan zit het wel snor tegenwoordigquote:manuriga schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 17:14:
Trouwens als je het HELE artikel leest verteld de guy ook dat de failure rate nu nog maar 10% is en niet meer de 30%
My storyquote:manuriga schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:25:
Koop eens een I-pod en laat die eens stuk gaan,,,,,,,, tell us your story then![]()
be positive, uiteindelijk komt het goed, je krijgt nieuwe stukken etc. en niet goed terug op de kosten van MS wat is het probleem, buiten een paar dagen/weekjes geen xbox
Als je iets verder omhoog scrollt, zie je een pic van het nieuwe toegevoegde koelblokquote:Marcoevich schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 13:56:
[...]
welke koelblokken gebruiken ze tegenwoordig voor de 360? kom eigenlijk alleen maar externe tegen bij het zoeken (zoals Logic3 Cooling Fan Xbox en Cooler King) maar interne koelers kom ik niet tegen.
Seat powered ;)
Ik lach anders nog steedsquote:manuriga schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 17:14:
aan detjuk
Het leukste vind ik dat ik ooit op vorige pages uitgelachen werd doen ik vroeg of bepaalde games de xbox de oorzaak zouden kunnen zijn van RROD, Some guys had a funny time then![]()
Mijn Gamecube games - ma ma ma ma ma macron one - BOMZALDROPPENTON!
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Xbox 360 defecten topic Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 34 35 36 37 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius