Hoofdcategorieën
Topicacties

Xbox 360 defecten topic Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Effe tjekke!
Reg. datum: 14 november 2000

quote:
Mars18 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:43:
Ben blij dat die weer goed werkt voorlopig
Ik hoop het voor je, scheelt weer een paar weken wachten :)

Geen enkel dier heeft schade ondervonden bij de creatie van mijn usericon

Desenchantee
Reg. datum: 08 april 2004

quote:
DarkChylde schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:01:
[...]

dat vond ik ook al heel vaag :+
Maar ik heb mijn xbox goed ingepakt ingeleverd bij UPS, afgifte bewijs werd getekend, maar inhoud van de doos word niet gecontroleerd.
Volgens mij doen ze dat ook nooit.
Ze hebben wel het gewicht bepaald, dus je moet wel een telefoonboek van 3.8 kg erin zetten :*)
Mocht je trouwens ineens op live verschijnen met je xbox die zogenaamnd gestolen is, dan ben je het haasje })

* DarkChylde mopelt iets of diefstal en valse aangifte
De UPS-gozer die vorige week bij mij langskwam om mijn 360 op te halen wou er bijna vandoor gaan zonder mij het afgiftebewijs te geven. 8)7

Echt te spreken over de hele procedure ben ik trouwens tot nu toe nog niet echt. Toen ik vrijdag 2 weken geleden met MS belde werd me verteld dat ik via de post de sticker zou ontvangen en ik vervolgens zelf de afspraak met UPS kon maken. Maar de maandag erna stond er dus toch al een UPS-meneer op de stoep terwijl ik m'n Xbox nog niet eens had ingepakt. Ik maakte met hem de afspraak dat ie de donderdag na kerst terug zou komen, maar op die dag kwam er vervolgens niemand opdagen. Nadat ik nog een keer met MS belde kreeg ik van hun het nummer van UPS, en toen ik hen belde bleek er iets misgegaan te zijn. De dag erna is ie dan toch opgehaald, maar het was niet echt handig dat het zoveel dagen later moest zijn. Ik heb voor het bezorgen van de gerepareerde doos ook een ander adres op gegeven, maar ik hou mijn hart vast dat dat goed gaat komen. :/

Reg. datum: 26 juli 2001

met dit soort dingen moet je altijd proberen het zo simpel mogelijk te houden.
minste kans dat iets mis gaat...
Maar ja, nu gewoon hopen dat alles in orde komt ;-)

ik kwam er trouwens vandaag achter dat je via service.xbox.com je reparatie kan volgens..
Als je je xbox daar registreert (dit laatste is mij nog niet gelukt, maar misschien had ik dat moeten doen voor ik 'm ter reparatie aangemeld had)

Ik weet trouwens redelijk zeker dat ik mijn xbox geregistreerd had onder mijn 1ste live account..
Maar ik zie kan het nergens terug vinden. Waar zou je dit moeten zien?
Effe tjekke!

Zou handig zijn als het ook werkte, ik krijg mijn xbox ook niet geregistreerd terwijl ik zeker weet dat het account klopt.

edit - Effe MS gebeld en die verteld dat deze service (nog) niet gebruikt wordt, vandaar dat het aanmelden van je console niet lukt

Roko wijzigde dit bericht 04-01-2008 20:46 (35%)

[quote]Roko schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:11:
Net terug en weer een RROD? Wauw de mijne is geen 10 seconden geleden opgehaald door UPS, zo'n bericht doet niet veel goeds voor het vertrouwen in MS repair center. :/

wees gerust man, mijne doet het reeds een maand zeer goed,
zorg gewoon dat je hem genoeg lucht geeft. en laat ons blij zijn dat we
maar even ups te bellen hebben: bij andere spullen mag je het zelf wegbrengen
en gaan ophalen. dus alles is nog niet zo slecht hoor
en geloof me Ik was nog wantrouwiger dan jij _/-\o_

Reg. datum: 13 juni 2005

Wat ik echt cool vind, is dat hier tientallen mensen komen met problemen en niet eens een edit knopje kunnen gebruiken >:)

Op de laatste pagina (50ppp) zijn er twee dubbelposts geweest, waarvan één na 24u (toegestaaan). Da's echt niet een reply als deze waard (niets is dat overigens, want deze reply is volkomen zinloos, misschien nog wel zinlozer dan een dubbelpost...)

TheZeroorez wijzigde dit bericht 04-01-2008 23:06 (52%)

Asus A8N-SLI SE / AMD64 3000+ (1,8Ghz @ 3,47Ghz) / Asus 8600GTS / 2GB / 160GB Raid-0 /

Passion for Christ

Jammer, ik kom terug van vakantie, blijkt mn xbox360 te zijn overleden na 1 jaar trouwe dienst. Nu heeft mijn broertje al gebeld en die zegt dat er stickers voor UPS binnen komen? Hoe werkt het precies, komt UPS hem zelf ophalen, of moet ik daarvoor bellen?

Hoe lang duurt het tegenwoordig?
E36 BMW 318iS
Reg. datum: 05 februari 2001

quote:
DarkShadow schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 14:07:
Jammer, ik kom terug van vakantie, blijkt mn xbox360 te zijn overleden na 1 jaar trouwe dienst. Nu heeft mijn broertje al gebeld en die zegt dat er stickers voor UPS binnen komen? Hoe werkt het precies, komt UPS hem zelf ophalen, of moet ik daarvoor bellen?

Hoe lang duurt het tegenwoordig?
je kunt hem wegbrengen naar een UPS afgiftelocatie of je belt het telefoonnummer dat bij de sticker zit en dan komen ze hem ophalen. Ik heb overigens m'n labels via email binnengehad en afgeprint

het telefoonnummer is 0800 0991300

Intel Q6600 | Asus P5KC | 2048MB PC6400 | XFX 9600GT 512 MB | Samsung Syncmaster 226CW | Koolance PC3-420BK | CPU @ 3.2 Ghz

Reg. datum: 03 maart 2003

Aanmelden van mijn console op service.xbox.com werkt wel. Krijg netjes te zien dat de xbox360 nog onder garantie valt.

P4 2Ghz@2,67Ghz, Abit IT7, 1GB DDR, 480GB HD, Geforce 4 TI4200

The Legend Returns
Reg. datum: 11 januari 2001

Ik heb mijn xbox al eens vorig jaar moeten opsturen ivm RROD. Een refurbished model teruggekregen, maar sinds kort heb ik weer problemen met mijn xbox.
Het gebeurt weleens dat een willekeurig spel vastloopt vervolgens hoor ik de dvdspeler 'tikken' en krijg de melding dat de disc onleesbaar is. Na de reboot is het probleem weer verdwenen. Iemand enig idee wat het is of dat ik mijn xbox moet opsturen naar MS?

Cars are just girls, if it ain't yours, don't touch!!

Reg. datum: 30 juni 2006

Helaas naar 2 jaar trouwe dienst vanaf de release date in Nederland net toch de RROD gekregen.

Voor 't eten weer eens met het stuurtje Forza 2 gespeeld, Xbox uitgezet en na t eten (hoopte ik) weer verder.

Enige reactie van de Xbox bleef toen ik deze via de controller wilde opstarten. Dus dan maar via de powerknop de Xbox aanzetten.
Toen m'n blik richting de Xbox ging zag ik ze ;( :X

Helaas wel 20 minuten moeten wachten bij de support lijn, maar verder netjes geholpen. Het goede nieuws is dat de verwachte tijd dat de xbox weg is momenteel 3weken bedraagd (is nog wel overheen te komen).

Positief gezien: eindelijk weer meer tijd om te leren 's avonds en voor m'n vriendin!

AMD Athlon 64 3800+ AM2, Asus M2N-E mainboard, 2GB DDR800, GeForce 7600 GT DDR3 256MB

Reg. datum: 19 september 2006

quote:
Maikel64 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 18:59:
Helaas naar 2 jaar trouwe dienst vanaf de release date in Nederland net toch de RROD gekregen.

Voor 't eten weer eens met het stuurtje Forza 2 gespeeld, Xbox uitgezet en na t eten (hoopte ik) weer verder.

Enige reactie van de Xbox bleef toen ik deze via de controller wilde opstarten. Dus dan maar via de powerknop de Xbox aanzetten.
Toen m'n blik richting de Xbox ging zag ik ze ;( :X

Helaas wel 20 minuten moeten wachten bij de support lijn, maar verder netjes geholpen. Het goede nieuws is dat de verwachte tijd dat de xbox weg is momenteel 3weken bedraagd (is nog wel overheen te komen).

Positief gezien: eindelijk weer meer tijd om te leren 's avonds en voor m'n vriendin!
3 weken is een richtlijn, gaat gewoon 1/2 weken worden :)

Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted

Effe tjekke!

quote:
Maikel64 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 18:59:
....Het goede nieuws is dat de verwachte tijd dat de xbox weg is momenteel 3weken bedraagd....
Nou, dan werken ze in Duitsland flink door! Mijn box is een paar dagen geleden opgehaald en MS zij dat het wel 4 tot 5 weken kon gaan duren eer hij gemaakt was, want het was druk, druk, druk. Of hebben ze het licht gezien en worden de RROD's zonder blikken of blozen door nieuwe vervangen inplaats van gerepareerd? ;)

quote:
Roko schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:17:
[...]
Nou, dan werken ze in Duitsland flink door! Mijn box is een paar dagen geleden opgehaald en MS zij dat het wel 4 tot 5 weken kon gaan duren eer hij gemaakt was, want het was druk, druk, druk. Of hebben ze het licht gezien en worden de RROD's zonder blikken of blozen door nieuwe vervangen inplaats van gerepareerd? ;)
* DarkChylde hoopt mee met jou op een nieuwe met HDMI O-)

Ik heb met net mijn xbox weer geprobeerd te registreren bij service.xbox.com.
Maar doet het nog niet voor mij..
Zal van de week wel eens bellen.
En als de wachttijd werkelijk maar 1-2 weken is, dan heb ik deze week misschien al mijn xbox terug :+
Effe tjekke!

quote:
DarkChylde schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:55:
* DarkChylde hoopt mee met jou op een nieuwe met HDMI O-)
Je snapt hem helemaal! :)

2 weken geleden had ik die van mij aangemeld als defect. Volgens de jongen van microsoft zouden ze de labels op sturen via de post en dan zou ik zelf UPS moeten bellen.

Krijg ik net te horen dat ze vandaag voor de deur stonden om mijn xbox op te halen. Lekker handig zo. Stond toch al op het punt om te bellen waar mijn labels bleven, maar Microsoft zou het wel wat handiger kunnen regelen.

www.wehaterobots.com

Effe tjekke!

Vreemd. Ik heb op 30 december gebeld dat ik een RROD had en de dag erna (oudjaarsdag) kwam UPS hem ophalen. Ik had nog net de tijd om mijn originele xbox doos binnenstebuiten te keren voor verzending (want hij mocht niet herkenbaar zijn bla bla bla).

quote:
Roko schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:28:
Vreemd. Ik heb op 30 december gebeld dat ik een RROD had en de dag erna (oudjaarsdag) kwam UPS hem ophalen. Ik had nog net de tijd om mijn originele xbox doos binnenstebuiten te keren voor verzending (want hij mocht niet herkenbaar zijn bla bla bla).
Verbaasde me ook dat het zolang moest duren. Ach ja, kan gebeuren. Speelde er toch al niet zoveel meer op :)

www.wehaterobots.com

Reg. datum: 08 januari 2008

Ik heb net men Xbox 360 en de AC adapter (wat is ie lomp groot!) maakt een hoge fluitende toon, ook als de xbox uitstaat. Het is enkel hoorbaar als het stil is in de kamer of als je er je oor bij houdt, ik vroeg mij af of dat normaal is, hebben jullie dat ook?

Reg. datum: 01 februari 2007

quote:
Arakin schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:36:
Ik heb net men Xbox 360 en de AC adapter (wat is ie lomp groot!) maakt een hoge fluitende toon, ook als de xbox uitstaat. Het is enkel hoorbaar als het stil is in de kamer of als je er je oor bij houdt, ik vroeg mij af of dat normaal is, hebben jullie dat ook?
Ik weet niet of het normaal is (Ik hoor het niet in ieder geval), maar vergeet niet dat de AC adapter van de 360 ook gelijk de voeding is.

XBL: ViciousNL360

ik heb net een infonotice van ups *O*
morgen proberen ze'm weer te bezorgen en overmorgen kan ik 'm ophalen..
1 a 2 weken is dus heel realistisch :D

* DarkChylde hoopt dat ie weer helemaal ok is
Reg. datum: 07 juli 2002

ruilt Microsoft de consoles nu al om voor de nieuwe types of krijg je nog steeds de "oude" uitvoering terug?

Pak alvast maar een biertje!
Reg. datum: 07 december 2000

Moet de xbox 360 ook geregistreerd zijn via hun site voordat je kunt bellen met het verzoek tot reparatie.

Heb nl. een xbox met de 3 rode flikkerende lampjes, maar die xbox is niet geregistreerd en heb ook de bon niet meer...

Kan ik hem dan wel ter reparatie aan bieden?

"You've got great legs. What time do they open?" Halloween 8

yep, je kan hem gewoon ter reparatie aanbieden.
Ik heb alles over de telefoon doorgegeven.
Maar als je'm wel registreert en alles invult, is er natuurlijk minder kans op fouten.
Ze proberen nl wel je gegevens erbij op te zoeken
Reg. datum: 10 juni 2000

quote:
beantherio schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:56:
[...]

De UPS-gozer die vorige week bij mij langskwam om mijn 360 op te halen wou er bijna vandoor gaan zonder mij het afgiftebewijs te geven. 8)7

Echt te spreken over de hele procedure ben ik trouwens tot nu toe nog niet echt. Toen ik vrijdag 2 weken geleden met MS belde werd me verteld dat ik via de post de sticker zou ontvangen en ik vervolgens zelf de afspraak met UPS kon maken. Maar de maandag erna stond er dus toch al een UPS-meneer op de stoep terwijl ik m'n Xbox nog niet eens had ingepakt. Ik maakte met hem de afspraak dat ie de donderdag na kerst terug zou komen, maar op die dag kwam er vervolgens niemand opdagen. Nadat ik nog een keer met MS belde kreeg ik van hun het nummer van UPS, en toen ik hen belde bleek er iets misgegaan te zijn. De dag erna is ie dan toch opgehaald, maar het was niet echt handig dat het zoveel dagen later moest zijn. Ik heb voor het bezorgen van de gerepareerde doos ook een ander adres op gegeven, maar ik hou mijn hart vast dat dat goed gaat komen. :/
Bent tot nog toe erg te spreken over de service, gister ook RROD, gister avond gebeld en kon kiezen of ik het retourlabel per post of per mail wilde. Uurtje later had ik het label in de mail zitten uitgeprint en de boel ingepakt. Vanmorgen UPS gebeld en vanmiddag komen ze 'm ophalen, erg netjes allemaal. Als die net zo snel weer terug is ben ik tevreden!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: