Hoofdcategorieën
Topicacties

Xbox 360 defecten topic Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Pak alvast maar een biertje!
Reg. datum: 07 december 2000

Heb in mijn pauze even gebeld en idd wordt het een en ander via de telefoon in het systeem gezet. Had geen serienummer bij de hand, dus later vanavond even terug bellen. Is een referentienummer aangemaakt en als ik dat doorgeef weten anderen wat het probleem is.

Mevrouw had het er over dat er eerst nog wat testen doorlopen gaan worden, weet iemand daar wat van. Mocht dat het probleem niet oplossen, dan zou het opgestuurd kunnen worden.

Heeft iemand anders dat ook gehad, dat er eerst een aantal zaken getest wordt om andere oorzaken uit te sluiten?

Sturen jullie alleen de xbox op of ook de voeding en de controller... Voeding erbij zou ik logisch vinden, maar de scart kabel en de controller wat minder...

"You've got great legs. What time do they open?" Halloween 8

Reg. datum: 05 november 2001

quote:
DeTjuk schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:03:
Heb in mijn pauze even gebeld en idd wordt het een en ander via de telefoon in het systeem gezet. Had geen serienummer bij de hand, dus later vanavond even terug bellen. Is een referentienummer aangemaakt en als ik dat doorgeef weten anderen wat het probleem is.

Mevrouw had het er over dat er eerst nog wat testen doorlopen gaan worden, weet iemand daar wat van. Mocht dat het probleem niet oplossen, dan zou het opgestuurd kunnen worden.

Heeft iemand anders dat ook gehad, dat er eerst een aantal zaken getest wordt om andere oorzaken uit te sluiten?

Sturen jullie alleen de xbox op of ook de voeding en de controller... Voeding erbij zou ik logisch vinden, maar de scart kabel en de controller wat minder...
Als je RROD hebt willen ze even weten welk lampje op de voeding brand als de xbox aanstaat.

je stuurt alleen de xbox op incl de originele frontplate, voor de rest NIETS, en doe dat ook niet, want dan krijg je het niet meer terug. Een vriend van me had er een spel in laten zitten, en die is dus foetsie

Mazda 6 powered ;)

Effe tjekke!
Reg. datum: 14 november 2000

Ik moest van mijn Core de HD en frontplate er ook afhalen

Nogmaals de tip:

Heb je geen doos maar wel de originele verpakking nog? Haal dan de originele verpakking uit elkaar en zet die binnenstebuiten weer in elkaar, je hebt dan een mooi neutrale doos waarin je xbox goed past (eventueel opvullen met wat proppen krantpapier).

Geen enkel dier heeft schade ondervonden bij de creatie van mijn usericon

Gamertag: ijskonijn81
Reg. datum: 15 maart 2001

quote:
cypher21 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:33:
[...]

Als je RROD hebt willen ze even weten welk lampje op de voeding brand als de xbox aanstaat.

je stuurt alleen de xbox op incl de originele frontplate, voor de rest NIETS, en doe dat ook niet, want dan krijg je het niet meer terug. Een vriend van me had er een spel in laten zitten, en die is dus foetsie
Foetsie?
Lekker dan!

De frontplate ook? raar...tenzij je geen originele meer hebt natuurlijk.
Mij werd verteld dat als je de HDD erop laat zitten dat ze deze dan formatteren dus die heb ik er ook maar afgehaald :)

Effe tjekke!

quote:
DarkChylde schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:40:
...morgen proberen ze'm weer te bezorgen en overmorgen kan ik 'm ophalen..
Laat effe weten wat het is geworden; je eigen gerepareerde box :> , een refurbished box :/ of een nieuw model met HDMI 8)

Die van mij wordt vandaag ook opgehaald door UPS. Gister na 17:00 uur gebeld met MS Repair Center. Moest zeggen welke kleur mijn voedingslampje had als de xbox aan stond (groen). Dat in combinatie met de 3 rode flikkerende lampjes was genoeg om de 360 op te kunnen sturen. Via de mail label laten komen, paar uur later geprint (zou 48 uur (kunnen) duren).

Vanochtend (08:30 uur) gebeld met UPS en ook vandaag komen ze pakket halen, tussen 15:00 en 18:00 uur (ander afhaaladres op gegeven). Daar zou die dan ook wel weer naar toe worden gezonden, maar dat is prima.

Ik vroeg aan de HD wat de reparatie inhoudt en kreeg als antwoord dat het moederbord vervangen zou worden.

Is dat het enige wat ze doen of kan het ook zijn dat bijv. de dvd drive wordt vervangen?

Nu afwachten, tijd die hij aangaf was 2 a 3 weken.

Reg. datum: 01 februari 2007

quote:
DeTjuk schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:27:
Die van mij wordt vandaag ook opgehaald door UPS. Gister na 17:00 uur gebeld met MS Repair Center. Moest zeggen welke kleur mijn voedingslampje had als de xbox aan stond (groen). Dat in combinatie met de 3 rode flikkerende lampjes was genoeg om de 360 op te kunnen sturen. Via de mail label laten komen, paar uur later geprint (zou 48 uur (kunnen) duren).

Vanochtend (08:30 uur) gebeld met UPS en ook vandaag komen ze pakket halen, tussen 15:00 en 18:00 uur (ander afhaaladres op gegeven). Daar zou die dan ook wel weer naar toe worden gezonden, maar dat is prima.

Ik vroeg aan de HD wat de reparatie inhoudt en kreeg als antwoord dat het moederbord vervangen zou worden.

Is dat het enige wat ze doen of kan het ook zijn dat bijv. de dvd drive wordt vervangen?

Nu afwachten, tijd die hij aangaf was 2 a 3 weken.
Ik geloof niet dat ze de DVD-Drive vervangen, wel vervangen ze bij mijn weten standaard een aantal condensatoren om problemen daarmee in de toekomst voor te zijn.

XBL: ViciousNL360

Reg. datum: 26 juli 2001

ik heb de mijn net opgehaald.. :D
er staat op het briefje, mobo en DVD vervangen *O*
kan 'm vanavond pas aansluiten, dus weet nog niet of die echt stiller is.
Heb helaas niet spontaan een hdmi versie gekregen ;)
* DarkChylde was wel 1 uur extra onderweg door alle files rond utrecht

Ik hoorde trouwens van UPS lui, dat ze de laatste tijd wel 5 xbox'n per dag binnen kregen..
Hij wist ook meteen dat het een xbox was :? :+
neutrale verpakking :X
Reg. datum: 12 augustus 2007

Ik heb nu een raar probleem, hader nog niet eerder van gehoord.

Als ik een spel aan het spelen ben, en het is heel willekeurig, dan eject hij soms de DVD-drive en zit ik weer in het dashboard. Sommige dagen heb ik het niet, en soms wel twee keer per uur. Verder wil de DVD-drive niet meer opengaan als er geen spel in zit, dan moet ik de lade echt opentrekken...

Opsturen kan niet meer, ochja eigen schuld. Men RROD heb ik gelukkig zelf kunnen fixen :)

Reg. datum: 08 juni 2002

quote:
DarkChylde schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:55:
ik heb de mijn net opgehaald.. :D
er staat op het briefje, mobo en DVD vervangen *O*
kan 'm vanavond pas aansluiten, dus weet nog niet of die echt stiller is.
Heb helaas niet spontaan een hdmi versie gekregen ;)
* DarkChylde was wel 1 uur extra onderweg door alle files rond utrecht

Ik hoorde trouwens van UPS lui, dat ze de laatste tijd wel 5 xbox'n per dag binnen kregen..
Hij wist ook meteen dat het een xbox was :? :+
neutrale verpakking :X
ja op het label staat : game console systeem oid..... die gasten zijn ook niet gek ;)

quote:
er staat op het briefje, mobo en DVD vervangen
quote:
Ik geloof niet dat ze de DVD-Drive vervangen, wel vervangen ze bij mijn weten standaard een aantal condensatoren om problemen daarmee in de toekomst voor te zijn.
Twee verschillende inzichten. Naja, tis toch een kwestie van afwachten. DarkChylde zou je als je thuis bent een foto kunnen maken van de dvd drive die je (nu) hebt.

Effe tjekke!

quote:
DeTjuk schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:57:
DarkChylde zou je als je thuis bent een foto kunnen maken van de dvd drive die je (nu) hebt.
Met name van de openstaande tray bedoel je denk ik? ;)

als ik het niet vergeet, maak ik een foto ;)
maar in mijn geval is de subjectieve test het best, klinkt ie stiller
volgens mij had ik voorheen de toshiba (degene waarvan je de firmware kon flashen, niet gedaan btw)

Precies als de lade open staat :)

hij doet het. was we een beetje vaag opstarten hij wilde een of andere update doen, maar kreeg geen connectie met xbox live.
mac filtering voor mijn draadloos aanpassen ivm met nieuw mobo, en hij doet het weer.
Drive is een heel stuk stiller, je hoort 'm nog steeds, maar lijkt alsof ie op de helft van de snelheid draait.
http://www.llamma.com/xbo..._DVD_Drive_Comparison.htm
aan de hand van bovenstaande gechecked, en ik heb nu een benq-drive *O*

er zit trouwens in de doos ook nog een gratis maand live.
Ik ben dus helemaal blij met de service van microsoft! _/-\o_
* DarkChylde had alleen nog graag hdmi erin gehad, maar ja, dat zat er ook niet in toen ik 'm kocht

er zat trouwens nog een beschermplastic op de de buitenkant van de dvd-drive, waardoor die eerst niet open ging :X

verder viel het met ook op dat in de pal-50 stand de blade menu haperden, bij pal-60 alles top

DarkChylde wijzigde dit bericht 10-01-2008 19:03 (14%)

Super bedankt voor de info!

Ben benieuwd waar die van mij mee terug komt... Was een Hitachi-LG...

Effe tjekke!

Same here, cross fingers! ;)

quote:
Die van jou zal volgende week wel terug komen, als ik er tenminste van uit ga dat jij op 31 december de 360 de deur uit hebt gedaan en reparaties ongeveer twee weken duren.

Laat je weten wanneer ie terug is en wat er vervangen is. TIA.

DeTjuk wijzigde dit bericht 11-01-2008 14:22 (0%)
Reden: typo

Desenchantee
Reg. datum: 08 april 2004

Ik kom er vandaag achter dat ze afgelopen dinsdag al geprobeerd hebben om mijn 360 bij me thuis af te leveren, ondanks dat ik gevraagd heb om het ding op een ander adres te bezorgen. Lekker handig! Dat wordt dus even bellen met UPS morgen.

Het is wel erg snel trouwens. Hij had (als ik hem dinsdag had gekregen) niet meer dan 10 dagen uit m'n bezit geweest.

Effe tjekke!

quote:
DeTjuk schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:21:
[...]
Laat je weten wanneer ie terug is en wat er vervangen is. TIA.
Kom gisteren thuis van werk en krijg bij aankomst de xbox in mijn handen gedrukt door de UPS bezorger die net voor de deur stond :)

Er wordt vermeld dat het mobo is vervangen, maar niet de DVD da's zo te zien nog steeds de Hitachi die er al inzat. Gek genoeg viel het mij (en mijn vriending) op dat hij een heel stuk stiller is. Mischien heeft dat nieuwe mobo een ventilator die stiller is.

In iedergeval, even het MAC adres in de firewall bijgwerkt en alles is weer netjes online

Game On! :)

Passion for Christ

Is er een manier om te checken hoe het met je console gaat? Mijn console is afgelopen vrijdag opgehaald. Een week te laat, we hadden al veel eerder gebeld maar uiteindelijk was door een 'fout in het systeem' ups niet langsgekomen. Extra week wachttijd dus. :(

Naja, hopelijk verloopt het allemaal bijzonder snel en soepel en is dit de laatste keer.
Imaginary Friend
Reg. datum: 10 december 2006

quote:
DarkShadow schreef op zondag 13 januari 2008 @ 09:32:
Is er een manier om te checken hoe het met je console gaat?
Je kunt via ups met je trackingnummer (staat in het onderwerp van de mail met ups labels) nakijken wanneer je console in het reparatiecentrum aangekomen is. Ik heb de mijne dinsdag afgegeven en hij was woensdag op de plaats van bestemming, dus echt spannend is dat eigenlijk niet...

en verder:
quote:
DarkChylde schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:47:
ik kwam er trouwens vandaag achter dat je via service.xbox.com je reparatie kan volgens..
Als je je xbox daar registreert (dit laatste is mij nog niet gelukt, maar misschien had ik dat moeten doen voor ik 'm ter reparatie aangemeld had)
Helaas lukte het mij ook niet om mijn xbox te registreren omdat hij door MS al bij het aanmelden voor reparatie geregistreerd is en blijkbaar is het nu niet meer mogelijk om mijn LiveID en xbox aan elkaar te koppelen. Ik zal dus van de week moeten bellen en hopen dat ze me al een ups nummer voor de retourzending kunnen geven. (of gewoon moeten wachten tot ze weer voor de deur staan)

quote:
exCOESes schreef op zondag 13 januari 2008 @ 14:56:
Helaas lukte het mij ook niet om mijn xbox te registreren omdat hij door MS al bij het aanmelden voor reparatie geregistreerd is en blijkbaar is het nu niet meer mogelijk om mijn LiveID en xbox aan elkaar te koppelen. Ik zal dus van de week moeten bellen en hopen dat ze me al een ups nummer voor de retourzending kunnen geven. (of gewoon moeten wachten tot ze weer voor de deur staan)
Wel jammer dat je geen mailtje krijgt waarin staat dat je 360 weer op de terug weg is. Overdag ben ik niet thuis en heb dus ook een ander afhaaladres op gegeven. Dit ging prima, maar hoop dat dat met een retourzending ook lukt. Vanmiddag maar even bellen en vragen of ze een ander adres aan mijn gegevens kunnen koppelen. Achteraf was het handiger geweest als ik dat direct had gedaan.
Na een telefoontje blijkt dat het ophaaladres is ingevoerd als mijn woonadres. Gewoon vervangen dus. Dit betekent dat dat adres dus ook het retouradres is. Komt goed dus.

DeTjuk wijzigde dit bericht 14-01-2008 13:45 (9%)

Effe tjekke!

quote:
DeTjuk schreef op maandag 14 januari 2008 @ 09:12:
[...]
..Wel jammer dat je geen mailtje krijgt waarin staat dat je 360 weer op de terug weg is. Overdag ben ik niet thuis en heb dus ook een ander afhaaladres op gegeven...
Toen ik vrijdag thuis kwam stond UPS net voor de deur, hij was een bonnetje aan het invullen om hem bij de buren af te geven. Je hoeft dus niet perse thuis te zijn als je buren het wel zijn. :-)

Reg. datum: 10 juni 2000

quote:
Matrix schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:21:
[...]

Bent tot nog toe erg te spreken over de service, gister ook RROD, gister avond gebeld en kon kiezen of ik het retourlabel per post of per mail wilde. Uurtje later had ik het label in de mail zitten uitgeprint en de boel ingepakt. Vanmorgen UPS gebeld en vanmiddag komen ze 'm ophalen, erg netjes allemaal. Als die net zo snel weer terug is ben ik tevreden!
Nou top service van Microsoft, vandaag stond UPS al weer voor de deur met mijn Xbox, gewoon binnen 6 dagen afgehandeld!!
Volgens de bon de DVD drive en het moederbord vervangen. Al met al zeer te vreden over de service.

Er zit trouwens nu een BenQ drive in

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: