Hoofdcategorieën
Topicacties

Xbox 360 defecten topic Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Reageer Nieuw Topic
E36 BMW 318iS
Reg. datum: 05 februari 2001

UPS stond net ook voor de deur bij m'n werk. had ze gisteren al opgebeld dat ik het afleveradres wou wijzigen omdat ik toch dan niet thuis ben.

04-01-2008 afgeleverd in duitsland en nu dus terug samen met een maandje live. volgens de papieren is het moederbord vervangen. Geen hdmi aansluiting helaas ;)
Of er een andere drive in zit weet ik niet want dat kan ik zo niet zien en ik zou echt niet weten welke er in zat voordat ik hem opstuurde :P

al met al prima geregeld zo :)

vanavond maar eens kijken wat de fall update voor een nieuws met zich heeft meegebracht. Daar heb ik ongeveer 2 minuten van kunnen genieten voordat ie de geest gaf _O-

Kaasplank wijzigde dit bericht 15-01-2008 15:09 (15%)

Intel Q6600 | Asus P5KC | 2048MB PC6400 | XFX 9600GT 512 MB | Samsung Syncmaster 226CW | Koolance PC3-420BK | CPU @ 3.2 Ghz

Desenchantee
Reg. datum: 08 april 2004

De mijne is vandaag afgeleverd bij m'n ouders (zoals afgesproken met UPS) dus dat is verder ook probleemloos gegaan. Ik kan hem pas zaterdag ophalen, maar ik ben benieuwd wat ze er aan gerepareerd hebben. Ik hoop dat de dvd-drive ook meteen vervangen is door een stillere, maar aangezien mijn probleem meer moederbord-gerelateerd leek te zijn zal dat wel niet.

Hij is in totaal 2,5 weken weg geweest, en dat valt me eigenlijk nog best wel mee. M'n gemiddelde qua reparatietijd voor een electronisch apparaat dat terug moest naar de leverancier lag in ieder geval stukken hoger. Ik ga vannavond alvast z'n ereplek (waar momenteel m'n Wii staat) weer voor hem vrijmaken. :)

Lol dat UPS weet volgens mij ook niet wat ze doen. Microsoft spreekt met mij af dat ze de labels opsturen via de post en dat ik dan zelf ups bel voor een afspraak. Ik wacht op de labels maar die komen niet. Dan staat er op een dag ineens UPS voor de deur om mijn xbox op te halen. Die is nog niet ingepakt en ik was ook niet thuis.

Labels geven ze aan mijn moeder met de mededeling om zelf ups nog een keer te bellen voor een afspraak. Ik neem mijn Xbox mee naar mijn werk om hem netjes in te pakken en plak de labels erop. Ik wil vandaag een afspraak gaan maken om hem op te laten op mijn werk, blijkt dat vandaag weer UPS voor mijn deur thuis staat om mijn xbox op te halen, natuurlijk ben ik weer niet thuis en staat die xbox op mijn werk.

Nu zeggen ze dat ik hem weer moet aanmelden om nieuwe labels te krijgen en dan weer een afspraak moet maken. Zal me niks verbazen als ze volgende week weer voor mijn deur staan, prutsers :)

www.wehaterobots.com

Pak alvast maar een biertje!
Reg. datum: 07 december 2000

quote:
Matrix schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:32:
Nou top service van Microsoft, vandaag stond UPS al weer voor de deur met mijn Xbox, gewoon binnen 6 dagen afgehandeld!!
Volgens de bon de DVD drive en het moederbord vervangen. Al met al zeer te vreden over de service.

Er zit trouwens nu een BenQ drive in
Zo dan, dat is lekker snel dan. Betekent ook dat de stroom defecte xboxen aan het afnemen is (of de reparatiecapaciteit is verhoogd). Misschien dat het dan lukt tegen het einde van de week om de mijne ook terug te hebben, ben benieuwd.

Hoop dat ik ook een BenQ drive krijg, die zijn een stuk sneller dan de hitachi-lg en toshiba-samsung varianten...

"You've got great legs. What time do they open?" Halloween 8

Imaginary Friend
Reg. datum: 10 december 2006

Ze hebben het tempo er goed inzitten, ook die van mij is weer terug! (08/01 bij UPS afgegeven)
Blijkbaar was het deze keer voldoende om het moederbord te vervangen.

quote:
exCOESes schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:09:
Ze hebben het tempo er goed inzitten, ook die van mij is weer terug! (08/01 bij UPS afgegeven)
Blijkbaar was het deze keer voldoende om het moederbord te vervangen.
Sweet, dat zijn goede berichten! Als het mee zit heb ik die van mij dan ook deze week nog terug. 10-01-08 is die namelijk met UPS meegegaan... Zal overmorgen eens bellen voor een trackingnummer.

Bedankt voor de info... wat voor dvd drive heb je nu (nog steeds)? Toevallig al een BenQ?

Passion for Christ

Hmm, mijnes is op de 11e weggegaan, ben benieuwt of hij ook in een week terug komt.
E36 BMW 318iS
Reg. datum: 05 februari 2001

ik keek net ff en ik heb zo te zien geen benq drive. D'r zat wel een plastic strookje aan de buitenkant van de drive

Intel Q6600 | Asus P5KC | 2048MB PC6400 | XFX 9600GT 512 MB | Samsung Syncmaster 226CW | Koolance PC3-420BK | CPU @ 3.2 Ghz

Reg. datum: 31 januari 2004

over 2 weken krijg ik een nieuwe voeding. De oude maakte slecht contact en viel weg zodra je hem verschoof. Wilde je hem weer aan de praat krijgen moest je eerst weer de kabel in een bepaalde stand leggen.

Hoef niet eens de oude op te sturen. Best wel goede service van MS.

quote:
DarkShadow schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:12:
Hmm, mijnes is op de 11e weggegaan, ben benieuwt of hij ook in een week terug komt.
Ik help het je hopen, want dat zal betekenen dat die van mij ook terug is _/-\o_ :P

Passion for Christ

Krijg je tegenwoordig nog steeds een andere box terug of is het meestal je eigen?

Mijnes nu 6 dagen weg, de tijd gaat langzaam :P
Reg. datum: 30 juni 2006

Vandaag m'n 360 weer terug!

Inclusief vervoer ben ik 'm maar 9 dagen kwijt geweest. Is toch wel acceptabel.

Alleen het MoBo is vervangen.

AMD Athlon 64 3800+ AM2, Asus M2N-E mainboard, 2GB DDR800, GeForce 7600 GT DDR3 256MB

Gezien de positieve berichten over het terug komen van de xbox, vandaag even gebeld en ja hoor! Die van mij is ook op de terug weg! Met een beetje gelukt wordt ie morgen afgeleverd. :*)

Passion for Christ

quote:
DeTjuk schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 22:12:
Gezien de positieve berichten over het terug komen van de xbox, vandaag even gebeld en ja hoor! Die van mij is ook op de terug weg! Met een beetje gelukt wordt ie morgen afgeleverd. :*)
Heb nog niet gebeld, maar hoop dat hij dan ook morgen terug komt. Zou wel vetjes zijn.
Reg. datum: 19 oktober 2006

Zo... XBOX weer terug. Ik heb zowaar mijn eigen xbox terug en niet een of andere refurb.
Op 8 januari bij UPS depot in Best afgeleverd, en volgens de sticker hebben ze hem de 12e al weer bij UPS ter transport aangeboden (ivm de "goede" service van UPS nu pas op kunnen halen op hun distri center). Er zat ook nog een scratchcard voor 1 maand live in (doen ze tegenwoordig volgens mij standaard, nette service).

Echter, ik had de xbox met twee problemen aangemeld:
- Drive die niet verticaal gebruikt kon worden en een raar scratching sound bij het up en downspinnen maakte
- Freeze probleem als hij warm wordt (daarvoor moet ik hem dan wel enkele uren aan hebben staan, dus niet na een half uurtje al ofzo)

Nu hebben ze dus alleen de drive vervangen en niet het mobo, kan hem dus nog een keer opsturen... GRGRGR...

Ook waren alle instellingen weg (hdtv instellingen, etc), dus ze hebben toch een reset van het mobo gedaan ofzo.

Reg. datum: 26 juli 2001

kan ook zijn dat het mobo wel vervangen, maar niet aangevinkt is.
Of dat ze misschien alleen de gemodificeerde koeling erin geplaatst hebben
(je kon ergens zien of de koeling aangepast was, zonder de 360 te openen, succes met google'n ;))
gister mijn xbox360 premium aangemeld voor reparatie... had nog 2 dagen over in de garantie.. bevriezend beeld als die wat langer aanstaat :(

Heb ook een elite gekocht en ga als de premium gerepareerd is hem verkopen... hopelijk doet die het wel langer... heb nu 2x de premium opgestuurd in 2 jaar tijd.

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Passion for Christ

Mooi, mijne is 11 januari opgehaald en net gebeld dat ze hem vandaag gaan versturen. Trackingnr erbij gekregen, kortom lekker snel en vriendelijk geholpen. Ben blij dat de horror verhalen een beetje over lijken te gaan en het lijkt erop dat ze met overcapaciteit zitten, elektronica krijg je zelden zo snel terug.
Reg. datum: 19 oktober 2006

quote:
DarkChylde schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 11:31:
kan ook zijn dat het mobo wel vervangen, maar niet aangevinkt is.
Of dat ze misschien alleen de gemodificeerde koeling erin geplaatst hebben
(je kon ergens zien of de koeling aangepast was, zonder de 360 te openen, succes met google'n ;))
Ja dat heb ik gecontroleerd, ik heb dus geen nieuwe koelblok/heatpipe combo erin zitten helaas.

Where wind is Trouble
Reg. datum: 26 januari 2004

Ik wil even een complimentje geven..:)

Ik ben blij zoveel positive reacties in dit topic eens te zien :)

ps hopen dat mijn xbox ook snel terug is :)
Will Mass Effect Spelen.. Heb hem morgen binnen :)

Reg. datum: 24 maart 2005

Binnenkort in de krant

"Microsoft Duitsland ontslaat honderden werknemers door onverwachte betrouwbaarheid 360"

-- .. ... .--- .- .-.-.-
Reg. datum: 01 augustus 2001

Me broertje heeft nu ook al zo'n 6 reparaties/refurbs achter de rug. (HD stuk, mobo stuk, HD stuk, video stuk, krassen, etc) Wat hij me van de week liet zien sloeg echt alles. Naast de vele krassen die de X360 nog steeds maakt (alle mogelijk stabiele houdingen al geprobeerd) zitten er nu ook een soort van deukjes aan de zijkant van zijn games. Het is net of er een bijtel door de zijkant van de discs is gegaan.

Heeft iemand dit eerder gezien? Ik zal kijken of hij vandaag een DVD meeneemt, dan maak ik daar een foto van. Volgens Microsoft moet me broertje maar alle uitgevers van de games aanschrijven voor nieuwe discs. Gaat echt lekker daar 8)7 Ik was ooit van plan een X360 te kopen maar heb dat idee allang latebn varen met dit drama-systeem.

Overigens hoor ik van me broertje ook dat de service de laatste tijd sneller is, echter heb je daar weinig aan als je je Xbox maar blijft opsturen...

Max|Burn wijzigde dit bericht 19-01-2008 09:47 (31%)

Reg. datum: 02 mei 2007

quote:
Max|Burn schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 09:42:
Me broertje heeft nu ook al zo'n 6 reparaties/refurbs achter de rug. (HD stuk, mobo stuk, HD stuk, video stuk, krassen, etc) Wat hij me van de week liet zien sloeg echt alles. Naast de vele krassen die de X360 nog steeds maakt (alle mogelijk stabiele houdingen al geprobeerd) zitten er nu ook een soort van deukjes aan de zijkant van zijn games. Het is net of er een bijtel door de zijkant van de discs is gegaan.

Heeft iemand dit eerder gezien? Ik zal kijken of hij vandaag een DVD meeneemt, dan maak ik daar een foto van. Volgens Microsoft moet me broertje maar alle uitgevers van de games aanschrijven voor nieuwe discs. Gaat echt lekker daar 8)7 Ik was ooit van plan een X360 te kopen maar heb dat idee allang latebn varen met dit drama-systeem.

Overigens hoor ik van me broertje ook dat de service de laatste tijd sneller is, echter heb je daar weinig aan als je je Xbox maar blijft opsturen...
foto foto foto, ik wist dat er standaart een soort van karteltjes op de dvd's zaten dit moet ik zien

Reg. datum: 05 november 2001

quote:
michielonline schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 16:57:
[...]

Ja dat heb ik gecontroleerd, ik heb dus geen nieuwe koelblok/heatpipe combo erin zitten helaas.
Zeker weten? Want als je de nieuwe heatpipe en het nieuw koelblok niet hebt, zou ik bellen. MS heeft namelijk een tijdje terug aangekondigd dat gerepareerde xboxen net zo goed waren als "nieuwe xboxen". als je de nieuwe koelers niet hebt, heb je nog steeds verhoogde kans op RROD

Mazda 6 powered ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: